7 Октомври, 2020 15:14 2 530 4

Toyota и Panasonic започват производство на батерии за хибриди

  • toyota-
  • panasonic-
  • батерии

Toyota и Panasonic започват производство на батерии за хибриди - 1

Съвместното предприятие между Toyota и Panasonic в Япония, произвеждащо батерии, ще започне да произвежда литиево-йонни батерии за хибридни автомобили. Това ще позволи на компаниите да отговорят на нарастващото търсене на електрифициран транспорт. Съвместното предприятие, собственост на Toyota и Panasonic, ще усвои новия продукт за себе си - литиево-йонни батерии за хибриди.

Капацитетът на японското предприятие е достатъчен за ежегодно производство на батерии за 500 хиляди автомобила. Този ход е в съответствие със стратегиите за развитие на двете компании. Toyota наскоро обяви нова цел: до 2025 г. японците ще продадат до 5,5 милиона електрифицирани модела по целия свят. Освен това 1 милион от този брой са електрически превозни средства. Това е пет години по-бързо от предварително обявената дата.

Благодарение на решението Panasonic пък ще може да засили позициите си сред производителите на батерии. Конкуренцията в този сегмент е много сериозна - Samsung, LG Chem, CATL са сериозни съперници, така че допълнителните поръчки на компанията очевидно няма да навредят.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хубава цел за 2025 година

    6 5 Отговор
    Милион електромобила. Само за две години по-късно, през 2027 година, Тесла има за цел 20 милиона електромобила.

    Нещо не чувам колко милиона водородни автомобила са предвидили за тогава? Нали според toyota това беше бъдещето и електромобилите нямали потенциал, за да се занимават с тях. Предишната им цел беше милион електромобила през 2030 година.

    Коментиран от #2

  • 2 Госあ

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "Хубава цел за 2025 година":

    Хибриди бе братчед, хибриди. Разликата е голяма. Ма не мойш го осмисли,нали ? Аз ще ти помогна, 14 пъти по малко въглеродни емисии от електрокарите. До появата на водорода. А той чука на вратата с реакторите четвърто поколение.

    Коментиран от #4

  • 3 Ще си остане отвън да си чука

    4 4 Отговор
    Водородните автомобили са по-скъпи, водородът е по-скъп от тока, на цената на една водородна станция, могат да си направят около 300 бързи зарядни станции за електромобили. Електромобилите могат да се зареждат и вкъщи, дори от ток собствено производство, ако живееш в къща.

    Водородните клетки имат живот в най-оптимистичният вариант 200 300 хиляди километра. Дори първите батерии на Тесла модел s изкарваха повече, а те бяха пълен боклук. Сегашните изкарват над 500 000, а дори китайците вече започнаха производство на батерии за над милион и половина пробег.
  • 4 Ти искаш ли водороден автомобил подарък?

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "Госあ":

    Ако на мен ми подарят която и да е Тесла, ще ми покрива ежедневните нужди без никакви притеснения в 99% от случаите. Единствено като тръгна на море, ще ми отнеме час повече, защото ще трябва да се отбия в Пловдив да заредя.

    Ако още днес получиш водороден автомобил подарък, ще можеш ли да го караш?