Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Бусовете на Mercedes вече и с предно предаване

Публикувана: 11 Юни, 2018 10:43
7 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4622
Бусовете на Mercedes вече и с предно предаване
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Mercedes-Benz представи в България третото поколение Sprinter. Това се случи на провелото се на летище Лесново, Truck Expo. Новият Sprinter вече може да бъде поръчан в продажбените центрове на Силвър Стар.

Интересното при новото поколение на Sprinter е, че за първи път емблематичният бус на Mercedes се предлага и с предно предаване. Всъщност модификациите са три - със задно, с 4х4 и с предно предаване. Двигателят е 2.1-литров дизел.

Полезният товар на версията с предно предаване се увеличава с 50 килограма в сравнение с версията със задвижване на задните колела, а товарния праг е по-нисък с 80 мм. Цената на новата генерация на Sprinter стартира у нас от 23 482 евро (без ДДС).

Бусовете на Mercedes вече и с предно предаване

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Townboy
(гост)

Неутрално
1 Отговор
2.1 литровия мотор дали не е от Форд? Спринтер е Боксер само че двойно по-скъп заради емблемата.

Коментиран от #4


Оценка:
-5 +8

Random
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Заминаха и те.
Само конфекции останаха.

Оценка:
-2 +7

РЕНДЕ СУПЕР
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Мотор РЕНО или ПЕЖО , това е супер мотор . Ако е турбо няма цена.

Оценка:
-3 +7

316 CDI 2011
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #1 от "Townboy":


Мотора е на Мерцедес - ОМ 651 и е монтиран от 2008 в стария модел. Мотора е с две турбини и едноредова верига която се сменя на около 300 000 и е зад мотора, което прави смяната малко по-трудна.С оригинални филтри и оригинално масло (~700лв общо)не създава проблеми дори и над 450 000км. За разлика от 215, 315, 415, 515 и т.н. където имаме превъртели лагери на коляновия вал още на 200 000 км. Новият Спринтер е с Евро 6 ,а стария дори с пакет BlueEfficiency беше с Евро 5.А иначе за предното ,ако превозваш памперси или зрънчо няма смисъл да даваш допълнително пари за задно предаване.Ако работиш в обекти извън асфалта инвестираш в 4х4 ,ако е много зле-Унимог. За здравина няма да е като вечния пет цилиндров 2.9ТД от 96г монтиран в Спринтер, Г-класа и Е-класа 210-ка ,но е сравнително здрав, много еластичен и практичен избор.

Оценка:
-3 +8

Разбирача
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Хубаво че се сетиха да направят и с предно и те че на спринтеря само това му куца задното предаване трябва все пълен да го караш пред зимата.Сега крафтера е наред.Няма значение какво ще караш зрънчо или тухли щом е с единична гума само на предно трябва да е.

Оценка:
-1 +5

Инж
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Карам Спринтер 314 2017 на задно.Зимата с летни гуми няма никакъв проблем на сняг.Само трябва да му изключиш ASR.В противен случай започва системата да ти отнема газта и няма каране по нагорнища.

Коментиран от #7


Оценка:
-4 +3

АЛФА Q4
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #6 от "Инж":


НА ТВА Е ДОСТАТЪЧНО ДА СЕ ИЗПИКАЕШ НА ГУМИТЕ И ДОТАМ

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Румен Драганов
Румен Драганов с коментар за състоянието на туризма ни
Приходите от алкохолния туризъм не влизат в държавата, а отиват в мафията."

Още бисери