Porsche Северна Америка се обедини с марката за бои Backdrop, за да пренесе емблематичните си цветове в дома на своите фенове. Сътрудничеството е по повод 75-годишнината на Porsche. Цветовете Irish Green, Speed Yellow, Ruby Star и Riviera Blue вече могат да украсят стените на дома или гаража на собствениците по същия начин, по който украсяват и техните Porsche-та по целия свят. Четирите цвята са избрани заради тяхната значимост за марката през всички тези години.
"Индивидуализацията е в основата на Porsche. Независимо дали става дума за специално изработен Taycan или за домашния ви офис, искаме да вдъхновим всички да мечтаят в пълни цветове", казва Айша Кокър, вицепрезидент по маркетинга на Porsche Северна Америка. "Заедно с Backdrop подбрахме серия от ярки, наситени цветове, които имат значение за нас и със сигурност ще внесат любимата естетика на Porsche в интериорния дизайн на вашия дом."
Що се отнася до избраните цветове, всеки от тях има уникално място в историята на марката. Irish Green се появява за първи път на спортния автомобил 356C през 1964 г. и е един от първите цветове, които се предлагат за Porsche 911. Speed Yellow се появява за първи път на 911 през 1991 г.. Ruby Star също датира от 1991 г. и може да се срещне върху моделите 911, 928 и 944. Първоначално известен като Rubystone Red, цветът е спрян след две години, преди да бъде върнат под ново име - Ruby Star. И накрая, синьото Riviera Blue дебютира през 1994 г. и се предлага за моделите 911, 928 и 964.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Павка
Коментиран от #3, #5
18:23 11.07.2023
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 911
До коментар #1 от "Павка":
Сега не са коли, а начин да те направят крепостен селянин, за да си плащаш...18:26 11.07.2023
4 Гост
Коментиран от #6
18:53 11.07.2023
5 Механик
До коментар #1 от "Павка":
Всички марки бяха МАРКИ до максимум 96-та.Просто тогава "марките" бяха убедени, че им е по-изгодно да творят КОНФЕКЦИЯ и да инвестират е т. нар. "краш-отдели". Тия отдели се занимават с това, как да направят така, че след изтичане на гаранцията, НЕЩОТО да се счупи непоправимо.
Предполагам, на по-възрастните от вас е направило впечатление, че рекламите, които се излъчваха по тв-тата до 96-та, имаха звучение. Имаха резон. Имаха някаква мисъл вложена в тях. Повечето от рекалмите тогава ги помнехме наизуст. Някой да помни някой сегашен рекламен слоган? Май никой.
ТАка беше и с колите (стоките). До тогава се търсеше вниманието на УМНАТА публика. Публиката я направиха тъпа и от там рекламите, колите/стоките, станаха тъпи.
И сега когато Порше вече не могат да правят коли, ще правят бои, които ще са точно като сегашните им коли. Тоест, не приличащи на нищо, за това пък безкрайно скъпи.
19:33 11.07.2023
6 Механик
До коментар #4 от "Гост":
Кризата концерните си я придобиха по собствена воля. Изневериха на пазарната икономика и приеха да насаждат "потребителско общество". Заложиха на свръх печалби, за сметка на качеството. Запожиха на конфекцията и изгубиха идентичност и визия. Изнесоха си производствата в Китай, понеже там им бе евтино да произвеждат това което после продават невероятно скъпо. Произведено в Китай за 1$, се продаваше по света за 1000$, просто защото му бе лепната лепенка на някой прочул се бранд.Китайцете им усвоиха технологиите или както е модерно сега да му се вика "ноу-хау"-то и сега такива като порше ще произвеждат бои. Да ма Китай също прави бои и то не по-лоши, за това пък доста по-евтини. И вка стана тя? Порше ще опитата да продават на краставичар краставици. Мисля, че резултата е ясен на всеки.
19:40 11.07.2023
7 Наркос
20:20 11.07.2023
8 незнайко
14:56 13.07.2023