Жител на Сидни окупира входа на австралийското представителство на Tesla Motors два дни преди официалната премиера на Model 3, за да не изпусне шанса да си купи пръв новия евтин електромобил на калифорнийския производител. Андреас Стивънс признава, че можел да поръча колата по интернет, но предпочел да го направи лично в дилърския център на компанията, съобщава Mashable.
Мъжът се настанил пред салона на Tesla сутринта на 29 март. Офлайн продажбите на Model 3 започват днес, а поръчки по интернет ще се приемат от 1 април. Самата премиера на електромобила с цена $35 000 ще се състои тази вечер в 8:30 ч тихоокеанско време (6:30 българско).
Стивънс твърди, че изобщо не е автоманиак и кара 22-годишна Toyota Corolla. Запалил се по Tesla, след като синът му не спирал да говори за Илон Мъск. За да уплътни времето си на опашката, Андреас взел със себе си книгата Elon Musk: Tesla, SpaceX, and the Quest for a Fantastic Future, раница и сгъваем стол.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Опа
http://teslaclubsweden.se/langa-koer-till-forbokningen-av-tesla-model-3/
Японците също чакат наредени.
Ами 200 канадци в Монреал чакащи 2 часа още преди да отвори магазина
http://electrek.co/2016/03/31/tesla-model-3-in-store-reservations/
И германците чакат
http://i.imgur.com/4kqsvtu.jpg
и лондончани и белгийци при Ghent
А какво ще кажете за чакащите швейцарци и австралийци?
http://imgur.com/bBxZRYy
https://twitter.com/teslamotors/status/715269494478753792
Щом са се наредили сега да оставят 1000$ за нещо което не са виждали и ще получат след 2 години като доплатят още 35-50000$ значи си дават някаква сметка.
16:48 31.03.2016
2 Опа
https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/4bvkft/tesla_owners_what_was_your_pre_tesla_car_and_how/
Хората преди да си купят Модел S за 70-100 000$ са имали коли за по 20-30 000$ и това че колата не отделя емисии е последното което ги интересува.
16:52 31.03.2016
3 gothic
18:09 31.03.2016
4 Краси
Признавам си, всеки път се изненадвам как една мода в комбинация с достатъчно медийна шумотевица успяват да генерират маса "последователи" и продажби. И поради това никога не съм бил и няма да бъда добър търговец...
20:27 31.03.2016
5 некойси
Да си го кажем направо ... номер едно.
Взеха добрата идея и я реализираха по възможно най-добрия начин.
Коментиран от #6
08:55 01.04.2016
6 незнайко
До коментар #5 от "некойси":
Така е. Всяко нещо с времето си. 2001 година започнаха масово да се виждат в БЪЛГАРИЯ телевизори с плосък екран, сега не се продават такива с кинескопи. Очаквайте след 10 години почти да не се предлагат коли с ДВГ.Коментиран от #7
14:27 01.04.2016
7 iii
До коментар #6 от "незнайко":
С тази разлика, че един електромобил не предлага нищо повече от един истински автомобил.Коментиран от #10
17:07 01.04.2016
8 СНиколов
какво означава според вас това, че автомобил с електрически двигател
не предлага нищо повече от автомобил с двигател с вътрешно горене.
И вашето сравнение "истински автомобил = автомобил с ДВГ" не е коректно.
Коментиран от #9
09:57 02.04.2016
9 stefan
До коментар #8 от "СНиколов":
Дам, по тази логика, той сравнява Тесла и с индийска рикша, която "предлага" много повече.Иначе по темата, вече имат 250.000 поръчки. Не мога да се сетя за друг пройзводител, който има толкова много предварителни поръчки за 3 дни.
15:32 03.04.2016
10 гост
До коментар #7 от "iii":
Умираш си от яд , нали Гост-че , видя се края на "великия" ДВГ , както и на производните му "консумативи" и горива , както и на "великите майстори" !Коментиран от #11
00:08 04.04.2016
11 укиоп
До коментар #10 от "гост":
абе професоре, ти се побърка да пишеш глупости! първо в БГ няма да видим поне още 30г. масовото използването на ютии като автомобили, и второ след 5-8 г. ще се докаже колко неудачни са електричките Алтернативи има и те не са ел.уреди бяла техника!18:27 04.04.2016