''Нашият народ се гордее с историята си и повод за тази гордост е фактът, че през миналото си турците не са извършвали геноцид.'' Това е заявил външният министър на Анкара Мевлют Чавушоглу, написа местният в. "Хюриет". Първият дипломат на югоизточната ни съседка днес е посетил университет в централната анадолска провинция Коня. "Ние няма да позволим на чужди държави да ни четат лекции по история", е казал той пред студенти и преподаватели.
Думите на Чавушоглу са били отговор на неотдавнашно предложение на френския президент Еманюел Макрон 24 април да бъде обявен за Ден на памет за жертвите на Арменския геноцид. "Хора, чиито страни са извършили геноцид в Алжир и Руанда, не могат да ни сочат с пръст и да ни обвиняват в нещо, което не е било извършено от нас", категоричен е бил дипломатът.
Много страни по света отбелязват 24 април като ден на памет на избитите в Османската империя от 1915 до 1923 г. арменци. Анкара отрича да е била замесена в убийство на около 1,5 млн. души, защото Република Турция няма нищо общо с Османската империя, пише Новини.бг.
По време на войната за независимост на Алжир (1954-1962 г.) френските колониални власти са предприели репресивни действия срещу въстаници. Дейци на Фронта за национално освобождение от своя страна са убивали европейски заселници и алжирци, имали бракове с французи или симпатизирали на Франция. Чавушоглу обаче е направил грешка с фактите. Руанда никога не е била френско владение. Африканската страна от края на ХIХ до 1916 г. е била под властта на Германия. Оттогава до обявяването на независимостта си Руанда през 1962 г. е била белгийско владение.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Вярно е
19:44 15.04.2019
2 Шансу Имамов
Коментиран от #80
19:44 15.04.2019
3 Random
Коментиран от #8, #146
19:44 15.04.2019
4 Родолюбец
Коментиран от #19
19:45 15.04.2019
5 Хасан
19:45 15.04.2019
6 Хитър Петър
19:47 15.04.2019
7 някой
Коментиран от #33
19:48 15.04.2019
8 Хасан
До коментар #3 от "Random":
Дай да ти обясня ..«геноцид»е юридически термин с което една държава взима решение да унищожи ,ограничи или намали определен етнос,раса,религия и др...арменските събития са по време на военни действия на Кавказкия фронт ..тогава османците взимат решение да депортират арменците от тоя район в друг район на Империята ..Коментиран от #14, #16, #45, #136
19:49 15.04.2019
9 име
19:49 15.04.2019
10 someone
Коментиран от #12
19:54 15.04.2019
11 НЯМА
19:57 15.04.2019
12 Хасан
До коментар #10 от "someone":
Ако пет века те мачкаха сега нямаше да те има ,нито църкви ,нито манастири,нито ез к или култураКоментиран от #127
19:58 15.04.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 359
До коментар #8 от "Хасан":
Върви го кажи на арменец, а ма не Български арменец. Познавам такива, и ако имат възможност биха си върнали не геноцида за който говориш. Омразата към Вас при тях е поне 10 по- силна от Българската.Коментиран от #24
20:00 15.04.2019
15 Гледайте тук
Чавуша я навря в кучи гъз. Голям я!
20:01 15.04.2019
16 ЗайоБайо
До коментар #8 от "Хасан":
......например в отвъдното20:04 15.04.2019
17 ЗайоБайо
20:07 15.04.2019
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Onzi
До коментар #4 от "Родолюбец":
Тъй нареченото,пубисно окосмяване!20:12 15.04.2019
20 Ами щом
До коментар #18 от "Истината и винаги истината побеждава":
името ти е гяурско и предците ти са погребани в български гробища значи и ти си гяур.20:13 15.04.2019
21 Аман от неграмотници
20:17 15.04.2019
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Именно
en.wikipedia.org/wiki/List_of_massacres_in_Turkey
Към 3.5 милиона изклани в т.нар. им модерна история (след 1914), 3 от които правилно категоризирани - Геноцид
Още 407хил. изклани за един век преди 1914-та.
Могат да се отбележат 2 тренда:
1-вият: че зверствата им нарастват главоломно - повече от 8 пъти и то само за 10-тина години!
2-рият: че и в новата и в старата им история изключително много мразят Арменците - към 2 милиона са само избитите Арменци!
Коментиран от #28
20:31 15.04.2019
24 Хасан
До коментар #14 от "359":
Да, знам ....и виж тая омраза какво направи в Ходжалъ ,Нагорни Карабах..избиха жени и деца..20:39 15.04.2019
25 Хитър Петър
До коментар #18 от "Истината и винаги истината побеждава":
Помаците ако са турци защо не знаят турски бе? Като са ви сменяли на сила имената защо не се разбунтувахте? Турция защо не прекрати дипломатическите отношения с България? Даже отвори границата за вас, но като ви видяха че повечето не сте турци а роми мохамедани я затвори пак.Коментиран от #27, #29, #30, #144
20:39 15.04.2019
26 Хасан
Коментиран от #111
20:42 15.04.2019
27 Хасан
До коментар #25 от "Хитър Петър":
Помаците като етнос не са турци а са си славяни приели Исляма ...като бошнаците ..Коментиран от #36, #49
20:44 15.04.2019
28 Хахаха
До коментар #23 от "Именно":
То е нямало толкова арменци тогава бре.20:45 15.04.2019
29 Хасан
До коментар #25 от "Хитър Петър":
Не знам кой набор си но сигурно не помниш стачките,народносвободииелното турско движение ...цели градове и окръзи бяха под военен режим ...20:45 15.04.2019
30 Кой ти каза, че не са се бунтували
До коментар #25 от "Хитър Петър":
Стотиците убити жертви мирно ли ги убихте?Коментиран от #37
20:47 15.04.2019
31 xexexe
20:52 15.04.2019
32 Ерменците да се сърдят на себе си
20:53 15.04.2019
33 Чоу
До коментар #7 от "някой":
И Руснаци в Афганистан и сега в Сирия!20:54 15.04.2019
34 Хасан
20:56 15.04.2019
35 Има резолюция на ООН
20:58 15.04.2019
36 Бря кярата
До коментар #27 от "Хасан":
тези предателски неща са казани от фето!!!!!20:59 15.04.2019
37 Хитър Петър
До коментар #30 от "Кой ти каза, че не са се бунтували":
Няма стотици жертви. Общо убити са 29 души (международна оценка) при безредиците. От тях 7 убити при атентата на гара Буново-4 жени и 3 деца. Убит е и един войник и тримата терористи. Това е голата истина, другото са лъжи. И в крайна сметка защо Турция не преустанови дипломатическите отношения?Коментиран от #38
21:01 15.04.2019
38 Хасан
До коментар #37 от "Хитър Петър":
Те не са терористи а борци за демокра,ия и човешки права ..благидарение на тях си свободен човек..светла памет на героитеКоментиран от #40, #119
21:06 15.04.2019
39 Инфо
21:07 15.04.2019
40 Хитър Петър
До коментар #38 от "Хасан":
Героите не слагат бомби във вагон с деца и майките им. По всички критерии са си терористи. И между другото нямат нищо общо с моята и твоята свобода. Берлинската стена не падна защото трима,, герои" са взривили влак в България.Коментиран от #43, #94
21:14 15.04.2019
41 Ами
Коментиран от #42
21:22 15.04.2019
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Хасан
До коментар #40 от "Хитър Петър":
Значи те искат да взривят влакова военна композиция с войници ,които се пращат в турските райони ..но нещо се обърква май21:25 15.04.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Спортист
Коментиран от #50
21:35 15.04.2019
48 Хасан
До коментар #45 от "Антон 1":
За българо турска дружба съмКоментиран от #51
21:35 15.04.2019
49 Ayasofya
До коментар #27 от "Хасан":
Информирай се. Помаците и циганите в Гърция са турци. Това е официалната позиция на Турция.21:37 15.04.2019
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Приятел
До коментар #48 от "Хасан":
Хасане,подушвам,че не си от нашата порода.Каква дружба,какви 5 лева?Казват домът е там,където е сърцето.Твоето сърце не е в България,така че можеш да си ходиш у дома в пустинята.Коментиран от #53
21:40 15.04.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Хасан
До коментар #51 от "Приятел":
А какво му е лошото да има българо турска дружба ??ще намерим българи които го искат ...а динозаврите които гледат в миналото ще измрат ..Коментиран от #54, #55
21:44 15.04.2019
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Клюкар до Хасан
Коментиран от #58
21:53 15.04.2019
57 Хасан
До коментар #54 от "Приятел":
Айдааааа...аз не плюя българите,българщината,България ...само се заяждам с хора които мразят турцитеКоментиран от #61, #128
21:54 15.04.2019
58 Антон 1
До коментар #56 от "Клюкар до Хасан":
Абсолютно вярно !21:55 15.04.2019
59 Хасан
Коментиран от #63
22:00 15.04.2019
60 Груьо
Силна Турция с реваншистки амбиции да става империя, не е добре за България. Ти претендираш че си умерен, но я го виж другия дето пише тук. Призовава Ердоган да завладява България и да го били избавили от "българско робство" . И това не е един човек, турските агенти от ДОСТ и отчасти ДПС работят за тази кауза от 30 години.
Коментиран от #62, #98
22:03 15.04.2019
61 Приятел
До коментар #57 от "Хасан":
Никой не иска да е приятел с теб,ти си фанатик.Аз също не те мразя,омразата трябва да се заслужи.Но като не те искат,защо се натискаш?Разбери,че ти нямаш нашия мироглед и представа за света.22:06 15.04.2019
62 Хасан
До коментар #60 от "Груьо":
Аз не казвам че Османската империя е била рай ..моят прадядо като мюсюлманин е трябвало да зареже дом и челяд и да отива на походи срещу Виена ...ако той не отиде ,то кръстоносците са идвали да опожарят села и градове..Средновековие е о сигурно е имало несправедливост ,кланета,убийства и насилие ..и пак казвам води се една война между Запада и Изтока ..много източни народи като хуни/унгарци ,прабългари/българи са се задържали в Европа като са приели християнска вяра и култура ...но турците са единсвените които са се задържали запазвайки религия,бит,култура ...затова е тая европейска омраза към турците....Коментиран от #64, #66
22:13 15.04.2019
63 Клюкар
До коментар #59 от "Хасан":
Това за мен ли е???22:14 15.04.2019
64 Приятел
До коментар #62 от "Хасан":
Българите са били винаги тук.Изкривената ти история я пробутвай на други.Орфей още е бил християнин.Казвам ти,че си фанатик.Коментиран от #65
22:16 15.04.2019
65 Хасан
До коментар #64 от "Приятел":
Момент сега ...прабългарите не дойдоха ли с Аспарух???...тука имаше траки,славяни,гърциКоментиран от #68, #69, #70
22:22 15.04.2019
66 Груьо
До коментар #62 от "Хасан":
В грешка си, Българите в основната си маса са потомци на траките, версията за тюркският азиатски произход беше разбита на пух и прах от много съвременни историци и генни изследвания. Цялата история за ханове, тюрки и Тангра, беше съчинена от коминтерна в Москва. Но за едно си прав, противопоставянето Християнство - Ислям съществува от появата на Исляма. Колкото до Виена, пак преиначаваш. По време на двете обсади на Виена, Османската империя е била много могъща, европейските владетели обикновено са губили войните. Чак при втората обсада и подебата на Ян Собиески, европейските народи преминават в настъпление и започва постепенния упадък на османците, за да се стигне до "Болният човек на Европа" от 19 векКоментиран от #71
22:24 15.04.2019
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Приятел
До коментар #65 от "Хасан":
Не не дойдоха.Българите са част от траките,за които Херодот казва,че са били многобройни,като индийците.Мизи,готи,българи,всичко това е едно.А историята ,която си чел в училище написана от поробители,можеш да я ползваш за тоалетна хартия.22:28 15.04.2019
69 JPower
До коментар #65 от "Хасан":
Ердогрух ви разреши да си правите безплатни ДНК тестове, и се оказа,че няма турци... Набързо забрани тестовете!!!22:29 15.04.2019
70 Груьо
До коментар #65 от "Хасан":
Българите на Аспарух се придвижват от земите на днешна Украйна на югозапад и се обединяват с братята си мизи, които живеят южно от Дунав, разбиват византийците и разширяват територията на България. Затова в продължение на 1100 години, гръцките летописци често наричат българите мизи или скити, (имена на тракийски племена) защото това са същите народи, просто са приели името Българи в по-ново време.Например във Франция, отначало само едно племе се е наричало франки, най-големото и силно, в последствие всички други племена го приемат.
22:30 15.04.2019
71 Хасан
До коментар #66 от "Груьо":
Е да има разни версии за прабългарите и всеки избира което си иска ....историята не почва с християните и мюсюлманите а много преди това ...гръцките държави нападат Троя, персите нападат Спарта , Ал.Македонски завладява Изтока , хуните опустошават Европа кръстоносците нападат православна Византия ,Напокеон напада Русия и.тн...това не са религиозни войни..Коментиран от #75
22:32 15.04.2019
72 Хитър Петър
До коментар #50 от "Хасан":
Защото и ти и приятелите дето веят руско знаме се водите българи, макар и от турски произход. Щом поставяте чужди държави над своята родина, вие сте предатели. Не коментирам че българите от турския произход сте представени в българския парламент и сте участвали във властта не веднъж, но обвинявате за всички неволи българската държава. Същата за която отговорност пряко имате и вие. Това е поведение на предатели, защото сте част от България, и сте нищо за Турция, още по-малко за Русия.Коментиран от #74
22:32 15.04.2019
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Хасан
До коментар #72 от "Хитър Петър":
Това е твое мнение ..ако етнически българин от Западните покрайнини участва в политическия живот на Сърбия ,ако се ооитва да запази българщината в Сърбия ..или пък в Украйна ..той предател ли е???22:40 15.04.2019
75 Груьо
До коментар #71 от "Хасан":
Това не е бит пазар че да си избереш, каквото ти харесва. Има факти, има летописи, има ДНК просто на руснаците никак не им харесва че ние сме много по древни от тях и сме им дали, език писменост и култура. Гърците също не са щастливи че сме толкова древни, колкото тях и са унищожавали де що има български книги и артефакти по времето на византийското и на османското владичество, когато сме били към гръцката патриаршия и са погърчвали народа. Затова Паисий започва книгата си с обръщението, О неразумний юроде, поради що се срамиш да се наречеш болгарин!Коментиран от #77
22:43 15.04.2019
76 123
22:44 15.04.2019
77 Хасан
До коментар #75 от "Груьо":
Евалла...твоя култура си е ,твоя история ..гордееш сеКоментиран от #78
22:45 15.04.2019
78 Груьо
До коментар #77 от "Хасан":
Гордея се с миналото, това ми остана. Като гледах онзи ден видеото от магазина, където трима цигани пребиха момчето пред погледа на поне пет-шест българи мъже и ме досрамя че съм българин. Превърнали сме се в жалък и страхлив народ и си заслужаваме съдбата. А е било време, когато българските владетели са обезглавявали императори на Източната Римска империя и са владеели земи от беломорието до Карпатите.Коментиран от #79, #95
22:52 15.04.2019
79 Хасан
До коментар #78 от "Груьо":
Затова имаш плюс от мене ...българина се отдалечи от своите православни български ценности ..прие джендърска идеология ...не иска да се спаси заедно ,с народа си а иска свое лично егоистично спасение ...6 милиона сте ,трябва да се държите един за друг но уви ..23:01 15.04.2019
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 АзВечеСъмТе
Коментиран от #85, #86, #87, #88, #90
23:20 15.04.2019
85 Хасан
До коментар #84 от "АзВечеСъмТе":
Да не би руснака да е много доблестен ,а французина или американеца ...хиляди бяха убити в Либия от французите ,милиони жени и деца бяха убити от американците в Ирак ,Виетнам ,Япония ...но ти виждаш само турчина.'а тях кой ще ги съди ?23:24 15.04.2019
86 Хасан
До коментар #84 от "АзВечеСъмТе":
Виж Израел ..с куршуми срещу деца с прашки ....гонят палестинците от родните им места ..23:25 15.04.2019
87 Хасан
До коментар #84 от "АзВечеСъмТе":
всяка война си има чест ,правила но да избиеш с атомна бомба невинни жени и деца в Хирошима !!Коментиран от #115
23:27 15.04.2019
88 Бен боклук
До коментар #84 от "АзВечеСъмТе":
Ние режем само глвичката23:28 15.04.2019
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Хахаха
Те са етническа особеност
23:36 15.04.2019
93 Барни митопките
До коментар #80 от "Sky-blue":
31 chekerim23:38 15.04.2019
94 Е кой казва
До коментар #40 от "Хитър Петър":
Че агентите на ДС са герои?23:47 15.04.2019
95 Това в което сте се превърнали
До коментар #78 от "Груьо":
Е защото сте изгубили връзка с реалността. Изгубили сте връзка и с историята си като сте си измислили някаква ваша си нямаща нищо общо с истината. Винаги сблъсъкът на една илюзия с реалността е пагубен за илюзията. Когато разбереш, че с това което се гордееш не е истина ще е късно, ще си изживял живота си в заблуда.Коментиран от #100
23:53 15.04.2019
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Батката
До коментар #46 от "Хасан":
Не че нещо, ама в България ли живееш?Ако е така и си с българско гражданство, просто си българин.
А що се отнася до Турция, трябва до те ясно, че благодарение на големите я има.
Ако решат т. е. Вече не им необходим стратегически съюзник, просто ще я разпарчетосат. Не че това е много хубаво за България, но е факт
Коментиран от #101, #131
00:03 16.04.2019
98 Абе ти хубаво искаш
До коментар #60 от "Груьо":
Да живеем в мир и разбирателство ама защо толкова държиш аз да вярвам на фантазиите ти за кланета, отвличания, помохамеданчвания и всичките глупости с които някакси се чувстваш горд? Това някакъв специфичен български мазохизъм ли е? Аз знам кой и защо ти е набил този комплекс който при дедите ти липсва ама ..00:03 16.04.2019
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 Да във това
До коментар #95 от "Това в което сте се превърнали":
Се опитва да не превърне ваща пропаганда и подмяна на история без гордост без чест без сили за съпротива използваики безхарактерния ЕС и тъпите либерали на които дърпате конците00:05 16.04.2019
101 Батка, и ти си
До коментар #97 от "Батката":
С ратайското мислене. Те големите се опитаха още преди сто години да я разпарчетосат ама не успяха.Коментиран от #106
00:05 16.04.2019
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 За какво
До коментар #99 от "Турчин":
Вие сте подстрекатели и би трябвало да ве преберът само дето това продажно правителство поставено от САЩ И ТУРЦИЯ добре си върши работата00:09 16.04.2019
104 Ами сърди се на тези които
До коментар #96 от "Почна да ми":
Направиха така, че дедите ти до 1913 да можеха да си живеят мирно и спокойно край Одрин, а след това да не могат. Да ти напомня ли как започва балканската война?00:11 16.04.2019
105 Запознат
00:13 16.04.2019
106 Не прошлек
До коментар #101 от "Батка, и ти си":
Големите ве спасихаАнглия Австроунгария и Франция
Иначе сега щяхте да си плащате за всички грехове
Коментиран от #107
00:13 16.04.2019
107 Я прочети пак какво става
До коментар #106 от "Не прошлек":
През 1919-1923 ,също и през 1915 с кого воюва ОИ и тогава ела да те препитам.00:17 16.04.2019
108 Ама и вярвате
00:20 16.04.2019
109 Точно
Коментиран от #112
00:26 16.04.2019
110 И румъния френската
00:27 16.04.2019
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Голяма каша ти е в главата
До коментар #109 от "Точно":
Пийни си млекцето от бибата и лягай. Утре на свежа глава си преговори материала и ела на поправителен. Сега имаш двойка.00:42 16.04.2019
113 Приятел
Коментиран от #114, #132
00:44 16.04.2019
114 Прав си
До коментар #113 от "Приятел":
Никой не обича силните и успелите. А за вас всичко каза един чешки художник с картината си. Както и един поет, ваш поет. Не народ, а леш. Сещаш ли сеКоментиран от #116
00:49 16.04.2019
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Приятел
До коментар #114 от "Прав си":
В кое сте успели?Гледа се какво си сторил за другите и какво си оставил,а след вас нищо няма.Само диващина.Кое ти е успялото на теб?Че сте купили ц400 ли?Фанатик.Живота е една свещ,а свеща не свети за себе си.Българите са оставили толкова просвета,че вие за 3млн години няма да ги стигнете.Точно затова вие ни мразите и завиждате,щото сме малко,но ви превъзхождаме културно със светлинни години.Коментиран от #122
00:53 16.04.2019
117 Оле
До коментар #18 от "Истината и винаги истината побеждава":
И колко народ01:01 16.04.2019
118 Турция
01:09 16.04.2019
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 Тончо Танев
Атентатът в църквата Света Неделя 1925г.
Комунистическото управление45г.....кой кого избиваше?
Защо обвиняваме турците за всичко.
Един писател Антон Страшимиров е казал "Клахте народа си тъй както турчин не го е клал".
А сега за положението пак ли са виновни турците в България?
Избивали сме се по между си а обвиняваме турците за нещо от преди 200-300г.примерно времената са били такива.Предали сме Левски предали сме Бенковски предали сме Ботев и кого ли още не,а сега търсим оправдание с турците.
Коментиран от #121, #134, #138
01:38 16.04.2019
121 Приятел
До коментар #120 от "Тончо Танев":
Агент трай!03:05 16.04.2019
122 Я пак да чуем
До коментар #116 от "Приятел":
Какво сте оставили. Дай някакъв пример да не звучиш головодно. Само крещиш, че сте оставили нещо ама не можеш да си спомниш какво. Аз освен за чушкопек за друго не се сещам да сте оставили на човечествотоКоментиран от #125
03:34 16.04.2019
123 Този коментар е премахнат от модератор.
124 Хасан будала
05:23 16.04.2019
125 Преброяване на бесните язовци
До коментар #122 от "Я пак да чуем":
Азбука, на която пишат към 200 млн души как ти се струва? Дори и ти пишеш на нея. А пуйките освен няколко геноцида и ибриците, друго май не сте оставили... М?07:28 16.04.2019
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 тъпи фесови
До коментар #12 от "Хасан":
Ей фесунгер не смей да говориш глупости! България днес щеше да бъде поне 50 милиона ако тая анадолска паплач не беше избивала и отвличала системно хора 500 години. Това което сме днес са оцелелите от този геноцид.Коментиран от #133
07:59 16.04.2019
128 1234
До коментар #57 от "Хасан":
Ти би трябвало да ги мразиш най много, че са ти сменили вярата насилствено, или поне да се срамуваш от дедите си.08:04 16.04.2019
129 Един
08:37 16.04.2019
130 историк
08:41 16.04.2019
131 Хасан
До коментар #97 от "Батката":
Това е твое мнение ,но наврнмето се опитаха ..коалиция от Англия,Австралия,Франция,Италия,Нова Зенландия я нападнаха и сега са на дъното на Дарданелите ..08:48 16.04.2019
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 Този коментар е премахнат от модератор.
134 Хасан
До коментар #120 от "Тончо Танев":
Браво ..ти си истински български патриот ..ти си истински българин ..човек който гледа реално08:56 16.04.2019
135 Този коментар е премахнат от модератор.
136 Хайл
До коментар #8 от "Хасан":
Как да ги "депортират" като ги избият ли? Какво е това малоумна червена шапко с 3 букви...какво правиха турците в България 5 века? Знаеш ли какво има в църквата в Батак? Какво е ставало в Ст.Загора ? Не ти оттърва да знаеш гнусар такъв...марш в турция кьопек крастаф,гьотферен...10:09 16.04.2019
137 Дъонме
До коментар #18 от "Истината и винаги истината побеждава":
Азащо ли повечето от тези родопски турци не знаят и грам турски?10:12 16.04.2019
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 Този коментар е премахнат от модератор.
140 Хайл
До коментар #132 от "Хасан":
Глупако къде е византийската империя,османската къде е,СССР къде е,къде отива еврогейския съюз-А? На майната си,но нас БЪЛГАРИТЕ ВИНАГИ ЩЕ НИ ИМА-който ни е поробвал е изчезвал от лицето на земята завинаги10:36 16.04.2019
141 Този коментар е премахнат от модератор.
142 Хасан
До коментар #141 от "Насран Фес":
Има демокрация бе човек ..всеки може да говори каквото си иска ..без обиди разбира се ...11:10 16.04.2019
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 Помак
До коментар #25 от "Хитър Петър":
Ами помаците като не са турци за какво обвиняват Турция за баташкото клане в с барути и Доспат всички са помаци. Каквато ви я историята такива ви са и лъжите.13:45 16.04.2019
145 Щайнер
14:31 16.04.2019
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 Този коментар е премахнат от модератор.