Новини

Джаджа пази акумулатора от изтощаване

Публикувана: 19 Септември, 2019 11:14
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12972
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 13 гласа.

Хитро устройство с името "Стоп Разряд" може да спести доста главоболия в студените зимни дни и при неизправности по електрическата инсталация. Уредът се прикрепя към минусовата клема на акумулатора и го предпазва от разреждане, като инсталирането отнема не повече от три минути дори на несръчен лаик.

Ако водачът е забравил фаровете включени и зарядът на батерията спадне наполовина, "Стоп Разряд" го изключва от инсталацията на колата. Устройството има вграден датчик за вибрации, така е достатъчно да се ритне някоя от гумите и акумулаторът отново се свързва с електрическата система.

"Стоп Разряд" не сработва ако са включени аварийните светлини. Уредът е програмиран да интерпретира това като извънредна ситуация и не изключва акумулатора до пълното му изтощаване.

Джаджата може да се поръча от AliExpress и eBay. Цената е $75 (€68).

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
чурата
1 Отговор
120лв. за тая джаджа и то от Алито??? Китайците започват да изнаГЛЯВАТ. Аз за тия пари ще си купя нов акумолатор.

Коментиран от #4, #10, #22


Оценка:
-4 +115

Borislav Popov
2 Отговор
Измислили са го китайците.

Оценка:
-12 +12

123
3 Отговор
След това за подкарам наново каляската трябва с репатрак да я закарм в сервиза.

Оценка:
-5 +6

първи клас
4 Отговор

До коментар #1 от "чурата":


Купи си бОквар за тия пари

Оценка:
-5 +32

Анонимен
5 Отговор
За толкова пари си отстранявам оттечката и с другите пари ще изпия много бира

Оценка:
-4 +20

САП
6 Отговор
Сто разряд друг път. На практика "Стоп разряд" = изключен акумулатор.
При съвременните автомобили може да си докараш куп проблеми, включително нужда от репатрак за някой.
Използването му спира захранването на алармата и компютъра на колата. Какво може да значи това:
При колите само с електронен ключ как ще си отворите колата при изключена аларма.
Как това ще разбере, че сте включили аварийни светлини или забравели фарове.
Продължително изключване на някой компютрите на някой коли води до забравяне на настройки и ядове после. А за някой направо трябва сервиз.
За всички с коли произведени след 2005 година съветвам да се консултират със сервизен специалист преди си монтират това чудо.
Почти всички коли произведени след 1995 са със някакъв компютър с тази разлика, че при него са предвидени по продължителни изключвания на акумулатора.
Само тези със коли без компютър могат да ползват това чудо без да мислят.

Коментиран от #8, #9


Оценка:
-7 +24

Един
7 Отговор
За 120 лв. Предпочитам нов акумулатор.

Оценка:
-1 +21

Усмивката
8 Отговор

До коментар #6 от "САП":


Мисля не си разбрал как работи това чудо.Акомулатора ,преди да бъде изключен ,е зареден на половина.Ако си решил след ден два да я подкараш ,риткаш гумата ,тя се включва ,фаровете светват но имаш да речем минута за да отключиш колата и спреш фаровете.Има слабо звен разбира се,но при изцяло загубен акомулатор ти също нямаш шансове да я отключиш с дистанционно.

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +11

Усмивката
9 Отговор

До коментар #6 от "САП":


Другото неизвестно е.Ако има настройка за стоп минимум напрежение ,нема да е лошо. В държави с население на прага на бедноста като Индия ,България и остров Тамбукту ,караме коли докато откажат.При един акомулатор все на границата на пълен разряд ,а сутрин сме фи чували завалиите.Или неизправни стартови елементи ,лоша връзка и т.н. ,напрежението пада рязко и това чудо да съвремието ще отнесе куп български псувни за китайския род.Така че желателно е да се помисли още

Коментиран от #11


Оценка:
-0 +5

куку руку ку
10 Отговор

До коментар #1 от "чурата":


Хората са го измислили много отдвана и струва 7 лева. Казва се ключ-маса. Колкото е по-усложнено едно нещо, толкова е по-голяма вероятността за дефект.

Коментиран от #12, #13, #16


Оценка:
-0 +34

Усмивката
11 Отговор

До коментар #9 от "Усмивката":


Има ли също заащита от пренапрежение.Ако клемата се разхлаби докато колата работи,напрежението се покачва ,започва да гърми всякаква елвктроника включителбо и това чудо.Но ако има ще те предупреждава и ще запази колата от куп неприятности.Но производителите на компютри,крушки,ел. модъли биха били щастливи

Оценка:
-0 +7

гост
12 Отговор

До коментар #10 от "куку руку ку":


Точно това щях да кажа , ама повечето тук не са го и чували , да не говорим виждали !

Оценка:
-0 +8

гост
13 Отговор

До коментар #10 от "куку руку ку":


Само дето някой трябва да измисли и автоматичен мозък , щото трябва и някой да я изключи ръчно !

Оценка:
-0 +8

САП
14 Отговор

До коментар #8 от "Усмивката":


Много добре разбрах как се включва да работи. Явно се включва със шок датчик.
А как го включваш ако акумулатора е в багажника или под краката на пътника отпред от дясно(има такива коли). Що за удар ти трябва.
А какво става с алармата докато е изключен акумулатора. Еми не бачка. Дреболия дето облекчава крадците.
Изключването на захранването при днешните компютъризирани коли изобщо не шега нещо.
Това, че изгасяш двигателя изобщо не значи, че изключваш захранването на компютрите напълно. Просто ги пращаш в спящ режим за повечето коли. Те продължават да черпят ел. енергия, но много малко количество.
А как запалваш и тръгваш? На моята кола ми трябват няколко кода за да я разблокирам при такъв номер със изключване на акумулатора(при първата му смяна не знаех и си изпатих). Отделно код за алармата, който се вкарва по такъв гаден начин без комп., чее.....
Най-весело е да си с някой от по новите мерцедеси при такова спиране на захранването задължително ти трябва сервиз да се разбере с компютъра му, че него крадат.
Всеки с по-нова кола, който реши да си прави експерименти с това, чудо да се консултира със сервизен специалист, да не я гледа някъде като голям паметник и да псува до нея.

Оценка:
-1 +3

Куку
15 Отговор
А пък оооще по отдавна хората в BMW са го измислили след като извадиш ключа след няколко минути (не помня точно колко) да спре да подава ток към евентуални консуматори.

Коментиран от #23


Оценка:
-4 +1

САП
16 Отговор

До коментар #10 от "куку руку ку":


Знам какво е ключ маса. Но ти да си видял фабрично монтиран такъв на нова кола?
Това не случайно. Новите коли имат системи, които на практика никога не се изключват на пълно.
Затова писах за коли преди 1995 това устройство не е проблем.

Коментиран от #18


Оценка:
-3 +5

Ердо
17 Отговор
Мноооого отдавна е измислена, нарича се ключ маса, умници

Оценка:
-2 +5

Усмивката
18 Отговор

До коментар #16 от "САП":


Идеята е ако си решил да разпуснеш на хижа в дън гори,да може да запалиш и се върнеш.Акомулатор не пада само от включени фарове.Може да се появи отечка ,аварийна ситуация която може да те остави на място неподходящо за ремонт.Въпроса не опира само до запазване на акумулатора.Така е представено но не би трябвало.Разхлабване на клемата е също често срещана неприятност.Тогава напрежението не пада ,а се качва.Китайците понякога правят джаджи набързо за печалби ,но недомислени.

Оценка:
-1 +5

Ян Бибиянян
19 Отговор
Нисана ми е със белгийски акумулатор на +15 години без забележки. Компа си знае работата и следи нивата на консумация и ако има проблеми взема съответните решения. А нисана ми е от 2004. Качеството е важно.

Оценка:
-3 +7

Ситроенчев
20 Отговор
Скапаните франсета са я сложили тая екстра на моя кенеф ситроен С5 преди почти 20г.Затуй нямам ядове с токовете...

Оценка:
-1 +5

Николай
21 Отговор
Абе не са я измислили китайски щом на нея пише на български език

Оценка:
-0 +2

120
22 Отговор

До коментар #1 от "чурата":


Бая евтини акумулатори ползваш. Има коли с по 300-400лв за бройка :)

Оценка:
-0 +0

Дидо
23 Отговор

До коментар #15 от "Куку":


Брат ми имаше БМВ всеки път като изкара ключът и се налагаше на следващия ден да му давам ток...

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.