Last news in Fakti

14 Април, 2017 11:46 18 249 27

ЗАЗ ще прави Mercedes

  • заз-
  • mercedes-benz-
  • украйна
ЗАЗ ще прави Mercedes - 1

По информация на украинското издание Автоцентр.ua, слуховете за производство на Mercedes-и в украинския завод са потвърдени, но както се казва в информацията - от това не бива да се прави сензация.

За по-запознатите не е тайна, че украинският завод си сътрудничи с Daimler вече повече от 20 години. ЗАЗ са правили възли и агрегати за германците, но сега се говори за производство на автомобили.

От прес офиса на ЗАЗ заявиха, че е рано да се говори за конкретни проекти, но рано или не - такива проекти съществуват и най-вероятно немската марка ще започне да сглобява автомобили в Украйна.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ловеца на поршета

    41 7 Отговор
    Излиза че собствениците Mercedes реално са карали ЗАЗ.
  • 2 Лупи

    31 10 Отговор
    После защо качеството им падна след 97-ма... ами ето защо. Пияни украинци пратя части, после пияни руснаци и емигранти ги сглобяват в Гемрания- чиста работа.
  • 3 Konq s onq

    24 8 Отговор
    Ами и затова на повечето тестове в последно време на нови автомобили,японските и корейските производители водят.

    Коментиран от #4, #16

  • 4 гост

    27 4 Отговор

    До коментар #3 от "Konq s onq":

    Не , това просто показва , че между сглобяването на един Мерцедес и един ЗАЗ няма особена разлика и тя е основно в главите на "идолопоклонниците "
  • 5 Гост

    11 4 Отговор
    Отивам веднага да продавам мерка си
  • 6 Кибик

    21 4 Отговор
    Мерцедес най-сетне взе сериозни мерки за подобряване на качеството, досега бяха само обещания
  • 7 Един моля

    13 4 Отговор
    "Сглобките" под името ЗАЗ ли ще се продават?

    Коментиран от #8

  • 8 пиян украинец

    22 5 Отговор

    До коментар #7 от "Един моля":

    Конечно,
    ЗАЗ С180
    ЗАЗ CLK
    ЗАЗ SLK
    ЗАЗ S classe ....и так дальше..
  • 9 Патето Яки

    15 6 Отговор
    Завод автомобилнъй зверей - ЗАЗ
  • 10 Mercedes-Benz

    17 2 Отговор
    Браво щом германците и на украинците гледат с по-добро око отколкото на българите... тука в клоаката може да се надяваме да дойде някой по-голям производител!

    Коментиран от #15

  • 11 Или

    12 1 Отговор
    Заплаха за Американските Заводи
  • 12 бахури

    17 4 Отговор
    Ех колко сте прости, всичките давате акъл, ама ние какво сглобяваме, китайските кофи за боклук,който вече спряха производството си у нас.

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 аааааааа

    13 2 Отговор

    До коментар #12 от "бахури":

    e, как бе - ел.скари, чушкопеци, кюмбета..
  • 15 Shmeker

    16 1 Отговор

    До коментар #10 от "Mercedes-Benz":

    Не зависи толкоз от нацията. Немците търсят партньор т.е. работещ завод в автопромишлеността, а ние нямаме такова на такова ниво. Можеше да имаме, ако не си бяхме съсипали завода в Ловеч за Москвич, завода в Ботевград за автобуси, заводите на Рено в Пловдив и Казанлък.

    Автомобилната индустрия е сложна, не може да дойде някой тука, да направи 2-3 халета и да почне да прави автомобили без да има традиции, познаване на стандартите и най-вече кадри с опит. А ние нямаме такива. То няма одитор в България, който да одитира по автомобилните стандарти, а ти искаш да правим коли, и то Мерцедеси.. Муахахахаа

    Коментиран от #22

  • 16 Shmeker

    5 5 Отговор

    До коментар #3 от "Konq s onq":

    Ами не е така. Японците също имат доставчици от Украйна, Турция, Китай.
  • 17 Leon

    9 8 Отговор
    Те и преди 2-та световна война започнаха да сглобяват BMW и после го доразвиха в Москвич
  • 18 ЛОВЕЦ И РИБАР

    2 4 Отговор
    Ако направят хибрид между ЛУАЗ и Мерцедес 6х6, ще са на първо място в света.

    Коментиран от #19

  • 19 Shmeker

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "ЛОВЕЦ И РИБАР":

    В годините след падането на комунизма в Русия и Украйна се ползваха агрегати от западни фирми. Например Волга имаше версия с мотор от Даймлер. Но това не доведе до световен успех, даже няма волги вече.

    Сега ако има договор с Мерцедес, украинците ще имат работа. Само че нещата не са толкова "лесни и розови". Най-вероятно договорът е получен с дъмпингова оферта от тяхна страна. Дано да получат добри машини и съоръжения за целия проект, щото санкциите при оплакване не са по руските цени ами по немските. А немците си търсят интереса до край, щото са клиент, на който клиентите са му скъпи.
  • 20 Гого

    3 0 Отговор
    Още едно доказателство че големите инвеститори избягват България защо ли?

    Коментиран от #21

  • 21 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #20 от "Гого":

    Прочети всички коментари и ще разбереш
  • 22 незнайко

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "Shmeker":

    С интерес чета коментарите Ви, в които има много истина. Не бих се съгласил, че завода в ловеч е произвеждал москвичи. ТЕ СЪЩО САМО СЕ ЗГЛОБЯВАХА ! В статията е написано, че завода на ЗАЗ са произвеждали детайли за Мерцедес което е различно. БЪЛГАРИЯ произвеждаше в Сливен алтернатори за всички соц. коли. Друг е въпроса със завода в Ловеч за дрелки и ъглошлайфи, който и сега работи, НО ВЕЧЕ НЕ Е НАШ.

    Коментиран от #23, #24

  • 23 Shmeker

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "незнайко":

    Да, така е в Ловеч само се сглобяваха.
    Коментарът ми беше фокусиран върху това, че нямаме големи заводи в Автоиндустрията. Ако имаше такива, щеше да има изградени специалисти, които умеят да работят със стандартите на автоиндустрията. Това е важното - да знаеш правилата.
    Самото производство е основано на това, не зависимо дали навиваш болтове или произвеждаш някой детайл - стандартите са едни и същи.

    То самата технология за производство ще я даде Мерцедес в случая, най-вероятно заедно с машините, едва ли технологиите от ЗАЗ-ките ще са приложими. Но идеята е, че има специалисти, които могат да поемат проекта и да работят евтино и по стандартите.

    Колкото за БГ - ние си имахме традиции в Хай-тек производства, като хард-дискове, разни изчислителни машини, които производства загинаха и се изтърва момента да се поеме голям проект. Сега все още производствените помещения за хард-дискове си стоят, но самите хард-дискове вече са на друга технология (SSD нямат плочи).

    Колкото до ЗАЗ- те произвеждаха (сглобяваха) шевролетите до скоро, така, че са си в час.

    Да направим аналог за България: При нас имаме завод за сглобяване на GW, не знам на какво ниво са, но с темповете, с които атакуват пазара и цените, на които продават не изглежда оптимистично. Даже самото им портфолио от модели се сви, произвеждат само SUV и няма адекватен масов модел, който да ги държи (примерно както GOLF държи VW). Така или иначе там би трябвало да са наясно с автомобилните с
  • 24 Shmeker

    3 2 Отговор

    До коментар #22 от "незнайко":

    ---> Така или иначе там би трябвало да са наясно с автомобилните стандарти и ако един ден GW се откаже от проекта, ще може да се привлече друга компания вероятно. (Пак повтарям, при ЗАЗ от Шевролет минават на Мерцедес, но пък може и да правят неща и за други производители)

    Коментиран от #25

  • 25 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #24 от "Shmeker":

    Малко е нетактично да наричаш корейското недоразумение ДЕО-Ланос (ЗАЗ-Шанс) с гръмкото име Шавролет !

    Коментиран от #27

  • 26 Шаро

    1 1 Отговор
    Бау-бау..
  • 27 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Имах предвид LACETTI.