ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
руските умни бомби са с руски компютърни системи 130 поколение,работят на дърва и са мнооо умни :)!ако американците се пошегуват и да дадат някоя и друга нова ракета земя въздух,ще се види колко са умни руските самолети подобно на руските уазки,електронни часовници и самобрасначки :)!
Въэможно е бомбите да са "полуумни" но не и "Умни",защото ще почнат да разсъждават...и да отказват да функционират при изстрелването им срещу опозицията.
Конярче тази така наречена умерена опозиция не че в последно време не я умерват, си има и старо име. Това е старият слуга на вашингтон ал кайда. Някак си не върви сега да кажат сащ въоражава и обучава ал кайда. Навремето бяха муджахидини.
А колко са умни бомбите - ми американските сигурно са по-умни щом разрушават болници и убиват болни дечица. Все пак това са по-лесни цели. По тая причина можем да ги наречем и тарикатски бомби.
А руските би трябвало да са ефективни щом джахидистите заплашват Москва и бягат в ирак. Ама това май го пропускате с деси, киро, стоян, стратегическият кастър и дошето.
,,,,,, Американските военни съобщиха, че атаките – насочени срещу талибаните – може да са причинили „съпътстващи щети“.
Най-малко 12 души от международната хуманитарна организация „Лекари без граници“ и седем пациенти загинаха в Кундуз, намиращ се в северната част на Афганистан.......
Наистина е вярно,че при американските умни бомби няма грешки.....
явно термина сирииска опозиция е доста разтеглив-въпросът е могат ли американските ракети от тази статия да свалят не само руските самолети ами и турските от другата статия?
Не знам дали има "полуумни" бомби, но знам за полуумни хора. Даже познавам един, косвено. Троли тука и се хвали навред, че кара 10 годишна нафтова печка.
Добре е тукахейтърщите индивиди да осъзнаят,че не са в състояние да ме обсъждат нито морално,нито материално и колкото по-навреме,толкова по-добре.И толкова ли е трудно да разберат че за тях съм като Майка Тереза-БЕЗПЛАТНО КОНТАКТУВАНЕ С ЧОВЕК,МНОГОКРАТНО ПО-ИНТЕЛИГЕНТЕН И ОБРАЗОВАН ОТ ТЯХ?!Колкото до БМВ-то ми-похвално е че сте запомнили годините/2004г/ ,но някакси трябва да вденете,че има хора които обгрижват колите си от предната до задната броня и от грайферите на гумите до тавана на купето-т.е. освен стъклата ,ламарините и превъзходния двигател,всичко почти всичко друго е подменено с ново/вкл и озвучаването/!Как става ли?Ами с пари!А защо ли?Ами защото искам точно тоя модел,а не следващия и...мога да си го позволя!Та на колко години ми е колата?-не ми отг сега-оставям ви го за домашно:)
Освeн да се смееш и на показан пръст/дори и среден/ друго можеш ли?...или да не питам!Че и "правописни грешки" ше ми вменява завалията:)Ех мъка,мъкаааа...Ама така е -цял живот учи...:)
Каква е тая умерената сирийска опозиция , въоръжена и биеща се срещу законната власт - това са "ТЕРОРИСТИ" , т.е. клон на ИД, които са искали от американците оръжия , т.е. си общуват с Америка !
Умерената опозиция не ли яде черния дроб на сирийските редовни воини?? Това че са снабдявани от САЩ ги прави по малко терористи или обратното - прави ги герои!!????
Дори и да ти е чисто ново БМВ то това не те прави по умен а начина по които се оправдаваш го показва. Твоят интелект е на цената на някой и друг друг долар демек г.......зец за жълти стотинки.
Аве умник...Наистина ли си мислиш че трябва да си оправдавам защото не приличам на теб?!За инфо не си падам по чужди валути и си уважавам националната...защото съм патриот:)И за да бъда по-ясен ще ти кажа,че не работя за никого защото други работят за мен!
Недейте да спорите, ще ви обясня.
Умни се наричат тези бомби, които са завършили някой от "бръшляните" университети в Топ 10 на света. А те всички са на Запад. Следователно бомбите на руснаците няма как да са умни бомби, прави са някои от тук коментиращите.
РУСКОТО ОРЪЖИЕ Е НАЙ ДОБРОТО
ГРЕШНО Е ДА СЕ СРАВНЯВА С ДРУГИ НЕЩА ПРОИЗВЕДЕНИ ТАМ
ОРЪЖИЕТО ИМ Е НОМЕР 1
ВСИЧКИТЕ ИМ СРЕДСТВА ТЕ ДАВАТ ЗА ВЪОРЪЖАВАНЕТО СИ
талибаните в афганистан са с руско оръжие ако си се интерасувал, а руското оръжие е технология от втората световна война.последните качествени разработки са от пленениете немски специалисти.
не съм рус споко,а и съм в пъти по-умен информиран и т.н. от вас кресливите путиновисчета.като няма кво да кажете всеки диспут завършва с намеци колко сте умни ,а аз дето ви завирам в миши дупки ,колко съм бил глупав :)!та я ми разкажи за умните руски технологии ,граждански или военни та да се посмея и аз без да съм рус.чакам!
За да си глупав не е задължително да си рус. Ти го доказваш."талибаните в афганистан са с руско оръжие ако си се интерасувал", еми ракетите "Стингър" изобщо не са руски. А и последната дума ти е грешна, но предполагам, че знаеш, нали си умничък :)
Не знам дали руснаците използват лазерно насочвани бомби, но дори и да е така не са възбуждайте и замайвате, защото за първи път са създадени и използвани от американците в края на 60-те, началото на 70-те години. Пак тяхно е първото в историята масово използване на високоточни оръжия каквито са лазерно насочваните в Пустинна буря през 1991 г. и оттогава стават стандарт. Така че какви вицове ми разправяте пак за руския слон? Нито радио, нито инфраред, нито лазерните, нито сателитно насочваните боеприпаси са създадени от руснаците. Американците почти винаги са водели в разработките на нови технологии в различните видове оръжия, а руснаците винаги са ги гонели.
Деске ма ми като са толкова изостанали и нискотехнологични руските оръжия защо в сащ са на въоражение руски ракети. Защо през 2015година в сащ започнаха производството на калашник.
И при пустинна буря терористите от сащ прогониха всички журналисти и наложиха пълно информационно затъмтетие за да лъжат като пм...ли. А които журналисти остана ха в Багдад бяха убити с ракета която не уточниха дали е с лазерно насочване или е влязла през прозореца.
Също така високотехнологичните им ракети и бомби са толкова точни че през терористичното нападение над Югославия не можаха да уцелят дори държавата и ракетите падаха в София.
Да не говорим за миналата седмица когато с лазерно насочване от космоса и вода от Марс разрушиха болница в Афганистан и убиха лекари и болни деца. Колко трябва да си тапигьоз за да продължаваш наглата пропаганда на терористите.
За използването си прав.сащ налитат на всякъде където има ресурси и използват първи оръжия като например атомната бомба.
За другото обаче си много далеч от истината.
Вместо да плещиш глупости вземи се по образовай малко.
Да ти припомня че дроновете Русия ги разработва през седемдесетте години на миналия век а сащ едва от преди десетина години.
сащ са толкова напред че са на път да загубят войната в залива. Това че са спечелили една две битки в ирак явно се оказа недостатъчно. Сега им е необходима помощ от цял свят за да се задържат там. Обаче май в последно време свиват постепенно байряка и ядат бой от всякъде.
Така прославената им победа май малко по малко се изплъзва. И ако не вдяваш в момента Русия им помага. Макар че им е трудно да си го признаят.
Така е,руски ракети на въоръжения в САЩ няма,но ракетните двигатели РД-180 все още се използват в ракетите на НАСА.И поне до 2019 г. ще се използват,поне докато американците не си направят свой двигател.
Автомат Калашников е изобретен от Михаил Тимофеевич Калашников.Приликата с МП 44 е толкова,колкото между Калашников и М-16.
И трето,когато нямаш аргументи не обиждай.Обидите издават недостиг на смислено оборване на събеседника.
1. Михаил Калашнкиков е бил технически неграмотен, присмивали са му се дори собствените му колеги. Уго Шмайзер е изобретил този автомат, а след войната е командирован в СССР да си довърши работата, работил е на заплата. След 2-3 години, когато е завършил автомата и най-вече газово възвръщателния механизъм, получава разрешение да се прибере в Германия, където умира след няколко години.
По това време СССР няма нито едно читаво свое оръжие - примери - Шпагин е жалка имитация на Томпсън, картечницата им е копие на американска от миналия век и тн. и тн., камо ли да имат квалифициран инженер, който да направи такова гениално оръжие.
Все едно коняр да построи совалка.
Първо - историята, после масковските ви подмазвания и пелтечене!
2. САЩ използваха руски ракети носители, защото са ЕВТИНИ. Американските инженери имат далеч по-важни задачи - да идат до Марс и тн., не да строят волски каруци, с които да превозват високотехнологичното си оборудване.
За нискотехнологични продукти там си има разни китайци, индийци, руснаци и тн., чийто труд е много по-евтин от този, на специалистите.
Прав си Киро.Всеки копира от някого.Дори и найвисокотехнологичните американски инженери се ръководят от германец в създаването на ракетната си програма.И то не от кой да е германец,а от Вернер фон Браун,отявлен националсоциалист и щурмбамфюрер от СС.Но за благото на САЩ е реабилитиран като военнопрестъпник и дори получава американско гражданство.Герой на САЩ.
През Корейската война американците използват хеликоптер,създаден от .... руснак.Игор Иванович Сикорски.Викаш от де толкоз акъл у американец да направи летяща стая с перка???
Та такива ми ти работи.Знаеш ли вица за химикалката която струва 5 милиона долара и за "карандаш" за 5 копейки???
ти правиш ли разлика между талибани и муджихидини?веднъж ще пишеш нещо по състество и ще се наак.ш :)!!!мани че тва ами се опитваш благородно да поучаваш!!!!
руски ракети баико има на въоръжение в сащ само в болната ти психика,а при войната в югославия загинаха 500 човека заради прецизните бомбандировки,за сравнение руснаците изтрепаха толкова само при една бомбандировка над собствения си грозни.та пак те приканвам теб и останалата пасмина путнови рекламни агенти да ми разкажете за някое съвременно високотехнологично руско производство,независимо дали става въпрос за танкове или балтони?
да твърдиш че калашников е измислил въпросния автомат и да твърдиш че няма аргументи в обратното е самообида само по себе си станчев.20 годишния технически абсолютно неграмотен селянин е измислил в рамките на няколко месеца оръжие дето екипа на уго шмаизер не е успял макар да го е работил паралелно и за това немеца да е вземал космическа заплата!!!!!няма кво да кажем ,липсват аргументи немеца да е измислил автомата.
другото ти твърдение също не е вярно,американците имат ракети носители и ги използваха десетки години през студената война ,но руснаците им предлагат за техните смешна цена и за това американците ги ползват.
А бе пич, що се унижаваш да пишеш простотии под всяка статия. Може ли за неща за които има тонове достъпна информация да ги изопачаваш до олигофренско ниво? В статията се споменава за "умни бомби", написал съм кога и от кой са създадени не само те, но въобще високоточните оръжия:
https://en.wikipedia.org/wiki/Precision-guided_munition
Какви са тия абсурдни твърдения за руски ракети на въоръжение в щатите, за калашници и всички останали смехории ...
За падналата в София ХАРМ има достатъчно инфо и различни версии, но нито една не е твоята..........
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Да ама не
14:28 04.10.2015
2 бла бла
14:35 04.10.2015
3 Бай хой
А някой да каже сега че съединените щати не са терористически и че не снабдяват терористите с оръжия за преврати.
14:58 04.10.2015
4 Десислава Димитрова
Коментиран от #7, #8, #11
14:58 04.10.2015
5 onq s konq
Коментиран от #6, #10, #14
15:31 04.10.2015
6 Бай хой
До коментар #5 от "onq s konq":
Конярче тази така наречена умерена опозиция не че в последно време не я умерват, си има и старо име. Това е старият слуга на вашингтон ал кайда. Някак си не върви сега да кажат сащ въоражава и обучава ал кайда. Навремето бяха муджахидини.А колко са умни бомбите - ми американските сигурно са по-умни щом разрушават болници и убиват болни дечица. Все пак това са по-лесни цели. По тая причина можем да ги наречем и тарикатски бомби.
А руските би трябвало да са ефективни щом джахидистите заплашват Москва и бягат в ирак. Ама това май го пропускате с деси, киро, стоян, стратегическият кастър и дошето.
15:48 04.10.2015
7 tost
До коментар #4 от "Десислава Димитрова":
,,,,,, Американските военни съобщиха, че атаките – насочени срещу талибаните – може да са причинили „съпътстващи щети“.Най-малко 12 души от международната хуманитарна организация „Лекари без граници“ и седем пациенти загинаха в Кундуз, намиращ се в северната част на Афганистан.......
Наистина е вярно,че при американските умни бомби няма грешки.....
16:00 04.10.2015
8 tost
До коментар #4 от "Десислава Димитрова":
А какво би станало,ако Русия започне да снабдява с оръжие талибаните в Авганистан ?Коментиран от #9, #26
16:07 04.10.2015
9 руснак смотан
До коментар #8 от "tost":
Опааа ..въпросът е какво би станало ако Русия спре да доставя оръжие на талибаните в Афганистан!!!16:16 04.10.2015
10 tost
До коментар #5 от "onq s konq":
Браво кон ,едно много умно изказване,все пак не е нужно да си „кон с капаци“ ,за да видиш как стоят нещата по света.16:16 04.10.2015
11 koko
До коментар #4 от "Десислава Димитрова":
деси любов искам да видя твоя снимка гаранция че си русичкоКоментиран от #27
16:48 04.10.2015
12 бондю
17:16 04.10.2015
13 дядоЯго
17:35 04.10.2015
14 Той
До коментар #5 от "onq s konq":
Не знам дали има "полуумни" бомби, но знам за полуумни хора. Даже познавам един, косвено. Троли тука и се хвали навред, че кара 10 годишна нафтова печка.Коментиран от #15
18:21 04.10.2015
15 почти си прав
До коментар #14 от "Той":
И печката не е 10, а е 12 годишна, щото 10-годишните са Е90 ;)18:29 04.10.2015
16 onq s konq
Коментиран от #17, #21, #22
19:56 04.10.2015
17 Смях
До коментар #16 от "onq s konq":
Смях, смях, и пак смях. И правописни грешки, и отново смях.20:03 04.10.2015
18 onq s konq
20:15 04.10.2015
19 киро
20:20 04.10.2015
20 kcaniba
20:25 04.10.2015
21 999
До коментар #16 от "onq s konq":
Дори и да ти е чисто ново БМВ то това не те прави по умен а начина по които се оправдаваш го показва. Твоят интелект е на цената на някой и друг друг долар демек г.......зец за жълти стотинки.Коментиран от #23
21:15 04.10.2015
22 Бай хой
До коментар #16 от "onq s konq":
Пробвай да смениш шофьора и ще ти се получи.21:29 04.10.2015
23 onq s konq
До коментар #21 от "999":
Аве умник...Наистина ли си мислиш че трябва да си оправдавам защото не приличам на теб?!За инфо не си падам по чужди валути и си уважавам националната...защото съм патриот:)И за да бъда по-ясен ще ти кажа,че не работя за никого защото други работят за мен!21:33 04.10.2015
24 mediator37
Умни се наричат тези бомби, които са завършили някой от "бръшляните" университети в Топ 10 на света. А те всички са на Запад. Следователно бомбите на руснаците няма как да са умни бомби, прави са някои от тук коментиращите.
21:42 04.10.2015
25 Vasik Atanasova
ГРЕШНО Е ДА СЕ СРАВНЯВА С ДРУГИ НЕЩА ПРОИЗВЕДЕНИ ТАМ
ОРЪЖИЕТО ИМ Е НОМЕР 1
ВСИЧКИТЕ ИМ СРЕДСТВА ТЕ ДАВАТ ЗА ВЪОРЪЖАВАНЕТО СИ
21:57 04.10.2015
26 Десислава Димитрова
До коментар #8 от "tost":
талибаните в афганистан са с руско оръжие ако си се интерасувал, а руското оръжие е технология от втората световна война.последните качествени разработки са от пленениете немски специалисти.22:00 04.10.2015
27 Десислава Димитрова
До коментар #11 от "koko":
не съм рус споко,а и съм в пъти по-умен информиран и т.н. от вас кресливите путиновисчета.като няма кво да кажете всеки диспут завършва с намеци колко сте умни ,а аз дето ви завирам в миши дупки ,колко съм бил глупав :)!та я ми разкажи за умните руски технологии ,граждански или военни та да се посмея и аз без да съм рус.чакам!Коментиран от #28, #34
22:05 04.10.2015
28 Той
До коментар #27 от "Десислава Димитрова":
За да си глупав не е задължително да си рус. Ти го доказваш."талибаните в афганистан са с руско оръжие ако си се интерасувал", еми ракетите "Стингър" изобщо не са руски. А и последната дума ти е грешна, но предполагам, че знаеш, нали си умничък :)Коментиран от #41
22:37 04.10.2015
29 ghost
23:27 04.10.2015
30 бопа
00:04 05.10.2015
31 х29
00:41 05.10.2015
32 Bolt 117
Коментиран от #35
03:47 05.10.2015
33 ха
08:38 05.10.2015
34 Бай хой
До коментар #27 от "Десислава Димитрова":
Деске ма ми като са толкова изостанали и нискотехнологични руските оръжия защо в сащ са на въоражение руски ракети. Защо през 2015година в сащ започнаха производството на калашник.И при пустинна буря терористите от сащ прогониха всички журналисти и наложиха пълно информационно затъмтетие за да лъжат като пм...ли. А които журналисти остана ха в Багдад бяха убити с ракета която не уточниха дали е с лазерно насочване или е влязла през прозореца.
Също така високотехнологичните им ракети и бомби са толкова точни че през терористичното нападение над Югославия не можаха да уцелят дори държавата и ракетите падаха в София.
Да не говорим за миналата седмица когато с лазерно насочване от космоса и вода от Марс разрушиха болница в Афганистан и убиха лекари и болни деца. Колко трябва да си тапигьоз за да продължаваш наглата пропаганда на терористите.
Коментиран от #36, #42
09:03 05.10.2015
35 Бай хой
До коментар #32 от "Bolt 117":
За използването си прав.сащ налитат на всякъде където има ресурси и използват първи оръжия като например атомната бомба.За другото обаче си много далеч от истината.
Вместо да плещиш глупости вземи се по образовай малко.
Да ти припомня че дроновете Русия ги разработва през седемдесетте години на миналия век а сащ едва от преди десетина години.
сащ са толкова напред че са на път да загубят войната в залива. Това че са спечелили една две битки в ирак явно се оказа недостатъчно. Сега им е необходима помощ от цял свят за да се задържат там. Обаче май в последно време свиват постепенно байряка и ядат бой от всякъде.
Така прославената им победа май малко по малко се изплъзва. И ако не вдяваш в момента Русия им помага. Макар че им е трудно да си го признаят.
Коментиран от #44
09:13 05.10.2015
36 Киро
До коментар #34 от "Бай хой":
първо няма руски ракети на въоръжение в САЩ!Второ, Калашников не е изобретен от руснак, а от Уго Шмайзер.
Трето - ти си тотално неграмотен.
Коментиран от #37, #38
10:31 05.10.2015
37 Ярослав Станчев
До коментар #36 от "Киро":
Така е,руски ракети на въоръжения в САЩ няма,но ракетните двигатели РД-180 все още се използват в ракетите на НАСА.И поне до 2019 г. ще се използват,поне докато американците не си направят свой двигател.Автомат Калашников е изобретен от Михаил Тимофеевич Калашников.Приликата с МП 44 е толкова,колкото между Калашников и М-16.
И трето,когато нямаш аргументи не обиждай.Обидите издават недостиг на смислено оборване на събеседника.
Коментиран от #43
12:03 05.10.2015
38 Бай хой
До коментар #36 от "Киро":
Кире Калашников е изобретил калашника, Шмайзер - шмайзера а за Кирчо остава да изобрети кирта. Мухахаха.12:21 05.10.2015
39 Киро
1. Михаил Калашнкиков е бил технически неграмотен, присмивали са му се дори собствените му колеги. Уго Шмайзер е изобретил този автомат, а след войната е командирован в СССР да си довърши работата, работил е на заплата. След 2-3 години, когато е завършил автомата и най-вече газово възвръщателния механизъм, получава разрешение да се прибере в Германия, където умира след няколко години.
По това време СССР няма нито едно читаво свое оръжие - примери - Шпагин е жалка имитация на Томпсън, картечницата им е копие на американска от миналия век и тн. и тн., камо ли да имат квалифициран инженер, който да направи такова гениално оръжие.
Все едно коняр да построи совалка.
Първо - историята, после масковските ви подмазвания и пелтечене!
2. САЩ използваха руски ракети носители, защото са ЕВТИНИ. Американските инженери имат далеч по-важни задачи - да идат до Марс и тн., не да строят волски каруци, с които да превозват високотехнологичното си оборудване.
За нискотехнологични продукти там си има разни китайци, индийци, руснаци и тн., чийто труд е много по-евтин от този, на специалистите.
Аре сега бегом да търсите опорни точки!
Коментиран от #40
13:13 05.10.2015
40 Ярослав Станчев
До коментар #39 от "Киро":
Прав си Киро.Всеки копира от някого.Дори и найвисокотехнологичните американски инженери се ръководят от германец в създаването на ракетната си програма.И то не от кой да е германец,а от Вернер фон Браун,отявлен националсоциалист и щурмбамфюрер от СС.Но за благото на САЩ е реабилитиран като военнопрестъпник и дори получава американско гражданство.Герой на САЩ.През Корейската война американците използват хеликоптер,създаден от .... руснак.Игор Иванович Сикорски.Викаш от де толкоз акъл у американец да направи летяща стая с перка???
Та такива ми ти работи.Знаеш ли вица за химикалката която струва 5 милиона долара и за "карандаш" за 5 копейки???
15:42 05.10.2015
41 Десислава Димитрова
До коментар #28 от "Той":
ти правиш ли разлика между талибани и муджихидини?веднъж ще пишеш нещо по състество и ще се наак.ш :)!!!мани че тва ами се опитваш благородно да поучаваш!!!!23:33 05.10.2015
42 Десислава Димитрова
До коментар #34 от "Бай хой":
руски ракети баико има на въоръжение в сащ само в болната ти психика,а при войната в югославия загинаха 500 човека заради прецизните бомбандировки,за сравнение руснаците изтрепаха толкова само при една бомбандировка над собствения си грозни.та пак те приканвам теб и останалата пасмина путнови рекламни агенти да ми разкажете за някое съвременно високотехнологично руско производство,независимо дали става въпрос за танкове или балтони?23:48 05.10.2015
43 Десислава Димитрова
До коментар #37 от "Ярослав Станчев":
да твърдиш че калашников е измислил въпросния автомат и да твърдиш че няма аргументи в обратното е самообида само по себе си станчев.20 годишния технически абсолютно неграмотен селянин е измислил в рамките на няколко месеца оръжие дето екипа на уго шмаизер не е успял макар да го е работил паралелно и за това немеца да е вземал космическа заплата!!!!!няма кво да кажем ,липсват аргументи немеца да е измислил автомата.другото ти твърдение също не е вярно,американците имат ракети носители и ги използваха десетки години през студената война ,но руснаците им предлагат за техните смешна цена и за това американците ги ползват.
23:57 05.10.2015
44 Bolt 117
До коментар #35 от "Бай хой":
А бе пич, що се унижаваш да пишеш простотии под всяка статия. Може ли за неща за които има тонове достъпна информация да ги изопачаваш до олигофренско ниво? В статията се споменава за "умни бомби", написал съм кога и от кой са създадени не само те, но въобще високоточните оръжия:https://en.wikipedia.org/wiki/Precision-guided_munition
Какви са тия абсурдни твърдения за руски ракети на въоръжение в щатите, за калашници и всички останали смехории ...
За падналата в София ХАРМ има достатъчно инфо и различни версии, но нито една не е твоята..........
08:59 06.10.2015