Last news in Fakti

14 Февруари, 2019 11:32 7 669 11

Airbus спира производството на най-големия самолет в света

  • airbus-
  • a380-
  • самолет
Airbus спира производството на най-големия самолет в света - 1

Авиостроителният концерн Airbus взе решение да прекрати производството на самолети от модела A380, които се смятат за най-големите пасажерски лайнери в света. От официалното съобщение на компанията става ясно, че спирането на производството е свързано с намалялото търсене.

Airbus спира производството на най-големия самолет в света

Основният купувач на двупалубните самолети беше дубайската компания Emirates, но наскоро тя прие решение да спре поръчките, отдавайки предпочитание на други, по-малки самолети - A330neo и A350. Директорът на Airbus Том Андерс заяви, че съжалява за взетото решение, но успокои феновете на този тип самолети, че те още дълго време ще бъдат в небето.

Airbus спира производството на най-големия самолет в света

А380 е най-големия пътнически лайнер, като в зависимост от оформлението на салоните може да побира до 853 пасажера. Размахът на крилата му достига 80 метра.

Airbus спира производството на най-големия самолет в света


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Европеец

    17 10 Отговор
    Типичен пример за европейско късогледство... в експлоатация е от 2007-ма а сега вече се пенсионира. Имало е някой голям европейск проект, който е трябвало да се усвои.... Немците и Французита са си взели купчина европейски пари за да направят проекта ... и сега видиш ли пазара нямал нужда, същото като полегналите полицай по улицата, от които никой няма нужда, същото като ремонтите по 6-12 месеца ... които като приключат, след 1 година почва друг ремонт на същото място, но по друг предтекст се правяи пак всичко наново.

    Коментиран от #10

  • 3 Зорлем

    25 0 Отговор
    По-скоро типичен пример, че ако нещо е най-по в даден аспект това не означава автоматично, че е най-ефективно, най-практично или "най-добро". И Конкорд беше най-бърз, и АН-224 беше най-голям (от този май още лети една бройка?). Общо взето, репликата на Дарвин, че оцелява не най-бързия или най-силния, а най-приспособиния явно е валидна и извън животинския свят.
  • 4 волт

    13 4 Отговор
    още когато го представиха в Бойнг доста се посмяха и казаха че това е супер безсмислен проект-хората винаги ще предпочитат да стигнат до крайна дестинация без прекачване и никога няма да могат да постигнат по голяма заетост от 60-65%. но КООП Франция-Германия се направиха на големи маркетолози и сега духат Бахура

    Коментиран от #5

  • 5 А350

    11 0 Отговор

    До коментар #4 от "волт":

    Ма некомпетентно изказване в най-пълен смисъл. Просто експлоатацията на това чудо е много скъпа,обслужване и т.н. заетост имат предостатъчна. Един А350 е в пъти по-ефективен. По-малко двигатели,по-малък разход,по-малко гуми и тн. А вози не много по малко пътници. Работя го това и много добре знам какви цифрички стоят зад повечето масово използвани машини.
  • 6 Гост

    17 2 Отговор
    Миналата година бях в командировка в Шанхай, и на връщане за Франция летях точно с такъв. Разликата с широкофюзелажния бойнг беше огромна. На отиване с бойнга бе доста шумно от вихрите, а кацането направо ме изуми с друсане, чукане и голям шум. С А380 нито усетих кога излита и нито кога каца. Вътре бе много тихо и спокойно. Жалко

    Коментиран от #8

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 иСега

    2 5 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    е то и сега ще е тихо ... просто няма вече и да се чуват тези самолети. Миналата година кацна един - голяма реклама му направиха и то безплатна, но то си е така в ЕС - хвалим вожда, нищо че всички го виждат, че той е гол.
  • 9 Гошко-шофьорчето

    5 1 Отговор
    Мъка-а-а. Тъкмо събрах пари. Ще си купя -'Ан' на старо.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.