Last news in Fakti

8 Януари, 2018 10:47 13 049 16

Mercedes-Benz отзовава най-скъпите си модели

  • mercedes-benz-
  • отзоваване-
  • сервизна кампания

Собствениците на някои от най-скъпите и престижни модели на Mercedes-Benz в САЩ ще трябва да посетят сервизите на компанията за отстраняване на възможни неизправности. Потенциалните проблеми варират от неправилно работещи брави на вратите до разрегулирани фарове, съобщава американската Агенция за пътна безопасност (National Highway Traffic Safety Administration - NHTSA).

Кампанията засяга най-много коли - 8 700 - от моделите GLE, GLS и S-Klasse, включително модификациите AMG и Maybach S600, произведени през 2017 и 2018 г. При тях са установени случаи на неработещи ключалки на лявата задна врата, които ще бъдат проверени и, ако се налага, сменени.

Реглаж на фаровете е причината за отзоваването на 8 134 всъдехода GLC. По-сериозен е възможният дефект при 432 G-класи, включително и 4x4², чиито спирачки ще бъдат проверявани за ефективност.

Сервизната акция засяга и 10 суперколи от модела AMG GT с опционален пакет AMG Performance Seats. При тях се налага обновяване на софтуера на еърбеговете на пасажерското място или смяна на цялата въздушна възглавница.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Баси

    64 9 Отговор
    Е щом и Мерцедес почнаха да връщат коли в сервизите и то от най-скъпите модели... сметай че вече не може да си купиш читава кола никъде.

    Коментиран от #4

  • 2 Bill

    41 1 Отговор
    Ами не можеш, щото вече няма хора за които неща като чест, достойнство, мъжество, почтеност, здрава и упорита работа за спечелване на богатство не са празни приказки. Сега е важно да си полит. коректен, да приемаш за ок. мъже да си бъркат по дупките, зализани пе*алчета да продават боклуци на безбожни цени, за бърза печалба.
  • 3 ами

    15 24 Отговор
    Можеш, Ферари!
  • 4 Morgoth

    34 3 Отговор

    До коментар #1 от "Баси":

    Колите стават все по-сложни и от там все по-бъгави. Докато ги отзовават за ремонти все пак знаеш, че някой се грижи за отстраняването на проблемите. Други марки може и да си замълчат.

    Коментиран от #5

  • 5 Bill

    34 4 Отговор

    До коментар #4 от "Morgoth":

    Сложността на колите не е причина за дефектите. Някога примитивните от днешна гледна точка коли са били върха на технологиите, но бяха много по- качествено направени. Бяха ИЗПИПАНИ.

    Коментиран от #8

  • 6 гост

    22 1 Отговор
    В днешно време всичко се поръчва от доставчици, марките само сглобяват...
  • 7 750i

    19 10 Отговор
    Мерцедес одавна не е еталон за качество
  • 8 321

    8 4 Отговор

    До коментар #5 от "Bill":

    Ладите бяха нямаха никаква сложна електроника, но се чупеха редовно. Просто сега колите се "проектират" от счетоводители със срок на годност макс 5-6 години или до края на гаранцията. Имам Lexus LS430 2001г. и Audi A6 3.0tfsi 2012г., на Аудито вече му отказа парктроника и почнаха да му тракат веригите, а е на 90хил. км и не е виждало зор. Лексуса на 240хил. мърка и само консумативтте си иска навреме. Като цяло скоро може да си е риск с нова кола, като гледам и сервизите как отварят нови двигатели и ск. кутии...

    Коментиран от #11

  • 9 321

    8 0 Отговор
    Автомобилът може и да е пълен с екстри и да не дава толкова дефекти, колкото друг празен, примерно някоя масова работна колица. Всичко може да се направи здраво и надежно, но производителя няма интерес.
  • 10 Нико

    13 0 Отговор
    Едно време колите се правиха от инженери! Сега се правят от икономисти! На никоя марка не е изгодно да произвежда автомобил, който ще е надежден и читав и след 20 години! Не че не могат, но бизнеса трябва да върви! Прес 70-те, марката Мерцедес са произвеждали на принципа- купи си кола от нас, за да я кара и синът ти! Сега всичко е изчислено да мърда по пътищата 8-10 год., и след това да ходи при Бай Ганя в Източна Европа, та да си чука главата с полу умряла кола!
  • 11 Bill

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "321":

    Тази история с парктроника ми е позната - на мой приятел с нов Тигуан на 30 хил. км. му се случи същото. Беше побеснял. Същия човек и друг мой познат с ново Поло се оплакваха, че двигателите на колите им станали много по- шумни при пробег около 70 хил.км.
    Говорим за нови коли по поръчка от Порше запад.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 копеле

    3 1 Отговор
    Смесването на технологии от различни марки води до това, преди всеки сам си правеше всичко и с въвеждането на нови стандарти развалиха автомобилостроенето. Кооперативите не водят до добро.
  • 15 Американец

    1 7 Отговор
    Купете.си американски автомобил надежден здрав и евтини за подрьжка са. тези мерцедеси са пьлни боклуци с сьс скьпи части

    Коментиран от #16

  • 16 гощо

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "Американец":

    До някъде си прав! Имах две,докарах ги от там проблема е че евтиното подържане е там,тук няма части! За един лагер главина тук ми искаха 570лв с поръчка! Намерих го в И-БЕЙ за 90$ двата предни! Губиха поръчка незнам си какво 2 месеца се разправям за един лагер! Сега карам европейска премиум кола. Също се наложи лагер да сменя и за един ден и 30минути в сервиза срещу 200лв бях решил проблема!