Last news in Fakti

12 Март, 2020 15:32 6 964 25

Нова зимна гума за Източна Европа

  • nokian-
  • snowproof p-
  • гуми-
  • автомобили
Нова зимна гума за Източна Европа - 1

Неочакваните промени на времето през зимата напоследък са обичайни из цяла Европа. Крайностите става все по-типични; като се започне от мека, почти отсъстваща зима до резки снеговалежи и снежен дъжд. Условията на пътя могат да станат коварни за една нощ, когато водата и кишата замръзнат, правейки магистралите хлъзгави и опасни. Именно поради тези изменени климатични условия в Източна Европа, финландските специалисти правят нова зимна гума, съответстваща на новите климатични условия на Стария континент.

Нова зимна гума за Източна Европа

Според потребителско проучване на Nokian Tyres, почти 60% от шофьорите в Източна Европа считат специализираните зимни гуми за най-важния елемент на автомобила, който допринася за безопасното придвижване през зимните месеци. Почти 70% от анкетираните считат, че сцеплението на гумата и управлението в зимни условия са най-важните характеристики, докато сигурността в екстремни ситуации, като заснежени пътища и сцеплението на гумата на киша, се нареждат в топ три. За шофьорите на по-мощни автомобили, сцеплението на суха настилка през зимата също е от особено значение.

Нова зимна гума за Източна Европа

Представянето на нова ултра високопроизводителна гума е естествено продължение на разширяването на серията зимни гуми на Nokian Tyres за пазарите на Централна и Източна Европа. Nokian Snowproof P се предлага в скоростните индекси H (210 км/ч), V (240 км/ч) и W (270 км/ч), а пълният набор размери е от 17 до 21 инча. Новите Nokian Snowproof P ще бъдат достъпни за потребителите у нас през есента на 2020. Гамата от зимни модели на Nokian Tyres за леки автомобили и SUV автомобили включва и Nokian Snowproof, Nokian WR D4 и Nokian WR SUV 4. Обширната гама за модерни автомобили обхваща почти 200 размера.


Поставете оценка:
Оценка 2.1 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 коментатор

    20 0 Отговор
    Какво значи '' ултра високопроизводителна гума '' ?

    Коментиран от #5, #10, #16

  • 4 Иво

    26 7 Отговор
    Аз карам с всесезонни Michellin Cross Climate и много хора включително и гумаджии ме убеждаваха,че зимата ще бера ядове но досега нямам никакви проблеми и като си направя сметка колко спестявам от монтажи и демонтажи на 2 комплекта и колко време висене пред сервизи 2 пъти в годината бих си загубил май съм си на далавера.

    Коментиран от #6, #7, #12, #15, #18, #20, #23

  • 5 Произвежда тъпизми

    26 0 Отговор

    До коментар #3 от "коментатор":

    Също като високопроизводителна, само дето е ултра. ;)
    А какво е високо производителна?
    Също като производителна, ама високо?
    Та тук идва и въпроса: какво е производителна гума?
    Сега е наред "автора" на статията (преписвачма на прес-съобщението) да обясни какво е разбрал.
  • 6 Мнение

    17 5 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    И аз съм така само че Бриджстоун много висок клас са карам 3 годишен автомобил на предно. Една ротация при мене е 89 евро -2 пъти в годината. Термини за срдмици напред чакане + съхранение на противосезонните гуми 12 месеца по 6 евро. Айде да им се невиди. Всезонната и 4 години няма да ги сваля.
  • 7 Вуйо

    12 1 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    Преди много години имаше едни белгийски ,,Ротекс,, водеха се уж зимни,амя си бяха всесезонни,имаха символи снежинка,слънце,дъжд. Пет години ги карах без абсолютно никакви проблеми през зимата и лятото.Накрая ги смених понеже предните се изкриваха от блъскане по дупките.Естествено ,когато се започнаха агитациите на тема зимни гуми ,и веднага изчезнэха от пазара.Сега не знам дали ги има.Това са среден клас гуми за масови автомобили.
  • 8 Стига глупости

    19 6 Отговор
    Гуми имаше някога, защото се правеха от гума, демек от каучук. И нямаше такива измишльотини зимна и лятна. Просто имаше гуми. Сега има силиконки.

    Коментиран от #9

  • 9 50 godisen

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "Стига глупости":

    tochno........i po vazno ot gumata e zad kormilnoto ustroistvo
  • 10 dovolen

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "коментатор":

    da gi smenias ultrachesto
  • 11 hienata

    13 5 Отговор
    Забелязал съм,че колкото повече се рекламира нещо, толкова по не става. Имам лош финансов спомен от модела Nokian WR D4. От тия новите също няма да си купя, първо защото не ми трябват гуми с висок скоростен индекс , а и за едната ми кола няма размер и второ, вече им нямам доверие.
  • 12 Гостенин

    4 5 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    И аз съм с такива от ноември 2016-а. Вече са на 38 хил.км и имат по 5мм. все още.
  • 13 Пабло

    10 2 Отговор
    Високоефективна гума би трябвало да е,но с Гугъл преводача толкова.(high performance)
  • 14 Rookie

    12 1 Отговор
    Хич не знам защо в края на зимата някой рекламира зимна гума. Сигурно е защото има останал бЮжет...а тази марка няма силен модел летни . Да, това ще е
  • 15 Ганьо разбирач по всичко

    5 9 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    Браво на теб,само да не те зачекне -10 студ и виелица дори за малко,че ще те търсят немските овчарки в преспите!

    Коментиран от #19, #21

  • 16 Bat Sande

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "коментатор":

    Означава нещо като "Супер, мега, хипер, дупер" ама по-така. Понеже вече сме свикнали на всякакви суперлативи и се чудят каква глупост да измислят за да си рекламират боклуците като "по-по-най" та за това. Следва "божественярско".
  • 17 оня с коня

    9 0 Отговор
    ПОХВАЛНО Е че Финландските специалисти са се загрижили за Гумените проблеми на Източна Европа чрез Продукцията си.Дано това не се дължи на Факта че в Западна Европа Стоката им изобщо не върви...?!
  • 18 куку руку ку

    9 0 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    To в източна Европа зима не остана, те за зимните гумите се закахърили. За нашите условия най-подходящи са всесезонните гуми. По-добре да караш 3-5 години и да смениш гумите с нови, отколкото да въртиш стари, над 5 годишни гуми, по 2 пъти в годината.
  • 19 искам

    6 1 Отговор

    До коментар #15 от "Ганьо разбирач по всичко":

    да дадеш пример колко са издирваните с кучета-иначе си платен вития
  • 20 лео

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    Аз карам с нови летни.
  • 21 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Ганьо разбирач по всичко":

    Барба Ганьос не се обаждай ако обичаш. Точно в деня в който в София падна що годе сняг - 6 февруари се катерих и слизах с такива гуми из Панчарево, обиколих София два пъти и стигнах до Божурище без никакъв проблем. Ти си се обяснявай, те Мишелин да ти кажа си се продават и не им пука за дървените ти разсъждения
  • 22 Blackthorn

    2 0 Отговор
    Nokian лииии, Корморанчето си е желязно - няма износване по няколко години. Това са гумите а Българските дупки и неравни пътища. А като се кара с голямата глава а не с малката всичко е наред по отношение на пътна безопасност.
  • 23 devil

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Иво":

    I az shtyah da vzema cross climat ama byaha po skapi i vzemah uniroyal vsesezonni ,vyarvam ce si dovolen ,moite sa super
  • 24 Мартин Николов

    3 0 Отговор
    Купих си преди няколко години гуми нокиа и такива ядове брат с тях.
    Оказа се че са фабрично криви като докато това стана ясно дадох за ремонти около 3000лв по колата. Нр искам да чувам за тях
  • 25 John Doe

    0 0 Отговор
    От няколко зими наблюдавам, че премиум зимните гуми са пълен та...к. Първо си купих континентал на бмв е46 - много зле се представиха гумите. Ще кажете - ми то бмв, със задно няма как. Обаче карам служебна зафира, която беше обута със следващия модел на континента - още по-зле от бмв-то. Сега тази зима зафирата е обута с бриджстоун пак нищо не става. Същевремено бмв-то е обуто с гадни руски гуми, с коите в снежни условия е като танкче, но пък не съм доволен от тях на сухо и мокро. Общо взето не мога да си харесам гуми. Преди години карах едно друго бмв е36 с фулда и бяха уникални, както на снежна настилка, така и на суха и мокра. След тези фулди не мога да си харесам гуми, за жалост този модел на фулда от много години не се предлага на пазара. Идеята ми е, че 3 пъти залагам на най-скъпото и съм разочарован. Никога не съм карал с Нокиан и май мисля следващите да са имено такива.