Nissan България представи напълно обновен шоурум, отговарящ на последните стандарти на марката. Новата визуална идентичност бе представена миналата година в Братислава, а България е една от първите държави в света, която я лансира. Инвестицията в проекта е малко над 100 000 евро.
Търговските практики в автомобилната индустрия се променят. Поради непрекъснатия достъп до интернет клиентите посещават много по-рядко дилърските центрове - и когато го направят, често пристигат информирани за продуктите. Затова клиентите вече имат нужда не толкова от информация за моделите, отколкото от любезен и обучен персонал, който да ги консултира и увери в правилния избор. В общия случай, търговският екип има един шанс да впечатли клиента.
В тази тенденция Nissan видя възможност да предприеме изцяло нов подход към клиента. Марката счита, че посещението на клиента в шоурума трябва да е едно цялостно и завършено преживяване. По традиция дилърствата са статични пространства, в които просто са изложени автомобили и ограничават комуникацията. Именно затова новите стандарти на Nissan залагат на взаимодействието. Nissan осъзнава, че премахването на бариерите и вниманието към клиента е основополагащо за успешната комуникация. Затова, пространството в шоурума е изцяло отворено: няма гишета, няма традиционни бюра. Nissan има за цел да слуша и дискутира със своите клиенти. Ето и обособените ключови зони, които улесняват контакта с клиента.
ДОБРЕ ДОШЛИ
В основата на концепцията, стои разбирането, че към всеки клиент трябва да се подхожда с внимание, независимо от причината за посещение. Прави впечатление, че при влизане в шоурума, не се вижда традиционната рецепция, а „welcomepoint“, който е еквивалент на приветлива рецепция без бариери. Идеята е и клиентът и търговецът да застанат един до друг, без рецепция, бариера помежду си.
СЛУШАЙ И КОНСУЛТИРАЙ
Традиционните бюра за продажби и обособени офиси липсват. Позиционирани са различни видове маси и столове, които да отговорят на разбиранията за удобство на всеки клиент. Nissan има за цел да насърчи обсъждането на бъдещата покупка в неформална среда и чрез личен диалог с търговеца.
ОСВЕЖИ СЕ И ИЗБЕРИ ТВОЯ АКСЕСОАР НИСАН
Тази зона предразполага за комфортно и релаксиращо изчакване. Клиентът може да гледа продуктови филми по Nissan TV или да работи на лаптопа си, настанил се удобно, сякаш е в кафене. Зоната предлага безплатно кафе и вода, които да направят престоя още по-приятен.
АКЦЕНТИ
Две зони показват новостите около Nissan. Едната представя най-актуалните модели и иновации. Другата акцентира върху вълнуващото и емоционално преживяване, а именно Nismo моделите на марката.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Maksito Mystafov
19:20 21.03.2014
2 Бенжаменъ Глонти
20:31 22.03.2014