Новини

Renault с експеримент за градските куриерски услуги

Публикувана: 22 Април, 2019 17:22
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3904
Renault с експеримент за градските куриерски услуги
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Французите от Renault показаха едно интересно превозно средство, наречено EZ-FLEX. То представлява експериментален електрически и свързан лекотоварен автомобил, който едновременно е компактен и пъргав. Той е проектиран, за да подкрепи устойчивата мобилност и ефективността на доставките в градски зони.

С EZ-FLEX Renault стартира нов съвместен, иновативен и безпрецедентен подход с цел по-добро разбиране на новите предизвикателства, свързани с куриерските услуги. Renault EZ-FLEX ще бъде тестван от различни професионалисти в Европа с цел събиране на важни данни за употребата му и по-добро разбиране на нуждите, свързани с ежедневните градски доставки.

Изследванията сочат, че обемът на транспортираните стоки в света се очаква да нарасне четирикратно до 2050 година. В тази връзка, в края на 2018 г. Renault представи своята визия за бъдещето на градските куриерски услуги през 2030 г. с електрическия, автономен и свързан концептуален автомобил Renault EZ-PRO. С EZ-FLEX, електрически и свързан автомобил, Renault продължава да се подготвя за бъдещето, като проучва новите приложения в сферата на куриерските услуги.

Renault с експеримент за градските куриерски услуги

Дължината на EZ-FLEX (3,86 м), широчината (1,65 м) и височината (1,88 м) са достатъчно компактни, за да позволят достъп до всякакви автомобилни паркинги. Товарният капацитет от 3 м3 е изключителен за неговите размери и е постигнат благодарение на компактния кокпит, който предлага пълната гама функционалности на стандартен лекотоварен автомобил. Диаметърът на завой от 4,5 м осигурява отлична маневреност по централните градски улици.

Като електрически автомобил, EZ-FLEX има достъп до градските центрове, предлагайки пробег от 100 км, адаптиран за нуждите на градските куриерски услуги (доставките в града изискват среден дневен пробег от 50 км). Очаква се експериментът да продължи около 2 години.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
фалирал
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Това реклама ли беше?

Оценка:
-13 +0

Виж ся......
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Толкова е грозно , че чак е симпатично.

Оценка:
-8 +11

1944
(гост)

Неутрално
3 Отговор
успех на франсетата.

Оценка:
-1 +17

куку руку ку
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Публикувано във факти.бг: (доставките в града изискват среден дневен пробег от 50 км)"... Този среден дневен пробег е да отидеш до мола и да се върнеш. Я почни да обикаляш по адреси и виж как се заформят едни 150-200 км на ден.

Коментиран от #6, #7


Оценка:
-8 +24

дявола
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Каква е тази смешка пак нооо Френска работа те друго нямат

Оценка:
-16 +5

гост
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #4 от "куку руку ку":


Ама естествено , що не са питали тебе баш специалиста по всичко , хахахах !!! Те Спиди затова още преди три години купиха ЕЛЕКТРИЧЕСКИ Рено Канго и казват , че повече няма да помислят за петролки !!!

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-3 +15

гост
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #4 от "куку руку ку":


Да не говорим пък , че DHL даже си направиха собствен завод за електрически баничарки за 100 000 броя ГОДИШНО !!!! И смятат даже да продават и на други , щото стогодишните се ослушват като препикани , а немските хлебари почнаха да си поръчват електрически ванове директно от Китай , ама щом ти си казал , че не стават сигурно ще се откажат , хахахах !!!!

Оценка:
-3 +13

Не е лошо бусчето
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Има обем за товарене,добре е.Франсетата са добри инженери и съм сигурен, че знаят какво правят, все пак са от Рено ,голям концерн са както се знае и много марки са тяхни.Нека да не ги критикуваме за щяло и нещяло,все пак това е експеримент,защото ние нямаме нищо с което да ги конкурираме.

Оценка:
-1 +14

mll;
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #6 от "гост":


Я, дай някакъв достоверен източник каква част от флотилията на Спиди точно са им електрички и къде са казали, че не искат повече "петролки"? Че аз знам за едни смешни бройки и малко по-различно отношение към тях пък уж поназнайвам какво се случва в този бизнес, но Интернетът нали бил пълен с информация, така че може и да ме изненадаш.

Оценка:
-8 +2

А бре шнорхел
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #6 от "гост":


Работя за Еконт, дневно навъртам минимум 200км, след "черни петъци", коледа,великден,цветница и т.н. минавам 400км. Ако не вЕрваш , питай който и да е колега, а тия с бусовете ежедневно правят 350-400. Електричка ли? Ходи се снимай.

Коментиран от #11, #12, #18


Оценка:
-8 +4

Гад
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #10 от "А бре шнорхел":


400км дневно, ти само караш ли бе, пратки не раздаваш ли? При 30км/ч средна скорост в града кога спиш?

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +14

Бакшиш
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #10 от "А бре шнорхел":


Евала пич, аз с таксито имам дни под 200 км, но тия от Еконт навъртали по 400 на ден. До Пловдив ли ходите?

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +10

Гост
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Жестоко е. Да го направят с пробег поне 350 или поне едно едноцилиндрово моторче да сложат да се довлачиш до някой контакт, да му изрежат прозорци, втори ред седалки и на достъпна цена - до 20 000 Евро. Веднага взимам едно, преправям туй онуй като за мини кемпер и се возим с децата и жената напред наазад. Даже и за кучето ще има място.

Оценка:
-2 +3

куку руку ку
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #12 от "Бакшиш":


Евалла пич, ти работиш ли или само дремеш в тая кола?

Коментиран от #15


Оценка:
-3 +3

гост
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #14 от "куку руку ку":


Стига си се правил на интересен бе , лъжльооооо !!! Не виждаш ли , че никой не ти се връзва на опашатите измишльотини !!!

Оценка:
-2 +4

1234
(гост)

Неутрално
16 Отговор
С тези 100 км става за музея в торино, където има един фиат с акумулатори минава над 200 км, ама е 1905г....

Оценка:
-3 +2

1234
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Ами значи от 8 ч днес ще е на зарядно 4 минум. Тези 100 км град дори като варна до обяд ще ги мине. След обед на зарядно и после нощна смяна. Всеки се напъва с тез батерии ама техологията е неприложима за коли изобщо!

Оценка:
-2 +2

12345
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #10 от "А бре шнорхел":


При средна скорост в София 12 км/ч очевидно че тия 200 км ги навърташ като работиш над 20 часа. Браво, само така!!!

Оценка:
-3 +4

фенче
(гост)

Неутрално
19 Отговор
За сравнение VW eUP се зарежда за 15-20 мин. до горе и има реален пробег от 120км (160 заводски).

Оценка:
-0 +1

Obey the law
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Напомня ми малко на Nissan S-Cargo

Оценка:
-1 +1

А бре шнорхел
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #11 от "Гад":


Хайде да посмятаме, покривам Златица, Пирдоп, Челопеч,Елин Пелин, Богровите.Средната скорост е малко повече от твоята и карам бус. За невярващите организирам екскурзия на 02,05, да заповядат.

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +3

22
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Дражен Крушел
Хърватският журналист представя състоянието на българския национален отбор:
Най-силният български играч тези дни е Борислав Михайлов."

Още бисери