Влекачът Ford F-Max, който спечели титлата "Камион на 2019-а", вече се сглобява в завода "Автотор" в руския Калининград. Моделът е изцяло нова разработка и се оборудва с 12.7-литров двигател с мощност 500 к.с. и максимален въртящ момент 2 500 Нм, съчетан с 12-степенна предавателна кутия ZF.
Миналия септември F-Max изненадващо изпревари Scania Urban и Volvo LNG в конкурса Truck of the Year 2019. Влекачът изобщо не бе смятан за фаворит, тъй като Ford не влиза в т.нар. "Голяма европейска седморка", съставена от Mercedes-Benz, MAN, DAF, Iveco, Scania, Volvo и Renault.
Наскоро Ford обяви, че преустановява производството на леки коли в Русия като част от мерките за преструктуриране на компанията. Решението обаче не засяга тежкотоварния бизнес на компанията.
Произвежданият в Калининград F-Max ще се предлага на базова цена от 6 000 000 рубли (€83 291). За сравнение КамАЗ-5490 NEO с мощност 400 к.с. струва около 5 000 000 рубли (€69 397).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Соросоид
Коментиран от #2, #5
12:37 20.05.2019
2 Камаз
До коментар #1 от "Соросоид":
Кви санкции бе никой не смее да трепне с/у руснаците!!!12:57 20.05.2019
3 900
Коментиран от #6
12:59 20.05.2019
4 А БЕ
Коментиран от #8, #15, #22
13:24 20.05.2019
5 Borislav Popov
До коментар #1 от "Соросоид":
Тези камиони пристигат в Клининградското пристанище почти готови рамата вече е с двигател, само дето са без кабини ! Руснаците му налузват на бързо кабината и айдеее, на пазара, по този начин хитрите хамериканци икономят големи суми, понеже не плащат мито и други всякакви издръжки, които щяха да ги плащат, ако продаваха готови камиони. На мен друго ми е чудно, защо руснаците допускат Форд да излезе на руския пазар, след като самите хамери им съдраха задника от санции ??Коментиран от #11, #12
13:27 20.05.2019
6 Емил
До коментар #3 от "900":
Русофилистизмът ти е изпил мозъка! Щом вярваш на московска пропаганда, а не на националния си статистически институт - лечение вече няма!Коментиран от #9
14:36 20.05.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 robur
До коментар #4 от "А БЕ":
дурак - КРАЗ е украинско чедо16:37 20.05.2019
9 robur
До коментар #6 от "Емил":
ха ха ха - който показва че сме зад руснаците по беднотията16:41 20.05.2019
10 123
Коментиран от #16
17:10 20.05.2019
11 простофоб
До коментар #5 от "Borislav Popov":
...ми щото така искат. И спри да се чудиш, че току виж сивата маса в главата на раменете ти почнала на получава гънки. Чудльото се чудил...18:52 20.05.2019
12 Kk1
До коментар #5 от "Borislav Popov":
Само дето тук в Шумен ще правим голо шаси,демек само железарията за БМВ.Там казваш идвали почти оборудвани.Схващаш ли разликата.... Девет марки чужди коли се правят в Русия,а ние правим воланите,и тапицерията на някой от тях.....Схвана ли пак разликата....Коментиран от #13, #14
20:10 20.05.2019
13 Просто казано
До коментар #12 от "Kk1":
Кой каквото може, това прави. Сигурно си въобразяваш, че трябва да правим космически кораби? Такива мисли могат да се въртят само в главата на един комплексар!Коментиран от #18
22:18 20.05.2019
14 Кк2
До коментар #12 от "Kk1":
Схващам, че руснаците се отказват от своето автомобилостроене и търсят по - добри технологии. За тяхно съжаление, обаче им пробутват остарели такива. Жигулата е типичен пример - Фиат си продаде остарелият модел.22:38 20.05.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Дончо
До коментар #10 от "123":
Точно така.Миналата година бях в Орск.Затвориха леярски завод с 4000 души персонал.Тотална мизерия.09:51 21.05.2019
17 Добри
09:51 21.05.2019
18 Госта
До коментар #13 от "Просто казано":
Просто казано,си доста прост,естествено,че е по-добре да сглобяваме цели коли,а не компоненти!!!11:33 21.05.2019
19 Един
18:29 21.05.2019
20 Витоша
09:27 22.05.2019
21 RRR
13:17 22.05.2019
22 КРИСТИ
До коментар #4 от "А БЕ":
Краз приятелю е Украйнски18:41 22.05.2019