3 01210

Toyota стана поредната жертва на кризата с чипове

  • toyota-
  • криза-
  • чипове-
  • полупроводници

Японската компания ще произведе близо 25% по-малко автомобили през месец февруари

Toyota стана поредната жертва на кризата с чипове - 1

Много експерти твърдят, че кризата с полупроводници е към своя край и в последните месеци на тази година положението ще се подобри значително. Преди това да се случи обаче, един от най-големите производители на автомобили се оплака, че няма да покрие плановете си за месец февруари и ще произведе с близо 25% по-малко коли.

Toyota стана поредната жертва на кризата с чипове

В скорошно изявление от Toyota стана ясно, че от марката са сериозно засегнати от недостига на чипове и това ще се отрази сериозно през следващия месец. Заводите на марката в целия свят трябва да произведат около 700 хиляди автомобила през февруари, което е с около 150 хиляди по-малко от предварителните планове.

Toyota стана поредната жертва на кризата с чипове

Подобно на много други брандове, от Toyota също ще предприемат мерки за справяне с кризата, но все още няма ясни данни за това кога тя ще приключи и по какъв начин ще се отрази на доставките на автомобили в следващите месеци.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гей Билс

    8 4 Отговор
    Трябват ми за ваксините.
  • 2 Карам Тойота двигател Д4Д помогнете

    7 0 Отговор
    Като вдигна 2300 оборота и се включва чека, колата влиза в авариен режим и не може да подаваш газ, много е опасно ако изпреварваш може да те убие !!!
    Ходих при всякакви майстори сменяха дюзи, клапани какво ли не и пак...
    ПОМОГНЕТЕ

    Коментиран от #5, #6, #7

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Механик

    10 5 Отговор
    Всичко електронно в един автомобил, което няма връзка с безопасността и екологията е ИЗЛИШНО.
    Правите лаптопи на колела, после се чудите що няма чипове. Ми няма да има.
    Управление на двигателя, ербег и това е което действително е нужно.Всички други "модули" с които е пълно под седалките, корите на багажниците, около жабката, в краката на водача, в краката на пасажера и под предния капак се излишни глезотии със съмнителна полза. За разните му дисплеи с тъчскрин и разните му фейсбуци, тиктокове дори няма какво да се говори.
  • 5 Ще има и още

    12 0 Отговор

    До коментар #2 от "Карам Тойота двигател Д4Д помогнете":

    Бил си при всякакви майстори.....
    А не е ли по-логично да идеш в официалният сервиз на Тойота ?
    Вярно - там финансово режат глави с настроение но ако иде реч за бъгнаната електроника едва ли имаш друг избор.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Jacques Yves Moineau

    6 6 Отговор

    До коментар #2 от "Карам Тойота двигател Д4Д помогнете":

    Ами купи си бензинка и няма да имаш проблеми
  • 8 Имах чисто нова Тойота.

    5 7 Отговор
    Много дървена кола.90 к.с. бе но никаква мощност щом е с 3ма човека.Сравнявах с друга която бе също с 90 к.с. при това по голяма и тежка.Огромна разлика имаше.Продадох я бързо.Да не говорим вътре за интериорът ,смесица между кожи и евтина дрънчаща пластмаса.
  • 9 поглед

    1 1 Отговор
    оня ден имаше статия с друга информация. след фукушима японците са се подсигурили.
  • 10 Сега чипове

    3 1 Отговор
    След няколко години от Toyota Ще спират производство и заради криза с батериите. А продажбите ще падат ли падат.

    За сметка на това тези които отсега се подготвят за производство на батерии в големи мащаби, ще се радват на увеличаващите се продажби, защото пазарът не търпи празни ниши и не чака никого. Малко по малко хората ще се усетят, че са били лъгани целенасочено от Toyota, че електромобилите нямат бъдеще и ще се отдръпнат.