Съобщава се, че през първите 10 дни от пускането на предварителните поръчки на очилата Apple Vision Pro са постигнали високи стойности на продажбите - продадени са около 200 000 бройки. Тези оценки, предоставени както от вътрешен източник, така и от анализатора Минг-Чи Куо, показват силно ранно търсене на навлизането на Apple на пазара на очила за смесена реалност. Първоначалните оценки на Куо, които варираха между 160 000 и 180 000 единици малко след началото на предварителните поръчки, бяха потвърдени от вътрешен източник, което предполага, че интересът към Apple Vision Pro е останал стабилен.
Apple Vision Pro, чиято цена е 3500 долара, се позиционира като продукт, насочен към корпоративни потребители и ентусиасти от висок клас. Макар, че тези цифри на продажбите не могат да съперничат на огромните обеми, наблюдавани при флагманските продукти на Apple като iPhone, представянето на очилата се следи отблизо, тъй като те представляват навлизане на Apple в новапродуктова категория. След като стане достъпно за доставка и свободни продажби, индустрията с нетърпение очаква да наблюдава как пазарът ще реагира на пространственото компютърно предложение на Apple.
Успехът на Apple Vision Pro може да проправи пътя за бъдещите начинания на компанията в областта на технологиите за смесена и разширена реалност. Навлизането на Apple в тази иновативна продуктова категория е значителна стъпка и резултатите от продажбите на очилата вероятно ще повлияят на стратегията и инвестициите на компанията в този сектор занапред.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пич
22:03 30.01.2024
2 А в Расия
01:20 31.01.2024
3 Айзомби
18:03 31.01.2024
4 Мухахаха
09:28 01.02.2024
5 Име
18:45 06.02.2024