BMW също се отказва от Apple CarPlay Ultra

24 Юли, 2025 18:58 2 209 1

  • apple-
  • apple carplay-
  • carplay-
  • carplay ultra

Производителят обяви, че няма да си партнира с гиганта от Купертино

BMW също се отказва от Apple CarPlay Ultra - 1

В значително отклонение от няколко известни автомобилни производители, BMW отново категорично потвърди решението си да не възприеме усъвършенстваната инфоразвлекателна система CarPlay Ultra на Apple. Вместо това, германската луксозна марка потвърди ангажимента си да удвои усилията си за разработване и внедряване на собствената си инфоразвлекателна система iDrive.

Apple официално пусна дългоочакваната си CarPlay Ultra през май тази година, макар и със значително закъснение, като Aston Martin партнира първоначалното внедряване. Значителен брой други автомобилни компании вече потвърдиха тясното си сътрудничество с Apple за интегриране на CarPlay Ultra в своите автомобили. Този разширяващ се списък включва марки като Kia, Hyundai, Porsche, Genesis, Ford, Nissan, Infiniti и Honda, което анонсира широкото приемане на цялостното софтуерно решение на Apple за автомобили.

BMW също се отказва от Apple CarPlay Ultra

Въпреки това, отделна група производители, включително BMW, Mercedes-Benz, Volvo, Polestar, Renault и General Motors, изразяват нежелание да отстъпят софтуерната си независимост на Apple. Това колебание е особено изразено, като се има предвид неотдавнашното решение на General Motors да премахне дори стандартния CarPlay от някои от по-новите си електрически автомобили.

BMW специално се възползва от възможността да потвърди продължаващото развитие на усъвършенстваната операционна система iDrive. Тази патентована система се очаква да направи своя дебют в предстоящия BMW iX3, като се планира нейната евентуална интеграция в цялата гама модели Neue Klasse. Тази стратегическа посока обаче не означава пълно изоставяне на стандартните функции на CarPlay и Android Auto. Вместо това тези системи за огледално отразяване ще останат достъпни, но ще бъдат ограничени до основния инфоразвлекателен екран, без разширената възможност за контрол на основните функции на автомобила, като по този начин се запазва директният контрол на BMW върху интерфейса на шофьорското изживяване.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 8 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Техно

    12 0 Отговор
    Принципно е мъдро решение да откажеш достъп до контролните функции на автомобила на чекиджийски телефонен софтуер. Без значение дали е епъл, дървото андроид или друг...
    Добро решение на БМВ.