Въпреки че опасението за пробега на електрическите превозни средства e реална причина за безпокойство за много водачи, скорошен тест на Volkswagen ID.7 показва, че този нов електрически модел може да промени правилата на играта. В контролирана среда в изпитателния център на Porsche в Нардо ID.7 Pro S измина удивителните 941 км с едно зареждане.
Това е значително подобрение на вече впечатляващия пробег на автомобила по WLTP, който е 709 км, и подчертава потенциала на ID.7 за пътуване на дълги разстояния. Важно е да се помни, че данните по WLTP обикновено са оптимистични в реални условия, така че постигането на почти 1000 километра в контролиран тест е още по-забележително.
Важно е да се отбележи, че този тест е проведен при контролирани условия, вероятно при умерена скорост на гладка писта. В реални условия на шофиране фактори като скоростта на магистралата, метеорологичните условия и индивидуалният стил на шофиране могат да повлияят на пробега.
Самите представители на Volkswagen признават това, като посочват, че тестът е проведен на нискоскоростния ринг на Nardo, който симулира типичните условия на движение в час пик в европейските градове. По време на теста ID.7 е развивал средна скорост от едва 29 км/ч, което е значително по-бавно от скоростта на магистрала.
Ето защо, въпреки че пробегът от 941 километра е впечатляващ, той едва ли ще бъде постижим в повечето ежедневни ситуации на шофиране.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 карчи
17:43 15.01.2025
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 ДВГ
Коментиран от #6
18:16 15.01.2025
4 Йес Акинг
София - Белград с тесла - 11 часа
и у мола бой за кабела после
карайте си ги вие тези тостери
18:48 15.01.2025
5 Торо
18:49 15.01.2025
6 гост
До коментар #3 от "ДВГ":
Средната скорост е АБСОЛЮТНО същата , каквато ще има всяко кюмбе в градски условия , включително в България ! Тоест там където кюмбетата дават умопомрачителни разходи , без да броим , че тровят всички наоколо , включително собствениците си , щото каквито и филтри за купе да имат , те не спират нито въглеродния двуокис , нито азотните окиси , нито дори серните окиси , които хубавата нафта в България произвежда обилно ! И тъй като тази кола е със батерия с разполагаем капацитет около 70 квт , това значи разход от под 8 квт на 100 км !!!! Тоест по сегашната цена 2 лева НА ГРАДСКО !!!! И за голямо съжаление на тебе и дружките ти кюмбетата и в България и по света минават най-малко 60-70 % от пробега си точно в градски условия , а не по магистрали , макар че и там електромобила е без конкуренция !!19:36 15.01.2025