Last news in Fakti

4 Декември, 2018 10:22 1 856 5

ЕС направи крачка към компромис за ТИР превозите

  • ес-
  • ек-
  • тир-
  • превоз

Нови условия за превозвачите от Изтока

ЕС направи крачка към компромис за ТИР превозите - 1

Страните от ЕС постигнаха компромис за реформата в международните пътни превози. Това стана на нарочна среща на европейските министри на транспорта в Брюксел, съобщи АФП.

Агенцията уточнява, че разговорите са продължили над 14 часа.

Това не е случайно, ако се вземе в предвид факта, че през последните месеци ЕС беше разкъсван от взаимни обвинения за социален дъмпинг и в прикрит протекционизъм.

Полша, Унгария, България, Хърватия, Малта, Ирландия, Латвия и Литва бяха твърди противници на предложенията на Брюксел.

Страни като Франция и Германия, разтревожени от конкуренцията от Изток, успяха да издействат прилагане в международните превози на статута на командирован работник. По този начин седмичната почивка на водачите да бъде извън шофьорската кабина. Освен това водачите трябва да се връщат в страната, където са базирани фирмите им, най-малко веднъж на четири седмици, освен в някои особени случаи.

Превозвачите ще трябва да правят и минимум пет дни пауза между две серии каботажни превози в друга страна, за да се избегне това тази практика в чужбина да стане почти постоянна, се казва в споразумението. Статутът на командирован работник ще трябва да се прилага системно и при този вид превози.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Благодарете на герб

    17 2 Отговор
    Когато франция и германия се разтревожат за доходите си на е ба ват нас а когато ние се разтревожим за енеегийнта си сигурност, юп, белене и тецовете, пак на е ба ват нас!
  • 2 Сатаната

    8 0 Отговор
    Борбата беше да връщат колите, да не си помислите че запада го е еня за водачите.
  • 3 123

    5 2 Отговор
    Отново двойните стандарти на фр. и Германия в Ес само те имат правото да печелят ама така е като ни управлява тиква народа ще е сготвен като тикваник
  • 4 ванката

    3 2 Отговор
    уважаеми коментиращи тук не ства въпрос кой да печели а за условия на труд и изисквания към превозвачите понеже също пътувам из европа от време на време виждам защо тези хора искат това но за вас които не го виждате е по-лесно да се каже че те искат да печелят а ние да губим но това далеч не е така единственото което е в този ред на мисли е че по-този начин се опитват да стабилизират цените на пазара източните страни предлагат по-ниски цени на услугите защото имат по-малко разходи за тях а по-този начин ще се наложи да си вдигнат цените на услугите и ще има равноправно ценово оформление на услугите никой не иска да взема хляба на нашите превозвачи срещу които викахте доста че били незнам си какви защото имали много пари аз сега ги защитавате

    Коментиран от #5

  • 5 ТАСС

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "ванката":

    Ванка а къде ти е Сашето ?
    Може би се учи да пише , за разлика от теб .
Новини по държави: