ФАКТИ.БГ

Камара от бъгове в Lamborghini Urus

Публикувана: 3 Януари, 2019 17:35
31 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4716
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Собственик на Lamborghini Urus от канадския град Торонто се оплаква от множество проблеми със софтуера на SUV-то с цена над $230 000 (€202 340). Най-незначителният от тях било грешно изписаното име на марката в информационно-развлекателната система, съобщава CarBuzz.

Човекът попитал в представителство дали могат поправят сгрешена буква в менюто на мултимедията, където пишело LaNborghini, както и няколко други правописни грешки. Не че били кой знае какво, но дразнели собственика, според когото производител от такъв ранг не можел да си позволи подобна излагация.

Неприятностите започнали, когато получил автомобила си обратно от сервиза с уж актуализиран софтуер. Конфузната грешка в името на марката не била отстранена, но за сметка на това престанали да работят сензорът за отваряне на багажника с прокарване на крак под задната броня и лампите в задните врати, които осветяват земята пред прага, а вместо иконката за подгряване на волана се появил символ за охлаждане. Освен това системата Apple CarPlay вече не можела да се свърже с WiFi, а при включването на гласовия асистент Siri през Bluetooth изскачал прозорец, който трябвало да се затваря ръчно.

Собственикът не вини сервиза за проблемите. От представителството дори му предложили да заменят червения му Urus с чисто нов, но той отказал. От Lamborghini споменали, че решаването на проблемите може да отнеме няколко месеца.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
huha
1 Отговор
Мазохист! С всяко посещение на дилъра ли ще спира да работи по нещо? Да ходи по-често и да се свършва!

Оценка:
-1 +25

made in cina
2 Отговор
Хахаха ми не всички китайци знаят добре английски ;))

Коментиран от #8


Оценка:
-1 +48

Тост
3 Отговор
Пипна ги немеца и им е*а м**ата

Оценка:
-6 +37

Мишо
4 Отговор
Наистина е много бъгаво карал съм го в една игра и камерата за паркиране въобще не роботи , да не говорим ,че е изключително зле от към мошност ! Слаба работа , така става когато всичко е автоматично и електронно ! Не е като старите 4×4 които буквално почти нямат нужда от поддръжка .

Коментиран от #9, #16


Оценка:
-14 +7

Bmw X5 M
5 Отговор
Bmw X5 направо го надминава по всички критерии ! Това Lambo е за "италиянски пе*алчета с шалчета ".

Коментиран от #6


Оценка:
-36 +5

6
Този коментар е премахнат от модератор
7
Този коментар е премахнат от модератор
Вуте
8 Отговор

До коментар #2 от "made in cina":


Не е вярно. Те - ментетата се правеха ( и продължават да се правят) във ВеликоБританската колония Хонг Конг , където си знаят много добре английския език...

Оценка:
-2 +2

Той
9 Отговор

До коментар #4 от "Мишо":


А ти кога си виждал такова ламборжини на живо????

Оценка:
-1 +6

Кольо Камиона
10 Отговор
Май пак ще гледаме клипчета как вбесени китайци и руснаци разбиват колите си пред магазина. Тези хора не разбраха ли че от така наречените "премиум" марки само Порше подържа добро ниво?

Оценка:
-8 +9

Варненец
11 Отговор
Ами то сигурно софтуера е от Поло...
За икономия...
Заради дизелгейт....

Оценка:
-0 +16

Японеца
12 Отговор
ваг-ска му работа! Язък за престижната марка!

Оценка:
-3 +15

брадва
13 Отговор
Значи не са само в дърводелските инструменти проблемчетата.

Коментиран от #15


Оценка:
-0 +7

Рекет
14 Отговор
Важното е че все пак му предлагат , да го заменят с нов!

Оценка:
-1 +3

Проблемите на Тесла
15 Отговор

До коментар #13 от "брадва":


Проблемите на Тесла са заради човешкия фактор при сглобяването. Проблема при Ламбото е фундаментален и е още в проекта. Не е виновен някой общак, объркал цвета на кората на вратата. Може да се направи и още един паралел с Тесла. Те оправиха алгоритъм за спирачния път при екстремно спиране за една седмица и пуснаха ъпдейта по интернет автоматично до всички. От Ламбо им трябва месец, за да поправят две правописни грешки в приветствието на екрана, за които всеки автомобил трябва да иде индивидуално в сервиза. Де е Ламбо де е Тесла.

Коментиран от #17


Оценка:
-6 +6

джими
16 Отговор

До коментар #4 от "Мишо":


хаха успя да ме разсмееш искрено.

Оценка:
-0 +0

Зорлем
17 Отговор

До коментар #15 от "Проблемите на Тесла":


Да, бе, сигурно дизайнера на системата я е проектирал с правописни грешки та затова проблема е "още в проекта". А и в края на краищата какво го брига крайният потребител дали е сбъркал общака на поточната линия, общака-програмист или СЕО-то компанията? При всички случаи той плаща няколко торби с пари за нещо хипер-мега-гига-ултра, а получава някакво недоносче. Това, че едните искат постоянна връзка с Интернет, а другите искат да се ходи на крака в сервиза, за да си оправят бакиите мен лично изобщо не би ме впечатлило. Виж ако от Тесла успеят да подменят събрканата кора на вратата "по въздуха", тогава наистина бих се впечатлил! При тези пари, които искат и едните, и другите, такива очеизбодни бакии изобщо не трябва да стигат до клиента. Ама сигурно аз нещо съм назадничав и не разбирам от "технически прогрес", "съвременен дизайн" и "кътинг едж" технологии...

Коментиран от #18


Оценка:
-0 +4

Ти чуваш ли се
18 Отговор

До коментар #17 от "Зорлем":


Как въобще ти дойде на ум да сложиш двата автомобила под общ знаменател? Сравняваш Ламбо с бюджетен автомобил на Тесла, пет пъти по-евтин от ламбото? Как въобще ти хрумна да сравняваш объркан цвят на кората на Тесла с очевиден технически проблем при Уруса? А правописните грешки са наистина още от проекта и никой не ги е поправил. Да не мислиш, че работниците пишат приветствията на всеки един автомобил ръчно, за да е нечия грешка при изработката на автомобила?

Коментиран от #19


Оценка:
-0 +1

Зорлем
19 Отговор

До коментар #18 от "Ти чуваш ли се":


Модел 3 е бюджетен автомобил? С цена от около 60к долара в щатите и 60к евро в Европа? (Сега тръпна в очакване да удариш на масата коза с 35-те хил. долара.)

Оценка:
-0 +1

Ти чуваш ли се
20 Отговор
Ако беше Антиелектрика щях да намекна за неговата функционална неграмотност, но за тебе съм сигурен че се правиш на луд че не разбираш словосъчетанието "бюджетен автомобил на Тесла" Да знаеш за някакъв по бюджетен автомобил на Тесла от модел 3? Засега моделът от 35 хиляди долара не е на пазара, но виж за 43 хиляди долара има модел преди отстъпките. При Ламбо, е лудост да се говори за бюджетен модел въобще.

Оценка:
-0 +0

Зорлем
21 Отговор
Е, това е същото като да си купиш Порше Бокстър с дефект и да кажеш, какво толкова, нали е най-евтиното Порше. Примерно говоря, не знам кой е най-евтиния модел на Порше. На теб това поведение рационално и логично ли ти изглежда?

Оценка:
-0 +1

Ти чуваш ли се
22 Отговор
Да сравняваш автомобил конференция за 50 000$, произвеждан по 1000 броя дневно, с бутиков автомобил за 250 000$ рационално и логично ли ти се струва?

Коментиран от #26


Оценка:
-0 +0

Егати тъпия редактор
23 Отговор
Автомобили конфекция, а не конференция имах предвид

Оценка:
-0 +1

Затормозен мозък
24 Отговор
Нека да не мислим за неща ,които по никакъв начин не ни интересуват,който има ламбо,да му мисли той.

Оценка:
-0 +1

ФолксВаген WC
25 Отговор
За тези пари толкова- модифициран Touareg , евреите от Волфсбург са най-големите мръсници в автоиндустрията!

Оценка:
-0 +1

Зорлем
26 Отговор

До коментар #22 от "Ти чуваш ли се":


Добре, абстрахираме се от Ламборджинито. Говорим за автомобил за 50 хил. долара с видим дефект по купето. Това рационално и приемливо ли е?

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +1

Ти чуваш ли се
27 Отговор

До коментар #26 от "Зорлем":


Ако си платил тези пари за технологията на задвижване, която е много по-евтина от всички конкурентни модели, смятам че е приемливо да направиш компромис с тези дребни забележки, ако няма проблем с технологията за която си си дал парите. Да си чул за сериозни проблеми с батериите и двигателя? Със софтуера? Повечето проблеми се решават по въздуха за седмица след откриването. Дори се добавят екстри, за които останалите производители правят нови модели.

Коментиран от #28


Оценка:
-0 +0

Зорлем
28 Отговор

До коментар #27 от "Ти чуваш ли се":


В такъв случай, абсолютно същата аргументация би трябвало да е валидна и за Ламборджинито - ето, дори човекът е отказал да му го сменят с чисто ново. Т.е. отново не виждам с какво едните са нещо повече или по-малко от другите. Разликата обаче е, че ти например явно си готов "да правиш компромис" с едното, само защото е Тесла, а другото да го разпънеш на кръст за "дребни забалежки". Това ако не е чиста проба "фенщина" и "следване на култ", не знам кое е!

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +0

Ти чуваш ли се
29 Отговор

До коментар #28 от "Зорлем":


Не коментирахме ли това "От Lamborghini споменали, че решаването на проблемите може да отнеме няколко месеца." в сервиз за дреболии, спрямо поправката на сериозен проблем, като спирачен път на бюджетен спрямо ламбото модел за седмица, без да се налага да ходиш в сервиза? Нужно ли е да си фен на която и да е от марките, за да направиш разликата? Ако не можеш да направиш разлика значи си заслепен от нещо!

Коментиран от #30


Оценка:
-0 +1

Зорлем
30 Отговор

До коментар #29 от "Ти чуваш ли се":


Всъщност коментирахме, че Ламборджини се излагат като кифладжии без кифли, а Тесла са номер 1. Е, аз не съм заслепен от никой от тях и твърдя, че и едните и другите са надценени играчки. А това с "бюджетвенето", на която и да е Тесла вече дори не е смешно...

Коментиран от #31


Оценка:
-0 +1

Ти чуваш ли се
31 Отговор

До коментар #30 от "Зорлем":


Как пък успя да сложиш равенство между Тесла и Ламбо? Няма начин да се разберем! Отказвам се!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.