4 Септември, 2020 13:06 3 680 7

Умно осветление в новия електрически кросоувър на Volkswagen

  • volkswagen-
  • id.4-
  • интериор-
  • осветление

Volkswagen показа интериора на първия си електрически кросоувър ID.4, който ще дебютира до края на месеца. Главната особеност на салона е "умното" осветление в 30 цвята по избор.

Умно осветление в новия електрически кросоувър на Volkswagen

Електромобилът от снимките има тапицерия в сиво-кафяви тонове, широки отвори на вратите и багажник, който поема до 453 литра при вдигнати облегалки на задната седалка.

Умно осветление в новия електрически кросоувър на Volkswagen

За да подсилят усещането за простор, дизайнерите на VW са оформили арматурното табло в минималистичен стил. На него са разположени "реещ" се таблет на мултимедийната система и цифров приборен панел като в построения на същата платформа ID.3. Вентилационните отвори обаче са по-издължени.

Умно осветление в новия електрически кросоувър на Volkswagen

"Умното" осветление ID.4 ще работи съвместно с останалите системи на електромобила, като подава специални светлинни сигнали. Ще известява, например, за заключени врати, входящи повиквания или за необходимостта за престрояване, като използва данни от навигацията.

Умно осветление в новия електрически кросоувър на Volkswagen

Продажбите в Германия започват с лимитираната серия ID.4 1ST Max1, която ще получи специални седалки, одобрени от немски медици. Те имат няколко варианта за електрически регулировки и пневматични поясни опори с функция масаж.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 пилот на Ферари

    15 7 Отговор
    Докато те масажират седалките и ти святка таблета - ще ти свърши тока.
    Решението е батерии в ремаркето.

    Коментиран от #4

  • 2 vukadin

    16 7 Отговор
    Абе шамшали, аз искам кола за каране и да си върша работа с нея бе? Компютар, лампи и полюлеи си имам у дома.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 234w

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "пилот на Ферари":

    Мани майтапа ама във Франция ще пускат такава услуга на магистралите - закачаш си ремарке с батерии като тръгваш и го връщаш на изхода на магистралата. Може да си настъпваш колкото искаш и накрая пак излизаш пълен.
  • 5 Driving pleasure

    3 5 Отговор
    Следващата екстра за електричките е да сложат кандило да пестят ток...
  • 6 Да всичко хубаво

    2 0 Отговор
    Ако успеят да я накарате да тръгне, да не стане като ID3, дето почнаха да я произвеждат от миналата година, но още не могат да я накарат да тръгне, защото отделните електронни блокове не искат да комуникират помежду си и дават по 200 грешки на ден. Сега уж са я накарали да тръгне и ще пускат продажбите този месец, но дори на продадените бройки инфотейнмънт системата ще заработи чак догодина.
  • 7 Пиля стари гуми до телове

    2 0 Отговор
    WV и електроника е като 90г. Баба на скейтборд.Лепнали RGB китайска лента за 7$ като пускаш баса да си сменя светлените докато слушаш кондьо,а бе дискотяка да става.Чудят се какви тъпни да слагат за да могат да вземат 50 хилки на балъците.Колата е за каране и не трябва да разсейва шофьора.Трябва ти турбо,ръчка,коне,оборотомер,скоростомер,ламБа за масло-акумолатор ,мигачи,бибитка и тежък крак.Всичко друго е прадня за която се дават яко кинти.