Китайската марка Xiaomi се оформи като един от водещите брандове на пазара за смартфони през последните години и заедно с Apple и Samsung оформят челната тройка за най-популярни устройства от този тип. Изглежда това, обаче не е достатъчно на шефовете от Xiaomi, които си поставиха нова цел.
Те ще влязат в битка „на живот и смърт“ срещу Apple, за да ги изместят като лидер от пазара на луксозни смартфони в родния Китай. Това обяви изпълнителният директор на марката в социалната мрежа Weibo по-рано и сподели част от останалите планове на китайския бранд.
Инвестиции на стойност около 13 милиарда евро в близките пет години ще помогнат това да се случи, а в плановете влизат още представяне на нови устройства, включително смартфони от висок клас, сгъваеми смартфони и други интересни проекти.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 123
Коментиран от #3
18:19 11.02.2022
2 Стиви
18:31 11.02.2022
3 Да знаеш
До коментар #1 от "123":
Този път гнилата ябълка ще бъде изхвърлена на прасетата!18:37 11.02.2022
4 Прозорлив
18:53 11.02.2022
5 кумчо ВЪЛЧО
Коментиран от #33
18:56 11.02.2022
6 mdaaaaaaa
Коментиран от #7
19:03 11.02.2022
7 БАЙ КУРТИ
До коментар #6 от "mdaaaaaaa":
Мислиш ли че не са помислили за това че ще ги баннат . Щом се изказват официално , вече са на ясно че ще има голяма битка. А и че в момента са 1 по продажби във света , говори че са напред със материала20:31 11.02.2022
8 Знаещ
Коментиран от #9, #11, #14, #29, #31
20:44 11.02.2022
9 Колко пари струва твоя apple
До коментар #8 от "Знаещ":
Как ще се почувстваш, ако някой до тебе е с ксиаоми за 5000 лв, кой ще е несретникът в очите на другите пък и в своите собствени?Коментиран от #10, #28
20:54 11.02.2022
10 Знаещ
До коментар #9 от "Колко пари струва твоя apple":
Вярваш ли си? Как мислиш, че велика марка ще допусне китайски шитняк да е по-скъп от марка като Епъл. Това е невъзможно!!!!! Епъл е за елита, всичко друго е за просяци!!!! Телефона показва какъв ти е статуса в обществото. Знаеш как е, затова всички вървежни сме с Епъл!!!Коментиран от #12, #21, #24
20:58 11.02.2022
11 ЧЕПА
До коментар #8 от "Знаещ":
Никога не робувай на марка . Познавам много хора които минаха ябълка на китайски телефони и останаха доста учудени от параметрите и качеството им .21:01 11.02.2022
12 Тоалетна хартия
До коментар #10 от "Знаещ":
Как беше в даскалото??? Само пубер може да има такова мислене.!!! Имаш айфон, но си с адския транспорт!!!Ааа, кое в айфона не е китайско бре момченце????21:06 11.02.2022
13 Gucci x Balenciaga
21:07 11.02.2022
14 Нямам име
До коментар #8 от "Знаещ":
Като си смениш мелодията за звъненес песен пожелание без да плащаш ми се обади! ;)21:10 11.02.2022
15 Знаещ
Коментиран от #16
21:16 11.02.2022
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Знаещ
До коментар #16 от "Тоалетна хартия":
Бягай да се бодеш бе, ваксър смотан, всички ваксари сте комплексари и жалки страхливци за тва немате пари и се радвате на нокиа с фенерче ахахахаха... Аз съм с последн модел айфон и плащам по 100 кинта за най-яката тарифа на А1 а вие скъсаняци на предплатена ли сте аахахахах21:38 11.02.2022
18 K-to
Коментиран от #20
21:50 11.02.2022
19 Госあ
22:00 11.02.2022
20 На сакото яката
До коментар #18 от "K-to":
От друга страна, напълно забравих гамата Black Shark 😅 препоръчвам ти го на вторият ден си го хвърлил в кофата22:08 11.02.2022
21 Масон
До коментар #10 от "Знаещ":
лита ползваме телефони с копченца.А тези чипове с които ви контролираме,и които си купувате за по 2-3000лв са за вас.Както и социалните мреи,ъдето изливате живота си.Казвам го като внук на веф на ВКР през комунизма,и като племеник на директор на силова разузнавателна служба в момента.Тимаджии не използват смартфони.Сигурно не могат да си позволят.Маргините не са вдигали левела над Нокия 1100.Шефа на една МБАЛ който играе с големи риби,е с Нокийка от 30лв.Сигурно и те,и другите хора с милиони не могат да си позволят,чипяета с които да им следят живота???!!!Коментиран от #22
22:30 11.02.2022
22 grudio
До коментар #21 от "Масон":
Който има от какво да се страхува си е за негова сметка. Аз не крия нищо и не ми трябва нокиа.Коментиран от #26
23:02 11.02.2022
23 В е л и к и я
Коментиран от #25
23:37 11.02.2022
24 Вярвам
До коментар #10 от "Знаещ":
Това Xiaomi струва 3000$.Колко струва твоя iPhone? Как ще изглежда поставен до това "китайче"?
А ти как ще изглеждаш в очите на собственика на китайчето, ако и той има твоята ценностна система и оценява хората по телефона, който притежават?
Ябълките изглеждат като от миналият век пред този телефон и в прекия и в преносния смисъл.
23:56 11.02.2022
25 Колко по-престижно
До коментар #23 от "В е л и к и я":
Ще покажеш ли аналог на това и като технологии и като дизайн и като висока цена, която гарантира, че няма да има много хора с такъв телефон, а не като всеки втори с ябълка?За такъв висок клас телефони става въпрос в статията. По-висок от ябълковия.
Коментиран от #27
00:03 12.02.2022
26 брйгеьжк
До коментар #22 от "grudio":
:D Супер.Сподели тук данните които предоставяш на компаниите.00:41 12.02.2022
27 В е л и к и я
До коментар #25 от "Колко по-престижно":
Трябва да умееш да правиш разлика между престижно и модерно ....!Коментиран от #30
00:55 12.02.2022
28 Голям Слон
До коментар #9 от "Колко пари струва твоя apple":
Ксиаоми? Аппле какво мислят по въпроса?08:22 12.02.2022
29 Хигиенист
До коментар #8 от "Знаещ":
Братле с какво те промиват09:39 12.02.2022
30 Е така де!
До коментар #27 от "В е л и к и я":
Ако един човек има xiaomi mi mix alfa за 3000 долара,А друг има iPhone SE за 500 долара кой е с по-престижния телефон?
Май наистина робувате на марки и мислите, че хората не правят разликата.
Коментиран от #35
09:56 12.02.2022
31 qwerty
До коментар #8 от "Знаещ":
ползвам изключителна акфон от години, сега съм с 13 про макс 256Гб от 8 ноемви (почти не се продаваха свободно), но такива простотии не са ми минавали през главата. детето е с шаоми ми10т и да има инфраред дистанционно, с което разцъква климатици, тв, двд плеър и др техника. няма да сменя марката на телефона, но 3250 лв. си е цифра, която не всеки може да си я позволи и поради тази причина шаоми ще реже от пазара на епъл15:18 12.02.2022
32 Робокоп
на вятъра. Но поне за масовия потребител в България, докато разяснява тези важни финансови възможности е добре да го прави докато е далече от автомобила си, ако въобще има, защото често пъти въпросния автомобил е по-евтин от апарата взет на изплащане и става малко смешно ...
16:27 12.02.2022
33 Цар Лъв
До коментар #5 от "кумчо ВЪЛЧО":
Българският народ НЕ води битки, той гледа, коментира, самосъжалява се и се надява, че някой отвън ще дойде му оправи проблемите!!!!17:27 12.02.2022
34 коце
18:01 12.02.2022
35 Голям Слон
До коментар #30 от "Е така де!":
Т.е, излиза, че xiaomi не е евтина марка. Просто сравнявате мушмули и ананаси. Разберете, има марки и класове. Хубави или лоши, епъл са си спечелили реноме. Молете се и xiaomi да не достигне тези върхове, защото еднозначно няма да е лъжица за устато ви. И както много пъти съм писал, хората правят осъзнат избор и купуват нещо. Никой не ви иска епъл за вход в мола или супермаркета. Харесвайте си каквото искате и спрете с тия условни рефлекси на тема епъл. Кучето на Павлов познавате ли го?Коментиран от #37, #44
08:39 13.02.2022
36 Ех шумкари
До простолюдието, което вярва, че Апъл е престиж. Не е престиж, а е качество. Ксайомито и един милион долара да струва, пак ще е с Андроид. Ако не е Андроид, ще е копие на Андроид - все тая.
Коментиран от #38
09:17 13.02.2022
37 Xiaomi е номер едно
До коментар #35 от "Голям Слон":
Вече отдавна са достигнали върховете, за които говориш. Печелят от това че устройствата им във всички класове са на по-добри цени и в доста случаи с по-добри параметри от конкурентните модели в същия клас. Това въобще не означава, че са евтини телефони. Просто ти дават повече за парите, които плащаш.Иначе казано, ако дадеш 1000 лв за xiaomi и 1000 лв за apple в първия случай ще получиш повече. Сравнението със samsung е същото.
Това че xiaomi е евтина марка си е ваш предразсъдък.
Поне съм съгласен с последното ти твърдения, че не трябва да се робува на марки, а трябва да избереш най-доброто от съответния клас за бюджета който си отделил за каквото и да било, включително телефон.
Коментиран от #40
09:51 13.02.2022
38 Не е само до операционна система
До коментар #36 от "Ех шумкари":
Информацията е от преди година и някои характеристики може да не са актуални, но смисъла е същия. Андроид устройствата предлагат по-добър хардуер.Дисплей.
Въпреки факта, че дисплеите на новите iPhone са с наистина високо качество, те все още отстъпват не само на водещите смартфони с Android, но дори и на някои от т.нар. „бюджетни” устройства. И тук не става въпрос за AMOLED дисплеите, които са норма за всеки стойностен Android смартфон. Говорим за честотата на опресняване от 120 Hz, която днес е все по-често срещана. Не е нужно да купувате скъпо Android устройство, за да получите тази характеристика.
Автономност.
Новите iPhone модели „живеят” много по-дълго на батерия от своите предшественици. Но ако сравним реалните цифри, тогава повечето от флагманите на Android, благодарение на по-големите си батерии, издържат един или дори два дни по-дълго. Излишно е да споменаваме за скоростта на зареждане.
Водещите iPhone модели се зареждат с мощност 15W. Това е изключително нисък показател, който означава зареждане до 100% за около 60-70 минути. При Android отдавна е норма 65W зареждане, дори за смартфони, които не са в категорията флагмани. Такива устройства се зареждат от 0 до 100% за около половин час.
09:59 13.02.2022
39 Не е само до операционна система
Много Android смартфони имат оптично увеличение от 10 и дори 20 пъти, разширени настройки, заснемане във формат RAW и други функции, които или не са налични на iPhone, или са достъпни само в най-скъпите модели.
В крайна сметка именно по-добрите хардуерни спецификации подтикват някои потребители на iPhone, които са запознати и следят технологиите, да мигрират към Android. Между другото, в последните години се наблюдава известно разочарование у феновете на Apple и от хардуера на лаптопите. Започналият преход към собствени M1 процесори в MacBook може би е отговорът на компанията
10:01 13.02.2022
40 Голям Слон
До коментар #37 от "Xiaomi е номер едно":
Не влизам в спорове, за които не съм подготвен. Това, което казвам в момента е, че Apple е извоювал някакво реноме. Същото не е просто въздух и реклама - това трябва да го знаеш. Дотук добре. След като Xiaomi се сдобият със същото реноме, вдигането на цените е изключително неизбежно, защото възходът няма да дойде от писателите във факти, а ще е плод на много труд и средства. И сравнителните предимства към момента няма да са актуални в бъдеще. Т.е., ще имаш нещо както повечето марки, но на по-висока цена :-) Един Lotus Esprit е бил по-добър по показатели от Ferrari F50, много по-луксозен и конкретно за мен, много по-добре изглеждащ, но с Ferrari може ли да се конкурираш? Нищо че Лотусът е струвал 80.000 долара, а другото 420.000. Темата ми е много протяжна и безсмислена. Apple имат страшно много недостатъци, които се неглижират. Както се случва и с превъзходствата на всякаква друга подобна китайска техника.Коментиран от #41
11:29 13.02.2022
41 Очевидно си неподготвен
До коментар #40 от "Голям Слон":
Хубаво е първо да се запознаеш с идеологията на xiaomi. Как мислиш че си извоюваха толкова огромен пазарен дял за толкова кратко време? Просто не са въздух под налягане. Всички им се смееха, че дори на скъпите модели слагат толкова минимални надценки. Но както виждаш стратегията излезе печеливша. Клиента знае за какво плаща и че не плаща за въздух под налягане. Точно обратното на apple които се хвалят колко стотин долара слагат с на апарат и клиента купува въздух, за да блесне колко е модерен и платежоспособен и не го бърка да плаща въздух за стотици долари.Ако прочете от статията, новата стратегия на xiaomi не е да вдигне цените на моделите си за да ги направи скъпи и да влезе в сегмента на iPhone, а точно обратното. Да запази сегашните си сегменти но да добави устройства които са по-скъпи от iPhone и да им вземе короната , като предложи продукт и на въздухарите които си купуват въздуха на iPhone.
Тоест хем по-скъп продукт с който да блеснеш, хем без много въздух в цената. Модели пред които iPhone да излиза евтиното менте, за хора без финансови възможности. Тоест въздухари в прекия и в преносния смисъл.
Коментиран от #42, #43, #45
12:55 13.02.2022
42 Голям Слон
До коментар #41 от "Очевидно си неподготвен":
Много нахъсено пишеш. С такива събеседници избягвам да водя разговори. Особено с онези, за които традициите никога нищо не са значили. А Apple е традиция преди всичко. Историята е пълна със случаи, когато евтини неща стават скъпи. Някога Хюндай Соната купихме за 10.500 долара. Говоря за далечната вече 1992-а година. Купи сега Соната за тия пари. Бързо минават годините, когато някой работи за чест и слава. Съвсем скоро пак ще се върнем на темата с Xiaomi. При мен марките се променят често. Не съм роб на никоя от тях. Имам онова, което ми допадне и онова, което мога да си позволя.Коментиран от #48
13:03 13.02.2022
43 Голям Слон
До коментар #41 от "Очевидно си неподготвен":
И освен всичко друго, демонстрираш същата сатанинско-фенска привързаност към една проста вещ, както и всеки един редове любител на епъл. Факт! В крайна сметка в какво искаш да убедиш масите? Че Шаоми са много повече от Епъл, като цена-качество? Или че просто твоят избор е много по-правилен от всеки един друг? И едното, и другото не са правилни. Но спорът ще се разпростре ужасно много. Всеки ще носи вода от своите избори. Т.е., една изгубена кауза още в началото.13:24 13.02.2022
44 iShit
До коментар #35 от "Голям Слон":
Тоест излиза, че Xiaomi има нисък, среден и висок клас телефони, за джоба на всеки. Реномето е за хора с някакви претенции, когато си взех първия айфон не беше заради реномето. Т.н. бюджетен клас айфони SE са морално остарели с хакнат чип от предната година, осакатен отвсякъде и това ме води до заключението, че просто от Apple ,не смятат за нужно да се конкурират а да залагат на т.н. реноме и хората не разбират, купуват заради марката и пак ще кажа това е крайно неуважително...как Apple се възползва от това. Какви реномета какви глупости...но всеки си има глава на раменете :)Коментиран от #46
16:10 13.02.2022
45 Мирчо Спасов
До коментар #41 от "Очевидно си неподготвен":
Абе, другар, ти само цените ли гледаш. Айфон има качествен софтуер и хардуер. Прави по-хубави снимки и е по-интуитивен. Рядко човек, сменил андроид за айфон, се връща на андроид. Обратното е почти задължително. Тука виждате само престиж в айфона, а той е силен в изработката на софтуер и хардуер, в майсторлъка, в малките детайли на софтуера, които правят разликата. Това е все едно да сравняваш Мерцедес с Москвич. Москвича е надежден, евтин, върши същата работа като мерцедеса, но детайлите правят разликата огромна.Коментиран от #49
18:45 13.02.2022
46 Сесесере
До коментар #44 от "iShit":
Човеко, какво цени, какви престижни и реномета, всички телефони освен Айфон ползват Андроид, а той е един чудовищен боклук, което много до те го знаеш и всеки ден го псуваш, но омразата ти към американците те заслепява.Коментиран от #47, #50
18:49 13.02.2022
47 iShit
До коментар #46 от "Сесесере":
И ти си поредния заблуден. Нито с андроид нито с ios съм имал проблеми, но да казваш неща, които само на теб са ти в главата..е! няма лошо то си е за теб! Предубедеността е лоша черта. Ако за теб е боклук и си го псувал, то повярвай ми за масата хора не е! Единствено Apple, маняците си го мислите тва. Някога и аз ги харесвах Apple , но пък какво да се прави...за всяко нещо си има край. Ползвайте си ги със здраве :) един ден ще разберете някои неща19:09 13.02.2022
48 Не си познал
До коментар #42 от "Голям Слон":
Това ми е първото xiaomi и нищо не демонстрирам с него, защото не е от най-скъпите модели. Смятах да взема следващия модел като се счупи, защото обикновено не изкарвам повече от година с един телефон, но вече прескочих два модела и този още е здрав и ми върши работа.Жената беше фен на samsung, но набързо и тя мина на xiaomi заради камерата.
Ако утре ми се счупи телефона, ще прегледам ревютата и ще си взема телефона с най-доброто съотношение качество-цена от който са доволни потребителите. Минал съм през почти всички марки, включително iPhone.
Преди като кажех Тесла, никой не вярваше на "предсказанията" ми. Свикнал съм че няма да ми вярваш и за xiaomi. Но времето ще покаже. Спирам да ги защитавам.
Коментиран от #52
19:19 13.02.2022
49 iShit
До коментар #45 от "Мирчо Спасов":
хахахаха , е тва верно сте много уверени и наперени! Аз си минах на андроид и хич не съжалявам! Познавам още много , които го направиха и не мислят отново да се връщат. Някои предпочитат функционалността пред "красотата" други обратното и е напълно нормално. Абе вие сте нямам думи...Майсторлъка вика хаха. Да, обръщат внимание на детайлите и всичко спира до там! Външно е по красив (ios), по-компактен и съм забелязал, че тва е фактор за феновете на ябълката вие си знаете ама бръщолевете големи глупости , които са само във вашите представи19:19 13.02.2022
50 Изкара довод
До коментар #46 от "Сесесере":
Значи мразим iPhone защото е с американски софтуер, но обичаме Андроид защото.... е с американски софтуер. Това последното не го ли знаеше?Коментиран от #51
19:21 13.02.2022
51 да така
До коментар #50 от "Изкара довод":
Вие виждате в Апъл американски символ, а в Андроид не толкова, понеже единият от двамата собственици е съветски човек.19:29 13.02.2022
52 Голям Слон
До коментар #48 от "Не си познал":
За човек с първо Шаоми знаеш доста :-) Чак подозрително много. Разбира се, знанията не изключвам да са copy-paste. Много странни хора има. Единият от първия телефон става hardcore фен. Другата мома от Самсунг минава на Шаоми заради камерата. Ама какъв самсунг е имала - не става съвсем ясно.. Най-интересното е, че хора които хабер си нямат от пиксели, матрици, оптика, те най-много приказват за изброените. При това фанатично. И какво? Мина на Шаоми, снима със 105 МП сензор и и дреме на сърмата какво се случва там и как точно. Може и да съм го казвал - от 97-а съм с мобилни телефони. За 25 години съм сменил поне 70 апарата. Много вероятно даже и повече. Мога да изброявам до утре недостатъците на Епъл. Същото мога да направя и с Андроид. Да не говорим за разни китайски играчки, които по една или друга причина ми се е наложило да имам. Та, толкова непредубеден съм, колкото не можеш да си представиш. Със сигурност можеш да ме убедиш в някои неща. Въпросът е дали аз мога? От теб зависи! :-)Коментиран от #53
20:38 13.02.2022
53 Няма да те убеждавам в нищо
До коментар #52 от "Голям Слон":
Xiaomi към момента са номер едно, но това е за днес и утре. Нали се сещаш че преди пет шест години никой не беше слушал за xiaomi? Утре може да се появи някоя друга марка и така.Опитах се да ти обясня, че xiaomi не предлагат нито най-добрата камера, нито най-добрите телефони, нито най-добрите флагмани. Просто предлагат най-доброто за бюджета, който си отделил, а аз не робувам на телефони, за да не си определям бюджет при покупка на телефон. Xiaomi засега беше естественият избор, което не означава автоматично, че следващия път ще е така.
Разбира се че информацията за xiaomi съм я прочел в нета, докато търсих отзиви дали няма проблеми със съответните модели и е копи-пейст. Да не мислиш, че работя при тях или имам вътрешна информация?
Не ме разбра предишните пъти, надали ще ме разбереш и сега. Приятна вечер!
Коментиран от #54, #55
22:03 13.02.2022
54 Поправка
До коментар #53 от "Няма да те убеждавам в нищо":
Номер 1, дори и в Китай, е Апъл.09:49 14.02.2022
55 Голям Слон
До коментар #53 от "Няма да те убеждавам в нищо":
Прав си! Не те разбрах. Едва ли някой е успял да те разбере. Всяка покупка на всеки един от нас има някаква причина: дали е ежедневна необходимост, дали е покупка на статус - това вече всеки сам решава. Похвално е, ако правиш 10-12.000 лева на месец и караш със Шаоми за 200 лева. Шапка ти свалям! Похвално е, ако при същия доход искаш да имаш нещо, което към днешна дата ти дава статус на успял човек. Няма значение каква марка купуваш. Щом тя говори вместо теб, то значи всичко е наред. Поне докато имаш възможности. Странно е, ако нямаш доходи и се перчиш с телефони, които докато ги изплатиш и вече две нови генерации са излезнали. Ти в 20 поста искаш да убедиш хората, че шаоми предлага много повече за цената си, отколкото епъл. Добре, чудесно! Същият спор може да имаш на всяка една тема. Т.е., да убеждаваш в правотата си всеки един, който не е на твоето мнение. Това е типична българска черта. Най-добре е да караш 15 годишна изпитана кола, да имаш Шаоми и да креташ в панелка, купувайки храна от Кауфланд, за да изкараш лоукост почивка в Северна Гърция, да изплащаш 75 инчов телевизор за 13 кв.м. хол и да носиш реплики на известни марки. Успех!Коментиран от #58
10:33 14.02.2022
56 сделано
Коментиран от #57
11:45 14.02.2022
57 хаха
До коментар #56 от "сделано":
Тая детска играчка 1500 лв? не мерси! Взимам си два андроида, с актуалния най-добър чип, модерен и дизайн и си получавам разнообразие , ъпдейти и т.н. Разбира се, може и да не се наложи за втори :). Xiaomi mi6 ме кара 4г. оовече от iphone7 3.5 г. парашешно ползване. На 7-цата батерията говорителите и какво ли още не се скапаха тъй , че успех. МанячетаКоментиран от #59
16:42 14.02.2022
58 хаха
До коментар #55 от "Голям Слон":
Човека иска друго да каже....аз го разбрах прекрасно.16:45 14.02.2022
59 Милко Калев
До коментар #57 от "хаха":
Какъв най-добър чип, бе, като чипът на айфон е с обиколка пред конкуренцията играчка било, ама най-добре интегрирана със служебния мак. Това уиндоус и андроид не сте го сънували. Модерен дизайн вика. Ти си побъркан! Какъв по-модерен дизайн от Апъл, за които дизайнът е Бог. За андроид дизаймът в буржоазен предразсъдък. Получавал ъпдейти. Ти бъзикаш ли се?Коментиран от #60, #61, #62
20:31 14.02.2022
60 xaxа
До коментар #59 от "Милко Калев":
Ами вижте си айфоните от Х до сега и ще разбереш :) . А какво да кажа , че тез ръбатите 12 и 13 датират още от дизайна на 4-ката или от 5-цата не помня вече. Казвам само, че сте изостанали и то много с имплементирането на всякакви иновации. И какво повече правиш с твоя процесор дето е по-напред , кажи ми какво можеш с него каквото snapdragon-a не може. Бил интегриран с мак-а вика ххааха , с такива тъпотии ли ви промиват още мозъците? Как им викаха там - Екосистема, хаха. Ейй, няма ви дойде акъла , че това са някви мижави предпоставки да ви точат яко, нищо неподозиращи балъци.21:26 14.02.2022
61 дружба вечна
До коментар #59 от "Милко Калев":
Айфона е крайно неудобен за държане да не говорим за боравене с една ръка. Аз си ползвам телефон със камера където механично изкача от него, понеже не я ползвам толкова често и се наслаждавам на дисплей открай-докрай, без ночове и без дупки в екрана, нито тия новите под дисплеите където са. Не ми трябва 3d сканер, не казвам , че е лошо. Айфоните са красиви до там, че са по-семпли , но наистина изостават в много отношения. По принцип епъл са догонващи в иновациите отдавна. Изчакаха да видят какво се налага в конкурентите и тогава ги наложиха и те (широкоъгълните камери, 120hz дисплеите а сега и макро снимането, нощните снимки са ясни и те и такаааа нататък).Коментиран от #64, #65
21:37 14.02.2022
62 хаха
До коментар #59 от "Милко Калев":
За ъпдейтите да ти кажа - 2 версии на андроид и 3 главни от марката. И после вземаш още един телефон а защо не и трети за цената на една пръчка от 2500лв. и получаваш поне още толкоз ъпдейти за следващите 2-3 г. :)))) Аз се кефя като слушам някои хора покрай мен как вече 4-та година ползват един и същ айфон и казват , че им е омръзнал а всъщно гледат да му оправдаят парите и зорлем си карат с него.Коментиран от #63
21:45 14.02.2022
63 Румен Мирчев Спасов
До коментар #62 от "хаха":
Какво значи телефон да ти омръзне? Вие за веселие ли го взимате? Андроида не омръзва, той започва да лагва.Доколкото разбирам проблемът ви с Айфон е цената, все нея коментирате. Някои от вас смятат това за престижно, че е скъп и го сравняват с "флагмани" на китайски боклуци, които били още по-скъпи, На мен проблемхт ми с Андроид е, че е грозен, дизайнът му е някак си сделан, все едно е от второстепенно значение. Следващият ми проблем е фирма Гугъл и навикът им да създават услуги на кило, после да ги закриват. Много са непоследователни. Всичко това се отразява на софтуера им, той е един сбирщайн. Да не говорим, че нямат десктоп операционна система. Занимават се от скоро с интерфейс и им личи. Всичко е направено от уеб компоненти, което е просто куцо на този етап. Отделно, че с действията си влият негативно на цялостното уеб равитие на интернета, но това само един просветен девелопер като мен може да го знаем.
Коментиран от #69
06:55 15.02.2022
64 Драган
До коментар #61 от "дружба вечна":
Хвалиш се, че дисплеят ти бил 120 mhz. Аз да ти кажа честно не знам колко е на моя Айфон 12. Само знам, че един заклет хейтър като теб веднъж като го хвана и през зъби каза "ау колко е мазен"; имаше предвид плавна анимация, смяната на екрана. В анимацията на айфон има естествени движения като отскачане когато стигнеш края на списък и тн. Все детайли, които те ги измисля от край време, а Андроид евентуално ги копира. Много ми е смешно като видя дизайна на Андроид как се стараят да копират детайлите. Дори часовника са го поставили на същото място, или приложението за снимане има бутон и настройки на същото място. Някой ще каже, че е случайно :) Бил неудобен за хващане - пълни глупости. Със сигурно моето Мини 12 е много по-удобно за боравене с една ръка от твоята тухла. Камерта ти изкачала - звучи ми като нещо сделано в сесесере. Ти трябва да си много промит сектант на червените кхмери, че да твърдиш, че Апъл са догонващи в иновациите. Вие сигурно още нямате, 10 години по-късно, такива елементарни неща, като генериране на уникална парола за всеки един сайт, в който се регистрирате? Не знам, кажи ми! Аз от години не знам какви пароли имам, защото не ги измислям аз, но това е сигурност! Тези парола ме следват със собствения iCloud акаунт, независимо дали съм седнал на мака в работата, дали цъкам от телефона и ли съм на домашния ми мак. Най-хубавото на айфона е, че са се постарали да вършиш всичко с градените апълски програми, а вие трябва да сваляте приложенияКоментиран от #75
07:06 15.02.2022
65 Павел
До коментар #61 от "дружба вечна":
Приятел, нощните снимки на Айфон са на светлини години пред андроидските. Ти сигурен ли си, че знаеш какво говориш. Първо си направи тест с някой колега, за да спреш да ръсиш глупости! Наистина е отвратително, че сееш такива лъжи в интернет и объркваш колебаещите се хора какъв телефон да си купят. Много голяма разлика има в нощните снимки!Широкоъгълна камера. Едно ще ти кажа - снимките на айфон са по-качествени като ги качиш в интернет. Някои казват, че софтуера ги обработвал по-добре - все тая. Дори и андроидаджиите признават, че айфонските снимки стоят по-добре в интернет.
Сензори, пиксели и прочее китайски уловки - не им се получава с качеството и с удоволствието от създадения продукт - снимката.
Коментиран от #66
07:10 15.02.2022
66 Тъкмо си наел
До коментар #65 от "Павел":
Обясни колко напред са iPhone в бързото зареждане на телефоните? Защото това е много по-важно за потребителите, отколкото нощните снимки. Приеми че някои хора не качваме снимки в интернет и това е последното нещо, което ни интересува като качество на телефона.Колко часа можеш да изкараш и колко разговора можеш да проведеш на 1 % на батерията на iPhone? Колко ти струва litening кабелчето за зареждане и колко често го сменяш? Защото основно тези неща ме отказаха от iPhone.
Коментиран от #67
07:45 15.02.2022
67 Инокенти
До коментар #66 от "Тъкмо си наел":
Ти какво си милиш, че Апъл не могат да пуснат бързо зареждане ли? Честно, наистина ли смяташ, че най-богата компания в света не може да го направи? А дали бихме го използвали според теб? Знаеш ли аз как си зареждам телефона. Сложим съм си в Shortcut (приложение, за което не можете да мечтаете) да ме извества, когато батерията се зареди на 75%, за да я изключа. А когато ми падне под 40% го зареждам. Тоест, старая се, до колкото е възможно, да държа батерията между 40% и 75%. Сещаш ли се защо го правя, защото искам да съхраня живота на батерята, защото искам да съм с тази батерия години. 14 месеца след като купих телефона е на 99% здраве батерията. Ето затова ние никога няма да си прецакваме телефоните с бързо зареждане. Чувам, че на андроидаджиите батериите ви отиват на кино за година-две и трябва да сменяте целия телефон, защото бай-китаеца така го е направил, че да не се заменя лесно. А на Апъл знаеш ли как се сменят лесно - носиш го в официален сервиз и ти я подменят професиуонално и евтино! Неотдавна имаше програма за подмяна на батериите за 50лв с труда - мечтйте си !!!"Колко часа можеш да изкараш на 1%" :))))) Много смях. Току що ти го обясних - никога не съм си причинявал на телефона да ми падне на 0, нито веднъж не ми е изклчвал заради изтощена батерия. Това е най-лошото което можеш да му направиш. Следващото най-лошо е да го заредиш на 100%. Няколко пъти съм го забравял да се зарежда до 100%, но само няколко от останалите стотиците пъти, когато
Коментиран от #68, #83
08:18 15.02.2022
68 хаха
До коментар #67 от "Инокенти":
Не, че не могат а не искат! Щото тва ще им излезе скъпо, как си представяте алчните да ви сложат такъв заряд? Единствения начин е като ви пуснат зарядното за 70-80$. Пускат ви услуги с , които само да ви вземат паричките :) уникалните ми те! Мислите си, че ви предпазват батерията ли? Ами нека...мислете си го :) ! Кой е казал, че ги хейтвам просто гледам обективно. И аз имам и съм имал айфони и хич не съм очарован. След време почват дефектите, батериите се сдухват , обхвата е накъв занулен единтакъв.Коментиран от #72
08:29 15.02.2022
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Витали
Човек, имате предразсъдъци към Апъл, но в момента повечето от вас, които го пробват не се връщат обратно на Андроид. Има и изключения, някои хора прекалено са свикнали и не искат да си променят навиците, но масово предпочитат да не се връщат обратно на Андроид. Такива са фактите. Това не са случайности. Трябва да има причина и тя не е някакъв социален статус (който го виждате само вие, андроидаджиите, ние не предполагаме, че ни завиждате).
08:35 15.02.2022
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Генади
До коментар #68 от "хаха":
Да, взимат ми парички. Два долара плащам за музика и 10 за филми. Имам - давам. Харесва ми какво получавам.Аз ти казах как си разреждам батерията, защото си обичам телефона и се грижа за него. Вие си го думкаайте и за 10мин да се зрежда, но после не плачете, че след две години батерията е на 85%.
Бързото зареждане на батерия е трик на китайци, за да ви продадат поредния "евтин" боклук след 2 години. Реално плащаше повече пари от нас, а ползвате апарати с качеството на Дачия. А ние си ползваме мерцедесите и ги сменяме като всеки един средностатистически западен човек на 4-5 години. После, по-бедните ги купуват от нас и ги ползват още 4 години. Накрая отиват в техните възрастни баби и дядовци за доизживяване. Много здрави машинки.
Коментиран от #74
08:40 15.02.2022
73 хаха
Коментиран от #76, #77
08:53 15.02.2022
74 хаха
До коментар #72 от "Генади":
Коментара ти говори достатъчно :). Снобарщина отвсякъде! Батерията на айфона ми за 2 г е на 85% зареждан от 20 до 80 макс 90%. Ти мислиш, че говоря от нищото ли? Точно пък за батериите не ми говори, че там са толкова зле нещата , че няма и накъде. Кабелите се скапват, остава една жица от тях, имма сигурно пет сменени за тия 2г.Плащай им за услугите щом те кефят, но това не говори за това какъв си ти а какви са те :). Мерцедесчо!Коментиран от #78
08:58 15.02.2022
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Развигор
До коментар #73 от "хаха":
Братле, точно това е уау, защото го ползваме всеки Божи ден, по много пъти на ден и когато то св случва безупречно, някак си невидимо, това ситуацията е наистина УАУ. айфон е е образува нерви, това е заключвнивто. Вие все за нещо си блъскате главите, нали ви наблюдавам.Коментиран от #80
09:21 15.02.2022
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Петко
До коментар #74 от "хаха":
Зареждал си телефона от 20% до 90% макс. Първо, 90% е много, до 80% максимум, ако искаш да я пазиш, а аз го правя до 75%. Постоянно на 20% да ти пада е лошо, а на теб сигурно ти е падал на 0%. При мен никога!За кабелите. Често ходя по хижи в планината. Там на един контакт с няколко разклонитела зареждат по 15 устройства. Винаги, задължително има оголени кабели на андроиди. Казвам си - ок, хората не си пазят вещите, не са им скъпи, не ги ценят. Задължително на някой не му тръгва зареждане и почва да се оправдава как до вчера работело, сигурно телефона бил за смяна, бил на цели 2 години!! (представяш ли си, 2 години и за смяна вече). Постоянно им се клатят портовете за зареждане и не правят контакт. Аз съм спокоен, че не съм промит мозък, защото това са ми преки впечатления от реални ситуации в ежедневието.
Коментиран от #84, #85
09:37 15.02.2022
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 хаха
До коментар #76 от "Развигор":
Ами щом такива неща са УАУ за вас аз повече нз има ли нужда от коментар. И аз гледам всички около мен с айфоните как вървят с едно допълнително зарядно, поръчват кабели от алиекспрес като невидели, зарядни и т.н. Толкова функции имам и си ги ползвам всеки ден , които наистина си ми влизат в работата и я улесняват, че едва ли нещо би ме върнало към айфон отново. Тук говоря в частност MIUI на Xiaomi, и аз не харесвам 80% от останалите марки. Като се каже андроид ми е ясно какво и защо си мислите така, но явно не сте навътре в нещата съвсем. Специално miui ,функции които ги имам от години едва тая година бяха добавени в android 12 и в пикселите им.Тук не опира до самата операционна система, не всичко зависи от нея. Ползвам си някои неща а един приятел и той фен на ябълката ме пита какви са тия модерни неща. Модерни ?!? Просто виждам и знам мисленето ви, защо как и какво ви харесва в ios, айфоните и техните продукти минал съм вече оттам. Искам да кажа, че функционалността на MIUI ми дава много повече, вярвате или не - така е! Ползвам си miui+ за същото каквото ми говорите - всичко ми се показва на компютъра и какво? За мен това не е някакъв фактор а за вас е, просто казвам, че функционалността е в пъти в повече за мен от тази в ios. Мога да ви кажа за още много "модерни" неща , но вие няма да искате да разберете :) и ще си знаете вашето09:41 15.02.2022
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 iShit
До коментар #81 от "iShit":
156 mb , грешка :) ии не ми се налага да влизам в настройките чак за да проверя09:45 15.02.2022
83 Роб с робско мислене
До коментар #67 от "Инокенти":
Това си ти. Робуваш си на телефона и на марката. Xiaomi ползват графенови батерии, които дори не се загряват при бързо зареждане. Капацитета на батерията стандартно е над 4000 милиамперчаса, което е двойно повече от на iPhone и изкарват два пъти повече с един заряд. Тоест зареждам си телефона на всеки два дни по за 15-20 минути, докато си пия кафето и не ми се налага да си слагам reminder и да ми напомнят да си го изключа след 3 часа.За разлика от тебе някои хора не не прекарваме дните си в офисите, а обикаляме и понякога батерията пада, точно защото нямаме навика да я зареждаме всеки ден и то по няколко пъти, а когато снимаме в 4к това точи батерията.
Случвало ми се е батерията да стои на един процент три-четири часа, без да изключи, като през това време провеждам и един два разговора. Много ми харесва да гледам опулените очи на iPhone-аджиите, когато им покажа на колко процента съм и колко време телефонът все още не е умрял. Докато не го видят с очите си, мислят че е научна фантастика.
А живота на батерията зависи повече от броя зареждания, отколкото от мощността с която зареждаш, защото телефона си я пази да не прегрява. Обикновено са на 80% здраве след 800 зареждания.
Само че ти си зареждаш телефона всеки ден, а аз на два дни. Сещаш ли се коя батерия ще изкара повече? Ти продължавай да робуваш на марка и телефон, на нас телефоните ни робуват.
09:52 15.02.2022
84 хаха
До коментар #78 от "Петко":
Петко бе Петко, айде моля ти се! Знаеш как седят нещата с кабелите им :). Точно пък портовете на айфоните им се изтъркват пътечките след време и се чудите що захапва трудно да зареждат, на мен не ми ги говори тия! Не падам от небето имам опит знам за какво иде реч, ходи ги разправяй тия на някой дето няма айфон. Еми не съм го оставял айфона да. пада до 0% , не че не се еслучвало, грижел съм се повече от добре за батерията, дори на сегашния ми телефон за 900лв се грижа , то това е до човек и колко е запознат как трябва да се грижи за батерията. И аз си имам наблюденията, не обичам да говоря от нищото09:55 15.02.2022
85 Дрън-дрън
До коментар #78 от "Петко":
Май говориш за стария стандарт микро USB. За тях си прав, но това е технология миналия век. При type-c няма такива проблеми и е много по-добър от лайтанинг порта на iPhone. И преди да ми противоречиш си помисли с какъв порт се зареждат лаптопите на apple?09:55 15.02.2022
86 Леонид
Коментиран от #87
10:19 15.02.2022
87 iShit
До коментар #86 от "Леонид":
Запомни едно, колелото се върти и както сте горе така ще слезете долу. Алчността и пошлостта не прощават! След време може и да няма да епъл и андроид мой човек, и аз ценя хубавото и практичното и не робувам на секти а за мен епъл са точно това една секта изпълнена с пропаганда и промиване на мозъци. Аз се отървах от нея и не съжалявам ама хич! Тъй, че пак казвам това само вие си го мислите, че който е минал на айфон никога повече няма да се върне обратно. Продуктите им са качествени, но не само те са такива както вие си мислите .10:37 15.02.2022
88 Един ден ще го разберете
Коментиран от #89
20:16 16.02.2022
89 striker
До коментар #88 от "Един ден ще го разберете":
това някаква богомолка ли е ? хахаха страшен колаж и аз съм го забелязал това с жестовете му :P отвсякъде са го измислили как да изглеждат невинни докато в тях пламти алчноста19:23 18.02.2022
90 Mister
19:37 21.02.2022