Шефът на Royal Dutch Shell Бен ван Берден призова правителството на Великобритания по-бързо да се откаже от двигателите с вътрешно горене. Берден е на мнение, че колкото по-бързо бъдат забранени бензиновите и дизеловите коли, толкова по-скоро държавата ще се справи със замърсяването на въздуха.
Ще припомним, че британските власти вече приеха решение за забрана на продажбата на нови коли с ДВГ, но това ще се случи чак след 22 години. Според Берден този срок трябва да се съкрати значително. Самата компания Shell отдавна е приела неизбежното преминаване от коли с ДВГ към електрически и вече действа по нови инвестиционни решения, които ще и помогнат бързо да се преориентира в обстановката.
В сервизните центрове на Shell вече се монтират зарядни станции за електромобили, като идеята на компанията е първоначално чрез тях да привлича собственици на хибриди. На по-късен етап електрически зарядни станции ще започнат масово да се монтират и по бензиностанциите на марката.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ами
Коментиран от #2, #4, #36
14:51 13.07.2018
2 гост
До коментар #1 от "Ами":
Те пък са най-лесните , експерте ! И като товарните даже ще изпреварят леките , дето такива като тебе още се правят на разбирачи , а бъкел не вдяват !! Ако имаше познат сериозен фермер щеше да знаеш , че дават мило и драго за трактор без "тракторист" с 3 до 5 пъти по-малък разход на декар и без "обслужване" !!Коментиран от #14, #32
14:57 13.07.2018
3 Антиелектрика
Коментиран от #5
14:59 13.07.2018
4 гост
До коментар #1 от "Ами":
Само за сведение , да не кажеш че не си знаел , да направиш автономен трактор е поне 20 пъти по-лесно отколкото да направиш автономен автомобил , като почнеш от скоростта на движение и стигнеш до възможните "препятствия" !!! Да не говорим , че със сменяеми батерии (най-вероятния вариант ) въобще няма да го прибират от нивите , а с отпадането на кабината със всички уреди и глезотии за "тракториста" напълно компенсират цената на батериите дори в момента !!Коментиран от #9
15:06 13.07.2018
5 гост
До коментар #3 от "Антиелектрика":
Като има балъци да го купуват , ще продава , само арабите и руснаците ли искаш да продават , хахахха !! Което не пречи човека да е наясно какво предстои съвсем скоро и да прави каквото трябва , за да е пак в играта за разлика от гореспоменатите петролопитеци !!!Коментиран от #7
15:11 13.07.2018
6 NOKIAN
15:21 13.07.2018
7 Антиелектрика
До коментар #5 от "гост":
Ами то балъка май си ти, щом се кефиш на такива двуличници като този. Ако ти кажа, че продавам ракия, но не мога да я трая и апелирам към забраната и, дали ще си купиш ракия от мен? Аз лично с това изказване на този клоун, няма да стъпя в Шел - не, че до сега много стъпвах там де. Да не мислиш, че ако забранят ДВГ в Англия тия ще спрат да продават горива - наистина трябва да си много заблуден електрофил.15:29 13.07.2018
8 Марио
Коментиран от #37
15:30 13.07.2018
9 Зорлем
До коментар #4 от "гост":
Така като те слушам, направо си готов да се цаниш за главен конструктор на Джон Диър или Ню Холанд! Като си пускаш автобиографията обаче, гледай да не забравиш да им обясниш как точно се вадят и слагат батерии по тон-два (поне!) с водно охлаждане на средата на полето, че те явно са тъпички и няма да успеят сами да го измислят. Пък това дето препятствията при орането и жъненето са много по-лесни за автоматизиране може да го каже само човек, който е виждал нива и комбайн/трактор докато минава покрай тях с колата си по някой асфалтиран път.Коментиран от #12, #23
15:35 13.07.2018
10 Random
Ясно...
16:04 13.07.2018
11 Гост
16:10 13.07.2018
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Електрика
16:47 13.07.2018
14 Язе
До коментар #2 от "гост":
То е ясно,че дават мило и драго за трактор без тракторист.Отдавна не им се дават заплати.То и всички останали не искат да дават заплати но това е друг въпрос.Като не искат трактористи да си орат сами.Може и с лопата,така разходите им ще клонят към нула.Коментиран от #15
18:10 13.07.2018
15 Комбайнер
До коментар #14 от "Язе":
Дори и в момента има автономни комбайни. Не виждам връзката с това дали са с ДВГ и автономността, нещо сте се объркали.18:31 13.07.2018
16 злобар
19:46 13.07.2018
17 HHO cars
20:13 13.07.2018
18 гост
Коментиран от #19
21:46 13.07.2018
19 Зорлем
До коментар #18 от "гост":
А други хора преди 20 години с излизането на първия Приус се кълняха в тяхното бъдеще и твърдяха, че "до 5-10 години" всички ше караме хибриди. А едни немски хора твърдяха, че до 2020 година по пътища на Германия ще има поне 1 милион ел. автомобила. Преди доста години, разни хора са твърдяли, че към края на 20-ти век ще си имаме домашни атомни реактори. Пък още по-преди това, едни други хора са твърдяли, че бъдещето на транспорта са дирижаблите. И те така с твърденията за бъдещето и за "до 10 години"...Коментиран от #20, #21, #24
08:18 14.07.2018
20 Чайна майна
До коментар #19 от "Зорлем":
А нещо да кажеш за Китай? Дали там няма да се случи каквото са решили за електромобилите? Не само ще се изпълнят плановете, а ще се преизпълнят. Падането на цените на батериите не се измерва в години, а в броя удвоявания на произведените количества. С всяко удвояване, цените на батериите падат с 30% ВЪПРЕКИ ЧЕ ЦЕНИТЕ НА МАТЕРИАЛИТЕ СЕ ПОКАЧВАТ. Цените на кобалта например са се покачили с пъти, а не с проценти.Коментиран от #28
09:48 14.07.2018
21 гост
До коментар #19 от "Зорлем":
Какво общо има тъпия Приус с електромобилите ??? И кога съм казал , че "хибридите" са бъдеще , дори тези със зареждане от мрежата ??? Това беше последния опит на автомобилната мафия да удължи живота на тъпия ДВГ !!!! И единствените , които го провъзгласяваха за бъдеще са пак само и единствено те и НИКОЙ друг !!! Каква по тъпа идея може да има от това да сложиш ДВГ със всичките му НЕПРЕОДОЛИМИ и ПРИНЦИПНО присъщи недостатъци (меко казано) и малък електромотор с малка батерия , на които щял да се движи 30-50 км , видиш ли , колкото да го обявим за екологичен , като си запазваме цялата галимация със трансмисии (по-сложни при това ) , части и "обслужване" на ДВГ ?? И кой ти каза , че 2020 да не е , ама 2022 в Германия няма да има 1 милион електромобила ?? Че може и отгоре !!! И това не са приказки на "някои хора" , а държавни програми и закони , а пък на теб ти остава само да пишеш мемоари : " Краят на едно недоразумение !!" , хахахахха !!Коментиран от #29
10:51 14.07.2018
22 незнайко
Коментиран от #25
11:02 14.07.2018
23 Баш гост
До коментар #9 от "Зорлем":
Човека ти обеснява за нормалните държави.Не за нашата реалност където нивите са като носна кърпичка.В САЩ и даже в Русия полята са необятни и когато на един комбайн му свършат батерийте,тръгва друг.Не е трудно да се синхронизира процеса,но явно при теб синхрона с харда не работи.Коментиран от #26, #30
11:18 14.07.2018
24 Антиелектрика
До коментар #19 от "Зорлем":
Не виждаш ли, че единствената им надежда е диктатурата и забраните? За такива същества няма смисъл да се отделя време, за да им се обяснява каквото и да било. Кой нормален човек ще се радва на забрани на неща, които научно е доказано, че не са по-добра и чиста алтернатива?11:35 14.07.2018
25 гост
До коментар #22 от "незнайко":
Не знам какво си "представяш" , ама те отдавна го показаха и то официално в Женева !! И точно пък Бентли и Ролс Ройс , както и всички лимузини са последните които се нуждаят от смърдящо и виещо желязо под капака !!https://www.digital.bg/bentley-exp-12-speed-6e-e-parviqt-luksozen-elektricheski-avtomobil-na-kompaniqta-article571809.html
Коментиран от #27
11:39 14.07.2018
26 Антиелектрика
До коментар #23 от "Баш гост":
Пък човека ти обяснява точно за реални ситуации. Свършва батерията на комбайна и друг тръгвал, а този го заебваме на полето, нали? Иначе си тръгнал да обиждаш човека, че изразява мнение, а ти дори не знаеш как да напишеш правилно думата батериИ. БатериЙ да не е някой римски император - хахахахаха11:39 14.07.2018
27 Антиелектрика
До коментар #25 от "гост":
Ама те електричките хич нямат виещи и смърдящи железа. Сигурно левитират или направо те телепортират - хахахаххахаХайде слез на земята и не се напъвай много, защото като те гледам още не караш електричка. Пък и не си никой да ми казваш аз какво да карам, след като колата ми е напълно изправна и отговаря на еконормите!
11:49 14.07.2018
28 Зорлем
До коментар #20 от "Чайна майна":
Оф, добре, бе, малко взе да ми омръзваш с тая мантра за количество и намаляване на цената. Аз пък ще те контрирам, че всяко правило си има изклчения, така че вземи смени плочата и кажи кога ще паднат цените на крайните изделия.22:22 14.07.2018
29 Зорлем
До коментар #21 от "гост":
Дадох ти примери за разни гръмки "ще"-та от миналото и фибридите са най-близкото до темата за ел. автомобили. Трудно ти е да разбираш алегории, или? А по въпроса за милионите ел. автомобили в Германия и електричеството за тях, въпросите можеш да ги отнесеш към федералния им енергиен министър. Предполагам той има повече информация от мен, теб и Електрика, и целия форум тук, взети заедно. "Енджой" - https://www.youtube.com/watch?v=2gLK8UjXNNA22:26 14.07.2018
30 Зорлем
До коментар #23 от "Баш гост":
Гледам, че Анти-то ти е сипал вече, така че ще те пропусна. Само ще добавя, че като придобиеш достатъчно интелигентност и знания за нещо така елеменетарно като това кога и как се използва пълен член в българския език, можеш да дойдеш да ми обясняваш за връзки, хардуер, Русия, САЩ и т.н., и т.н. Дотогава можеш само да ме разходиш, докато ме държиш за "долуподписания", защото акъл за друго очеизбодно нямаш!22:31 14.07.2018
31 Информация =пари
Коментиран от #33, #34
22:52 14.07.2018
32 NO_NAME
До коментар #2 от "гост":
ти па си голям разбирач , за нивички по 50-100-200 декара тоя автономен трактор/комбайна нз как ще се справи и деретата денивелаций и прочие , човека няма как да се замени скоро специално в този сектор и в камионите зърновози и дори пордови с различни кофти адреси софия,пловдив ,варна . вземи се пойнетересувай ,РАЗБИРАЧО23:55 14.07.2018
33 Антиелектрика
До коментар #31 от "Информация =пари":
Тази стратегия не ти ли писна? Като няма какво да кажеш и хоп - нов ник и същата простотия как ДВГ бил на 100 години и смъртта му била сигурна заради 170 годишния ел. двигател. Но най-любимо е като кажеш, че ДВГ бил сложен и за това нямал място - хахахахахха Щял да инвестира в твърдотелни батерии и графен - хахахахахахаха Я по-добре инвестирай в лекарства - хахахахахаха00:01 15.07.2018
34 Зорлем
До коментар #31 от "Информация =пари":
Първо те съветвам да научиш български правопис, напр. кога се пише "който" и кога "които", и ако успееш да преодолееш това "тежко препятствие" за умствената ти дейност, можем да говорим за пари, графени, електролити и т.н.Коментиран от #35
17:15 15.07.2018
35 Антиелектрика
До коментар #34 от "Зорлем":
Не му се връзвай, може да пише много добре, но нарочно пише с поредния си измислен ник, за да внушава електрофилска масовост. Едва ли е чак толкова неграмотен, че да напише кАде, вместо къде ;)17:32 15.07.2018
36 БГ Фермер
До коментар #1 от "Ами":
Къде мога да си купя два трамвая за сенокоса? Ел. мрежата ще опъна сам12:42 16.07.2018
37 Манджукич
До коментар #8 от "Марио":
Не знам с какво ще се движим, ама май ще е по релси12:45 16.07.2018
38 Ще стане
Коментиран от #39
13:22 16.07.2018
39 Антиелектрика
До коментар #38 от "Ще стане":
Поредната доза глупост, с поредния безумен и нелеп ник! Та кой беше ти - помниш ли след толкова превъплащения на интернет сцената? Единственото, което може да стане е някой ден хората да ви пребият с камъни заради лъжите, демагогията и зелената диктатура!15:57 16.07.2018