23 Януари, 2020 15:21 5 125 11

Всъдеход на рама от VW и Ford

  • ford-
  • volkswagen-
  • всъдеход-
  • рама
Всъдеход на рама от VW и Ford - 1

Иновацията ще бъде създадена на базата на популярните пикапи Amarok и Ranger. Проектът към този момент носи кодовото име Cyclone. Двете компании планират да произвеждат серийно всъдеходи на рама, базирани на новото поколение Amarok и на Ranger. Това съобщава аржентинският портал Autoblog, като добавя, че "цивилните" версии вече имат вътрешнозаводски индекси, а самите модели ще се продават като пет- и седемместни версии. Основните им конкуренти ще са ​​Toyota Fortuner и Mitsubishi Pajero Sport.

Ще припомним, че Volkswagen вече се опита да създаде седемместен всъдеход на рама, на базата на първото поколение Amarok, но така и не стигна до серийното производство. На пазарите в Южна Америка и Азия такъв модел би било много трудно да се конкурира с алтернативите, а в Европа може да не премине екологичните стандарти.

Сега, сътрудничеството с американската компания Ford помогна на германците да се върнат към стартиралия някога проект. Марките могат да създадат глобален модел, който има всички шансове да стане печеливш. Страните планират да организират съвместно производство на SUV и пикапи, а също така очакват да спестят от разработването на шасито.

За Ford създаването на „пътническа“ модификация на Ranger няма да бъде първото подобно изживяване. Компанията вече има SUV Everest за пазарите в Австралия, Южна Америка и Азия. В момента малко се знае за бъдещите SUV-та на рама от Ford и Volkswagen. Проектът е с кодово наименование Cyclone, а направата на „co-platform” ще стартира в Аржентина.

Припомнете си, че сътрудничеството между тези два автомобилни производителя стана известно през януари 2019 г. Страните се споразумяха, че американските специалисти ще разработват и произвеждат средно големи пикапи и големи микробуси (за себе си и за немски партньори). Volkswagen пък ще поеме създаването на градския микробус. Компаниите ще споделят и най-добрите практики в производството на електрически автомобили и автономни автомобили.

Така че, на Ford вече е разрешено да работи с "електрическата" модулна платформа на германците, наречена MEB. Първите автомобили, създадени от новия съюз, ще влязат в продажба не по-рано от 2022 година. Експертите не изключват, че сред новите продукти ще бъдат и новите съвместни истински всъдеходи.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Вълкът

    17 5 Отговор
    С тия сливания ще стане една манджа с грозде, ако те питат хората какво караш не може да обясниш.

    Коментиран от #7

  • 2 Яко грозна колиба

    11 1 Отговор
    Направили са го за десет минути това
  • 3 Random

    6 9 Отговор
    И за чий му е рама? Да тежи и харчи повече? И да е по-малко безопасно? Щото за извън пътя няма да става.

    Коментиран от #4, #8, #9

  • 4 Borislav Popov

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    За чий му е на УАЗ Патриот рама, да тежи и да харчи ли повече ?? Да е по малко безопасно, или извън пътя няма да става ??
  • 5 Радо

    2 3 Отговор
    Туй на снимката мяза на някой китайски боклук.
  • 6 Гошо

    8 1 Отговор
    Ranger е ненадминат в класа си, VAG пък са номер 1 в класове компактен, субкомпактен, лимузина и SUV.
    Със сигурност ще се получи бестселър.
  • 7 Алфа Бастун

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Вълкът":

    карай си Астрата и не замисляй в това което не е твоята сфера...
  • 8 Бачо Киро

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    Не му трябва рама, прав си. Твоята кошница е с въжета предполагам, нали? Добре е извън пътя и не тежи, нали? Или си с енергийни ликове от плазма? Пали Хилядолетния сокол и бегай в космоса, че ти прегря мозъка...

    Коментиран от #10

  • 9 Баце Пешо

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    Тези които биха го купили, много добре ще знаят за какво му е рама, а тези като теб дето искат да няма рама, не ви трябва сув а миниван или комби. А иначе можеш да погледнеш в Австралия какво правят с пикапите от класа на рейнджъра и да ми кажеш после дали става за извън пътя или не. Аман от дебили. И това със сигурността не е изцяло вярно. Да при удар в стена рамата е минус, но при удар в друг автомобил, особено такъв без рама, може да се окаже и плюс.

    Коментиран от #11

  • 10 Random

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Бачо Киро":

    Без рама е по-добре, справка - Витара и Нива/4х4. Пък то това офроуд няма и да види в 90% от случаите, хората изт*пяха и купуват сувове за асфалта.
  • 11 Random

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Баце Пешо":

    Ти май не знаеш от кого се купуват тахое и субурбан? От майки. Ония ги карат тия тулупи на асфалта, офроуд не виждат никога. С пикапите е същата работа - такома трд про специално за офроуд, само асфалт. То рейнджъра с такова окачване оставаше и да не става за офроуд, ама ако беше монокок щеше да е още по-добре.