Last news in Fakti

1 Април, 2018 09:52 39 094 28

Toyota обърка буталата

  • toyota-
  • camry-
  • дефект-
  • отзоваване

Част от произведените от началото на годината Camry-та на Toyota ще трябва да посетят сервизните центрове на марката заради сгрешен размер на буталата на двигателя, обявиха от японската компания. Грешката е допусната при сглобяването на засегнатите автомобили.

Последствията не са фатални, но заради по-големите бутала моторът може да работи по-грубо. От двигателния отсек може да се чуват непривични шумове, а от ауспуха да излиза гъст дим. Проблемът може да се изразява също в намалена мощност, а в крайни случаи двигателят може да гасне.

Бутала с неправилен размер са монтирани на 1 730 коли от новото поколение на Camry, продадени в САЩ. Toyota ще уведоми всички собственици и ще поеме разходите по смяната на моторите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГАТ РАБОТАТА ТИ ПОРАСНЕ

    79 7 Отговор
    ПОЧВАШ ДА Я КАРАШ ПРЕЗ ПРЪСТИ.
  • 2 Ярослав Станчев

    74 76 Отговор
    Японското качество в действие.

    Коментиран от #7, #14

  • 3 Дреболия

    46 12 Отговор
    Е, това не е нищо фатално. Виж да сложиш ръждясващи болтове на електричка е безобразие и непрофесионализъм!
  • 4 градски

    62 30 Отговор
    Те навремето всички vvt-и имаха проблем със сегменти и събираха двигател на 120хил км... Ама те Тойота вечни били ;)

    Коментиран от #6

  • 5 мурзилка

    35 30 Отговор
    божееееее, виж за какво връщат хората....
    едно време - Москвичите, зазките, вазките, уазките въобще не са имали номерация на буталата и ги слагаха едно към гьоторе,
    пък тия сега се притесняват за нищо.
  • 6 Гошолошо

    42 27 Отговор

    До коментар #4 от "градски":

    Няма по-вещ по VVT-i от селския монтьор. Пич, върви си бутай москвича да запали и не се изказвай неподготвен. Аман от Ганьовци дето разбират от всичко.

    Коментиран от #8

  • 7 Алфа Ромео

    74 18 Отговор

    До коментар #2 от "Ярослав Станчев":

    Поне правят акции и отстраняват проблемите, не се правят на ударени като швабата.

    Коментиран от #20

  • 8 градски

    33 22 Отговор

    До коментар #6 от "Гошолошо":

    Жоре ли си Гоше ли си, кат си купиш чисто нов Авенсис и ти събере двигател на 120хил ай'е тогава давай акъл.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Гошолошо

    44 10 Отговор

    До коментар #8 от "градски":

    Селски, първо не знам във вашата махала какво означава да “събере” двигател. Второ, ако Тойотата е имала дефект на тези километри, то е покрит под гаранцията. И трето, но не и най-маловажно, зависи как е поддържана. Ако си сменил маслото един път на тези 120 хиляди, нищо чудно да се скапе нещо. За съжаление, гаранция против цървули няма.
  • 10 офф

    26 5 Отговор

    До коментар #8 от "градски":

    Първо е първи април и новините са точно такива селяци като "градския" да се дърли, второ попаднал си на някоя ввт-и уникален нов внос дето на километраж е 120к, а реално на милион и 200 и си правиш извода за двигателя. Аман от тъпанари, цял свят си купува ввт-и и няма оплаквания, само ти поправяш на 120 хиляди км ...
  • 11 Трошката

    13 11 Отговор
    Проблема на френските автомобили е немската и японската електроника.
  • 12 Иван

    15 4 Отговор
    Пичове, това за първите vvt-i е истина. Бяха с фабричен дефект и пийваха здраво масло. Лично имах corolla 2000 1.6 vvt-i. Доливах и 0.5л на всеки 2000км и нямах проблеми, но ако я оставиш без масло... Повечето двигатели бяха гаранционно отремонтирани, но аз не случих на такъв. В следващото поколение проблема е отстранен.

    Коментиран от #13

  • 13 ama

    6 5 Отговор

    До коментар #12 от "Иван":

    Ванка, може и така да е било, но ти си доливал масло онзи отгоре разфасовал двигател. По форумите ввт от по-новите да пие масло за на незнайни километри, до към 200-250 не близва.
  • 14 ДДД

    6 4 Отговор

    До коментар #2 от "Ярослав Станчев":

    то японско бе как?
    то пак работи ама тракало и то за ухото на музикант
    не да му светне чекинг и да спре
  • 15 Инженер

    46 3 Отговор
    Някой ако ми обясни как се вкарват по-големи бутала в същите цилиндри, ще го предложа за Нобелова награда за журналистика!

    Коментиран от #17, #21, #24

  • 16 ВАГ

    12 7 Отговор
    Нормално , все пак ги правят в Бряг на слоновата кост ,Буркина фасо и Коста рика ... да са евтини.

    п.п. и отново напомням ,в Тойота няма японски части.
  • 17 тъпо джурналистче

    6 2 Отговор

    До коментар #15 от "Инженер":

    На магия г-н инджинер, на магия!
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 vasik atanasova

    2 7 Отговор
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Др ох пръднах

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "Инженер":

    ей така ги правят въпрос на микроби за да имат силна компресия ама те пък почнали да затягат в ризите
  • 22 Анти др о х пърди

    2 1 Отговор
    микрони
  • 23 Архив

    18 4 Отговор
    Vw изтегляли голф2 за да видят как може още да вървят.
  • 24 гост

    6 2 Отговор

    До коментар #15 от "Инженер":

    С плюнка, другарю. Едно време нямаше овлажняващи гелове, а само добрата, стара плюнка.
    Тойота наремето бяха страхотни коли само защото бяха железни и дълговечни коли, а сега са неразличими от конкуренцията и само славата им е останала.
  • 25 Иванчо от вицовете

    1 1 Отговор
    Тойота обърка Занаята !!!
  • 26 вижся

    0 0 Отговор
    току що гората за самоубийства в Япония се обогати с няколко японци
  • 27 вижся

    0 0 Отговор
    току що гората за самоубийства в Япония се обогати с няколко японци
  • 28 смех

    0 0 Отговор
    как па си го измислиха , кой знае дали не е заради еърбега , и сега буталата виновни , смех , можеха да са по-креативни