48 кубически сантиметра обикновено е работният обем на градските скутерчета. Когато обаче такава кубатура се разпределя между осем цилиндъра, автомобилните маниаци инстинктивно наострят уши.
В случая с това миниатюрно двигателче с класическата архитектура V8 определено има не само какво да се види, а и да се чуе. Колкото и странно да изглежда, характерният звук на осмака се запазва дори в този умален мащаб.
Ювелирното моторче си има електронен инжекцион, електрически стартер, ангренажни ремъци, алуминиев блок, хромиран изпускателен тракт и дори компютър, който следи оборотите, температурата и други работни параметри.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Симеон Тасев
13:35 21.10.2013
2 Ivan Nalbanski
14:33 21.10.2013
3 Руснака Руския
16:12 21.10.2013
4 Нема Бира
17:38 21.10.2013
5 Gicho Ivanov
18:22 21.10.2013
6 Gicho Ivanov
18:23 21.10.2013
7 Nickname
19:06 21.10.2013