Неочакваните промени на времето през зимата напоследък са обичайни из цяла Европа. Крайностите става все по-типични; като се започне от мека, почти отсъстваща зима до резки снеговалежи и снежен дъжд. Условията на пътя могат да станат коварни за една нощ, когато водата и кишата замръзнат, правейки магистралите хлъзгави и опасни. Именно поради тези изменени климатични условия в Източна Европа, финландските специалисти правят нова зимна гума, съответстваща на новите климатични условия на Стария континент.
Според потребителско проучване на Nokian Tyres, почти 60% от шофьорите в Източна Европа считат специализираните зимни гуми за най-важния елемент на автомобила, който допринася за безопасното придвижване през зимните месеци. Почти 70% от анкетираните считат, че сцеплението на гумата и управлението в зимни условия са най-важните характеристики, докато сигурността в екстремни ситуации, като заснежени пътища и сцеплението на гумата на киша, се нареждат в топ три. За шофьорите на по-мощни автомобили, сцеплението на суха настилка през зимата също е от особено значение.
Представянето на нова ултра високопроизводителна гума е естествено продължение на разширяването на серията зимни гуми на Nokian Tyres за пазарите на Централна и Източна Европа. Nokian Snowproof P се предлага в скоростните индекси H (210 км/ч), V (240 км/ч) и W (270 км/ч), а пълният набор размери е от 17 до 21 инча. Новите Nokian Snowproof P ще бъдат достъпни за потребителите у нас през есента на 2020. Гамата от зимни модели на Nokian Tyres за леки автомобили и SUV автомобили включва и Nokian Snowproof, Nokian WR D4 и Nokian WR SUV 4. Обширната гама за модерни автомобили обхваща почти 200 размера.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 коментатор
Коментиран от #5, #10, #16
15:42 12.03.2020
4 Иво
Коментиран от #6, #7, #12, #15, #18, #20, #23
15:52 12.03.2020
5 Произвежда тъпизми
До коментар #3 от "коментатор":
Също като високопроизводителна, само дето е ултра. ;)А какво е високо производителна?
Също като производителна, ама високо?
Та тук идва и въпроса: какво е производителна гума?
Сега е наред "автора" на статията (преписвачма на прес-съобщението) да обясни какво е разбрал.
15:54 12.03.2020
6 Мнение
До коментар #4 от "Иво":
И аз съм така само че Бриджстоун много висок клас са карам 3 годишен автомобил на предно. Една ротация при мене е 89 евро -2 пъти в годината. Термини за срдмици напред чакане + съхранение на противосезонните гуми 12 месеца по 6 евро. Айде да им се невиди. Всезонната и 4 години няма да ги сваля.16:25 12.03.2020
7 Вуйо
До коментар #4 от "Иво":
Преди много години имаше едни белгийски ,,Ротекс,, водеха се уж зимни,амя си бяха всесезонни,имаха символи снежинка,слънце,дъжд. Пет години ги карах без абсолютно никакви проблеми през зимата и лятото.Накрая ги смених понеже предните се изкриваха от блъскане по дупките.Естествено ,когато се започнаха агитациите на тема зимни гуми ,и веднага изчезнэха от пазара.Сега не знам дали ги има.Това са среден клас гуми за масови автомобили.16:45 12.03.2020
8 Стига глупости
Коментиран от #9
17:27 12.03.2020
9 50 godisen
До коментар #8 от "Стига глупости":
tochno........i po vazno ot gumata e zad kormilnoto ustroistvo17:43 12.03.2020
10 dovolen
До коментар #3 от "коментатор":
da gi smenias ultrachesto17:45 12.03.2020
11 hienata
18:06 12.03.2020
12 Гостенин
До коментар #4 от "Иво":
И аз съм с такива от ноември 2016-а. Вече са на 38 хил.км и имат по 5мм. все още.18:08 12.03.2020
13 Пабло
18:09 12.03.2020
14 Rookie
19:00 12.03.2020
15 Ганьо разбирач по всичко
До коментар #4 от "Иво":
Браво на теб,само да не те зачекне -10 студ и виелица дори за малко,че ще те търсят немските овчарки в преспите!Коментиран от #19, #21
20:54 12.03.2020
16 Bat Sande
До коментар #3 от "коментатор":
Означава нещо като "Супер, мега, хипер, дупер" ама по-така. Понеже вече сме свикнали на всякакви суперлативи и се чудят каква глупост да измислят за да си рекламират боклуците като "по-по-най" та за това. Следва "божественярско".04:18 13.03.2020
17 оня с коня
06:41 13.03.2020
18 куку руку ку
До коментар #4 от "Иво":
To в източна Европа зима не остана, те за зимните гумите се закахърили. За нашите условия най-подходящи са всесезонните гуми. По-добре да караш 3-5 години и да смениш гумите с нови, отколкото да въртиш стари, над 5 годишни гуми, по 2 пъти в годината.07:43 13.03.2020
19 искам
До коментар #15 от "Ганьо разбирач по всичко":
да дадеш пример колко са издирваните с кучета-иначе си платен вития08:44 13.03.2020
20 лео
До коментар #4 от "Иво":
Аз карам с нови летни.17:07 13.03.2020
21 Гост
До коментар #15 от "Ганьо разбирач по всичко":
Барба Ганьос не се обаждай ако обичаш. Точно в деня в който в София падна що годе сняг - 6 февруари се катерих и слизах с такива гуми из Панчарево, обиколих София два пъти и стигнах до Божурище без никакъв проблем. Ти си се обяснявай, те Мишелин да ти кажа си се продават и не им пука за дървените ти разсъждения21:37 13.03.2020
22 Blackthorn
14:16 14.03.2020
23 devil
До коментар #4 от "Иво":
I az shtyah da vzema cross climat ama byaha po skapi i vzemah uniroyal vsesezonni ,vyarvam ce si dovolen ,moite sa super18:34 14.03.2020
24 Мартин Николов
Оказа се че са фабрично криви като докато това стана ясно дадох за ремонти около 3000лв по колата. Нр искам да чувам за тях
21:01 14.03.2020
25 John Doe
16:53 15.03.2020