Слуховете, че следващият iPhone ще получи USB Type-C като част от задължителните мерки, които европейските депутати приеха през изминалите месеци бяха потвърдени. Това бе сторено от шефът на маркетинг отдела на компанията – Грег Джосвяк, който даде интервю пред The Wall Street Journal.
Макар да не даде ясен знак кога точно ще се случи това, един от главните в Apple каза, че европейските лидери са тези, които диктуват какво ще се случи на пазара в Европа и кога точно ще се случва то. Той спомена, че Apple предпочита да разчита на своите инженери, вместо да се доверява на стандарти, които изискват хардуер от други производители, но от компанията ще трябва да се съгласят с вече приети мерки.
Маркетинговият стратег спомена още, че адаптерите, които се продават отделно от кабелите за зареждане вече са решили проблемите със стандартизацията, а приемането на USB Type-C като нов стандарт ще причини още повече проблеми. Той смята, че много хора ще бъдат принудени да закупят нови кабели и да изхвърлят тези, които ползват в момента. Към момента все още не е ясно дали промяната в стандарта при следващия iPhone ще бъде предприета само за Европа или в нея ще бъдат включени и другите пазари.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Смятай
Коментиран от #4
15:54 26.10.2022
2 Чета между редовете
Тоест от apple съжаляват че вече няма да могат да продават своите свръх скъпи оригинални кабели, а ще трябва да се примирят, че клиентите ще си купуват много по-евтини и по-добри кабели.
Обаче основното им притеснение е, че тези кабели са проектирани за много по-бързо зареждане и по бърз обмен на данни, каквито не са по силите на инженерите от apple и това ще лъсне. Тоест днешните кабели вече са подготвени за най-доброто, което apple ще може да предложи след най-малко пет години и пет поколения телефони.
Например купуваш си кабел за 120 ватово зареждане и съответното зарядно, но уж идеалния и перфектен iphone може да зарежда максимум с 20 вата!
Коментиран от #5, #8
16:06 26.10.2022
3 Лозан
17:27 26.10.2022
4 Гроздан
До коментар #1 от "Смятай":
Тоя па, още ли ръгаш кабели?Коментиран от #9
17:29 26.10.2022
5 Николай
До коментар #2 от "Чета между редовете":
Глупости, има много евтини кабели за айфони. Спри да спамишКоментиран от #6
17:29 26.10.2022
6 Кой е казал че няма
До коментар #5 от "Николай":
Само че шефовете говорят за оригиналните.А аз ти говоря за ограниченията от самия телефон. И с оригинален и с неоригинален няма да заредиш повече от 20 вата.
Няма маг сейф няма, безжично, повече от 20 вата не става.
Коментиран от #7, #11
17:56 26.10.2022
7 Иван
До коментар #6 от "Кой е казал че няма":
Странно как тогава iPhone 14 дърпа до 30WКоментиран от #19
17:58 26.10.2022
8 Иван
До коментар #2 от "Чета между редовете":
Свръх скъпи? Май не си виждал кевларените кабели на Nomad. И все пак, 40-50 лв. за кабел е абсолютно адекватна цена. Има и за по 10 лв., но за тях по-добре питай от близката пожарна.18:00 26.10.2022
9 Иван
До коментар #4 от "Гроздан":
Кабелите си ги ползваме, когато искаме да заредим телефона бързо за 15-20мин при спешност. Безжино лично моя си зарежда на 50w, което също е много по-бързо дори от зареждането с кабели на много други телефони. Пестят ви батерията нали? С тоя номер ще ви излизат още дълго време. :) Разликата в разряда за година и половина е не повече от 1-2%.Около мене нали ги гледам...изнервят се с тия айфони особено при зареждането им ...а повечето вървят с powerbank-ове по джобовете. Радвайте се на невероятната "иновативна идея" с магнитите...и си ги гушкайте :)) нямам думи. :DКоментиран от #12
18:05 26.10.2022
10 хааххаха
Коментиран от #13
18:20 26.10.2022
11 Страхил
До коментар #6 от "Кой е казал че няма":
Само вие, андроидаджиите, говорите нонстоп за кабели, за зареждане, батерии. Писна ми от вас! Дори нямам представа за колко време зарежда, нито се сещам кога зареждам. Просто не обръщам внимание на такива безсмислени подробности.20:01 26.10.2022
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 А ти защо пишеш?
До коментар #12 от "спрете се":
Какво очакваш да пишем в статия за кабели за зареждане, ако не е за кабелите за зареждане? Не се ли усещаш, че ти спамиш в случая като ограничаваш участниците в дискусията да говорят конкретно по темата на статията?Ако не ти пада батерията за деня, значи не използваш активно телефона си и няма значение какъв телефон ще си купиш. Ползвай си го за вдигане на самочувствието и други неща покрай него и остави хората да си говорят спокойно по темата.
Аз лично не съм видял проблем да си свържа телефона с което и да е устройство, особено като се има предвид, че повечето са с андроид. Например всичките ми телевизори и тиви боксове.
По вероятно е да не намериш приложение за iphone за някое устройство, като например климатик или smart устройство. Почти всичко е за android, а вие сте затворени във вашата си екосистема за да ви пасат маркетинговите специалисти споменати в статията, които ви предлагат скъпи но за сметка на това бавни както за трансфер така и за зареждане късащи се кабели.
Коментиран от #16, #18
20:51 26.10.2022
15 йойойо
До коментар #12 от "спрете се":
Ама разбира се ;) на пръчката софтуера ..осакатен, шарен, флегматичен...какво ти удобство? Хвана ли пръчка и на 5-тата минута ми иде да я затиря в ъгъла. Сбирщайн щайга отвсякъде. Бързина хаха, тва като да нахакаш 500к.с. в една кола и да вдига само 90км/ч. Никаква персонализация....омръзва бързо..писва. Не ти дават почти никакъв избор...Надценени щайги с добър маркетинг отдел и психолози.Коментиран от #17
21:01 26.10.2022
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Иван
До коментар #15 от "йойойо":
В зрънчо има играчки като за твоите изисквания.21:13 26.10.2022
18 Страхил
До коментар #14 от "А ти защо пишеш?":
Как точно си вдигам самочувствието с Айфон, как смяташ, като андроидаджия? Защото имам вкус към красивото, към удобното?21:29 26.10.2022
19 Така е
До коментар #7 от "Иван":
14-ката удря 30w..след толкова години - УСПЯ! И всичко спира до тук. До коментар №18 и аз залагам на удобното и красивото за това съм се спрял на една марка и не, не е айфон.Коментиран от #23
21:43 26.10.2022
20 Ти да видиш!
Е ние си ползваме телефоните и понякога през деня се налага да заредим или сме забравили да си заредим през нощта.
Тогава за десетина минути зареждаме повече от половината си батерия в колата или от зарядното в контакта, а дори на безжично зареждане зареждаме пет пъти по-бързо отколкото вие с кабел.
Най-малкото е срамно да ти вземат толкова пари и това да е най-бавно зареждащия се телефон на пазара. Всяко китайско дърво за 100-200 лв се зарежда по-бързо.
Това е като да си купиш състезателен автомобил за няколко милиона лв и да не може да вдигне 100 и всяко поло да го задминава на магистралата. Ама иначе да е със страшен звук идеална аеродинамика, луксозни седалки, златен волан и какви ли не глупости заради които да ти вземат парите.
21:49 26.10.2022
21 Тоалетна хартия
22:06 26.10.2022
22 Абе тез
Коментиран от #24, #30
22:36 26.10.2022
23 Иван
До коментар #19 от "Така е":
И 20 са пределно достатъчни. Не знам каква е тази мания по “бързо разреждане”. За къде бързате?Коментиран от #31
22:41 26.10.2022
24 Иван
До коментар #22 от "Абе тез":
И къде по-точно го видя този тапет с хапчетата в iOS 16? Няма такъв. Колкото до упоменаването на автори - Apple от години имат Shot on iPhone кампания, в която промотират снимки на различни потребители дори и по билборд реклами. Прави им чест.Коментиран от #26
22:47 26.10.2022
25 Абе ти си...
Еми ето ти пример - вечер не го оставям да се зарежда моя, защото съм спокоен като знам, че сутрин като БЪРЗАМ за работа телефона ще го заредя до 80% докато се приготвя за тръгване , а не с 10% и после на работа пак да го дебна да го зареждам в предположение, че ще ми трябва и ще го ползвам.
Ако ми трябва да го зареждам по-бавно също си има начини с wireless-а или с по-слабо зарядно. Опцията Optimised charging също е вариант.
20% са достатъчни ако имаш свободно време на разположение, но това не важи за масата хора, така ...че бързото зареждане е по-удобния и точен вариант за повечето хора. Аз също ползвам старото си 20W зарядно когато съм айляк и не ми е наложащо.
23:05 26.10.2022
26 Криволичиш
До коментар #24 от "Иван":
Ясно се вижда от снимката, че са на ipad 10. Това Shot on Iphone ми звучи като кампания/конкурс за най-добра снимка направена с айфон (поправи ме ако греша). Ако е така, то всеки производител има такива и се дават награди. Не ми харесва идеологията зас подобни конкурси понеже имат цел - реклама. Xiaomi просто са упоменали създателя им в раздела с тапетите и ако напишете в търсачката George Stoyanov ще ви излезнат още негови проекти.Коментиран от #27
23:26 26.10.2022
27 Иван
До коментар #26 от "Криволичиш":
Стилът, който е използван се използва от години и от други творци. Най-вероятно и те са “крали” от бат Гошо.Shot on iPhone не е конкурс. Върви си постоянно в Instagram и сайта на Apple.
Коментиран от #28, #79
02:01 27.10.2022
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Джон
До коментар #22 от "Абе тез":
Е тук вече минаваш всякакви граници. Тапетите и маркетинговите материали са категорично и последователно крадени от китайците. Всяка тенденция от Апъл се краде и видоизменя от жълтурките. При тях е комунистическа традиция да крадат от Запада, да паразитират върху него.Коментиран от #49
07:13 27.10.2022
31 Ами налага се понякога
До коментар #23 от "Иван":
Какво значи да бързаш? Смяташ ли че някой ще те чака да си зареждаш два часа телефона, ако вечерта ти се наложи спешно да тръгнеш нанякъде или пък си на екскурзия и си бутнал батерията да снимаш и искаш да заредиш набързо някъде? Виж на какво са способни китайците в сравнение с твоите 20 вата и два часа зарежданеКоментиран от #32, #33, #36
09:08 27.10.2022
32 Джон
До коментар #31 от "Ами налага се понякога":
В колата не можеш ли да си заредиш телефона?Коментиран от #34
09:29 27.10.2022
33 Джон
До коментар #31 от "Ами налага се понякога":
Защо трябва два часа да го зареждам? За няколко минути получава приличен заряд, ако искам повече ще го до заредя после. Навсякъде можеш да си зареждаш телефона.И друг път съм го казвал - андроидаджиите решавате грешните проблеми. Концентрирахте се върху удобството, върху безгрижната работа д телефона, така че са забравиш че ток съществува, сякаш е придатък на тялото ти. Най-важното е телефонът да не ти образува нерви, да не те кара да де замисляш, да не ти отнема от концентрацията върху наистина важните проблеми.
09:43 27.10.2022
34 Какво не разбра?
До коментар #32 от "Джон":
След като някой те чака вероятно няма да ходиш със своя автомобил. А трябва ли да обяснявам че в 90% от случаите на екскурзия се ходи с чуждо превозно средство, обикновено самолет в моя случай.А ако си тръгнал да обикаляш цял ден в Рим, ще се прибереш до хотела да заредиш за два часа ли? Вместо да пиеш някъде кафе и за една цигара време да помолиш да ти включат телефона в контакта? А там дори пет минути е много да си изпиеш кафето по техните стандарти.
Говоря ти от личен опит, а не хипотетични примери.
А дори да си с автомобила, пак ли ще чакаш два часа да се зареди телефона? На мен ми отнема 15 минути да го заредя в автомобила и мога да продължа да снимам в 4к и да бутам батерията отново.
Хайде да не ти обяснявам колко пъти ми се е случвало да питам някой защо не снима, а той да ми казва, че му била паднала батерията на iphone и няма време да я зареди.
Както казах, очевидно е че използваш телефона за украшение, а не за да ти служи по предназначение, което би означавало да му пада батерията и да се налага да го зареждаш и през деня.
Коментиран от #38
09:47 27.10.2022
35 Прав си
Така е и най-честата мисъл на iphone-джиите е, "дали няма да ми падне батерията"
Ама разбира се това е най-успокоителната мисъл и дори да ти падне батерията няма да имаш никакви проблеми защото iphone е перфектна машина и ще си свърши работата.
Ще ми обясниш ли според тебе кое може да ти образува повече нерви от това да ти падне батерията? Да не говорим че освен бавното зареждане батерията на iphone изкарва много по-малко часове работа с едно зареждане.
Ще ми обясниш ли с какво един iphone превъзхожда телефон с андроид в същия ценови клас?
09:52 27.10.2022
36 Иван
До коментар #31 от "Ами налага се понякога":
Имам си MagSafe батерийка за такива случаи. А зареждането, и то пълно е за час, не знам къде ги сънува тези два часа.09:56 27.10.2022
37 Един прекрасен сън за едни
"А зареждането, и то пълно е за час, не знам къде ги сънува тези два часа."
Важното е че си вярваш!
Коментиран от #40
10:20 27.10.2022
38 Джон
До коментар #34 от "Какво не разбра?":
Нямам проблеми със зареждането. И на екскурзии ходя, и с чужди коли пътувам. Никога не зареждал два часа. Обикновено сутрин докато си взема душ и се приготвя за работа е зареден. Не мога да дк представя какви проблеми ми чертаеш. Вероятно андроида харчи много ток и затова ви се налага често да го зареждате.Коментиран от #39
10:56 27.10.2022
39 Сигурен съм че е така
До коментар #38 от "Джон":
Сигурен съм че освен със зареждането, нямаш никакви проблеми и с трансфера на данни по този кабел, нямаш проблеми с пет пъти по-високата цена за същите параметри, нямаш проблеми и че iphone изостава по какви ли не параметри от телефоните в същия ценови клас, защото тези параметри също нямат значение за тебе.За тебе единствено значение има картинката с нагризана ябълка отзад. Ако тя е там, други проблеми нямаш с този телефон, а и да имаш им намираш решения.
Не случайно те попитах освен с картинката на ябълка, с какво твоя iphone превъзхожда андроидски телефон от същия ценови клас? Май единственият недостатък на останалите телефони е че не се казват iphone.
Лошо няма. Ползвайте си ги, но не обяснявайте че са най-доброто в технологично отношение, особено пък ако става въпрос за портове и кабели както става въпрос в статията. Няма нито едно разумно техническо обяснение защо не искат да минат към очевидно по-добрия порт. Става въпрос единствено и само за пари с които да ви дерат, а вие ги защитавате и обяснявате как пет пъти по-бавно зареждане не е проблем за вас, вместо просто да кажете, че това ще е добро решение включително за вас.
Коментиран от #41
11:24 27.10.2022
40 Иван
До коментар #37 от "Един прекрасен сън за едни":
Важното е, че го знам от личен опит.Коментиран от #43
11:35 27.10.2022
41 Джон
До коментар #39 от "Сигурен съм че е така":
За какъв трансфер на данни ми говориш, обясни ми?Тоя телефон за какво го ползвате, подявалите?
Програмист съм, всякакви неща трансферирам, на мака. Какви данни на телефона?
Коментиран от #42
11:51 27.10.2022
42 Например
До коментар #41 от "Джон":
Онези 4k клипове, които бутат батерията, да отидат на хард дискаКоментиран от #45
12:11 27.10.2022
43 Клипа лъже?
До коментар #40 от "Иван":
Какъв е твоят телефон и с колко са излъгали в клипа за него? Колко е реалното време и колко са написали в клипа?Коментиран от #44
12:12 27.10.2022
44 Иван
До коментар #43 от "Клипа лъже?":
12 mini. С 20W зарядно го зареждам за около час и половина. От 0% до 50% за по-малко от половин час. Другото е, че за 2 години вече едва няколко пъти съм го оставял да се изтощи напълно и то чисто от мързел. Никога не ме е “хващал неподготвен” без батерия. С ниска - да, но както споменах вече слагам MagSafe батерията и си излизам.Коментиран от #47
12:32 27.10.2022
45 Джон
До коментар #42 от "Например":
Не снимам 4К клипое, защото iCloud-а ми е 50GB и бързо ще го задръстя.Нямам какво да трансферирам!
Ако някой ден случайно снимам 4К клип, ще го трансферирам и толкова. Но това е нещо инцидентно, не го правя всеки ден, че да ми създаде нерви.
Идеята на Айфон е да не те нервира. И го прави добре!
12:35 27.10.2022
46 Джон
Не знам за какво ги ползвате вашите телефони, но явно нямате компютри. Там където трябва да ползвам телефона за работа, вместо компютър, ще сложа кабел! Например, като пътуваме за Гърция и ползвам GPS навигация го държа на кабел.
Коментиран от #50
12:37 27.10.2022
47 Дойдохме си на думата
До коментар #44 от "Иван":
Тоест две поколения назад телефонът се е зареждал по-бързо и вместо новите телефони да се зареждат по-бързо от старите, от iphone вървят назад и вие им се радвате и се ядосвате защо и ние не можем да го оценим?Ами и нашите телефони преди две поколения се зареждаха за час и половина, но сега се зареждат за по-малко от половин час. Правиш ли разликата?
Защо трябва да ви ръкопляскаме за стоенето на едно място и защо вие очаквате да го правим? Не би ли трябвало да е точно обратното? Вие да признаете напредъка в технологиите на останалите, включително китайците, които на практика ви сглобяват телефоните и произвеждат голяма част от хардуера?
Коментиран от #52
12:39 27.10.2022
48 Джон
Коментиран от #51, #53
12:42 27.10.2022
49 Хахаха
До коментар #30 от "Джон":
Минаваш всякакви граници ти! Епъл са го краднали понеже miui 12 излезна мин година а тия тапети ви ги пуснаха на падовете преди броени дни. Истината е, че епъл са следващите от години наред. Хардуерно са напълно безидейни и слагат каквото де наложи при конкуренцията.В софтуерно съотнишение откъм функции се менкат взаимно в съотношение apple4:1android. Епъл от 2015 са пълна скръб. Сбирщайн12:43 27.10.2022
50 А в самолета
До коментар #46 от "Джон":
На какъв кабел го държиш? Как го зареждаш между прехвърлянията на самолетите? Защо смяташ че всички водят твоя начин на живот и могат да разнасят компютри навсякъде? В момента си върша работата и диктувам на телефона в движение за да ти отговоря. Защо трябва да се забия и да си губя времето на компютъра?През останалото време слушам клипове от youtube на безжичните слушалки докато обикалям с телефона. Като се завъртя покрай зарядното го включвам за 10 минути да заради 50% от батерията и ми стига за деня. През нощта не го зареждам, защото продължителното стоене на батерията на 100% е много по-вредно от бързото зареждане.
12:44 27.10.2022
51 А защо смяташ, че няма google photos
До коментар #48 от "Джон":
Прави абсолютно същото. Ама видял ли си размера на файла който се снимал и размера на трансферирания файл?Разбира се има и google диск, на който мога да прехвърля оригиналния файл, но искам да те видя как ще го направиш в роуминг, където на практика снимаш многото клипове? Стигал съм до над терабайт на екскурзия.
Пак свеждате всичко до собственото си ежедневие и експириънс.
А другото предимство е че е докато се прехвърлят файловете, телефона се зарежда.
12:50 27.10.2022
52 Иван
До коментар #47 от "Дойдохме си на думата":
Предпочитам качеството пред “напредъка”, мерси за аплодисментите.12:51 27.10.2022
53 Забравих да спомена
До коментар #48 от "Джон":
Всъщност не се усетих какво правя, когато съм в чужда държава но все пак имам достъп до wi-fi. Прехвърлям всичкото в 4k или 8k съдържание на една друга андроидска услуга наречена youtube. Но вие вероятно не я ползвате и не споделете видео с приятели, а и света чрез нея?Всъщност всичките ми терабайти са там като бекъп и имам достъп до тях от всякъде.
Коментиран от #54, #55, #56
12:55 27.10.2022
54 Братле
До коментар #53 от "Забравих да спомена":
Не спори с този, той е айшийп и си пише от 100 ника. Не виждаш ли, че с факти му се говори и то ти казва не е така, не е ярно. По принцип са си такива шийповете за разлика от обективните любители на марката. Ако бяха адвокати голи и боси щяха да ходят. Действат като господарите си от епъл - манипулират, изметват се и си го натъкмяват както им отърва. Не му обръщай внимание :) фактите хората ги виждат.13:03 27.10.2022
55 Джон и точка
До коментар #53 от "Забравих да спомена":
Мислих да ти отговоря, но виждам, че е безмислено. Ти се задоволяваш с калпави услуги. Аз имам по-високи критерии. Ти си като хората, които казват, че панелните квартали са по-хубави от хубавите квартал с кооперации строени преди комунизма. Въпрос на вкус. Стив Джобс правилно беше казал за вас: "те нямат вкус"!14:50 27.10.2022
56 Джон
До коментар #53 от "Забравих да спомена":
Аз не прехвърлям нищо в никоя услуга, то само си се прехвърля. Докато съм се прибрал у нас и то се е прехвърлило, автоматично. И ако съм казал да се споделя с приятели вече е споделено.Вашите услуги са уеб-базирани, те винаги ще са догонващи. Уеб платформата е ограничена.
Коментиран от #57
15:19 27.10.2022
57 Ти ли говориш за ограничения
До коментар #56 от "Джон":
А не си ли призна че няма да запишеш дъщеря си на Disneyland на 4k видео, защото ще ти се препълни icloud? Тоест след 10 години като порасне ще си гледа спомените на 16 к телевизора за писане във видео формат full hd ако и това ти се откъсне от сърцето?Не беше ли ти който обясняваше че си разнасяш и компютъра наляво-надясно, вместо да ползваш телефона и да му буташ батерията?
На кое му казваш качество? На бавното зареждане или на нискокачественото видео?
И какво мислиш, че е google photos? Още докато снимаш се качва в облака и вече е споделено с приятели. Ти нищо не пипаш. Само че безплатното хранилище е 15 gb и за да не ми ги заема, съм му забранил изрично да качва видеоклиповете там, защото така или иначе ще им отреже качеството.
Важните си ги качвам на хард диск в оригинално качество, а останалите ги качвам в същия профил на google, но в youtube услугата, където мястото и качеството са неограничени.
50 гигабайта са смешно малко, когато говорим за видео. Качествено видео, а не със занижени параметри като при тебе, колкото да има нещо там да се движи.
Коментиран от #58, #59
17:44 27.10.2022
58 Братооо
До коментар #57 от "Ти ли говориш за ограничения":
Този не помни какво е ял снощи камо ли да си спомни какво е лъгал оня ден! Не му обръщай внимание, не е компетентен а просто фанатизиран ... винаги ще каже обратното дори пред очевадните фактите и на собствените му твърдения преди време. Ваньо си е такъв17:58 27.10.2022
59 Джон
До коментар #57 от "Ти ли говориш за ограничения":
Добре де, ако отидем на Дисниленд ще я запиша, това се случва рядко. Ще прехвърля през кабела, щом няма място е айклауда.Не! Ще си увелича айклауда - няколко левчета са нищо пред запазване на спомените за поколенията.
Предпочитам да дам няколко лева, но да знам, ме е там, че е завинаги, че е готово.
Докато се върнем от Дисниленд видеата ще са в айклауда, и на Макбука, и споделени с приятели. В крайна сметка няма да св занимавам с прехвърляне - магията си бачка в бекграунда.
Виж, не е нужно да нося макбука в чужбина, ако айфона ми върши работа да заснема Дисниленд в 4к. Като се прибера в БГ и отворя капана на макбука той ще сигурно вече е прехвърлил видеата локално или ще го изчакам малко, все пак имам и друга работа за вършене.
Няма бавно зареждане на види. То винаги е заредени като потрябва. В киното ли ще го прожектирам? На телевизора за AirPlay го гледам, не знам с каква резолюция е, но изглежда добре. Щом съм го заснел в 4к и съм го качил в айклауда срещу няколко левчета повече, знам че и след три поколения ще го гледат, защото айклауд е бетон. Не бих имал доверие на Гугъл, че ще ми пазят личните неща, обаче. Те не спират да се доказват, че не са надеждни.
Ти ако смяташ да си пазиш нещата за поколенията на собствени дискове лошо си се излъгал. Дисковете имат ограничен живот, поемаш голям риск. Предпочитам да де доверя на професионалисти като Апъл. Да, ще дам повече пари, но при тях данните ще изчезнат само когато Путин изпепели све
Коментиран от #62
18:10 27.10.2022
60 Джон
18:29 27.10.2022
61 Щирлиц
18:31 27.10.2022
62 Ами какво чакаш ваньо
До коментар #59 от "Джон":
Къде са ти терабайтите видео? Престиж стотинки от icloud. Кога смяташ че youtube ще изчезне за да ми изчезнат клиповете?И дори не ми трябва устройство, гледам си клиповете от преди години в 4k директно от телевизора. Само интернет му трябва и нищо друго, защото и телевизора е с андроид, но всеки смарт телевизор има youtube.
А дисниленд беше само един от примерите. И от тази екскурзия имахме над терабайт видеа. А това е само една от многото. Само един концерт е в състояние да ти напълни 50-те гигабайта и да пита за още толкова. Дали ще го запиша на хард диск? Не. Мога да се доверя на youtube и безплатната им услуга ми е достатъчна, за да си напълня профила с десетки, ако не и стотици часове 4к съдържание.
На един от круизите само вечерните представления бяха над 5-6 часа часа видео съдържание. Ако не беше youtube, за да разчитам за съхранение, въобще нямаше и да ги снимам, но онзи ден пуснах на децата да гледат едно от изпълненията на фокусниците.
Разбира се на тебе такива неща не ти трябват, ти имаш много лъскава ябълка на задния капак и отричаш всичко което не е iphone.
Пробвай, не боли и е безплатно дори за собственици на iphone. Най-добронамерено ти го казвам. Акаунтите в youtube засега са безплатни и всеки може да качва видео съдържание там.
Коментиран от #65
18:38 27.10.2022
63 Излез от село
Това много искам да го видя как ще стане в съседна Сърбия, не е нужно да ходиш в САЩ. Снимай някое 4k видео и го остави да се качи в icloud и кажи резултата. Аз като по прост андроидаджия, ще си го прехвърля през кабела за да си освободя място, а като се прибера ще го качвам в youtube.
Коментиран от #67
18:44 27.10.2022
64 Джон
20:01 27.10.2022
65 Почти съгласен
До коментар #62 от "Ами какво чакаш ваньо":
Ползването на Youtube за безплатен бекъп на видео е малко като нож с две остриета. Милиони хора го ползват с тази цел и е чудесно, но дори да са сложени на private то трябва да се спазят всички правила , защото бота обикаля и ако засече музика със защитени права в клипа примерно ще бъде изтрит. Другото, което е, че Гугъл може да решат да променят правилата и да затегнат "коланите" и така да изгорят още видеа с времето.Като цяло cloud услугите са най-удачни за съхранение за дълъг период от време, но си имат и своите минуси като главният им е сигурността.
"Щом съм го заснел в 4к и съм го качил в айклауда срещу няколко левчета повече, знам че и след три поколения ще го гледат, защото айклауд е бетон. "
Това, което казваш съвсем не е така. Нека не забравяме , колко leak-нати снимки и видеа на известни и неизвестни личности има до сега точно от icloud. Ако решат ще ви хакнат и google cloud, icloud, iphone и няма значение какви пароли и системи за защита и операционни системи имат.
20:18 27.10.2022
66 Ваааааньо
Коментиран от #71, #72
20:36 27.10.2022
67 Джон
До коментар #63 от "Излез от село":
Разбрахме се, аз ще ползвам AirDrop, вие - кабел.Коментиран от #68
20:36 27.10.2022
68 Я пак, я пак?
До коментар #67 от "Джон":
Ще ми обясниш ли как точно ще си освободиш място като си прехвърлиш данните на външен ssd?С андроидски телефон ти трябва само един кабел и външния диск и нищо повече. Прехвърляш 50 гигабайта за три минути буквално а не в предностния смисъл и си готов, без да се притесняваш за роуминг, че ще препълниш icloud или каквито и да е глупости. Тоест точно за онова да нямаш проблеми, за което говориш.
Това обаче е напълно невъзможно за iphone. Трябва да минеш през 9 реки в десета, за да си прехвърлиш файловете.
Това същото можеш да го направиш през usb-то на macbook или ipad, но не и на айфона.
Коментиран от #69
20:55 27.10.2022
69 Джон
До коментар #68 от "Я пак, я пак?":
Ще си взема външен диск, който поддържа AirDrop. Или с lightning кабела към външния диск. Или ще ползвам iCloud вместо диска.Лично не бих си пазил важните файлове на собствен диск. Възможността от загуба е много по-голяма от специализирани облаци, където има много бекъпи на различни локации.
21:23 27.10.2022
70 Джон
Коментиран от #74
21:29 27.10.2022
71 Джон
До коментар #66 от "Ваааааньо":
Апъл не купува готови компании, Апъл инвестира в добри идеи, защото може да ги открива в зародиш. Гугъл купува развити компании! Фейсбук също купуват компании с много потребители, които сами са се издигнали до лидери на своя сектор. Ютюб беше хегемон, когато се продадоха, Гугъл не е направил нищо ново за тях, и добре направиха, защото запазиха Ютюб същия , какъвто го взеха 2005-а. А Майкрософт, те са същите - само готови, развити, успешни лидери купуват. Единсвено Апъл е притегателен център за талантливи фирми, които имат идея, но нямат потребители, а понякога нямат и продукт. Апъл има нюх.Единствените големи фирми, които имат нещо от таланта на Апъл, имат вкус и творят качествено са Амазон (AWS) и Туитър.
21:37 27.10.2022
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Хаха
22:22 27.10.2022
74 Ти сериозно ли
До коментар #70 от "Джон":
Очевидно си тинейджър и не говориш от личен опит, защото и досега в мазето имам както vhs касети, така и компакт дискове и dvd-та с данни и всичко си е там.Не че ще ми потрябват някога, защото същите видео файлове и снимки ги имам и на хард диск, а също така са и в облака на google. Най-удобно ми е да си ги намеря в облака. Стоят си там от 2002 година когато си купих първия цифров фотоапарат. Беше най-добрия на пазара със своите два-три мегапиксела.
Оттогава не ми се е изгубила нито една снимка или видео и не знам защо си мислиш че само icloud е сигурен? Пак са ти промили мозъка. И за какво ми е да си купувам iphone, за да ползвам icloud? Защото сте затворени овце в кошара, за да ви пасат по-лесно.
Ти ако искаш може да си направиш 10 безплатни акаунта в google и да си качваш снимки и видеа от айфона. Вероятно и месечната такса ако все пак минеш на платен акаунт ще е по-ниска, а сигурността по-висока.
Коментиран от #75
09:08 28.10.2022
75 Джонатан
До коментар #74 от "Ти сериозно ли":
Абе не съм тинейджър, а стотици часове vhs касети, снимани от 1990 г насам, вече за нищо не стават - лентите омекват или се втърдяват, напукват се и тн. Добре че преди доста години прехвърлихме на cd-a, а после на външен хард, а сега трябва в облъка, че външния хард ще мре и той все някога.Не бих ползвал Гугъл за съхранение. Youtube е услуга направена с друга цел - дали ще ми пуснат реклами или ще ми направят видеата публични, дали от безплатно ще ме качат на платено и ще пропуснат да ми кажат, дали ще ги изтрият нарочно или по погрешка - все нещо ще се случи.
Едно време имаше Picasa - затриха я, заедно с нея и снимките на много потребители. Не знам в момента какво ползвате, но Гугъл има репутация на лош стопанин и това е мнение се споделя от напредналите потребители. В Hacker News всеки ще ти каже
Коментиран от #76
10:22 28.10.2022
76 Е така де!
До коментар #75 от "Джонатан":
Тоест най-лошото което може да се случи с google, ама евентуално, на вас вече ви се е случило. Плащате си като попове. Ние евентуално ще плащаме и нямам никакъв проблем с това. И защо мислиш, че съм качил любовния си живот в youtube и се притеснявам че някой ще ме хакне да ги прати в някой порно сайт?Почти нямам private видеа. Повечето са за споделяне и на практика съм ги споделил с много хора. Например от сватби, рождени дни и всякакви други поводи, си правим споделени албуми със снимките и всички си споделяме снимките в този албум. Не знаеш колко е яко, когато се подредят всички в хронологичен ред и виждаш едно и също събитие снимано от 10 различни ъгъла. Като например първата брачна целувка или духането на свещичките.
А да не мислиш, че искам да крия емоциите си от дисниленд, ниагарският водопад, айфеловата кула, колизеума и въобще впечатленията си от рим, красотите на луксор и петра? А летенето с балон над кападокия? Защо трябва да ме притеснява ако тези видеа станат публични по някаква причина?
Аз съм могъл да ги снимам и прехвърля, защото не съм имал ограниченията на iphone и не съм пазил батерията и мястото в icloud. Снимал съм всичко в 4к и дори кратки клипове на 8 к.
А после пак ми говори за ограничения и удобство. Доколкото разбрах единствено ти удобство е да не ги ползваш.
Коментиран от #77, #78
10:58 28.10.2022
77 хаха
До коментар #76 от "Е така де!":
Качвай в Youtube, качвай. Ще си говорим пак.11:28 28.10.2022
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Бат Гошо
До коментар #27 от "Иван":
Ти не си българин! Този човек е биван наеман за услугите си от Microsoft, Xiaomi, Huawei, и други. Определението ти бат Гошо говори колко малка душица носиш. Сектантското в теб проговаря на нови висоти.21:49 30.10.2022