ФАКТИ.БГ

Всъдеход на рама от VW и Ford

Публикувана: 23 Януари, 2020 15:21
11 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4134
Всъдеход на рама от VW и Ford
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 6 гласа.

Иновацията ще бъде създадена на базата на популярните пикапи Amarok и Ranger. Проектът към този момент носи кодовото име Cyclone. Двете компании планират да произвеждат серийно всъдеходи на рама, базирани на новото поколение Amarok и на Ranger. Това съобщава аржентинският портал Autoblog, като добавя, че "цивилните" версии вече имат вътрешнозаводски индекси, а самите модели ще се продават като пет- и седемместни версии. Основните им конкуренти ще са ​​Toyota Fortuner и Mitsubishi Pajero Sport.

Ще припомним, че Volkswagen вече се опита да създаде седемместен всъдеход на рама, на базата на първото поколение Amarok, но така и не стигна до серийното производство. На пазарите в Южна Америка и Азия такъв модел би било много трудно да се конкурира с алтернативите, а в Европа може да не премине екологичните стандарти.

Сега, сътрудничеството с американската компания Ford помогна на германците да се върнат към стартиралия някога проект. Марките могат да създадат глобален модел, който има всички шансове да стане печеливш. Страните планират да организират съвместно производство на SUV и пикапи, а също така очакват да спестят от разработването на шасито.

За Ford създаването на „пътническа“ модификация на Ranger няма да бъде първото подобно изживяване. Компанията вече има SUV Everest за пазарите в Австралия, Южна Америка и Азия. В момента малко се знае за бъдещите SUV-та на рама от Ford и Volkswagen. Проектът е с кодово наименование Cyclone, а направата на „co-platform” ще стартира в Аржентина.

Припомнете си, че сътрудничеството между тези два автомобилни производителя стана известно през януари 2019 г. Страните се споразумяха, че американските специалисти ще разработват и произвеждат средно големи пикапи и големи микробуси (за себе си и за немски партньори). Volkswagen пък ще поеме създаването на градския микробус. Компаниите ще споделят и най-добрите практики в производството на електрически автомобили и автономни автомобили.

Така че, на Ford вече е разрешено да работи с "електрическата" модулна платформа на германците, наречена MEB. Първите автомобили, създадени от новия съюз, ще влязат в продажба не по-рано от 2022 година. Експертите не изключват, че сред новите продукти ще бъдат и новите съвместни истински всъдеходи.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Алфа Вълкът
1 Отговор
С тия сливания ще стане една манджа с грозде, ако те питат хората какво караш не може да обясниш.

Коментиран от #7


Оценка:
-5 +17

Яко грозна колиба
2 Отговор
Направили са го за десет минути това

Оценка:
-1 +11

Random
3 Отговор
И за чий му е рама? Да тежи и харчи повече? И да е по-малко безопасно? Щото за извън пътя няма да става.

Коментиран от #4, #8, #9


Оценка:
-9 +6

Borislav Popov
4 Отговор

До коментар #3 от "Random":


За чий му е на УАЗ Патриот рама, да тежи и да харчи ли повече ?? Да е по малко безопасно, или извън пътя няма да става ??

Оценка:
-2 +7

Радо
5 Отговор
Туй на снимката мяза на някой китайски боклук.

Оценка:
-3 +2

Гошо
6 Отговор
Ranger е ненадминат в класа си, VAG пък са номер 1 в класове компактен, субкомпактен, лимузина и SUV.
Със сигурност ще се получи бестселър.

Оценка:
-1 +8

Алфа Бастун
7 Отговор

До коментар #1 от "Алфа Вълкът":


карай си Астрата и не замисляй в това което не е твоята сфера...

Оценка:
-1 +9

Бачо Киро
8 Отговор

До коментар #3 от "Random":


Не му трябва рама, прав си. Твоята кошница е с въжета предполагам, нали? Добре е извън пътя и не тежи, нали? Или си с енергийни ликове от плазма? Пали Хилядолетния сокол и бегай в космоса, че ти прегря мозъка...

Коментиран от #10


Оценка:
-1 +6

Баце Пешо
9 Отговор

До коментар #3 от "Random":


Тези които биха го купили, много добре ще знаят за какво му е рама, а тези като теб дето искат да няма рама, не ви трябва сув а миниван или комби. А иначе можеш да погледнеш в Австралия какво правят с пикапите от класа на рейнджъра и да ми кажеш после дали става за извън пътя или не. Аман от дебили. И това със сигурността не е изцяло вярно. Да при удар в стена рамата е минус, но при удар в друг автомобил, особено такъв без рама, може да се окаже и плюс.

Коментиран от #11


Оценка:
-1 +3

Random
10 Отговор

До коментар #8 от "Бачо Киро":


Без рама е по-добре, справка - Витара и Нива/4х4. Пък то това офроуд няма и да види в 90% от случаите, хората изт*пяха и купуват сувове за асфалта.

Оценка:
-0 +0

Random
11 Отговор

До коментар #9 от "Баце Пешо":


Ти май не знаеш от кого се купуват тахое и субурбан? От майки. Ония ги карат тия тулупи на асфалта, офроуд не виждат никога. С пикапите е същата работа - такома трд про специално за офроуд, само асфалт. То рейнджъра с такова окачване оставаше и да не става за офроуд, ама ако беше монокок щеше да е още по-добре.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Д-р Мирослав Ненков
Д-р Мирослав Ненков, бивш здравен министър, пред Нова тв
Аз нямам 16 имота, майка ми не притежава верига бензиностанции, тъща ми няма три хотела на морето."

Още бисери