ФАКТИ.БГ

Toyota и Panasonic започват производство на батерии за хибриди

Публикувана: 7 Октомври, 2020 15:14
4 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2110
Toyota и Panasonic започват производство на батерии за хибриди
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.8 от 4 гласа.

Съвместното предприятие между Toyota и Panasonic в Япония, произвеждащо батерии, ще започне да произвежда литиево-йонни батерии за хибридни автомобили. Това ще позволи на компаниите да отговорят на нарастващото търсене на електрифициран транспорт. Съвместното предприятие, собственост на Toyota и Panasonic, ще усвои новия продукт за себе си - литиево-йонни батерии за хибриди.

Капацитетът на японското предприятие е достатъчен за ежегодно производство на батерии за 500 хиляди автомобила. Този ход е в съответствие със стратегиите за развитие на двете компании. Toyota наскоро обяви нова цел: до 2025 г. японците ще продадат до 5,5 милиона електрифицирани модела по целия свят. Освен това 1 милион от този брой са електрически превозни средства. Това е пет години по-бързо от предварително обявената дата.

Благодарение на решението Panasonic пък ще може да засили позициите си сред производителите на батерии. Конкуренцията в този сегмент е много сериозна - Samsung, LG Chem, CATL са сериозни съперници, така че допълнителните поръчки на компанията очевидно няма да навредят.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.8 от 4 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Хубава цел за 2025 година
1 Отговор
Милион електромобила. Само за две години по-късно, през 2027 година, Тесла има за цел 20 милиона електромобила.

Нещо не чувам колко милиона водородни автомобила са предвидили за тогава? Нали според toyota това беше бъдещето и електромобилите нямали потенциал, за да се занимават с тях. Предишната им цел беше милион електромобила през 2030 година.

Коментиран от #2


Оценка:
-5 +6

Госあ
2 Отговор

До коментар #1 от "Хубава цел за 2025 година":


Хибриди бе братчед, хибриди. Разликата е голяма. Ма не мойш го осмисли,нали ? Аз ще ти помогна, 14 пъти по малко въглеродни емисии от електрокарите. До появата на водорода. А той чука на вратата с реакторите четвърто поколение.

Коментиран от #4


Оценка:
-4 +3

Ще си остане отвън да си чука
3 Отговор
Водородните автомобили са по-скъпи, водородът е по-скъп от тока, на цената на една водородна станция, могат да си направят около 300 бързи зарядни станции за електромобили. Електромобилите могат да се зареждат и вкъщи, дори от ток собствено производство, ако живееш в къща.

Водородните клетки имат живот в най-оптимистичният вариант 200 300 хиляди километра. Дори първите батерии на Тесла модел s изкарваха повече, а те бяха пълен боклук. Сегашните изкарват над 500 000, а дори китайците вече започнаха производство на батерии за над милион и половина пробег.

Оценка:
-4 +4

Ти искаш ли водороден автомобил подарък?
4 Отговор

До коментар #2 от "Госあ":


Ако на мен ми подарят която и да е Тесла, ще ми покрива ежедневните нужди без никакви притеснения в 99% от случаите. Единствено като тръгна на море, ще ми отнеме час повече, защото ще трябва да се отбия в Пловдив да заредя.

Ако още днес получиш водороден автомобил подарък, ще можеш ли да го караш?

Оценка:
-2 +4

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Антон Тодоров
Коментар на Антон Тодоров за комисията по досиетата
Да не правим посткомунистически ”Джурасик парк”"

Още бисери
ТОП 5