Собствениците на автомобили като Porsche Panamera по правило са хора, чието разбиране за удоволствие не включва черно под ноктите. Това обаче не значи, че дори сред тях няма гаражни ентусиасти, които с радост биха спестили едночасовата надница във фирмен сервиз за елементарна процедура като смяната на въздушния филтър.
Специално за такива мераклии сайтът Insane Garage публикува подробно упътване как става това в хибридна Panamera от първото поколение. Богато илюстрованото ръководство обаче рязко може да охлади ентусиазма им, тъй като се оказва, че смяната на почти еднометровия филтър е малко по-сложна от очакваното.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Консерватор
11:35 10.04.2018
2 ......
11:35 10.04.2018
3 ДАЙТЕ ГО НА ЕДНА УШАНКА
11:36 10.04.2018
4 BILL
11:38 10.04.2018
5 Чудно
Коментиран от #6, #8
11:48 10.04.2018
6 BILL
До коментар #5 от "Чудно":
Това не е отсега. Така е от десетилетия. Затова и автомобилните производители ни задължават да ползваме фирмени сервизи, докато колата е гаранционна. Не че няма качествени други сервизи.11:58 10.04.2018
7 Къртев
12:15 10.04.2018
8 Антон
До коментар #5 от "Чудно":
Би ли ми обяснил какви сервизни дейности ще доплатиш в десетки хиляди лв. както си написал. за 5 год. на автомобил в гаранция.На новата панамера първа смяна на масло е след 2 год . или 30 хил.км което настъпи първо.мислиш ли че човек платил около 150 хил.евро за автомобил се интереусва дали обслужвснето струва 500 или 800 лв.
На друг топ немски производител, колите се прадават в пакет за безплатна смяна на масло и филтри за 5 год.или 100 хил.км. мисля че последно го смениха на 4 год. или 200 хил.км., взимаш и караш, само гориво и гуми ти трябват.
Хайде излезте малко от рамките на новия внос и малко си тазчупеъе мисленето.
12:20 10.04.2018
9 гост
12:36 10.04.2018
10 123
Коментиран от #12, #13
12:49 10.04.2018
11 TIE X1 Advanced
Коментиран от #16
13:29 10.04.2018
12 Пешо
До коментар #10 от "123":
Напоследък на всички вагени за смяна на водни помпи, филтри и пр. се налага да разглобиш половината кола.Свърши тая пред гаража да чоплиш. Ти мани, но и последните компютъризирани пластмасови боклуци отказват да палят, ако не си направил обслужването. Една мацка ми се оплака, че нейното Поло 2016 веднъж отказало да запали щот като всяка жена, която само кара и сипва бензин прехвърлила с 5 хил. километра смяната на въздушен филтър.
13:33 10.04.2018
13 TIE X1 Advanced
До коментар #10 от "123":
Между другото - няколко години съм карал един дърт ФВ Пасат. Въздушния филтър го сменях точно за 3 мин. с помоща единствено на плоска отверка. Ама тия времена за ФВ отминаха, гледал съм по-новите поколения... нещо не ме кефят.13:36 10.04.2018
14 Прът
14:05 10.04.2018
15 Карам секви щайги
- да се наблъска двигател с няколко стотин конски сили и нютони в един не много голям двигателен отсек;
- купето да е до толкова обезшумено, че вънка като ти тропат на светофара за стотинки да не можеш и това да чуеш;
- да е евтино за производство;
- да харчи малко;
- и всичкото това, ако може и да е с филтри за 20 кинта и права отверка.
Няма как :) ...
И аз да правя коли, дето съм някакъв изключително умен както всички се досещате, и аз няма да ги конструирам така. :))
В нормален сервиз с един подемник свалянето на такива детайли е песен.
Обикновено никой няма да отиде с такава кола само за въздушния филтър.
То ще са климатици, филтри, добавяне на нови фарове за Cayenne-ите и т.н. :)))
14:17 10.04.2018
16 РЗС
До коментар #11 от "TIE X1 Advanced":
Затова ремонтирай само руски кошове, защото има място да влезеш целия и всико ти е на удобно място(коли направени да ти е кеф да ги ремонтираш всяка седмица). А колкото до поршето, има ли нужда да ти обяснявам кола от този клас колко електроника и системи има, в една такава има може би кабели и електроника като за 100 лади. А и не виждам как на хора,които не им е ясно как се разработва такъв автомобил, по които са работили стотици дизайнери с образование коментират кое как било14:35 10.04.2018
17 Wagen
09:29 11.04.2018
18 Нострадамус
10:30 11.04.2018
19 ПУТКИН
15:19 11.04.2018
20 Малейй
14:23 12.04.2018
21 smeh
Така в една по-прашна обстановка перките на компресорната част ще станат на мармалад за 0 време.
Другия вариант е 2-те тръби, които излизат отгоре да са насочени към някой дифуьор, който не се вижда на снимките, щото няма НИКАКВА логика да взимат горещ въздух от двигателния отсек, който после да трябва да охлаждат.
12:06 16.04.2018