Новини

Дитер Цетше: Все тая какъв е двигателят!

Публикувана: 31 Юли, 2019 15:51
108 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 37403
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 59 гласа.

Двигателите вече не са отличителна особеност на "мерцедесите" и за купувачите няма абсолютно никакво значение дали под предния капак работи мотор на Renault, твърди бившият шеф на Daimler AG Дитер Цетше в интервю за Top Gear. След 40 години в концерна и 13 начело на ръководството му мениджърът се пенсионира и вече може да си позволи по-смели и гръмки изказвания.

Според Цетше сътрудничеството с Renault в областта на двигателостроенето е донесло само позитиви за Mercedes-Benz. Благодарение на френските мотори продажбите на A-Klasse са се удвоили.

Мениджърът смята, че за повечето клиенти произходът на силовия агрегат вече се явявал "разделителна линия". Имало почитатели на марката, за които моторите ѝ били от първостепенно значение, но техният брой бил пренебрежимо малък, а най-важни били продажбите и финансовите резултати.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 59 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
На ердоган леля му
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Глупости говори тоя

Коментиран от #28


Оценка:
-56 +151

Ивайло
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Нямало значение, хахаха!!! Аз примерно като си купя Мерцедес или БМВ, искам като отворя капака вътре да видя мотор на Мерцедес или БМВ, а не мотор на Дачия (сектант, извинявай, нищо лично към теб и марката ;)))!!! Ама давайте всичко да е сбирщайн и да се загуби идентичността на всяка марка, която идентичност й е спечелила популярност и слава и благодарение на която въпросната марка е стигнала дотук!!!

Коментиран от #11, #39, #66, #93


Оценка:
-33 +238

Хахаха
(гост)

Неутрално
3 Отговор
“Ако Мерцедес не беше част от Даймлер, отдавна да е фалирал!”, каза един немец...

Оценка:
-16 +95

СЕДНИМИН АКУРА A
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Ако имаше пари за Мерцедес или БМВ, нямаше да е примерно...
Та финансовите резултати са най-важни.

Оценка:
-11 +40

Мачо 9 санта щик
(гост)

Неутрално
5 Отговор
В днешна Европа е така - няма значение двигателят, няма значение и полът, нито и възрастта! Важното е да има кинти и яко смазка в червото!

Коментиран от #23


Оценка:
-12 +170

Кракра
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Абсолютно вярно, евала на човека, че го казва в прав текст.

Оценка:
-50 +69

Motion
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Двигателя има огромно значение, но в днешните автомобили много хора подценяват отличната работа на скоростната кутия. Разберете, че колкото и да е добър един двигател, ако скоростната кутия е лошо конструирана, превключва бавно, има лошо подбрани предавателни числа, или къс живот, това проваля целия автомобил не по-малко отколкото ще го провали лош двигател. Вие бихте ли карали автомобил със спортен двигател и отлично окачване, ако е с вариатор който на 60 000 км започва да боксува заради агресивното шофиране? Или на 150 000 км ако е автомат прегрява мехатроника и заминава клапанното тяло? Всъщност скоростната кутия осмисля приложението на ДВГ в автомобилите. Така че колкото е важно значението на ДВГ, поне 2 пъти по-голямо значение придава правилната скоростна кутия за динамиката на автомобила.

Оценка:
-8 +134

Julio
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Г-на Цетше е направил удар с двигателите Рено (м/у другото имахме 8 служебни Рена и бяха изключително издръжливи и идиотоустойчиви коли с доста здрави двигатели) но е подценил фактора поддръжка. Щом двигателя е Рено, веднага след като изтече гаранцията вече караш Мерцедес но поддържаш Рено в сервиз на Рено.

Оценка:
-14 +66

1111
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Мерцедес има славата си точно заради добрите коли със добри двигатели ОТ ОНЕЗИ ГОДИНИ. Точно затова и най-много са феновете на Мерцовете от 80-те и 90-те, а не на съвременните миксери. В днешно време колите не се мислят от инженери, а от счетоводители. Колко ще излезе колата и колко ще е печалбата...

Коментиран от #14, #27, #40


Оценка:
-13 +122

Тони
(гост)

Неутрално
10 Отговор
В интерес на истина, Рено правят едни от най-добрите дизелови двигатели с малък обем. Аз лично ако имах възможност за премиум марка, надали го бих взел с под 6 цилиндъра. Щом се предлага, значи има кой да го купува.

Оценка:
-12 +59

11
Този коментар е премахнат от модератор
тууу язък
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Едно време имаше две марки коли-мерцедес и всички остананали.Сега вече и мерцедеса стана самоделка,остави че двигателя е фреч,ами и самата кола кой знае къде е сглобене.Обаче цената е мерцедеска!

Коментиран от #29


Оценка:
-10 +67

Маркетолог без глава
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Защо не си направихте подмарка, бе умници?

Коментиран от #105


Оценка:
-4 +26

Julio
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #9 от "1111":


Споделянето на технологии и китайската манифакура правят стоката достъпна. Ако всеки винт се правеше у немско, 95% от търкалящите мерцедес по улицата щяха да са го виждали само на картинка. Така че си избираш - ниско качество или недостъпност...

Оценка:
-8 +30

tyres
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Долен немски боклук!Баламите който си купуват надписи са все по малко.....Мирише на сочен фалит след известно време.

Оценка:
-22 +50

Смех
(гост)

Неутрално
16 Отговор
От коментарите оставам с впечатлението че само аз в тази държава не карам последен модел Мерцедес...Тук всички знаят всичко за двигател, кутията,производството,цената и т.Н. А бе...смях...:)

Коментиран от #22


Оценка:
-7 +61

Сектанта
(гост)

Неутрално
17 Отговор
И мойта Датчия е с рено мотор, начи все едно карам мерседес

Коментиран от #30


Оценка:
-13 +105

Няма значение марката
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Господ да ви пази да не си купите кола, правена в събота, когато заводът официално не работи, а вътре разни парашутисти от ислямските страни са на стаж и обучение за да не спира работата на завода!

Коментиран от #42


Оценка:
-7 +43

Ivan
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Е как да няма значение.Ние Мерцедеси ли ще караме или рено.Какви са тези тъпотии.Ще платиш Мерджан ще караш Рено.Ха ха ха

Оценка:
-13 +43

Гогата
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Човека 40 години работи там обаче балканския селянин пак знае по-добре:)) толкова сте смешни

Коментиран от #31


Оценка:
-30 +63

Диамантената ръка
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Ми то да си купя Рено и да му сложа емблема на Мерцедес тогава... И едни маратонки ADIBAS

Коментиран от #32


Оценка:
-8 +46

Motion
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #16 от "Смех":


Не е нужно да караш конкретен модел автомобил, за да знаеш нещо повече за него. Особено ако то се подчинява на универсални принципи. Както и не е гаранция, че като караш даден автомобил, разбираш него или нещо изобщо свързано с коли.

Оценка:
-2 +25

Гост
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #5 от "Мачо 9 санта щик":


Явно си каскет. Карай си ладата, ако запали,пий си боряшника и най-вече,НЕ СЕ МЯРКАЙ ИЗ ЕВРОПА ЩОМ НЕ ТИ ХАРЕСВА.

Коментиран от #43, #86


Оценка:
-24 +15

Бачо Киро
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #11 от "гост":


Тц, всъщност и статията, и интервюто са подвеждащи. Човекът говори за моторите на Рено примерно в А-клас. Купувачите на А-клас не са купувачи на Мерцедес, затова и ги боли фара. Няма нищо лошо естествено, щом клиентът го не бърка... А45 обаче не се купува от лаик, който не знае какъв му е мотора и не е с рено под капака. Де факто има Мерцедеси за тези, които искат Мерцедеси и има и компромисни варианти за снобовете, които искат просто да карат кола с тази емблема. Аз не познавам дори един човек, който да може да си позволи истински мерцедес и да кара примерно А-клас с рено под капака. Лошо няма, има за всички... Мерцедес не са балъци да отхвърлят бол клиенти, които не държат на определени неща... Е, за баш феновете не изглежда добре, но те пък имат достатъчно модели, които не са с рено под капака. Никога не съм разбирал хора, които си купуват автомобили от БМВ или Мерцедес с двигатели от порядъка на 1.6 1.8 2.0... Истинските представители на тези марки са от 3.0 нагоре според мен.

Коментиран от #34, #64, #87, #90, #91


Оценка:
-11 +47

Дзвер
(гост)

Неутрално
25 Отговор
То пък А-класа е една кола за хвалене... Просто вижте цените й на вторичния пазар и си направете сметката. Как едно време Мерцедес правеха легендарния 300Д, а стигнаха друг да им прави двигателите днес?

Коментиран от #45


Оценка:
-8 +19

476
(гост)

Неутрално
26 Отговор
Ами не е лишено от логика това изказване. Предпочитанията на подрастващите шофьори са доста различни от тези на родителите им. Имаше проучване, че за 30-35% от новите купувачи наличието на Интернет свързаност е по-важно от разхода на гориво например. Наистина за такива "сноби" няма абсолютно никакво значение какво има под предния капак и колата е по-скоро някакъв моден аксесоар отколкото средство за предвижване или за доставяне на "удоволствие от шофирането". И да, Мерцедес изобщо не смята да се отказва от парите на такива парвенюта.

Коментиран от #37


Оценка:
-2 +39

Мерцедеси от онова време
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #9 от "1111":


Мерцедесите от "онова време" с по 88 конски сили, сега никой не би си купил, на цената за Мерцедес. Останали са като някакъв приятен спомен при нас, защото по онова време останалите коли бяха Москвичи и Лади. Сравнени с тях наистина са по-добри, с останалите западни един дол дренки.

Оценка:
-7 +22

Немско
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #1 от "На ердоган леля му":


Разбира се че шефът на Daimler AG говори глупости. Да не разбира колкото теб от коли, че да каже нещо умно.

Оценка:
-11 +28

Всички останали
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #12 от "тууу язък":


Едно време бяха Мерцедес и всички останал, защото всички останали бяха Лади и Жигули и тук там някой Форд. Но това само у нас. На запад винаги са имали разнообразие от марки и модели.

Оценка:
-8 +27

Дачия-Мерцедес
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #17 от "Сектанта":


Точно така, като караш Дачия все едно караш Мерцедес. И ако сложиш по-скъпи джанти и гуми, направо никаква разлика няма

Оценка:
-8 +22

Селяци
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #20 от "Гогата":


7 "разбирачи" са ти сложили минус/засега/.
Значи поне толкова се имат за по знаещи от шефовете на Мерцедес. Цирк.

Оценка:
-9 +12

Емблема
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #21 от "Диамантената ръка":


Няма нужда да му слагаш емблема на Мерцедес и с емблема на Рено си е добре, но ако за теб е важен надписа направо Ферари му сложи, така още повече ще върви.

Коментиран от #53


Оценка:
-2 +24

W246
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Не оплювайте нещо което даже не сте го пробвали!
Аз лично имах В180 на бензин и го карах 5 години и минах с него 100к км.
Страхотен двигател с доста голям диапазон на въртящият момент от 1250 до 4000 оборота и за мен доста добър разход ,предимно градско 7,2л!

Коментиран от #46, #99


Оценка:
-14 +8

А сега де
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #24 от "Бачо Киро":


Значи ако е силен модел е Мерцедес, ако е слаб не е.
Всъщност именно снобите си купуват разни С, Е и S класи. 2-ра употреба, "на реални километри", с издънени катализатори вадещи облаци от дим от ауспуха и при първия признак за ремонт на нещо търсят следващия балък на който да го продадат.
А никой от хората дето познавам, че карат А класа не съм го чул да се хвали, че кара най-добрата марка, дето не би я сменил за друга

Коментиран от #47


Оценка:
-5 +23

Kолю куция
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Джендър кола все едно да е

Оценка:
-2 +11

дфен
(гост)

Неутрално
36 Отговор
axxxxaaaaxxxxxaaaaxxxxxaa как го доживях това изказване лека нощ ама тя няма да е такава aaaxxxxaaaaxaa.

Оценка:
-4 +6

Сноби
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #26 от "476":


Нещо бъркаш значението на думичката сноб.
Сноби са тези дето ще откажат да вземат Мерцедес, че не бил "чистокръвен", а бил с двигател на Рено.
От Мерцедес казват, че това е добър и подходящ за колите им двигател, но нашия сноб експерт казва не, че ще му се смеят другите разбирачи.

Оценка:
-4 +21

Дитер Цетше мустака
(гост)

Неутрално
38 Отговор
Може дори и без двигател, докато има шарани които си въобразяват че звездата е това което беше в края на миналия век. Тогава Мерцедес се целеше да е най добрият автомобил в света и в общи линии го постигна, но не и с чужди двигатели.

Коментиран от #49


Оценка:
-5 +22

Ха ха
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #2 от "Ивайло":


А пред Силвер стар кръстиш ли се а, с "готините"двигатели

Оценка:
-2 +14

Нафърфорий
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #9 от "1111":


Когато немците не бяха джендъри

Коментиран от #75


Оценка:
-1 +16

Чук
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #11 от "гост":


Абе остави го да се кръсти на Резбарска човекът, е ако е тарикат майсторът като го види вече ще крои планове за втори етаж на къщата или най-малко яко пътешествие с всички екстри))))

Оценка:
-2 +13

Ха ха
(гост)

Неутрално
42 Отговор

До коментар #18 от "Няма значение марката":


То щото в другите дни не е така зер

Оценка:
-1 +6

Чук
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #23 от "Гост":


Моля джендърчетата бегом към "синята стрида" там ще ви охлабят здраво хе хе

Оценка:
-1 +10

Драйвър
(гост)

Неутрално
44 Отговор
Не случайно е вече БИВШИЯ шеф на Мерцедес!Никой не плаща Немско качество за да получи Френски КЕНЕФ!За това и сътрудничеството с Рено свърши,всички съвместни проекти бяха имиджов провал за Мерцедес!

Коментиран от #50, #51


Оценка:
-22 +16

Хо хо
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #25 от "Дзвер":


Ми това е щото са яката работа казват....

Оценка:
-0 +3

)))))
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #33 от "W246":


На газ вървеше ли?)))

Оценка:
-2 +7

Нафърфорий
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #34 от "А сега де":


Ама какъв ремонт, мма те не се развалят хич

Оценка:
-2 +5

Меч
(гост)

Неутрално
48 Отговор
Деменцията не прощава

Оценка:
-6 +6

Звезда
(гост)

Неутрално
49 Отговор

До коментар #38 от "Дитер Цетше мустака":


Трябва да си много тъп, да си вземеш кола, заради марката, заради някаква стара слава или пък щото била "много здрава".
Първо, всички коли се чупят, но тази която нова е 2 пъти по-скъпа, ремонтите и са 3 пъти по скъпи.
Виж си с какви пари разполагаш, за какво ще я ползваш пък тогава избирай.
А ако парите не са проблем, си карай каквато ти харесва и няма защо да се надуваш, ако си с наистина класна, нова кола, пред другите дето карат каквото могат да си позволят. Не за друго, ами щото като ги е срам че им е дърта колата, започват да ръсят глупости като това че била последната здрава кола, че Мерцедес от 20-30 години насам вече не струват и т.н.
Каквото са били преди 30 години спрямо другите коли, са и новите спрямо сегашните.

Коментиран от #56


Оценка:
-6 +31

Ми тъй ми
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #44 от "Драйвър":


Когато в Сошо са пуснали първия завод за серийни ДВГ Мерцедес изобщо не е имало...ама чукча писател, чукча не читател

Оценка:
-7 +17

Имидж
(гост)

Неутрално
51 Отговор

До коментар #44 от "Драйвър":


Имиджа им се срива пред смешници като теб.
След 40 години работа, не ми се струва странно, че е бивш. Време е да си харчи парите.

Коментиран от #52


Оценка:
-4 +18

Нафърфорий
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #51 от "Имидж":


И да дойде насам Драйвър да го светне някои неща за мерцовет, че той горкият кога ще го стигне бае ти Ганя))))

Оценка:
-1 +12

Диамантената ръка
(гост)

Неутрално
53 Отговор

До коментар #32 от "Емблема":


Не знам дали е добре с емблема на Рено, ама тия с емблема на Мерцедес са доста по-скъпи. За Ферари сигурно знаеш.

Коментиран от #54, #60


Оценка:
-2 +8

Сникерс
(гост)

Неутрално
54 Отговор

До коментар #53 от "Диамантената ръка":


А то има и Ламборгини Гачев ли също

Оценка:
-2 +3

Димов
(гост)

Неутрално
55 Отговор
Когато хората поставят парите над всичко останало. Жалко за хората.

Оценка:
-1 +19

56
Този коментар е премахнат от модератор
Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
57 Отговор
Голямо падение за съвременните авто-производители, не им остана и капка достойнство, всички правят безумни комромоиси само и само в името на миризливите пари. Достойнството и честноста водят до гибел в днешния дяволски свят...

Оценка:
-4 +26

селянин 1
(гост)

Неутрално
58 Отговор
А бе нека бенц да купуват двг от рено,ако техните не са добри,ама защо продадоха 20% от акците си,на китайците..ами нетната загуба на Мерцедес до сега,а годината не е минала е 1,2 млрд.евро..продават за да поемат,,въздух,,

Оценка:
-4 +13

Мерцедес
(гост)

Неутрално
59 Отговор

До коментар #56 от "Мустака Дитер":


Сегашните Мерцедеси са в пъти по-добри от тези от преди 20 години. Но и на другите производители колите също. За производители с по 50-100 години история не е голяма загадка да направят равностойна на останалите марки кола. Но все по-малко са балъците да дават пари само заради марката.
Та идеята ми е, не че Мерцедес са лоши, просто не си заслужават парите, за човек дето не ги рине с лопата.

Коментиран от #62


Оценка:
-4 +25

По-скъпи
(гост)

Неутрално
60 Отговор

До коментар #53 от "Диамантената ръка":


Знам, че са по-скъпи.
Ако бяха на една цена, нямаше да спорим кой е открил топлата вода.

Оценка:
-4 +8

Иво
(гост)

Неутрално
61 Отговор
Всичко е леш но има избор и той е атмосферка

Оценка:
-4 +7

Мустака Дитер
(гост)

Неутрално
62 Отговор

До коментар #59 от "Мерцедес":


Всеки който някога е имал W124 или W126 ще ти се изсмее. Тогава беше “Мерцедес и всички останали”.

Коментиран от #63


Оценка:
-11 +16

Всеки
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #62 от "Мустака Дитер":


Да се смее, какво ме интересува, че някой си хвали магарето, пари от мен за такъв гнилоч няма да види.

Оценка:
-9 +8

гост
(гост)

Неутрално
64 Отговор

До коментар #24 от "Бачо Киро":


Даже не си дадох труда да чета всички лакърдии , дето си ги изписал !! Само си спомних последната новина за Мерцедес !! ВТОРА КИТАЙСКА КОМПАНИЯ закупи голям пакет от акциите на Мерцедес , с което дела на китайците нарасна до над 15 % !!!! Пряко , а с подставени акционери поне още 10% !!!! Само собственика на Geely , който вече е НАЙ-ГОЛЕМИЯ инвеститор в Мерцедес обяви , че иска да закупи между 25 и 30% от фирмата , а втората компания BAIC Motor също не смята да остане с под 15-20% !!!! При положение , че контролния пакет е 34-35% , колко ли остава до пълната власт на китайците в Мерцедес ?? Май много по-малко , отколкото могат да понесат тукашните "разбирачи" , хаххах !!!

Оценка:
-2 +20

Алекс
(гост)

Неутрално
65 Отговор
Затова и всеки гледа да се отърве от А класата😂😂😂

Оценка:
-3 +10

Поручик Жвн Рено Бенц
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #2 от "Ивайло":


Ами бат Познавач,карай кола с Бг двигател и руски ламарини.Ако намериш,а иначе остави Франция и Германия,далече сме от тях,да знаеш!

Оценка:
-8 +3

Прост и беден
(гост)

Неутрално
67 Отговор
Хубави са си ,,мерците,, но се отказвам да ги купя. Един ден се бях навил на един ,,SUV,, А клас новичък от Балканстар. Отивам, гледам, карам и в един момент дилърът почва да ми говори за екстрите без да съм го питал. Когато стигна до системата за проследяване, наблегна колко е важна тя защото,, Много се крадели,,. Казах ,,благодаря,, и бързо се изнесох!!!

Оценка:
-2 +10

бай дъ уей
(гост)

Неутрално
68 Отговор
Германците не са прости. Дизела на "Рено" е най-добрият дизел.Пъргав и икономичен.

Оценка:
-7 +15

гощо
(гост)

Неутрално
69 Отговор
Мерцедес последните 15г са страшни трошляци и боклуци! От любима моя марка се превърнаха в такава която избягвам! БМВ също правят глупости,големи при това! Заложих на АУДИ и то на определен модел и 5-та година само карам! Не е идеята всякакви "познавачи" сега да почнат спор тук за коя марка е по-по най! Споделих лична практика!

Оценка:
-3 +11

Ккк
(гост)

Неутрално
70 Отговор
Купуваш си дачия и се хвалиш пред приятели, че е с двигател на мерцедес! Купуваш си мерцедес и те спукват от подигравки всички приятели, че е с двигател от дачия! Хахахахах

Оценка:
-1 +22

Леле
(гост)

Неутрално
71 Отговор
Господина да вземе да признае основните причини. Добър малолитражен дизел с чудесни характеристики наготово, водещ основно до намаляване на общия коефициент вредни емисии за марката. В общи линии за икономия, а когато в Мерцедес прозира това значи е време да погледнеш другаде.

Оценка:
-1 +13

Луд с кирка
(гост)

Неутрално
72 Отговор
Тоя е перифразирал гениалния лаф: И царица и магарица имат и т.н. и т.н. Жалко за времената когато и в полумрак да мернеш автомобил ще познаеш марката му.

Оценка:
-2 +14

Авто
(гост)

Неутрално
73 Отговор
Заради това мислене,цял живот съм карал коли от марката,до преди 7 години,от тогава карам,коли от конкурентната марка и не съжалявам!

Оценка:
-1 +3

Телевизора на Елвис
(гост)

Неутрално
74 Отговор
Каза ли ви го дъртия? Евала. Истината е, че актуалното поколение, което може да си позволи покупката на Мерцедес въобще наистина им е все тая, какво пърпори под предния капак. И между другото на Рено бензиновите мотори никога не са били кофти. Все пак имат инженерен потенциал, който в годините е кован и в мотоспорта и т.н. Друг е въпроса, че тия икономии се правят, за да може да се издържа една огромна и тромава администрация и прочее непонятно какво работещи хора в концерна Daimler. За съжаление тия всичките не могат да ги съкратят лесно, щото профсъюзите ги държат стабилно за топките. Тъпа история и това няма да се промени скоро, нищо че Ола Калениус раздува, че щял да съкращава яко. Просто няма как да стане.

Коментиран от #76


Оценка:
-2 +6

ДоТролче
(гост)

Неутрално
75 Отговор

До коментар #40 от "Нафърфорий":


Как разбра че немците са джендъри по колите ли като карахте москвичи да не бяхте мъжкари най големия производител на коли е Германия.

Оценка:
-7 +4

Дали
(гост)

Неутрално
76 Отговор

До коментар #74 от "Телевизора на Елвис":


Дали клиентите, които описваш не се питат защо обслужване и части на този Рено агрегат в сервиз на Мерцедес са по-скъпи. Именно една от причините е посочена от теб, но като цяло замислиш ли се и става лошо. Вероятно не е добре да мислиш, а да купуваш ли купуваш марки, брандове, псевдо престиж и хранилка за егото!

Оценка:
-1 +3

Townboy
(гост)

Неутрално
77 Отговор
То затова 124-ката надживя С класата им щото е такива разбирачи като тоя поеха концерна.

Оценка:
-3 +12

Ивайло Попов
(гост)

Неутрално
78 Отговор
От всичко прочетено дотук почвам да си мисчя, че накрая след всички катаклизми свързани с марката ще остане само Мерцедес-Бенц АГ и Даймлер ще си отидат и те.

Оценка:
-2 +3

Ивайло Попов
(гост)

Неутрално
79 Отговор
От всичко прочетено дотук почвам да си мисля, че накрая след всички катаклизми свързани с марката ще остане само Мерцедес-Бенц АГ и Даймлер ще си отидат и те.

Оценка:
-2 +2

ооооох
(гост)

Неутрално
80 Отговор
пенсионер, изпушил е вече..

Оценка:
-3 +4

ужасссс
(гост)

Неутрално
81 Отговор
Ей, много айлякчии има в тая българия - гледай какво писане, какво чудо!!! Само в една тема! пък после, що заплатите били малки.

Коментиран от #82


Оценка:
-7 +3

Дфен
(гост)

Неутрално
82 Отговор

До коментар #81 от "ужасссс":


Men за това ми плащат.

Оценка:
-0 +5

дизаинер
(гост)

Неутрално
83 Отговор
г-н Цетше,с това си решение отблъснахте огромна част от вашите фенове на марката.Запомнете има държави с история превърнали се в икони с автомобилостроенето си,и има държави славещи се с печенето на кроасани и лапащи по френски.От там дето излиза кроасана не излиза автомобил.Седнете и развийте екологичен двигател с модерни системи на връскване и каталитици,спрете да вграждате ДВГ от борчета,мачки и п-ки без спирачки.Останете си със здраве.

Коментиран от #96, #97


Оценка:
-8 +9

onq s konq
(гост)

Неутрално
84 Отговор
Много ясно - "финансовите резултати" са на 1во място и за това се докарахме до тук ...

Оценка:
-1 +9

Знаещ
(гост)

Неутрално
85 Отговор
Меринджеите в целия свят са побъркани кретени, които нямат връзка с реалността.

Оценка:
-3 +9

12 udar
(гост)

Неутрално
86 Отговор

До коментар #23 от "Гост":


потвърждаваш на 100%,че си соросоиден трол...

Оценка:
-2 +3

КОМУНИСТ
(гост)

Неутрално
87 Отговор

До коментар #24 от "Бачо Киро":


Евала Бачо, мн точно казано

Оценка:
-3 +1

Дизел мен
(гост)

Неутрално
88 Отговор
14години карам тир, 9 от тях съм карал авточасти от завод до завод или от склад до завод на следните марки, мерцедес, vw, Шкода, сеат, ауди, рено, фиат и бмв, от това което съм видял мога да кажа следното-НЯМА ВЕЧЕ МАРКИ!!! Всичко е правено по такъв начин че все едно дете да е правено от 100 х...я, глупаци са тия дето дават маса пари за премиум марки, купи си нещо евтино и след 5г го хвърли и пак ново, по добре отколкото 100 бона за премиум

Оценка:
-3 +12

Маринов
(гост)

Неутрално
89 Отговор
Френските дизелови мотори на Рено са доста сполучливи.Друг е въпросът,че Рендетата са доста по-нежни.Макар, че брат ми кара Сценик 2005г. за работна кола-няма такава издръжливост/вероятно късмет,ще кажат някои/.Принципно Мерцедеса си е Мерцедес,кой каквото и да говори.

Оценка:
-2 +5

Маринов
(гост)

Неутрално
90 Отговор

До коментар #24 от "Бачо Киро":


Мерцедеса започва от Е класа.

Оценка:
-5 +4

прав си баче
(гост)

Неутрално
91 Отговор

До коментар #24 от "Бачо Киро":


Така е, цената на кола със задно предаване е солена, затова за А- класата, земи тВа ренде с предно и се оправяй.
Като гледам колко много се навъдиха, то значи, че са си направили добре сметката.
Не ме кефи, но кой съм аз все пак, важно е да се въртят парите.

Оценка:
-1 +2

жоро уудстока
(гост)

Неутрално
92 Отговор
Винаги говоря/пиша/само от опит-ако ме сърби езика си го чеша по друг начин.Не случайно марката е подредила колите А,В,С и т.н.-по качество.Имах"С"класа от2008г,сега имам"А"класа от 2013г-навъртам 8-9х.км на година.Нищо сериозно не съм правил-само консумативи.Безспорно "С"класата със156к.с.е по-добра но"А"класата е по-нова и с предно,а" разбирачите"трябва да научат,че не всички са с чужди двигатели,Хубави,здрави коли,естествено,ако знаеш как се кара.Но това важи за всички коли...Пожелавам на всички да пробват трите лъча и пак да коментираме....

Коментиран от #95


Оценка:
-2 +2

доообре
(гост)

Неутрално
93 Отговор

До коментар #2 от "Ивайло":


Добре че в мерцедес те питат теб какво искаш.

Оценка:
-1 +2

Кво каза
(гост)

Неутрално
94 Отговор
Mercedes също предлагат 2-годишна заводска гаранция без ограничение в пробега. В гаранцията за мобилност има възможност за безплатно удължаване след всяко сервизно обслужване – в продължение на до 30 години.

Оценка:
-1 +2

Анонимен
(гост)

Неутрално
95 Отговор

До коментар #92 от "жоро уудстока":


Защо не се качиш на някой японски автомобил и тогава да си дадеш мнението пак ?

Коментиран от #104


Оценка:
-2 +1

Фарс
(гост)

Неутрално
96 Отговор

До коментар #83 от "дизаинер":


Ела си! Кой ще седне да проектира двигател, да инвестира огромно количество време и средства след като може да си позволи да купи наготово разработена и доказана технология?! Следващият път прочети преди да пишеш, защото серийното производство двигатели на рено взаимстват куп технологии от Ф1 и от алианса им с Нисан, чрез които постигат завидни резултати.

Оценка:
-1 +2

Язе
(гост)

Неутрално
97 Отговор

До коментар #83 от "дизаинер":


ГоУем си брееее.Ако не е майката да ти върже обувките сутрин,цял ден ще се спъваш но ръсиш мозък.Бегай да палиш Москвето и обратно там където си мисляш,че феновете на МБ ги интересува А класа.

Оценка:
-2 +2

Blackthorn
(гост)

Неутрално
98 Отговор
Ама разбира се! Характерната им черта от много време насам е, че стават все по-големи боклуци с вкяко следващо поколение. Бруталното сриване на търсенето на тази марка е въпрос не дали а кога!

Оценка:
-3 +2

Blackthorn
(гост)

Неутрално
99 Отговор

До коментар #33 от "W246":


Бензин с въртящ момент започващ от 1250 оборота? Тези ги разправяй на старата ми шапка!

Коментиран от #100, #101


Оценка:
-1 +2

W246
(гост)

Неутрално
100 Отговор

До коментар #99 от "Blackthorn":


Ами не е сложно в интернет да по търсиш малко информация! Ако не знаеш как питай Google!!!
W246 бензин производство след 2012 то няма как да излязат по стари, В180 122ps и В200 156ps
Да те светна ако нещо си пропуснал, няма вече бензин без турбо!
180-та я смених за 200 и вече е с OPF (Otto Partikel Filter)

Оценка:
-0 +1

W246
(гост)

Неутрално
101 Отговор

До коментар #99 от "Blackthorn":


Ами не е сложно в интернет да по търсиш малко информация! Ако не знаеш как питай Google!!!
W246 бензин производство след 2012 то няма как да излязат по стари, В180 122ps и В200 156ps
Да те светна ако нещо си пропуснал, няма вече бензин без турбо!
180-та я смених за 200 и вече е с OPF (Otto Partikel Filter)

Оценка:
-0 +1

W246
(гост)

Неутрално
102 Отговор
И тука дето голяма част плюят без да са наясно, само Мерцедес не са сложили все още 3 цилиндъра двигател, макар, че изкараха доста нови модели!
И се извинявам за двойният пост!

Оценка:
-0 +2

Един
(гост)

Неутрално
103 Отговор
Правилно! Щом има будали да купуват - заради емблемата!

Оценка:
-3 +2

жоро уудстока
(гост)

Неутрално
104 Отговор

До коментар #95 от "Анонимен":


От 1998г, в сем-то ми сменяме три броя короли-признаваме като здравина само тях и бенца/въпрос на вкус,а при нас и на опит.Вметка-погледнете новата"а"и другите нови "мерседес"-класи:сходни екстериор и особено интериор.Според мене/дано съм прав/са стигнали до извода,че "а" са достатъчно надежни"и са им послужили като база.Пък и фейса трябва да се сменя за нови потребители.А и новите двигатели с разл.модификации са на тяхна база.Купете/ако не нови,поне под10г./покарайте и пак понапишете...Късмет и безаварийно!!!!!!!

Оценка:
-0 +0

105
Този коментар е премахнат от модератор
Отец Прецакий
(гост)

Неутрално
106 Отговор

До коментар #105 от "AMG":


Ти от амъгъ-то не слизаш,нали,дори и в кенефа с него ходиш

Оценка:
-0 +2

W A1 Mtel
(гост)

Неутрално
107 Отговор
Абеее фатмаци дачия рено се слага в мерцедес и в ред бул формула 1 макс верстапен наказва всички

Оценка:
-1 +2

Гражданинът Х
(гост)

Неутрално
108 Отговор
Чета коментари на машинни инжинери, които явно знаят как се сглабят двигатели, карали са всички модели на Рено и Мерцедес както и всички останали марки по 100 000+ км. Смешно е да се правиш на голям разбирач и да обясняваш дали рено / Дачия са кенефи или не. Мислите си, че като се качите в 15-20 годишните си раждясали мерцедеси и само шумите и димите по улиците сте богове. Има по-добри коли от премиум марките и това е факт. Смешно е, че тези оригинални фенове на марката не могат, да си позволят реалния Мерцедес и другите подобни ще му се смеят.

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Радан Кънев
Лидерът на ДСБ с коментар за политиката
С Москов ни раздели туловището на Борисов"

Още бисери