Отговор на този въпрос ни дава независимата агенция Euro NCAP, която проведе обстойни краш тестовете на новото поколение на луксозния кросоувър Mercedes-Benz GLE. Иновацията заменя излизащият в пенсия предходен модел, който е на конвейера от 2011 година.
Новото GLE е построено на кросоувърската платформа на марката MHA (Modular High Architecture), която има много общи черти с модулната MRA (Modular Rear Architecture), на която се правят C, E и S-Klasse. Това GLE е първият Mercedes с новото E-Active Body Control окачване.
Използването на това окачване налага интегриране на 48-волтова електрическа система. След проведените тестове колата печели максималните пет звезди, но в нито една от "дисциплините" не печели максималните 100 процента.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Евала!
12:06 18.07.2019
2 емо
Коментиран от #6, #13
14:01 18.07.2019
3 МанипулаториЛиЕ
2 коли са размазали за да замажат теста. Типично по немски ... пишеш правилата за тестовете - за да прецакаш всички останали и после м/у капките си правиш твоите тестове и винаги си номер 1 :)
Коментиран от #14, #16
14:16 18.07.2019
4 Мии
15:21 18.07.2019
5 ТТТ
18:40 18.07.2019
6 майстора
До коментар #2 от "емо":
Ти какво си мислиш че си виждал няма абсолютно никакво значение !!20:52 18.07.2019
7 До Мии
Коментиран от #8
02:49 19.07.2019
8 Random
До коментар #7 от "До Мии":
Миксерите не са бъдещето бе галфонКоментиран от #9, #10
06:36 19.07.2019
9 Дфен
До коментар #8 от "Random":
Галфон е на майкати сина.10:03 19.07.2019
10 Да да
До коментар #8 от "Random":
Вероятно са миналото! Кои са бъдещето според теб? Двигатели с 30% КПД и силно ограничен ресурс със скъпа поддръжка ли? Мои близки си купиха моторче на батерии. Вдига 40 км/час, с едно зареждане минава 40 км. и струва 1200 лв.! Ходятна работа, до магазина, обикалят по задачи и всичко това за 40 ст.на ден! Бонус е че взеха модела с 2 седалки. Не бръмчи, не дими, управлява се и се паркира лесно. Иначе миксер викаш.Коментиран от #11
12:35 19.07.2019
11 за гъби съм
До коментар #10 от "Да да":
Интереса клати феса! Миксерите бръкнаха в смрадливия ъз на много хора дето се занимаваха с дране на нещастните клиенти на двг. Ако не бяха толкова алчни нямаше да стане така ама те се оляха. Сега има хора готови да плащат всякаква цена само и само да се оттърват от безкрайното киснене в сервиза.Коментиран от #12
15:38 19.07.2019
12 за гъби съм
До коментар #11 от "за гъби съм":
Нещо подобно стана и с туризма в България, сега каквото и да приказват хотелиерите, хората са готови да плащат повече ама да си изкарат отпуската на спокойствие в норнална държава.15:40 19.07.2019
13 Ахаха господин експерта
До коментар #2 от "емо":
Хвани измисли нещо по добро12:58 20.07.2019
14 Stranger
До коментар #3 от "МанипулаториЛиЕ":
Типично по немски а ?!! Ми то си е типично по селски плюеш кола която не си виждал а и която няма да караш в следващитете 150г.Коментиран от #15
16:06 21.07.2019
15 ПлюенеРеалист
До коментар #14 от "Stranger":
Може да плюя, а може би пък съм живял в Германия и съм работил с немци .... а може би ти си проспал колко много индустрии затриха именно с тези си манери и скъпотия, която се опитват да създадат за елементарни неща.... Та може да ме наречеш плюещ, но аз съм реалист. Те правеха много хубави неща и го признавам ... но китайската конкуренция ги затри..... сега това ще се случи и с колите, затова почнаха концерните в Европа да се обединяват, за да оцелеят. Но и това е под въпрос.09:54 22.07.2019
16 Луд
До коментар #3 от "МанипулаториЛиЕ":
Дали се чупи стъклото или не, няма никакво значение! Седалката на пасажера е с кантар, и не се отваря аирбега, за това не се чупи стъклото при втория тест! Сигурен съм че караш някакъв корейски, италиански или френски боклук и затова говориш така11:36 24.07.2019