ФАКТИ.БГ

„Зареждане с гориво“ направо от земята: тестовете са успешни

Публикувана: 30 Април, 2020 10:07
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8467
„Зареждане с гориво“ направо от земята: тестовете са успешни
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 26 гласа.

Възможно е в бъдеще именно тези видове зарядни устройства да решат един от основните проблеми на електрическите превозни средства - липсата на инфраструктура. Във Великобритания успешно са тествани станциите за зареждане, които са разположени директно в земята.

След паркиране водачът активира желаната станция с помощта на смартфон, а тя ... се издига нагоре. Когато зареждането свърши - уредът се скрива в земята и не притеснява никого. В момента скоростта на зареждане през такива устройства е ниска (7 кВт), но ако се остави колата цяла нощ, на сутринта батериите ще бъдат напълно заредени.

Според създателите на такива устройства те могат да бъдат инсталирани на всяко паркомясто в града. Така всеки голям град може да бъде напълно снабден с точки за зареждане на електрически превозни средства.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 26 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Driving pleasure
1 Отговор
Мдам... и то това въобще няма честотно замърсяване, и то кат смартфончето безобидно пръска вълни... само че "7киловатови" :)

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-28 +13

бизнес баце
2 Отговор
Тъмнозеленолилавите има да берат електрически гъби ;)))

Оценка:
-3 +28

смок
3 Отговор
Ходиш си по тротоара и по петите те бие тока - подскаш си весело ...

Оценка:
-12 +21

наблюдателен германец
4 Отговор
в Бг-то няма още изградена адекватна инфраструктура за зареждане ел. автомобили, затова и такива са рядкост, чат пат хибриди !!

Коментиран от #7


Оценка:
-2 +13

5
Този коментар е премахнат от модератор
Интелигентен
6 Отговор
Аз си помислих,че са открили начин да се зарежда директно от земните недра--директно от енергията на земята--от Лавата.

Оценка:
-2 +22

Баш Батка
7 Отговор

До коментар #4 от "наблюдателен германец":


То пътища няма ти инфраструктира споменаваш!

Оценка:
-1 +19

Шекспир
8 Отговор
Не е истина какво копане ще падне

Оценка:
-2 +6

гост
9 Отговор

До коментар #1 от "Driving pleasure":


Кво стана с "огромния" спад в продажбите на електрички ?? НАД 40% , по лично твои твърдения , хахахахахх ???!!! Сънува ли го или звездите ти го говорят , хахахахха ???!!!! То сигурно и за "7 киловатовите " вълни тъй !!!!

Оценка:
-11 +11

Колев
10 Отговор

До коментар #1 от "Driving pleasure":


Хал хабер си нямаш от заряд и зарядни устройства. Тука няма ВЧ излъчвания. Но важно е мнението.

Коментиран от #11


Оценка:
-9 +14

Driving pleasure
11 Отговор

До коментар #10 от "Колев":


Нещо не ти е наред по таванските помещения другарю Колев! Няма учен, който да отрича, че при безконтактните зарядни има електромагнитна радиация! Единствения спор, който се води и мненията са разделени на две - но не дали, а доколко тези електромагнитни вълни са вредни.

Коментиран от #19


Оценка:
-7 +5

гост
12 Отговор
А защо не практикуват старата изпитана схема с кабел, която може да зарежда 150кв за час? Не разбирам защо не рабоят в насока бърз заряд и високоволтови батерии, а си играят с 20кв батерия и феноменалната скорост от 7кв, която изисква пълен ремонт на настилка, разкопаване, укрепване, монтаж, асфалтиране и при дефект всичко това наново. При кабела имаш една метална тръба с апарат и букса, зарад до 50кв е без употреба на допълнителни батериини буфери, нагоре вече си трябва, инак мрежата не може да издържи. Не е ли по-добре да спреш на конвенционална зарядна и като искаш 30кв да изчакаш 10мин, пиеш една вода, отидеш до тоалетна и готово? Имаш 200км прогег в батерията, това само при нужда, инак в гаража или пред вратата на ниска тарифа и щадящо за батерията. Тези безконтактните са като водорода, интересна идея, но приложението е без никакъв логичен и практичен смисъл.

Коментиран от #13, #14, #20


Оценка:
-4 +2

Driving pleasure
13 Отговор

До коментар #12 от "гост":


"Индустрията" се насочва към малките батерии и ограничен пробег заради цената. Голяма батерия = висока цена на автомобила
А дали ще е от колонка или уаърлесс ти все ще трбва да прекараш кабел нали... Идеята предполагам е да не опъваш кабели при всяко спиране и да прибираш преди тръгване

Коментиран от #15


Оценка:
-5 +2

гост
14 Отговор

До коментар #12 от "гост":


Това е точно колонката с "контакта" !!! Такива зарядни с ниска мощност нямат кабел , ти си го носиш в колата !! Имат само контакт или по точно два , по европейския и по азиатския стандарт !! Та това е точно колонката , която излиза или се прибира в земята , няма никакво безжично зареждане !!

Оценка:
-2 +3

гост
15 Отговор

До коментар #13 от "Driving pleasure":


Насочва се индустрията дръжки !!! Ще ти се , ама нанай !!! Дори в Китай отмениха субсидиите за електромобили с ПОД 400 км пробег с един заряд , за САЩ и Европа отдавна никой не купува такива и със субсидии даже !! Виж колко продава Тесла в Европа и колко такива с 30 квт батерии , то вече и не се предлагат даже такива !!!

Оценка:
-3 +4

Охххх
16 Отговор
Аман от напъни за колко е добре да свършиш тока в чуждо село,ма до сутринта ще си се заредил и отзад, и отпред,и Фсички птички на сутринта ще пеят за теб...метроменовски мечтания в розово(петдесет нюанса)

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +4

Гост
17 Отговор
Всяко едно от тези "решение" ми прилича много на тинеджърските идейки, които бълвахме в средното училище, докато даскала ни се смееше, колко сме наивни.

Оценка:
-2 +7

Гост
18 Отговор

До коментар #16 от "Охххх":


може пък на това да се надяват

Оценка:
-0 +3

Имаш ли горен етаж
19 Отговор

До коментар #11 от "Driving pleasure":


Преди да говориш за таванските помещения на другите, не е лошо да погледнеш наличието на такива в твоя случай. Кой ти говори за безконтактно зареждане? Зареждането е с променлив ток точно като този който използваш от контактите във вас. https://www.dailymail.co.uk/video/moneycars/video-2058074/Video-Urban-Electrics-new-pop-chargers-rise-pavement.html

Ако прочетеш отново статията, ще видиш че колонката с контакта излиза от тротоара само когато е необходима, за да не се спъват пешеходците и да пречи на отваряне на вратите на паркиралите автомобили.

Оценка:
-2 +2

Това ще са 90% от зарядните
20 Отговор

До коментар #12 от "гост":


Ако ще паркираш за през нощта или докато си на работа, за какво ти е по-мощно зарядно? Дори 7 киловата са достатъчни, за да заредиш за дневния си пробег само за час, а през останалите седем часа от работното време, зарядното дори няма да се използва, въпреки че кабела ще продължи да е свързан с него. Това позволява настройката на зареждане само при ниска цена, когато има излишен ток от възобновяемите източници. Хем помагаш на природата хем на джоба си.

Оценка:
-1 +5

Йо Несбьо
21 Отговор
Аз все още не съм чул за транслиране на ток без кабели, т.е. уайърлес, ако някой има инфо по въпроса ще се радвам да си попълня пропуските в общата култура. Зареждането очевадно ще е с кабел, вече отделен въпрос е дали кабелът ще е вграден в колонката. Както става ясно от статията, проведени са изпитания, изпитанията са успешни, след около 20 години ще очакваме масовост на елмобилите и у нас...

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +0

Гост
22 Отговор

До коментар #21 от "Йо Несбьо":


След 20 години ще се чудим дали да не платим тока вместо теца с мизерната си пенсия.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Татяна Дончева
Лидерът на Движение 21 коментира пред bTV изявите на Георги Близнашки:
Той се обича толкова, че чак се ревнува."

Още бисери
ТОП 5