Volkswagen планира да продаде 1 млн. електромобила до 2023 г., а до 2025-а броят им ще достигне 1.5 млн. Всеки от тях ще съхранява ток в батерията си, а това означава огромни запаси от електричество, което е накарало босовете във Волфсбург да се замислят за разширяване на бизнеса.
Немският концерн смята да използва електромобилите си, за да навлезе на пазара на електроенергия. Електрическите VW-та не само ще черпят ток от мрежата, а и ще могат да го връщат в нея.
На теория електромобилите ще се зареждат нощем, когато тарифата е по-евтина, а в часовете с най-голяма натовареност на мрежата ще могат да я снабдяват с електроенергия. Идеята е печалбата да се поделя между концерна и собствениците на колите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Електрошок
Коментиран от #2, #5, #11
19:27 17.03.2020
2 ГлупостиНаТъркалета
До коментар #1 от "Електрошок":
ами изтича гаранцията ... и каквкто е "поделено" ... ти си ги връщаш бързо бървзо във VW под формата на нова батерия :)Да се откажеш от атомна енергия и после да караш колите да стават батерийки за през деня ... е наивно немско недомислие, с цялото си уважение но немците вървят дърпани за носа от окупатора им и все по-малко мислят за живота си.
19:31 17.03.2020
3 Порно
Коментиран от #6
19:31 17.03.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 ДАДА
До коментар #1 от "Електрошок":
Е как бе!!!!Те ще са поне 365000 цикла и така ще може да се използва батерията поне 1000 години.
Колата кучета я яли... Важното е баламурниците да купуват. Щото новата електричка на vw (ID3), ще е по-евтина от колите на бензин - около 30 К евро... колкото нов Пасат, ама по-малка от Голф... Абе викай ми Грета
19:36 17.03.2020
6 Електрошок
До коментар #3 от "Порно":
Какви съмнения!?Нали преди няколко години ги хванаха с произведена енергия и през ноща!Всичко се покри!Влиза на 20ст.и излиза на 60ст.!?Коментиран от #26
19:39 17.03.2020
7 Каракуд
19:44 17.03.2020
8 Електрошок
19:45 17.03.2020
9 гост
19:52 17.03.2020
10 Чичо
Коментиран от #12
20:07 17.03.2020
11 гост
До коментар #1 от "Електрошок":
Крайния брой зареждания дори сега е близо 2000 и то на бърза зарядна , а на домашните през нощта със 7-10 квт мощност максимум е и над 3500 до спадане на 80% от капацитета ! Също при "продажбата" на ток , това ще става също със подобни мощности , че и по-малки , щото 1 милион електромобила по 6 квт са 6 000 Мвт , тоест 3 (три) АЕЦа като Козлодуй !! А 200 000 км при 300 км със един заряд са 660-670 цикъла !! Тоест 90 % от тия коли няма да стигнат и 30% от живота на батерията си за 10 години живот след което обикновено се подменят ! А със още толкова цикъла и продажба на цени до 4 ПЪТИ по-високи от нощната тарифа могат да си изплатят още една батерия поне след 10-тата година !Коментиран от #14
20:24 17.03.2020
12 Алфа Вълкът
До коментар #10 от "Чичо":
То е така ще се закачите двамата на контакт и ще джиткате. Ама що да се занимаваме с глупости? Направо да електрифицират магистралата и да пускат блъскащите колички в движение.20:28 17.03.2020
13 гост
Коментиран от #23
20:34 17.03.2020
14 Йозеф
До коментар #11 от "гост":
Идеята е много добра, а тролчетата със стари дизеляци не могат да смятат.Коментиран от #22
21:07 17.03.2020
15 Психиатър от Курило
21:39 17.03.2020
16 Borislav Popov
21:43 17.03.2020
17 asdaa
Русия така удари цените на нефта че електрокарите се отлагат поне с петилетка.
21:49 17.03.2020
18 Внимание педофили
Коментиран от #20
22:59 17.03.2020
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 гост
До коментар #14 от "Йозеф":
Идеята може да стане гениална , щото може да го продадат на работодателя си докато са на работа и той да го купи дори на доста по-висока от "енергото" цена , а и няма да има разходи за пренос ! 200-300 коли на паркинга пред фабрика или склад са 1-2 Мвт мощност независима от всякакви мрежи и без сривове и прекъсвания ! А за работника едно хубаво увеличение на заплатата !04:08 18.03.2020
23 гост
До коментар #13 от "гост":
Нисан го има това от 3 години, но за да стане трябва навсякъде да се смени мрежата с т.н. смартгрид. Тогава може да се упръжнява потока и всяко домакинство може самостоятелно да определя от кого купува ток и кога. Без умната мрежа няма такъв сценарий, това е.Коментиран от #24, #27
07:59 18.03.2020
24 Психиатър от Курило
До коментар #23 от "гост":
Това е, дано повече спреш с никому ненужните глупости. Кор за Тесла!08:35 18.03.2020
25 Джугана
08:57 18.03.2020
26 куку руку ку
До коментар #6 от "Електрошок":
Я, и тези крадат "ноу-хауто" на нашите фотоволтаични централи!09:59 18.03.2020
27 гост
До коментар #23 от "гост":
Всъщност вече идеята е "мрежата" да остане за резерв в краен случай , а производството и потреблението да се разбият максимално до там , където се ползва непосредствено енергията и да стане независимо от мрежата ! Една офис сграда с 1000 служители , което е масово на запад , с новите норми за енергопотребление може да се захрани от само 50-100 електромобила на паркинга и ! Тоест от само 10% от служителите и ! И да бъде независима от всякакви мрежи и сривове в тях ! Включително да поддържа и обществените мобилни мрежи чрез независимото захранване на клетките им на покрива си ! Същото и за производствени и логистични сгради дори при 50-60% роботи вместо служители ! Ако добавят и панели и перки на покривите , могат абсолютно да забравят за мрежи и външно захранване ! По същия начин като станат масови домашните батерии , всеки може да си произвежда тока в къщи и вечер да го прехвърли в електромобила , а през деня да го продаде на работодателя си и то на най-добрата цена ! Защото домашното потребление винаги ще е в пъти по-малко от това което може да произведе само един соларен покрив примерно !Коментиран от #28
12:16 18.03.2020
28 Хахахахах
До коментар #27 от "гост":
В Норвегия така ли правите, хахахахаха, хахахахахаКоментиран от #29
16:45 18.03.2020
29 гост
До коментар #28 от "Хахахахах":
А вие във вашто село още ли претакате нафта с туби и смърдите като каруцари , ахаххахаххахах !!!! И пак си плащате като попове на ушанки и араби , хахахаххаха !!!18:09 18.03.2020
30 ГОСТ
10:46 28.03.2020