Новини

Най-странното окачване на Citroen

Публикувана: 12 Септември, 2018 10:11
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 13201
Най-странното окачване на Citroen
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Докато повечето автомобили залагат на традиционно окачване (пружини амортисьори), то марката Citroen неведнъж е удивявала света със своите нетрадиционни решения по отношение на окачването. В историята на марката присъстват култови хидропневматични окачвания, но сега ще ви разкажем за окачването на модела 2CV. То представлява масивна пружина, разположена успоредно под пода. Окачването е от типа полузависимо, но е единственото, което е свързано, така да се каже, отпред назад.

Най-странното окачване на Citroen

Неговите предимства са в епичния ход на колелото и в изключително меката возия. Грамотното разпределение на товара между осите прави така, че въпреки големия крен в завои, колата не се преобръща и четирите колела стоят като залепени за асфалта. Това окачване издържа и на големи товари, а как се представя колата, вижте и си спомнете за култовата лента с участието на Луи дьо Фюнес.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Куку Руку Ку
1 Отговор
2CV-"Пате", колата на студентите и монахините. Класика в жанра...

Коментиран от #2


Оценка:
-0 +51

Иво
2 Отговор

До коментар #1 от "Куку Руку Ку":


Интересното е как влиза в завоите с такава скорост и не се преобръща:)

Оценка:
-0 +18

Алексей
3 Отговор
Дайхатсу Фероза отпред има окачване с успоредни торсиони, в единия край зацепени в задната част на предния долен носач, а в другия край торсиона е зацепен в рамата, след средата на автомобила. Нямат чупене.

Оценка:
-7 +9

Иван
4 Отговор
Да не забравяме, че 2СV е със собственно тегло около 500 кг, което прави задачата на окачването по-различна от сегашните масовки, които тежат по 1500 кг

Оценка:
-1 +15

QWE
5 Отговор
Феноменална кола за времето си, с предно предаване, с независимо окачване, достъпна и с достъпна подръжка.

Оценка:
-0 +25

Ghost
6 Отговор
Боклук с предно.

Коментиран от #8, #16


Оценка:
-55 +4

Исмаил
7 Отговор
Пежо 305 на задния мост е с почти хоризонтално успоредно окачване, с което се пести място под арките за колелата и багажника става много по-просторен

Оценка:
-1 +5

Си ТИ
8 Отговор

До коментар #6 от "Ghost":


Пиши за колата, не за себе си!

Коментиран от #17


Оценка:
-3 +33

монахиня каскадьорка
9 Отговор
Ситроен са едни от пионерите в автомобилостроенето. Много са оригинални, ама и те минаха на пружини с 308 и 207. Малко са сложни за поддръжка старите модели, особено в БГ.

Коментиран от #10


Оценка:
-2 +7

Реалист
10 Отговор

До коментар #9 от "монахиня каскадьорка":


308 и 207 не са ли на Пежо? За пръв път чувам за номерация в името на модела при тях.

Коментиран от #11


Оценка:
-0 +8

Миризлив Пор
11 Отговор

До коментар #10 от "Реалист":


Пежо-Ситроен или PSA, ситроена се води "евтиното пежо" проектират се заедно и голяма част от възлите и агрегатите се дублират от как се обединиха. Не знам само защо тук са разделени и поддръжката на ситроените е някак занемарена.

Коментиран от #13


Оценка:
-8 +3

Жоро
12 Отговор
То затова се знае ,че ксантията няма кой да я бие по возия,е естествено ако всичко и е наред!

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +5

Язе
13 Отговор

До коментар #11 от "Миризлив Пор":


Ситроен не е евтино Пежо.Погледни последното С5Х7 и погледни Пежо 508 като Ситроена е модел 2008год.Факт е обаче,че PSA наблягат повече на Пежо.Затова говори и,че Ситроен нямат кола от калибъра на С5 и С6 повече от 10години.Оставили са им баничарки,С1,С2,С3,кактуси,мактуси и бусове а по-голямите модели са все на Пежо.Ако искаш луксозен Ситроен си взимаш DS модел.Там пък Пежо нямат алтернатива.То и DS вече е отделна компания.Докато са под шапката на PSA Ситроен нямат големи шансове да се върнат в по-сериозния клас автомобили.

Оценка:
-1 +10

Язе
14 Отговор

До коментар #12 от "Жоро":


Има кой и това е ХМ.Там е истината но подръжката на такава кола иска много пари,време и нерви.Политиката за резервни части на по-старите коли на Ситроен е тотално отказваща.

Оценка:
-0 +5

ааааааааааа
15 Отговор
Всички снимки на бесните преследвания във филмите на Финес са със забързана скорост. Обърнете внимание как се поклащат дърветата- неестествено бързо.

Оценка:
-0 +4

СПМ
16 Отговор

До коментар #6 от "Ghost":


Като че ли си го карал. На бас че и на живо не си виждал.

Оценка:
-0 +5

Бесен Язовец
17 Отговор

До коментар #8 от "Си ТИ":


Добре, че се е сложил поне сред тия дет са с предно, а не сред тия дет са със задната предавка !

Оценка:
-0 +5

Един
18 Отговор
Имал съм ЗХ,Ксантия и сега Ц5,май няма да сменям марката на тоя етап,който е карал Ситроен по паветата с чаша кафе на таблото или е минавал с 80 през легнал полицай защото не го е видял навреме-збае за какво говоря! Определено не казвам че това са най хубавите коли,не съм като WAG сектантите,но за возия и глезотия на нормална цена нямат конкуренция!

Оценка:
-0 +27

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.