Last news in Fakti

30 Ноември, 2012 11:51 15 909 37

BMW подсилва трилитровия си дизел до 420 коня

  • bmw-
  • n57d30-
  • тритурбодизел-
  • 5er

С 381 к.с. и 740 Нм трилитровият N57D30 на баварците явно се струва леко анемичен на някои клиенти. Според bimmertoday.de инженерите на BMW работят над още по-свирепа версия на нафтовия мотор с три турбокомпресора.

Форсираната версия на иновационния двигател ще дебютира под предния капак на модернизираната 5-а серия на компанията (LCI), която ще се появи в дилърските центрове на марката следващото лято.

Мощността на обновения Tri-Turbo дизел ще бъде увеличена до 420 к.с. Сведения за максимума на въртящия момент засега липсват. Не се знае и дали агрегатът ще намери място в каталога на кросоувърите X5 и X6.

Потенциалът на трилитровия баварски дизел позволява и по-смели намеси за увеличаване на мощността. Немското тунинг ателие Hartge предлага пакет за форсиране на двигателя до 438 к.с. и 850 Нм.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сашо

    1 0 Отговор
    Жалко, че в България с тия пътища няма къде да усетиш тръпката на тези 420 коня... :(

    Коментиран от #4, #10

  • 2 Дай Кире

    1 0 Отговор
    То пък колко ли народ може да си я позволи ,че чак да усети тръпка.
  • 3 БУМЕР КАМОР

    4 1 Отговор
    unikalen motor shte e
  • 4 thunder

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Сашо":

    ima pisti za teq deto iskat da usetqt trupkata a ne da se praqt s golfovete si na golemi sastezatel4eta po puti6tata i su6toto vreme da padat po sfetofarite ot limuzini 5,7 seriq ili nqkoe audi... pfff...kompleksar6tina otvsqkade....nqmalo kade da useti6 trupkata ot teq 420 konq....pfff :X
  • 5 АГУ

    2 1 Отговор
    Вярно ли е ,че ако се сложи газова уредба на дизелов автомобил се повишава значително мощността???Ако това е така, някой може ли да каже колко струва ориентировъчно???

    Коментиран от #9

  • 6 сергей

    1 0 Отговор
    номер 4 стига си завиждал
  • 7 BMWfan

    1 0 Отговор
    Това ще е един доста добър двигател с три турбини. С тези 420 коня и около 800 нютон метра въртящ момент ще има голяма тяга.
  • 8 W164

    1 5 Отговор
    http://www.racechip.de/en/chiptuning/audi/q7/q7./v12-tdi-quattro-368kw/index.php ЕТО ТОВА Е ГОЛЯМ ЗВЯР.658 КОНЯ И 1130 ВЪРТЯЩ МОМЕНТ
  • 9 Воин

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "АГУ":

    Ето малко информация за газодизела, както се нарича. Аз обаче не знам да се предлага монтаж и обслужване извън София. http://avtochastite.bg/main.php?action=listingview&listingID=5542&page=%C3%C0%C7%CE%C4%C8%C7%C5%CB
  • 10 хитлер

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Сашо":

    има бе човече...бойко колко магистрали направи-там ще бягаме с колите :)
  • 11 въпрос

    0 1 Отговор
    Този двигател за какво е - за камион, автобус, трактор??? ;)
  • 12 Shmeker

    1 0 Отговор
    Охаааа да ми падне в ръчичките само....
  • 13 Bavaria Motor Wagen

    0 0 Отговор
    Никога не съм писал ама този път не издържах!! Това е звяр!!! БМВ това е марката и ауди ама за предпочитане БМВ . Уникални коли харесва ми принципа на марката да залагат на новите технологии!! Супер отивам до бакалията да си го поръчам :)
  • 14 AUDI 4.2TDI

    0 0 Отговор
    dobre e napravil ama dagi nema kamerite 4emi se reve ot tqh veche samo globi :((((((((((
  • 15 Чочо

    0 0 Отговор
    Според мен интереса към ///M Performance нишата е много малък и BMW се опитва да създаде суматоха с тези новини.
  • 16 Samaran

    0 0 Отговор
    BMW SUX.....!!!!!!
  • 17 Иво

    0 1 Отговор
    така, този мотор в ниските е почти сигурно, че ще е голям мъртвец. Пък никъде не се упоменава работния обем на мотора.
    Не мисля, че това което ще постигнат от 3 цилиндъра е впечатляващо имайки се на в предвид, че японците произвеждат 3 цилиндров 1.0 дизел с 1 смешно турбо и без кулер с мощност от 60 коня през началото на 80те. Няма да споменаваме множестово прегрявания на дизеловите бмв-та дано да са се научили как да ги правят, че до последно няма собственик на бмв който да не му се е налагало да прави гарнитура или да сменява глава !

    Коментиран от #18, #32

  • 18 Борис Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Иво":

    Пич,чети по-внимателно бе - ти ме уби с тоя коментар направо! Трилитров дизел,не трицилиндров !
  • 19 АГУ

    0 0 Отговор
    Мерси .
  • 20 Никой

    1 0 Отговор
    Който иска да си ги пробва да си ги пробва на определените за това места . Който почне да кара по пътищата с тях и да се прави на герой с няколко коня повече под капака . Ще страда !
  • 21 "като имаш пари, акъл не ти трябва"

    0 0 Отговор
    Ако ще си купувам кола от тази ранг, бих се спрял на бензиовата версия. Може би това, което ще го спестя от гориво при дизела спрямо бензина, ще го дам за обслужване на турбините и горивовпръскащата система. Може би...
  • 22 Danail

    0 0 Отговор
    Касетофон има ли :D

    Коментиран от #24

  • 23 ььь

    0 0 Отговор
    Това е хубаво, те на тоя принцип може в тировете да слагат 4,5 - 5 литрови мотори с по 500 коня.
  • 24 гьоринг

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Danail":

    няма.има грамофон хахаах
  • 25 хахаах

    0 0 Отговор
    Дечковци вие друга работа нямате ли та сеете "бисери"? @17 Този мотор не само няма да е мъртвец в ниските ами и напротив - ще си е доста жив във всичките обороти! За какво иначе са 3 турбини? Да не говорим, че всеки съвременен дизел дори с едно турбо има доста повече еластичност в ниските от бензина. Ами виж просто една графика на Nm и ще евидиш, че са на макс от към 1500-1700 чак до 4000 и повече оборота, за разлика от бензините без турбо дето си постигат максимума само на определени обороти и в огромната си част са над 4000 об/мин. Та какво викаше? А за турбо с променлива геометрия чувал ли си? Абе като сте толкова неадекватни що изобщо пишете? И тва с трите цилиндъра...изби рибата дечко... И стига сте повтаряли чути от тук от там от разни квартални капацитети простотии. Тва за главата и гарнитурата случайно да са ти пояснили, че се получава от неадекватна поддръжка и експлоатация на мотора? Купи си груйо с последните стотинки бмв и кара докато умре с "наливни" консумативи и от дъжд на вятър прави профилактика и после - бмв боклук, може...щото не е за прошляци. Като този п*чо 21... Като се бръкнеш с 6 цифрена сума за кола кой ти мисли за разхода бе? Или си мислиш, че като се наложи смяна на турбинка ще се чуди как да иска стотинки от мама ли бе? Няма да забравя един подобен галош как пред мен пита един собственик на нов G-класа колко му гори... Ха познай какво му казаха? Колкото му сипя! Хахахаха.... Те тези пълнят до горе и карат, хич не ги е еня, ма тва трудно се разбира от някои. Заигравката тука с дизела е заради огромният въртящ момент. Айде пак балалайкайте простотии, че да се посмея още, то смеха е здраве...

    Коментиран от #26

  • 26 хехеех

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "хахаах":

    Типичният дървен философ. Прочел не прочел, тръгва да хули. Какво стана, паричките ли ти свършика, че си тръгал да се пенявиш тук п*чо? Галош ще казваш на баща си. Нали и аз това казвам, че разхода в случая няма да ме бърка, ама няма как да го проумееш, защото когато аз карах (и продължавам) мерцедес, ти си броил стотинки за уличен телефон да се обадиш на вашите. Когато седнеш някъде и се случиш с хора, които разбират от автомобили, просто мълчи и ги слушай.

    Коментиран от #27, #28

  • 27 хахаах

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "хехеех":

    @26 Не бе - просто чух, че смехотерапията е много полезна, а тук смешници като теб с лопата да ги ронеш! И кво викаш, от както телефоните бяха със стотинки до сега все караш мерцедеса на дядо си? хахаха... Нема такъв ...

    Коментиран от #29

  • 28 хахаах

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "хехеех":

    @26 "Дечковци вие друга работа нямате ли та сеете "бисери"?" и после "Когато седнеш някъде и се случиш с хора, които разбират от автомобили, просто мълчи и ги слушай. " - Е, честно шъ падна от смЕх... оди си бутай камиончетата ...Хахахаха...ах!

    Коментиран от #30

  • 29 хехеех

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "хахаах":

    Щом мислиш, че дядо ми е карал бенц ок, дори звучи като комплимент. Съдейки по акцента ти "нема" "ронеш"...явно си патрон на мегдана. Незнам тези като мен колко всъщност са, но ти със сигурност ще ринеш с още дълго с лопатата ха-ха-ха. Ето ти смях, че имаш нужда да пооправиш киселяшкия си привкус, породен от тежката икономическа ситуация. Не те виня за което:)
  • 30 хехеех

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "хахаах":

    Това което си написал с комиончетата са лафове изтъркани от десетилетия. Ако си мислиш, че ще се засегна от обиди хвърлени ей така в пространството се лъжеш. Видно е, че не си готов да водиш сносен разговов по темата и за това си изливаш натрупания гняв през деня тук, което е комплексарско. Ако беше прочел/дочел съответният коментар относно статията, нямаше да се пенявиш така, но твоя работа...

    Коментиран от #33

  • 31 i sam fen i nesam

    0 0 Отговор
    Не че нещо ама вземи прочети заглавието ВНИМАТЕЛНО
  • 32 i sam fen i nesam

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Иво":

    Не че нещо ама вземи прочети заглавието ВНИМАТЕЛНО
  • 33 хахаах

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "хехеех":

    @30 Дечко, първо на първо ако ТИ не беше комплексар нямаше да пишеш коментар 26. В моят първи коментар съм се обосновал, а ти? Пишете проказки от шипковият храст и после се сърдите. А и предвид ползваните епитети от теб не си личи да си много над нещата, т.е. чиста проба комплексарче! Чета и препрочитем 1-ят ти коментар и не се сещам къде са ти фактите, къде ти е обосновката, а може би говориш от личен опит с трилитрово дизелово бмв с три турбини? Чиста проба общи приказки. Квото спестял...че къде в статията прочете за разход бе ?

    Коментиран от #34, #35

  • 34 Не се владееш

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "хахаах":

    За последен път. Виждам, че си доста смел на компа - принзак на комплекс @ 1, сееш обида след обида @ 2, незачитане на чуждо мнение, което не съдържа обиди, завършващо с понятието "може би" @ 3, опит за нормален разговот (коментар @ 30), но неуспешен @ 4, имаш се не просто за голям, а за най-големият, което недвусмислено личи от използваните епитети в множествено число @ 5. Това което написах в коментар @ 21 е изцяло мое мнение, без лично впечатление (то е ясно), което завършва с достатъчно красноречивото "може би", но разбира се ти не можеш да го проумееш, защото в компанията от познати не искат да те слушат, заради обсебващото ти присъствие и провалените ти опити за налагане на субективно мнение. Всичко това е довело до безпомощтност, която е замъглила съзнанието ти и търсиш безнадеждно внимание тук. С последното си изречение само ти си знаеш какво имаш предвид, тъй като не съм имал ни най-малко за цел да доказвам каквото и да било, още по-малко да излагам факти. Айде стига толкова, отивай да лягаш и утре недей да надуваш главите на хората с измислени истории...:)
  • 35 И до тук

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "хахаах":

    Коментар @ 26, който очевидно те е засегнал доста (разбираемо) е следствие от коментара ти @ 25 с "галантния" увот "Дечковци". Е батенце, като си толкова голям, кажи поне годинките бе или образованието или професията (ако имаш изобщо такава). Психиката ти е яко разклатена.
  • 36 хаахах

    0 0 Отговор
    Седя, чета и ридая - неутешимо! Хахахаа... Вашето мнение ми е през к.... Само не разбрах как вашите "компетентни" мнения оборват фактите които имах неблагоразумието да сведа до неграмотните ви главици. Малко остро съм се изказал - ОК, ама ми е писнало да чета менния на сополанковци дето не казват нищо съществено, а се имат за компетентни. Което се доказа и от последвалата ви реакция. Да речем - имам комплекси, за психиатрия съм и още там квото ви е угодно (що ли става въпрос за това в тема за коли?!), това как променя факта, че написаното от мен е по същество, а не балалайкане на дечковци?!
    Ок- лично мнение било 21, е да де ама какво следва от него? ... За пореден път - кой дал 6 цифрена сума за кола мисли за колко ще му излезе смяна на турбинка или разход на гориво? Това показва, че не само не си за там, ами си и дребна душичка. Неистовите ти подскачания след поста ми само го потвърждават! А и като си толкова смел, що пишеш все с различни никове, смелчага?! Или по точно комплексиран? И викаш обиждам - ми откога истината е обида? А ти ако мислиш, че не се отнася епитета за теб що се напъваш да отговаряш? Сам си признаваш, че перфектно ти приляга епитета - комплексарче! П*льо замислил ли си се, че колата излиза с гаранция? За кви ремонти бълуваш? А, че след 3-5 години ако изобщо му пука на собственика най-големият му разход ще е обезценката на колата. Ще може да си пребере не повече от 30-40% от първоначалната стойност и този му "разход" ще е далеч превишаващ разхода за гориво и ремонтче ако не е гаранционно. За пореден път се видя колко си ограничен (от ЛИЧНОТО ТИ МНЕНИЕ!) и после подскачаш... Оди бутай камиончета и подскачай около на татае реликвата от преди десетилетие(я?)....
  • 37 Гита

    0 0 Отговор
    Ти си с остра диагноза. Малко остричко се бил изказал. Отвори фейса и цъкай и се прави на патрон там.