31 Юли, 2019 15:51 39 180 108

Дитер Цетше: Все тая какъв е двигателят!

  • daimler-
  • mercedes-benz-
  • amg-
  • дитер цетше

Двигателите вече не са отличителна особеност на "мерцедесите" и за купувачите няма абсолютно никакво значение дали под предния капак работи мотор на Renault, твърди бившият шеф на Daimler AG Дитер Цетше в интервю за Top Gear. След 40 години в концерна и 13 начело на ръководството му мениджърът се пенсионира и вече може да си позволи по-смели и гръмки изказвания.

Според Цетше сътрудничеството с Renault в областта на двигателостроенето е донесло само позитиви за Mercedes-Benz. Благодарение на френските мотори продажбите на A-Klasse са се удвоили.

Мениджърът смята, че за повечето клиенти произходът на силовия агрегат вече се явявал "разделителна линия". Имало почитатели на марката, за които моторите ѝ били от първостепенно значение, но техният брой бил пренебрежимо малък, а най-важни били продажбите и финансовите резултати.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 59 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 На ердоган леля му

    151 56 Отговор
    Глупости говори тоя

    Коментиран от #28

  • 2 Ивайло

    238 33 Отговор
    Нямало значение, хахаха!!! Аз примерно като си купя Мерцедес или БМВ, искам като отворя капака вътре да видя мотор на Мерцедес или БМВ, а не мотор на Дачия (сектант, извинявай, нищо лично към теб и марката ;)))!!! Ама давайте всичко да е сбирщайн и да се загуби идентичността на всяка марка, която идентичност й е спечелила популярност и слава и благодарение на която въпросната марка е стигнала дотук!!!

    Коментиран от #11, #39, #66, #93

  • 3 Хахаха

    95 16 Отговор
    “Ако Мерцедес не беше част от Даймлер, отдавна да е фалирал!”, каза един немец...
  • 4 СЕДНИМИН АКУРА A

    40 11 Отговор
    Ако имаше пари за Мерцедес или БМВ, нямаше да е примерно...
    Та финансовите резултати са най-важни.
  • 5 Мачо 9 санта щик

    170 12 Отговор
    В днешна Европа е така - няма значение двигателят, няма значение и полът, нито и възрастта! Важното е да има кинти и яко смазка в червото!

    Коментиран от #23

  • 6 Кракра

    69 50 Отговор
    Абсолютно вярно, евала на човека, че го казва в прав текст.
  • 7 Motion

    134 8 Отговор
    Двигателя има огромно значение, но в днешните автомобили много хора подценяват отличната работа на скоростната кутия. Разберете, че колкото и да е добър един двигател, ако скоростната кутия е лошо конструирана, превключва бавно, има лошо подбрани предавателни числа, или къс живот, това проваля целия автомобил не по-малко отколкото ще го провали лош двигател. Вие бихте ли карали автомобил със спортен двигател и отлично окачване, ако е с вариатор който на 60 000 км започва да боксува заради агресивното шофиране? Или на 150 000 км ако е автомат прегрява мехатроника и заминава клапанното тяло? Всъщност скоростната кутия осмисля приложението на ДВГ в автомобилите. Така че колкото е важно значението на ДВГ, поне 2 пъти по-голямо значение придава правилната скоростна кутия за динамиката на автомобила.
  • 8 Julio

    66 14 Отговор
    Г-на Цетше е направил удар с двигателите Рено (м/у другото имахме 8 служебни Рена и бяха изключително издръжливи и идиотоустойчиви коли с доста здрави двигатели) но е подценил фактора поддръжка. Щом двигателя е Рено, веднага след като изтече гаранцията вече караш Мерцедес но поддържаш Рено в сервиз на Рено.
  • 9 1111

    123 13 Отговор
    Мерцедес има славата си точно заради добрите коли със добри двигатели ОТ ОНЕЗИ ГОДИНИ. Точно затова и най-много са феновете на Мерцовете от 80-те и 90-те, а не на съвременните миксери. В днешно време колите не се мислят от инженери, а от счетоводители. Колко ще излезе колата и колко ще е печалбата...

    Коментиран от #14, #27, #40

  • 10 Тони

    59 12 Отговор
    В интерес на истина, Рено правят едни от най-добрите дизелови двигатели с малък обем. Аз лично ако имах възможност за премиум марка, надали го бих взел с под 6 цилиндъра. Щом се предлага, значи има кой да го купува.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 тууу язък

    67 10 Отговор
    Едно време имаше две марки коли-мерцедес и всички остананали.Сега вече и мерцедеса стана самоделка,остави че двигателя е фреч,ами и самата кола кой знае къде е сглобене.Обаче цената е мерцедеска!

    Коментиран от #29

  • 13 Маркетолог без глава

    26 4 Отговор
    Защо не си направихте подмарка, бе умници?

    Коментиран от #105

  • 14 Julio

    30 8 Отговор

    До коментар #9 от "1111":

    Споделянето на технологии и китайската манифакура правят стоката достъпна. Ако всеки винт се правеше у немско, 95% от търкалящите мерцедес по улицата щяха да са го виждали само на картинка. Така че си избираш - ниско качество или недостъпност...
  • 15 tyres

    50 22 Отговор
    Долен немски боклук!Баламите който си купуват надписи са все по малко.....Мирише на сочен фалит след известно време.
  • 16 Смех

    61 7 Отговор
    От коментарите оставам с впечатлението че само аз в тази държава не карам последен модел Мерцедес...Тук всички знаят всичко за двигател, кутията,производството,цената и т.Н. А бе...смях...:)

    Коментиран от #22

  • 17 Сектанта

    105 13 Отговор
    И мойта Датчия е с рено мотор, начи все едно карам мерседес

    Коментиран от #30

  • 18 Няма значение марката

    43 7 Отговор
    Господ да ви пази да не си купите кола, правена в събота, когато заводът официално не работи, а вътре разни парашутисти от ислямските страни са на стаж и обучение за да не спира работата на завода!

    Коментиран от #42

  • 19 Ivan

    43 13 Отговор
    Е как да няма значение.Ние Мерцедеси ли ще караме или рено.Какви са тези тъпотии.Ще платиш Мерджан ще караш Рено.Ха ха ха
  • 20 Гогата

    63 30 Отговор
    Човека 40 години работи там обаче балканския селянин пак знае по-добре:)) толкова сте смешни

    Коментиран от #31

  • 21 Диамантената ръка

    46 8 Отговор
    Ми то да си купя Рено и да му сложа емблема на Мерцедес тогава... И едни маратонки ADIBAS

    Коментиран от #32

  • 22 Motion

    25 2 Отговор

    До коментар #16 от "Смех":

    Не е нужно да караш конкретен модел автомобил, за да знаеш нещо повече за него. Особено ако то се подчинява на универсални принципи. Както и не е гаранция, че като караш даден автомобил, разбираш него или нещо изобщо свързано с коли.
  • 23 Гост

    15 24 Отговор

    До коментар #5 от "Мачо 9 санта щик":

    Явно си каскет. Карай си ладата, ако запали,пий си боряшника и най-вече,НЕ СЕ МЯРКАЙ ИЗ ЕВРОПА ЩОМ НЕ ТИ ХАРЕСВА.

    Коментиран от #43, #86

  • 24 Бачо Киро

    47 11 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Тц, всъщност и статията, и интервюто са подвеждащи. Човекът говори за моторите на Рено примерно в А-клас. Купувачите на А-клас не са купувачи на Мерцедес, затова и ги боли фара. Няма нищо лошо естествено, щом клиентът го не бърка... А45 обаче не се купува от лаик, който не знае какъв му е мотора и не е с рено под капака. Де факто има Мерцедеси за тези, които искат Мерцедеси и има и компромисни варианти за снобовете, които искат просто да карат кола с тази емблема. Аз не познавам дори един човек, който да може да си позволи истински мерцедес и да кара примерно А-клас с рено под капака. Лошо няма, има за всички... Мерцедес не са балъци да отхвърлят бол клиенти, които не държат на определени неща... Е, за баш феновете не изглежда добре, но те пък имат достатъчно модели, които не са с рено под капака. Никога не съм разбирал хора, които си купуват автомобили от БМВ или Мерцедес с двигатели от порядъка на 1.6 1.8 2.0... Истинските представители на тези марки са от 3.0 нагоре според мен.

    Коментиран от #34, #64, #87, #90, #91

  • 25 Дзвер

    19 8 Отговор
    То пък А-класа е една кола за хвалене... Просто вижте цените й на вторичния пазар и си направете сметката. Как едно време Мерцедес правеха легендарния 300Д, а стигнаха друг да им прави двигателите днес?

    Коментиран от #45

  • 26 476

    39 2 Отговор
    Ами не е лишено от логика това изказване. Предпочитанията на подрастващите шофьори са доста различни от тези на родителите им. Имаше проучване, че за 30-35% от новите купувачи наличието на Интернет свързаност е по-важно от разхода на гориво например. Наистина за такива "сноби" няма абсолютно никакво значение какво има под предния капак и колата е по-скоро някакъв моден аксесоар отколкото средство за предвижване или за доставяне на "удоволствие от шофирането". И да, Мерцедес изобщо не смята да се отказва от парите на такива парвенюта.

    Коментиран от #37

  • 27 Мерцедеси от онова време

    22 7 Отговор

    До коментар #9 от "1111":

    Мерцедесите от "онова време" с по 88 конски сили, сега никой не би си купил, на цената за Мерцедес. Останали са като някакъв приятен спомен при нас, защото по онова време останалите коли бяха Москвичи и Лади. Сравнени с тях наистина са по-добри, с останалите западни един дол дренки.
  • 28 Немско

    28 11 Отговор

    До коментар #1 от "На ердоган леля му":

    Разбира се че шефът на Daimler AG говори глупости. Да не разбира колкото теб от коли, че да каже нещо умно.
  • 29 Всички останали

    27 8 Отговор

    До коментар #12 от "тууу язък":

    Едно време бяха Мерцедес и всички останал, защото всички останали бяха Лади и Жигули и тук там някой Форд. Но това само у нас. На запад винаги са имали разнообразие от марки и модели.
  • 30 Дачия-Мерцедес

    22 8 Отговор

    До коментар #17 от "Сектанта":

    Точно така, като караш Дачия все едно караш Мерцедес. И ако сложиш по-скъпи джанти и гуми, направо никаква разлика няма
  • 31 Селяци

    12 9 Отговор

    До коментар #20 от "Гогата":

    7 "разбирачи" са ти сложили минус/засега/.
    Значи поне толкова се имат за по знаещи от шефовете на Мерцедес. Цирк.
  • 32 Емблема

    24 2 Отговор

    До коментар #21 от "Диамантената ръка":

    Няма нужда да му слагаш емблема на Мерцедес и с емблема на Рено си е добре, но ако за теб е важен надписа направо Ферари му сложи, така още повече ще върви.

    Коментиран от #53

  • 33 W246

    8 14 Отговор
    Не оплювайте нещо което даже не сте го пробвали!
    Аз лично имах В180 на бензин и го карах 5 години и минах с него 100к км.
    Страхотен двигател с доста голям диапазон на въртящият момент от 1250 до 4000 оборота и за мен доста добър разход ,предимно градско 7,2л!

    Коментиран от #46, #99

  • 34 А сега де

    23 5 Отговор

    До коментар #24 от "Бачо Киро":

    Значи ако е силен модел е Мерцедес, ако е слаб не е.
    Всъщност именно снобите си купуват разни С, Е и S класи. 2-ра употреба, "на реални километри", с издънени катализатори вадещи облаци от дим от ауспуха и при първия признак за ремонт на нещо търсят следващия балък на който да го продадат.
    А никой от хората дето познавам, че карат А класа не съм го чул да се хвали, че кара най-добрата марка, дето не би я сменил за друга

    Коментиран от #47

  • 35 Kолю куция

    11 2 Отговор
    Джендър кола все едно да е
  • 36 дфен

    6 4 Отговор
    axxxxaaaaxxxxxaaaaxxxxxaa как го доживях това изказване лека нощ ама тя няма да е такава aaaxxxxaaaaxaa.
  • 37 Сноби

    21 4 Отговор

    До коментар #26 от "476":

    Нещо бъркаш значението на думичката сноб.
    Сноби са тези дето ще откажат да вземат Мерцедес, че не бил "чистокръвен", а бил с двигател на Рено.
    От Мерцедес казват, че това е добър и подходящ за колите им двигател, но нашия сноб експерт казва не, че ще му се смеят другите разбирачи.
  • 38 Дитер Цетше мустака

    22 5 Отговор
    Може дори и без двигател, докато има шарани които си въобразяват че звездата е това което беше в края на миналия век. Тогава Мерцедес се целеше да е най добрият автомобил в света и в общи линии го постигна, но не и с чужди двигатели.

    Коментиран от #49

  • 39 Ха ха

    14 2 Отговор

    До коментар #2 от "Ивайло":

    А пред Силвер стар кръстиш ли се а, с "готините"двигатели
  • 40 Нафърфорий

    16 1 Отговор

    До коментар #9 от "1111":

    Когато немците не бяха джендъри

    Коментиран от #75

  • 41 Чук

    13 2 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Абе остави го да се кръсти на Резбарска човекът, е ако е тарикат майсторът като го види вече ще крои планове за втори етаж на къщата или най-малко яко пътешествие с всички екстри))))
  • 42 Ха ха

    6 1 Отговор

    До коментар #18 от "Няма значение марката":

    То щото в другите дни не е така зер
  • 43 Чук

    10 1 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Моля джендърчетата бегом към "синята стрида" там ще ви охлабят здраво хе хе
  • 44 Драйвър

    16 22 Отговор
    Не случайно е вече БИВШИЯ шеф на Мерцедес!Никой не плаща Немско качество за да получи Френски КЕНЕФ!За това и сътрудничеството с Рено свърши,всички съвместни проекти бяха имиджов провал за Мерцедес!

    Коментиран от #50, #51

  • 45 Хо хо

    3 0 Отговор

    До коментар #25 от "Дзвер":

    Ми това е щото са яката работа казват....
  • 46 )))))

    7 2 Отговор

    До коментар #33 от "W246":

    На газ вървеше ли?)))
  • 47 Нафърфорий

    5 2 Отговор

    До коментар #34 от "А сега де":

    Ама какъв ремонт, мма те не се развалят хич
  • 48 Меч

    6 6 Отговор
    Деменцията не прощава
  • 49 Звезда

    31 6 Отговор

    До коментар #38 от "Дитер Цетше мустака":

    Трябва да си много тъп, да си вземеш кола, заради марката, заради някаква стара слава или пък щото била "много здрава".
    Първо, всички коли се чупят, но тази която нова е 2 пъти по-скъпа, ремонтите и са 3 пъти по скъпи.
    Виж си с какви пари разполагаш, за какво ще я ползваш пък тогава избирай.
    А ако парите не са проблем, си карай каквато ти харесва и няма защо да се надуваш, ако си с наистина класна, нова кола, пред другите дето карат каквото могат да си позволят. Не за друго, ами щото като ги е срам че им е дърта колата, започват да ръсят глупости като това че била последната здрава кола, че Мерцедес от 20-30 години насам вече не струват и т.н.
    Каквото са били преди 30 години спрямо другите коли, са и новите спрямо сегашните.

    Коментиран от #56

  • 50 Ми тъй ми

    17 7 Отговор

    До коментар #44 от "Драйвър":

    Когато в Сошо са пуснали първия завод за серийни ДВГ Мерцедес изобщо не е имало...ама чукча писател, чукча не читател
  • 51 Имидж

    18 4 Отговор

    До коментар #44 от "Драйвър":

    Имиджа им се срива пред смешници като теб.
    След 40 години работа, не ми се струва странно, че е бивш. Време е да си харчи парите.

    Коментиран от #52

  • 52 Нафърфорий

    12 1 Отговор

    До коментар #51 от "Имидж":

    И да дойде насам Драйвър да го светне някои неща за мерцовет, че той горкият кога ще го стигне бае ти Ганя))))
  • 53 Диамантената ръка

    8 2 Отговор

    До коментар #32 от "Емблема":

    Не знам дали е добре с емблема на Рено, ама тия с емблема на Мерцедес са доста по-скъпи. За Ферари сигурно знаеш.

    Коментиран от #54, #60

  • 54 Сникерс

    3 2 Отговор

    До коментар #53 от "Диамантената ръка":

    А то има и Ламборгини Гачев ли също
  • 55 Димов

    19 1 Отговор
    Когато хората поставят парите над всичко останало. Жалко за хората.
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Алфа Ромео

    26 4 Отговор
    Голямо падение за съвременните авто-производители, не им остана и капка достойнство, всички правят безумни комромоиси само и само в името на миризливите пари. Достойнството и честноста водят до гибел в днешния дяволски свят...
  • 58 селянин 1

    13 4 Отговор
    А бе нека бенц да купуват двг от рено,ако техните не са добри,ама защо продадоха 20% от акците си,на китайците..ами нетната загуба на Мерцедес до сега,а годината не е минала е 1,2 млрд.евро..продават за да поемат,,въздух,,
  • 59 Мерцедес

    25 4 Отговор

    До коментар #56 от "Мустака Дитер":

    Сегашните Мерцедеси са в пъти по-добри от тези от преди 20 години. Но и на другите производители колите също. За производители с по 50-100 години история не е голяма загадка да направят равностойна на останалите марки кола. Но все по-малко са балъците да дават пари само заради марката.
    Та идеята ми е, не че Мерцедес са лоши, просто не си заслужават парите, за човек дето не ги рине с лопата.

    Коментиран от #62

  • 60 По-скъпи

    8 4 Отговор

    До коментар #53 от "Диамантената ръка":

    Знам, че са по-скъпи.
    Ако бяха на една цена, нямаше да спорим кой е открил топлата вода.
  • 61 Иво

    7 4 Отговор
    Всичко е леш но има избор и той е атмосферка
  • 62 Мустака Дитер

    16 11 Отговор

    До коментар #59 от "Мерцедес":

    Всеки който някога е имал W124 или W126 ще ти се изсмее. Тогава беше “Мерцедес и всички останали”.

    Коментиран от #63

  • 63 Всеки

    8 9 Отговор

    До коментар #62 от "Мустака Дитер":

    Да се смее, какво ме интересува, че някой си хвали магарето, пари от мен за такъв гнилоч няма да види.
  • 64 гост

    20 2 Отговор

    До коментар #24 от "Бачо Киро":

    Даже не си дадох труда да чета всички лакърдии , дето си ги изписал !! Само си спомних последната новина за Мерцедес !! ВТОРА КИТАЙСКА КОМПАНИЯ закупи голям пакет от акциите на Мерцедес , с което дела на китайците нарасна до над 15 % !!!! Пряко , а с подставени акционери поне още 10% !!!! Само собственика на Geely , който вече е НАЙ-ГОЛЕМИЯ инвеститор в Мерцедес обяви , че иска да закупи между 25 и 30% от фирмата , а втората компания BAIC Motor също не смята да остане с под 15-20% !!!! При положение , че контролния пакет е 34-35% , колко ли остава до пълната власт на китайците в Мерцедес ?? Май много по-малко , отколкото могат да понесат тукашните "разбирачи" , хаххах !!!
  • 65 Алекс

    10 3 Отговор
    Затова и всеки гледа да се отърве от А класата😂😂😂
  • 66 Поручик Жвн Рено Бенц

    3 8 Отговор

    До коментар #2 от "Ивайло":

    Ами бат Познавач,карай кола с Бг двигател и руски ламарини.Ако намериш,а иначе остави Франция и Германия,далече сме от тях,да знаеш!
  • 67 Прост и беден

    10 2 Отговор
    Хубави са си ,,мерците,, но се отказвам да ги купя. Един ден се бях навил на един ,,SUV,, А клас новичък от Балканстар. Отивам, гледам, карам и в един момент дилърът почва да ми говори за екстрите без да съм го питал. Когато стигна до системата за проследяване, наблегна колко е важна тя защото,, Много се крадели,,. Казах ,,благодаря,, и бързо се изнесох!!!
  • 68 бай дъ уей

    15 7 Отговор
    Германците не са прости. Дизела на "Рено" е най-добрият дизел.Пъргав и икономичен.
  • 69 гощо

    11 3 Отговор
    Мерцедес последните 15г са страшни трошляци и боклуци! От любима моя марка се превърнаха в такава която избягвам! БМВ също правят глупости,големи при това! Заложих на АУДИ и то на определен модел и 5-та година само карам! Не е идеята всякакви "познавачи" сега да почнат спор тук за коя марка е по-по най! Споделих лична практика!
  • 70 Ккк

    22 1 Отговор
    Купуваш си дачия и се хвалиш пред приятели, че е с двигател на мерцедес! Купуваш си мерцедес и те спукват от подигравки всички приятели, че е с двигател от дачия! Хахахахах
  • 71 Леле

    13 1 Отговор
    Господина да вземе да признае основните причини. Добър малолитражен дизел с чудесни характеристики наготово, водещ основно до намаляване на общия коефициент вредни емисии за марката. В общи линии за икономия, а когато в Мерцедес прозира това значи е време да погледнеш другаде.
  • 72 Луд с кирка

    14 2 Отговор
    Тоя е перифразирал гениалния лаф: И царица и магарица имат и т.н. и т.н. Жалко за времената когато и в полумрак да мернеш автомобил ще познаеш марката му.
  • 73 Авто

    3 1 Отговор
    Заради това мислене,цял живот съм карал коли от марката,до преди 7 години,от тогава карам,коли от конкурентната марка и не съжалявам!
  • 74 Телевизора на Елвис

    6 2 Отговор
    Каза ли ви го дъртия? Евала. Истината е, че актуалното поколение, което може да си позволи покупката на Мерцедес въобще наистина им е все тая, какво пърпори под предния капак. И между другото на Рено бензиновите мотори никога не са били кофти. Все пак имат инженерен потенциал, който в годините е кован и в мотоспорта и т.н. Друг е въпроса, че тия икономии се правят, за да може да се издържа една огромна и тромава администрация и прочее непонятно какво работещи хора в концерна Daimler. За съжаление тия всичките не могат да ги съкратят лесно, щото профсъюзите ги държат стабилно за топките. Тъпа история и това няма да се промени скоро, нищо че Ола Калениус раздува, че щял да съкращава яко. Просто няма как да стане.

    Коментиран от #76

  • 75 ДоТролче

    4 7 Отговор

    До коментар #40 от "Нафърфорий":

    Как разбра че немците са джендъри по колите ли като карахте москвичи да не бяхте мъжкари най големия производител на коли е Германия.
  • 76 Дали

    3 1 Отговор

    До коментар #74 от "Телевизора на Елвис":

    Дали клиентите, които описваш не се питат защо обслужване и части на този Рено агрегат в сервиз на Мерцедес са по-скъпи. Именно една от причините е посочена от теб, но като цяло замислиш ли се и става лошо. Вероятно не е добре да мислиш, а да купуваш ли купуваш марки, брандове, псевдо престиж и хранилка за егото!
  • 77 Townboy

    12 3 Отговор
    То затова 124-ката надживя С класата им щото е такива разбирачи като тоя поеха концерна.
  • 78 Ивайло Попов

    3 2 Отговор
    От всичко прочетено дотук почвам да си мисчя, че накрая след всички катаклизми свързани с марката ще остане само Мерцедес-Бенц АГ и Даймлер ще си отидат и те.
  • 79 Ивайло Попов

    2 2 Отговор
    От всичко прочетено дотук почвам да си мисля, че накрая след всички катаклизми свързани с марката ще остане само Мерцедес-Бенц АГ и Даймлер ще си отидат и те.
  • 80 ооооох

    4 3 Отговор
    пенсионер, изпушил е вече..
  • 81 ужасссс

    3 7 Отговор
    Ей, много айлякчии има в тая българия - гледай какво писане, какво чудо!!! Само в една тема! пък после, що заплатите били малки.

    Коментиран от #82

  • 82 Дфен

    5 0 Отговор

    До коментар #81 от "ужасссс":

    Men за това ми плащат.
  • 83 дизаинер

    9 8 Отговор
    г-н Цетше,с това си решение отблъснахте огромна част от вашите фенове на марката.Запомнете има държави с история превърнали се в икони с автомобилостроенето си,и има държави славещи се с печенето на кроасани и лапащи по френски.От там дето излиза кроасана не излиза автомобил.Седнете и развийте екологичен двигател с модерни системи на връскване и каталитици,спрете да вграждате ДВГ от борчета,мачки и п-ки без спирачки.Останете си със здраве.

    Коментиран от #96, #97

  • 84 onq s konq

    9 1 Отговор
    Много ясно - "финансовите резултати" са на 1во място и за това се докарахме до тук ...
  • 85 Знаещ

    9 3 Отговор
    Меринджеите в целия свят са побъркани кретени, които нямат връзка с реалността.
  • 86 12 udar

    3 2 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    потвърждаваш на 100%,че си соросоиден трол...
  • 87 КОМУНИСТ

    1 3 Отговор

    До коментар #24 от "Бачо Киро":

    Евала Бачо, мн точно казано
  • 88 Дизел мен

    12 3 Отговор
    14години карам тир, 9 от тях съм карал авточасти от завод до завод или от склад до завод на следните марки, мерцедес, vw, Шкода, сеат, ауди, рено, фиат и бмв, от това което съм видял мога да кажа следното-НЯМА ВЕЧЕ МАРКИ!!! Всичко е правено по такъв начин че все едно дете да е правено от 100 х...я, глупаци са тия дето дават маса пари за премиум марки, купи си нещо евтино и след 5г го хвърли и пак ново, по добре отколкото 100 бона за премиум
  • 89 Маринов

    5 2 Отговор
    Френските дизелови мотори на Рено са доста сполучливи.Друг е въпросът,че Рендетата са доста по-нежни.Макар, че брат ми кара Сценик 2005г. за работна кола-няма такава издръжливост/вероятно късмет,ще кажат някои/.Принципно Мерцедеса си е Мерцедес,кой каквото и да говори.
  • 90 Маринов

    4 5 Отговор

    До коментар #24 от "Бачо Киро":

    Мерцедеса започва от Е класа.
  • 91 прав си баче

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Бачо Киро":

    Така е, цената на кола със задно предаване е солена, затова за А- класата, земи тВа ренде с предно и се оправяй.
    Като гледам колко много се навъдиха, то значи, че са си направили добре сметката.
    Не ме кефи, но кой съм аз все пак, важно е да се въртят парите.
  • 92 жоро уудстока

    2 2 Отговор
    Винаги говоря/пиша/само от опит-ако ме сърби езика си го чеша по друг начин.Не случайно марката е подредила колите А,В,С и т.н.-по качество.Имах"С"класа от2008г,сега имам"А"класа от 2013г-навъртам 8-9х.км на година.Нищо сериозно не съм правил-само консумативи.Безспорно "С"класата със156к.с.е по-добра но"А"класата е по-нова и с предно,а" разбирачите"трябва да научат,че не всички са с чужди двигатели,Хубави,здрави коли,естествено,ако знаеш как се кара.Но това важи за всички коли...Пожелавам на всички да пробват трите лъча и пак да коментираме....

    Коментиран от #95

  • 93 доообре

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Ивайло":

    Добре че в мерцедес те питат теб какво искаш.
  • 94 Кво каза

    2 1 Отговор
    Mercedes също предлагат 2-годишна заводска гаранция без ограничение в пробега. В гаранцията за мобилност има възможност за безплатно удължаване след всяко сервизно обслужване – в продължение на до 30 години.
  • 95 Анонимен

    1 2 Отговор

    До коментар #92 от "жоро уудстока":

    Защо не се качиш на някой японски автомобил и тогава да си дадеш мнението пак ?

    Коментиран от #104

  • 96 Фарс

    2 1 Отговор

    До коментар #83 от "дизаинер":

    Ела си! Кой ще седне да проектира двигател, да инвестира огромно количество време и средства след като може да си позволи да купи наготово разработена и доказана технология?! Следващият път прочети преди да пишеш, защото серийното производство двигатели на рено взаимстват куп технологии от Ф1 и от алианса им с Нисан, чрез които постигат завидни резултати.
  • 97 Язе

    2 2 Отговор

    До коментар #83 от "дизаинер":

    ГоУем си брееее.Ако не е майката да ти върже обувките сутрин,цял ден ще се спъваш но ръсиш мозък.Бегай да палиш Москвето и обратно там където си мисляш,че феновете на МБ ги интересува А класа.
  • 98 Blackthorn

    2 3 Отговор
    Ама разбира се! Характерната им черта от много време насам е, че стават все по-големи боклуци с вкяко следващо поколение. Бруталното сриване на търсенето на тази марка е въпрос не дали а кога!
  • 99 Blackthorn

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "W246":

    Бензин с въртящ момент започващ от 1250 оборота? Тези ги разправяй на старата ми шапка!

    Коментиран от #100, #101

  • 100 W246

    1 0 Отговор

    До коментар #99 от "Blackthorn":

    Ами не е сложно в интернет да по търсиш малко информация! Ако не знаеш как питай Google!!!
    W246 бензин производство след 2012 то няма как да излязат по стари, В180 122ps и В200 156ps
    Да те светна ако нещо си пропуснал, няма вече бензин без турбо!
    180-та я смених за 200 и вече е с OPF (Otto Partikel Filter)
  • 101 W246

    1 0 Отговор

    До коментар #99 от "Blackthorn":

    Ами не е сложно в интернет да по търсиш малко информация! Ако не знаеш как питай Google!!!
    W246 бензин производство след 2012 то няма как да излязат по стари, В180 122ps и В200 156ps
    Да те светна ако нещо си пропуснал, няма вече бензин без турбо!
    180-та я смених за 200 и вече е с OPF (Otto Partikel Filter)
  • 102 W246

    2 0 Отговор
    И тука дето голяма част плюят без да са наясно, само Мерцедес не са сложили все още 3 цилиндъра двигател, макар, че изкараха доста нови модели!
    И се извинявам за двойният пост!
  • 103 Един

    2 3 Отговор
    Правилно! Щом има будали да купуват - заради емблемата!
  • 104 жоро уудстока

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "Анонимен":

    От 1998г, в сем-то ми сменяме три броя короли-признаваме като здравина само тях и бенца/въпрос на вкус,а при нас и на опит.Вметка-погледнете новата"а"и другите нови "мерседес"-класи:сходни екстериор и особено интериор.Според мене/дано съм прав/са стигнали до извода,че "а" са достатъчно надежни"и са им послужили като база.Пък и фейса трябва да се сменя за нови потребители.А и новите двигатели с разл.модификации са на тяхна база.Купете/ако не нови,поне под10г./покарайте и пак понапишете...Късмет и безаварийно!!!!!!!
  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 Отец Прецакий

    2 0 Отговор

    До коментар #105 от "AMG":

    Ти от амъгъ-то не слизаш,нали,дори и в кенефа с него ходиш
  • 107 W A1 Mtel

    2 1 Отговор
    Абеее фатмаци дачия рено се слага в мерцедес и в ред бул формула 1 макс верстапен наказва всички
  • 108 Гражданинът Х

    1 1 Отговор
    Чета коментари на машинни инжинери, които явно знаят как се сглабят двигатели, карали са всички модели на Рено и Мерцедес както и всички останали марки по 100 000+ км. Смешно е да се правиш на голям разбирач и да обясняваш дали рено / Дачия са кенефи или не. Мислите си, че като се качите в 15-20 годишните си раждясали мерцедеси и само шумите и димите по улиците сте богове. Има по-добри коли от премиум марките и това е факт. Смешно е, че тези оригинални фенове на марката не могат, да си позволят реалния Мерцедес и другите подобни ще му се смеят.