12 Август, 2024 16:24 1 905 9

От 0 до 17% за 35 секунди: Realme загатна за новото си зарядно

  • realm-
  • зарядно-
  • 300w-
  • зареждане

Премиерата ще се състои на 14 август

От 0 до 17% за 35 секунди: Realme загатна за новото си зарядно - 1

Realme е напът да предефинира стандартите за бързо зареждане с пускането на новаторската 320W технология SuperSonic Charge. Компанията ще представи това решение за зареждане на своя годишен фестивал 828 Fan Festival на 14 август.

Тийзър показва впечатляващите възможности за зареждане на новата технология, демонстрирайки бързо зареждане от 0 до 17% само за 35 секунди. Това надминава настоящия рекорд, държан от 300W решението за зареждане на Redmi, което постига пълно зареждане за по-малко от пет минути.

320W SuperSonic Charge на Realme е напът да постави нов критерий за скорост на бързо зареждане, предлагайки на потребителите възможността да заредят устройствата си за рекордно кратко време. Въпреки че конкретният капацитет на батерията, която ще се възползва от тази технология, остава неразкрит, съобщението предизвика значително вълнение сред технологичните ентусиасти.

 

 


Поставете оценка:
Оценка 2.1 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 И аз мога така

    7 5 Отговор
    На 36-тата секунда гърми...
  • 2 Тити

    6 6 Отговор
    Значи на 6 месеца ще се сменя батерията.
  • 3 баба ти Ванга

    6 5 Отговор
    Ако се постигне това и при електрическите коли и Русия ще фалира.

    Коментиран от #4

  • 4 Все батерия

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "баба ти Ванга":

    Въпрос на време е да бъде постигнато и при електрическите автомобили. В ежедневието никой не се нуждае от 35 секунди зареждане на 100 километра. Допускам, че първоначално ще се използва при моторните спортове.
  • 5 17С не звучи зле

    5 3 Отговор
    Това означава, че батерията се зарежда с 17 пъти капацитета. Примерно батерия с капацитет 100kWh да се зарежда с мощност 1700kW.

    И два-три минути зареждане за да стигнеш до морето и още толкова да се върнеш. Общо 4 до 6 минути зареждане за отиване и връщане в зависимост от това къде си ходил. Не звучи зле за онези, които минават по 1000 километра на ден и си търсят подходящ електромобил в бъдеще. Сега в телефоните, по-късно и в електромобилите. Само ще трябва да изчакат десетина години.

    Коментиран от #6

  • 6 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "17С не звучи зле":

    Изчисленията ти са като на адвокат или счетоводител :-D вземи сметни при такава мощност на зареждане какво сечение на зареждащия проводник ти е необходимо. При проектирането на открити инсталации се спазва следното правило: Проводник с дебелина 1 мм2 може да понесе консумация на ток максимум 17А и монофазна мощност 3,7 kW. В твоите мечти след време при зареждане на електрическа кола ще е необходима конумирана мощност от 1700 kW. Отчитайки че батериите са постояннотокови и масово са на платформа 400V при тези параметри ще ти трябва меден кабел на който единия проводник да е със сечение 100 мм2. Представяш ли си кабел от зарядната станция до колата ти с поне два проводника всеки дебел 1 м :-D :-D :-D :-D :-D

    Коментиран от #7

  • 7 Не е хубаво да си анти

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Антиелектрика":

    Ако не беше против ученето, щеше да знаеш, че това което си написал няма нищо общо с зарядните станции.

    Второто поколение зарядни на бяха 120 киловата. Третото поколение 250 kW със значително по тънки, по- леки и по-гъвкави кабели. Сега четвъртото поколение е на 1000 V 615 A с още по леки кабели с още по-добро течно охлаждане.

    Какви въздушни инсталации? Какви квадрати?

    Батериите на този телефон са с напрежение 3,7 волта. Допускам, че зарядния кабел доставя от зарядното повече от стандартните 21 волта по USB кабела, вероятно около 48 волта - 10 пъти по-високо напрежение от това на батериите.


    Нищо не пречи да ползват този принцип и при електромобилите.
  • 8 ЕЛЕКТРОНЧИК

    0 1 Отговор
    По сметки излиза, че батерията е с капацитет 5000 mAh. Аз зареждам телефон с 6000 mAh батерия и при 20 W зареждане загрява, при 320 W не знам какво охлаждане ползва този телефон, за да не му се стопи корпуса.

    Коментиран от #9

  • 9 Грешна гледна точка

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "ЕЛЕКТРОНЧИК":

    Не си прочел статията правилно. Тя не е за зарядно. Подвел си се от заглавието. Още утре могат да проектират зарядно 1 000 вата. Че дори аз мога. Новината е за батерията, която може да поеме тези 300W без да загрее и без да се поврежда. Охлаждането вероятно е течно, като при останалите. На батерията, не на зарядното.