Last news in Fakti

3 Януари, 2019 17:35 5 587 31

Камара от бъгове в Lamborghini Urus

  • lamborghini-
  • urus-
  • софтуер-
  • бъг

Собственик на Lamborghini Urus от канадския град Торонто се оплаква от множество проблеми със софтуера на SUV-то с цена над $230 000 (€202 340). Най-незначителният от тях било грешно изписаното име на марката в информационно-развлекателната система, съобщава CarBuzz.

Човекът попитал в представителство дали могат поправят сгрешена буква в менюто на мултимедията, където пишело LaNborghini, както и няколко други правописни грешки. Не че били кой знае какво, но дразнели собственика, според когото производител от такъв ранг не можел да си позволи подобна излагация.

Неприятностите започнали, когато получил автомобила си обратно от сервиза с уж актуализиран софтуер. Конфузната грешка в името на марката не била отстранена, но за сметка на това престанали да работят сензорът за отваряне на багажника с прокарване на крак под задната броня и лампите в задните врати, които осветяват земята пред прага, а вместо иконката за подгряване на волана се появил символ за охлаждане. Освен това системата Apple CarPlay вече не можела да се свърже с WiFi, а при включването на гласовия асистент Siri през Bluetooth изскачал прозорец, който трябвало да се затваря ръчно.

Собственикът не вини сервиза за проблемите. От представителството дори му предложили да заменят червения му Urus с чисто нов, но той отказал. От Lamborghini споменали, че решаването на проблемите може да отнеме няколко месеца.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 huha

    25 1 Отговор
    Мазохист! С всяко посещение на дилъра ли ще спира да работи по нещо? Да ходи по-често и да се свършва!
  • 2 made in cina

    48 1 Отговор
    Хахаха ми не всички китайци знаят добре английски ;))

    Коментиран от #8

  • 3 Тост

    37 6 Отговор
    Пипна ги немеца и им е*а м**ата
  • 4 Мишо

    7 14 Отговор
    Наистина е много бъгаво карал съм го в една игра и камерата за паркиране въобще не роботи , да не говорим ,че е изключително зле от към мошност ! Слаба работа , така става когато всичко е автоматично и електронно ! Не е като старите 4×4 които буквално почти нямат нужда от поддръжка .

    Коментиран от #9, #16

  • 5 Bmw X5 M

    5 36 Отговор
    Bmw X5 направо го надминава по всички критерии ! Това Lambo е за "италиянски пе*алчета с шалчета ".

    Коментиран от #6

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Вуте

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "made in cina":

    Не е вярно. Те - ментетата се правеха ( и продължават да се правят) във ВеликоБританската колония Хонг Конг , където си знаят много добре английския език...
  • 9 Той

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "Мишо":

    А ти кога си виждал такова ламборжини на живо????
  • 10 Кольо Камиона

    9 8 Отговор
    Май пак ще гледаме клипчета как вбесени китайци и руснаци разбиват колите си пред магазина. Тези хора не разбраха ли че от така наречените "премиум" марки само Порше подържа добро ниво?
  • 11 Варненец

    16 0 Отговор
    Ами то сигурно софтуера е от Поло...
    За икономия...
    Заради дизелгейт....
  • 12 Японеца

    15 3 Отговор
    ваг-ска му работа! Язък за престижната марка!
  • 13 брадва

    7 0 Отговор
    Значи не са само в дърводелските инструменти проблемчетата.

    Коментиран от #15

  • 14 Рекет

    3 1 Отговор
    Важното е че все пак му предлагат , да го заменят с нов!
  • 15 Проблемите на Тесла

    6 6 Отговор

    До коментар #13 от "брадва":

    Проблемите на Тесла са заради човешкия фактор при сглобяването. Проблема при Ламбото е фундаментален и е още в проекта. Не е виновен някой общак, объркал цвета на кората на вратата. Може да се направи и още един паралел с Тесла. Те оправиха алгоритъм за спирачния път при екстремно спиране за една седмица и пуснаха ъпдейта по интернет автоматично до всички. От Ламбо им трябва месец, за да поправят две правописни грешки в приветствието на екрана, за които всеки автомобил трябва да иде индивидуално в сервиза. Де е Ламбо де е Тесла.

    Коментиран от #17

  • 16 джими

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Мишо":

    хаха успя да ме разсмееш искрено.
  • 17 Зорлем

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "Проблемите на Тесла":

    Да, бе, сигурно дизайнера на системата я е проектирал с правописни грешки та затова проблема е "още в проекта". А и в края на краищата какво го брига крайният потребител дали е сбъркал общака на поточната линия, общака-програмист или СЕО-то компанията? При всички случаи той плаща няколко торби с пари за нещо хипер-мега-гига-ултра, а получава някакво недоносче. Това, че едните искат постоянна връзка с Интернет, а другите искат да се ходи на крака в сервиза, за да си оправят бакиите мен лично изобщо не би ме впечатлило. Виж ако от Тесла успеят да подменят събрканата кора на вратата "по въздуха", тогава наистина бих се впечатлил! При тези пари, които искат и едните, и другите, такива очеизбодни бакии изобщо не трябва да стигат до клиента. Ама сигурно аз нещо съм назадничав и не разбирам от "технически прогрес", "съвременен дизайн" и "кътинг едж" технологии...

    Коментиран от #18

  • 18 Ти чуваш ли се

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Зорлем":

    Как въобще ти дойде на ум да сложиш двата автомобила под общ знаменател? Сравняваш Ламбо с бюджетен автомобил на Тесла, пет пъти по-евтин от ламбото? Как въобще ти хрумна да сравняваш объркан цвят на кората на Тесла с очевиден технически проблем при Уруса? А правописните грешки са наистина още от проекта и никой не ги е поправил. Да не мислиш, че работниците пишат приветствията на всеки един автомобил ръчно, за да е нечия грешка при изработката на автомобила?

    Коментиран от #19

  • 19 Зорлем

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Ти чуваш ли се":

    Модел 3 е бюджетен автомобил? С цена от около 60к долара в щатите и 60к евро в Европа? (Сега тръпна в очакване да удариш на масата коза с 35-те хил. долара.)
  • 20 Ти чуваш ли се

    0 0 Отговор
    Ако беше Антиелектрика щях да намекна за неговата функционална неграмотност, но за тебе съм сигурен че се правиш на луд че не разбираш словосъчетанието "бюджетен автомобил на Тесла" Да знаеш за някакъв по бюджетен автомобил на Тесла от модел 3? Засега моделът от 35 хиляди долара не е на пазара, но виж за 43 хиляди долара има модел преди отстъпките. При Ламбо, е лудост да се говори за бюджетен модел въобще.
  • 21 Зорлем

    1 0 Отговор
    Е, това е същото като да си купиш Порше Бокстър с дефект и да кажеш, какво толкова, нали е най-евтиното Порше. Примерно говоря, не знам кой е най-евтиния модел на Порше. На теб това поведение рационално и логично ли ти изглежда?
  • 22 Ти чуваш ли се

    0 0 Отговор
    Да сравняваш автомобил конференция за 50 000$, произвеждан по 1000 броя дневно, с бутиков автомобил за 250 000$ рационално и логично ли ти се струва?

    Коментиран от #26

  • 23 Егати тъпия редактор

    1 0 Отговор
    Автомобили конфекция, а не конференция имах предвид
  • 24 Затормозен мозък

    1 0 Отговор
    Нека да не мислим за неща ,които по никакъв начин не ни интересуват,който има ламбо,да му мисли той.
  • 25 ФолксВаген WC

    1 0 Отговор
    За тези пари толкова- модифициран Touareg , евреите от Волфсбург са най-големите мръсници в автоиндустрията!
  • 26 Зорлем

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Ти чуваш ли се":

    Добре, абстрахираме се от Ламборджинито. Говорим за автомобил за 50 хил. долара с видим дефект по купето. Това рационално и приемливо ли е?

    Коментиран от #27

  • 27 Ти чуваш ли се

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Зорлем":

    Ако си платил тези пари за технологията на задвижване, която е много по-евтина от всички конкурентни модели, смятам че е приемливо да направиш компромис с тези дребни забележки, ако няма проблем с технологията за която си си дал парите. Да си чул за сериозни проблеми с батериите и двигателя? Със софтуера? Повечето проблеми се решават по въздуха за седмица след откриването. Дори се добавят екстри, за които останалите производители правят нови модели.

    Коментиран от #28

  • 28 Зорлем

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Ти чуваш ли се":

    В такъв случай, абсолютно същата аргументация би трябвало да е валидна и за Ламборджинито - ето, дори човекът е отказал да му го сменят с чисто ново. Т.е. отново не виждам с какво едните са нещо повече или по-малко от другите. Разликата обаче е, че ти например явно си готов "да правиш компромис" с едното, само защото е Тесла, а другото да го разпънеш на кръст за "дребни забалежки". Това ако не е чиста проба "фенщина" и "следване на култ", не знам кое е!

    Коментиран от #29

  • 29 Ти чуваш ли се

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Зорлем":

    Не коментирахме ли това "От Lamborghini споменали, че решаването на проблемите може да отнеме няколко месеца." в сервиз за дреболии, спрямо поправката на сериозен проблем, като спирачен път на бюджетен спрямо ламбото модел за седмица, без да се налага да ходиш в сервиза? Нужно ли е да си фен на която и да е от марките, за да направиш разликата? Ако не можеш да направиш разлика значи си заслепен от нещо!

    Коментиран от #30

  • 30 Зорлем

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Ти чуваш ли се":

    Всъщност коментирахме, че Ламборджини се излагат като кифладжии без кифли, а Тесла са номер 1. Е, аз не съм заслепен от никой от тях и твърдя, че и едните и другите са надценени играчки. А това с "бюджетвенето", на която и да е Тесла вече дори не е смешно...

    Коментиран от #31

  • 31 Ти чуваш ли се

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Зорлем":

    Как пък успя да сложиш равенство между Тесла и Ламбо? Няма начин да се разберем! Отказвам се!