Новини

Dyson се отказва да прави електромобили

Публикувана: 11 Октомври, 2019 11:53
25 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3615
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 6 гласа.

Британският производител на прахосмукачки Dyson обяви, че закрива програмата си за електромобил. Собственикът на компанията Джеймс Дайсън смята, че проектът няма как да излезе на печалба, тъй като за две години така и не са се намерили купувачи.

В обръщението си бизнесменът уточнява, че решението не е резултат от "неудачни технически решения или грешки на екипа". Дайсън добавя, че инженерите му са можели да създадат отличен електромобил и нямат никаква вина за закриването на проекта.

Ръководството на Dyson обещава да намери нова работа на служителите, които са били наети по програмата. Самият Дайсън декларира, че ако някой от тях иска да остане в компанията, ще му бъде оказана "достойна подкрепа в съответствие с приноса към проекта".

Dyson обяви, че смята да се заеме с производството на електромобили през септември 2017 г. Тогава се разбра, че компанията разработва акумулатори за коли на ток вече трета година.

За нуждите на проекта бяха наети бивши кадри на Aston Martin и BMW, а бъдещите електромобили на Dyson бяха спрягани за британски отговор на Tesla. Производството им трябваше да започне догодина в Сингапур.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Антиелектрика
1 Отговор
Ама кой беше този, че тръгнал с 3,6 млрд долара да прави електрички? Сега Боре-Каскета ще ви светне от 4-ти километър как това не е никаква новина и не е протеснително за тротинеткаджийче като него.

Коментиран от #4


Оценка:
-6 +8

Borislav Popov
2 Отговор
Те това е една супер-пупер готина новина, за тукашните тролчита от сектата на антикелепетриците те сега вече ще напълнят прашките от радост !

Оценка:
-8 +9

гост
3 Отговор
Отне им две години за да разберат че не могат да се конкурират с Тесла.

Коментиран от #7


Оценка:
-8 +13

4
Този коментар е премахнат от модератор
Borislav Popov
5 Отговор
Ейййй, до къде я докараха сентантите-антиелектриците, всяка една най незначителна негативна за електричките новина, за тях е като гооолем празник ! Вчера, онзи ден тук се наакаха да бълват злобни коментари под новината за изгорялата Тесла и даже изчиславаха там, колко вода отишла зян за изгасянето и ! А, че всяка година във всички страни по света изгарят над 1 милион втомобила с ДВГ, не го виждат и колко вода е отищла зян за изгасянето им, не искат да изчисляват. Тез сектанти значи, в чуждото око и най малката прашинка забелязват, а в своето око и цяла цепеница не виждат.

Коментиран от #6


Оценка:
-4 +11

Димов
6 Отговор

До коментар #5 от "Borislav Popov":


Борка, твоят дизелак като лумне с вода ли ще ти го гасят?

Коментиран от #8, #10


Оценка:
-0 +9

Димов
7 Отговор

До коментар #3 от "гост":


Отне им 2г да разберат нещо, което Тесла за 10г още не са разбрали.

Оценка:
-2 +16

Антиелектрика
8 Отговор

До коментар #6 от "Димов":


Какъв дизеляк, той е на тротинетка във двора на болницата.

Коментиран от #16


Оценка:
-2 +5

Дедо ви
9 Отговор
Жалко! Щеше да е хубава кола. Докато караш и прахосмуче асвалта. Пътищата щяха да са чисти.

Оценка:
-0 +18

Borislav Popov
10 Отговор

До коментар #6 от "Димов":


Мен не ме мисли, моя като лумне аз ще си му бера гайлето, погрижи се по добре за своето нафтово печле !

Коментиран от #11


Оценка:
-6 +3

Анонимен МАК
11 Отговор

До коментар #10 от "Borislav Popov":


Разбираш от дизели, колкото аз от литературни разбори!!! Палят се коли заради мърлячи собственици и от газаджий разтурили ел. Инсталацията на която и да е кола!!!

Коментиран от #12, #13


Оценка:
-3 +3

Borislav Popov
12 Отговор

До коментар #11 от "Анонимен МАК":


А бе, разбирачев, дизела застрахован ли е от самозапалване, ако има проблеми с ел. инсталацията ?

Коментиран от #14, #20


Оценка:
-5 +1

Много разбирачи
13 Отговор

До коментар #11 от "Анонимен МАК":


Стига сте спорили, ДВГ се палят много често, а новите модели имат повече запалвания заради голямата и сложна ел. инсталация. Защо мислите че и често се изтеглят коли, заради опасност от пожар. Дизела не се пали, инсталацията се пали, освен ако не си виждал дизелова кола, без инсталация.

Коментиран от #15, #21


Оценка:
-1 +5

Анонимен МАК
14 Отговор

До коментар #12 от "Borislav Popov":


Ако се полагат грижи няма такава опастност!!!

Оценка:
-0 +3

Анонимен МАК
15 Отговор

До коментар #13 от "Много разбирачи":


Аз нови коли не карам!! Обичам класиките до 2000 ,оттам нататък не благодаря!!!

Коментиран от #22


Оценка:
-0 +5

TSLA
16 Отговор

До коментар #8 от "Антиелектрика":


- отвърна гордият собственик на МПС, произведено от елекрически роботи, машини и апарати, без които щеше да има какво да кара точно през крив макарон. Както и всички останали.

Оценка:
-3 +2

Бен
17 Отговор
Ся, ше ви кажа на всичките компири, как стоят нещата. Взимайте нещо за писане
и пишете..." В електриката е бъдещето" Точка Щом не искате с добро ше го разберете по другия начин.

Коментиран от #18


Оценка:
-5 +3

3333333
18 Отговор

До коментар #17 от "Бен":


Eлектрика казваш.Записах си Е Л Е К Т Р И К А.

Оценка:
-0 +2

19
Този коментар е премахнат от модератор
Димов
20 Отговор

До коментар #12 от "Borislav Popov":


А електрокарите как са застраховани от самозапалване на ел инсталацията? При все, че те имат доооооста повечко ток да попрехвърлят. Дизелът може и да му се запали някое жица, ама няма да избухне.

Оценка:
-0 +2

Димов
21 Отговор

До коментар #13 от "Много разбирачи":


Новите се палят, щото търгът за доставка на части е спечелил тоя с най-евтината оферта.

Оценка:
-0 +1

Димов
22 Отговор

До коментар #15 от "Анонимен МАК":


И аз съм на тоя принцип, ама до 95-а. След това почнаха с глупостите.

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +0

Коmapak
23 Отговор

До коментар #22 от "Димов":


Вкараха едни компютърчета и всичко свърши. Отделно източно германците показаха на западните си братя как всичко е ентъртеймънт.... Не е нужно да е вечно, че няма кой да купува! А то си трябва оборот. И настана войната за най-качествената трошка! Колега напълно съм съгласен с теб за годината след която всичко произведено е боклук. Нямам в предвид само автомобилите, но и цялата останала техника.

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +0

Димов
24 Отговор

До коментар #23 от "Коmapak":


То, затова хората почнаха да търсят части втора ръка повече, отколкото нови, от магазина. Втората употреба има шанс да е от старото поколение - здраво и яко. Цяла кутия с термостат прехвърлих (няма да казвам в коя верига магазини), за да намеря един, който не му свети процеп 2мм. Не можах. Върнах стария термостат.

Оценка:
-0 +0

6436
25 Отговор
Малей, а каква радост и закани за гибелта на "100-годинште" бяха като обявиха, че Дайсън ще прави ел. коли. Пък накрая същата история като Фискер, които пък щяха да избиват рибата с някакви супер-дупер "твърди" батерии. Вежте там да подкрепите прословутите Ривиан или някои китайци, че иначе само една модна икона Тесла остава трябва да я прави тази ел. революция. Както и омразните "100 годишни"! Ама като им гледаме продажбите на електрички и дори хибриди нещо не мисля да чакам трескаво въпросната революция да се случи.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Дмитрий Песков
Говорителят на Кремъл не се трогна от фалшивите снимки от войната в Сирия
Случва се, няма страшно!"

Още бисери