Новото поколение на хибридната Toyota RAV4 разполага със система за рекуперация на топлинната енергия при спиране по подобие на технологията, използвана във Формула 1. Европейската версия на кросоувъра бе представена на изложението във Франкфурт пет месеца след дебюта на американския вариант през април.
Новата RAV-четворка се задвижва от 2.5-литров бензинов агрегат, работещ по цикъла на Аткинсън, и електромотор, захранван от никел-металхидридни батерии. Системната мощност на силовата установка е 197 к.с. и позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 8.7 сек. и максимална скорост 180 км/ч. Средният разход по каталог е 4.9 литра на 100 км.
Японският кросоувър се предлага както с двойно, така и само с предно предаване. Версията с четири задвижващи колела има втори електромотор на задната ос, който се включва при движение по хлъзгава настилка и при потегляне. Мощността му е 68 к.с.
Toyota ще предлага и изцяло електрически RAV4, разработен в сътрудничество с Tesla Motors. Тази модификация има електромотор с мощност 154 к.с. и може да изминава 160 км с едно зареждане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Електрик
10:56 16.09.2015
2 опсмопсус
19:03 17.09.2015