27 Март, 2021 13:12 21 962 140

Коронавирусът е изпуснат от лаборатория

  • сащ-
  • китай-
  • лаборатория-
  • коронавирус-
  • пандемия-
  • възникване

Той не се е зародил в прилепи

Коронавирусът е изпуснат от лаборатория - 1
Снимка: ЕРА/БГНЕС

Коронавирусът не се е зародил в прилепи, а вероятно е бил изпуснат от лаборатория в китайския град Ухан, заяви бившият директор на американските Центрове за контрол и превенция на заболяванията Робърт Редфийлд.

Теорията, че вирусът е бил „изпуснат“ от китайска лаборатория, вече създаде доста голямо напрежение между Запада и Китай. „Продължавам да смятам, че най-вероятният произход на вируса в Ухан е лаборатория, от която той е бил изпуснат. Не е нещо необичайно респираторни вируси, подлагани на обработка в лаборатории, да заразят служител на лабораторията", казва Редфийлд в интервю за телевизия CNN и допълва, че е „малко вероятно вирусът, който се превърна в един от най-заразните в човешката история, да се е зародил в прилепи, както твърдят редица експерти.

Мнението на Редфийлд, е споделяно и от други високопоставени представители на правителството на бившия президент на САЩ, включително бившият държавен секретар Майк Помпейо. Той заяви, че има сериозни доказателства за лабораторния произход на вируса, но не ги представи.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 133 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рошко

    285 15 Отговор
    Не важно какво се говори по важно е да се говори, от векове си ядът прилепи и баш сега се пръкнал вирус от ттам, как ли сме оцеляли

    Коментиран от #7, #73, #99

  • 2 Гошо

    271 43 Отговор
    Хахах Хамериканците винаги света вода ненапита

    Коментиран от #10

  • 3 Българка

    313 5 Отговор
    Вече много учени се изказаха, че вирусът е тунингован, т.е. лабораторно създаден. Остава да се докаже дали умишлено или неволно е "изпуснат" и от кого. Кой има най-голяма облага? И дали същите, които са произвели вируса разполагат с лекарство против него? Вторият въпрос е от най-голямо значение за човечеството

    Коментиран от #8, #52, #85, #86, #122

  • 4 123

    101 4 Отговор
    Сами че се очистим.

    Коментиран от #14

  • 5 Гоце

    100 179 Отговор
    Тези от комунистическата партия на Китай трябва да плащат репарации на целия свят за вредите, които нанесоха с умишленото криене на информация за вируса и за изгубените милиони човешки животи.

    Коментиран от #100

  • 6 ТаУмВзе

    247 37 Отговор
    Френските лаборатории в Ухан са хамерикански. Краварите явно искат война с Китай и бонус Русия.

    Коментиран от #15, #23, #45, #53

  • 7 Анти ГМО

    46 114 Отговор

    До коментар #1 от "Рошко":

    Преди не е имало глобализация, не е имало как да се разпространява. Хората са умирали и не са знаели от какво.
    То е близко до акъла, ама трябва и да се мисли.

    Заглавието на тази статия е подвеждащо и е пример за фейкнюз.

    Коментиран от #18, #43

  • 8 Никой

    92 83 Отговор

    До коментар #3 от "Българка":

    Никой няма да пусне биологично оръжие без да има антидот. Пуснат е от китайците. Не случайно една от първите ваксини е тяхна. А западът с тяхната Ексел икономика са тотално неадекватни.

    Коментиран от #83

  • 9 Оня без коня

    151 7 Отговор
    Това го знаем още от миналата година, проблемът е, че има забрана да се оповестява!

    Коментиран от #33, #117

  • 10 Ама и

    36 6 Отговор

    До коментар #2 от "Гошо":

    Наш боцко е така🤧
  • 11 Помпиду

    6 90 Отговор
    от Русия, от Русия!!!
  • 12 Българин

    148 9 Отговор
    Пуснат е от Сатанистите чрез самолетите. В Китай забравиха за ковид.
  • 13 шефа

    153 4 Отговор
    Не е изпуснат тъпако ,а пуснат.
  • 14 qwerty

    92 1 Отговор

    До коментар #4 от "123":

    Виновните трябва да бъдат наказани така, че други да не си позволят повече подобна безотговорност!

    Коментиран от #71

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Коко

    151 10 Отговор
    Защо комунистически Китай върви с ускорени темпове напред:Защото закона за смъртното наказание за корупция е по силен от системата!
  • 17 цербер

    125 9 Отговор
    " Коронавирусът е изпуснат от лаборатория." Е,ДОБРЕ,ДЕ ЗНАЕМ. ДОБЪР ВИ ДЕН! ТОВА ОТДАВНА Е ИЗВЕСТНО.
  • 18 111

    14 17 Отговор

    До коментар #7 от "Анти ГМО":

    Казвали ли са ти, че си т.ъ.п? Ако не, аз ти го казвам!

    Коментиран от #106

  • 19 Помним

    132 6 Отговор
    Ние помним и сериозните доказателства в епруветката за Иракските химически оръжия размахвани в ООН от тогавашният държавен секретар!
  • 20 no name no face no number

    128 6 Отговор
    Браво открихте топлата вода сега ако кажете че и американските войници са го донесли в Ухан и пъзела се подрежда
  • 21 Неверуещ

    103 6 Отговор
    Да не стане като с химическото оръжие на Саддам в Ирак? И там бехмемного сигурни, ама не се намери...
  • 22 Истината

    87 2 Отговор
    Не е изпуснат , а е Пуснат .........
  • 23 ГруЮ

    42 5 Отговор

    До коментар #6 от "ТаУмВзе":

    Шшшт, тихо! По-голямата част от хората не знаят този факт. Няма и от къде да го научат, ако не ползват алтернативни канали за информация. Не внасяй смут в главите им!

    Коментиран от #28

  • 24 ИзвънБГ

    15 28 Отговор
    :) много сте яки, 200 трола си чатят в тролския си портал ... е поне си стоите заедно ... знаете ли че бившата ти работна позиция и националността ти дават точно 0 тежест какво дрънкаш като изкукуригаш ... но по-интересното е селективната наредба на тролския орган ... избирайки най-най-най важните и значими новини за деня ...под които да си изкарвате надника ....

    Кучетата си лаят ... кервана бавно се влачи към пропастта ...

    Терминал(НО)2

    Коментиран от #31

  • 25 Жайме

    73 5 Отговор
    Историята е същата,като тази на вируса на Синдрома на Придобитата Имунна Недостатъчност преди години. Т.нар. СПИН.

    Коментиран от #118

  • 26 Тъмните сили

    13 42 Отговор
    Всеки знае че някакви прилепи глигани които живеят в природата от години не са проблем , проблем са са китайските ориенталци от тяхните лаборатории които се опитват с пари да натрупат всемогъщество на армията си и да издухат света от всички фронтове за да завладее китайските бели грозници света
  • 27 Бай Х

    39 10 Отговор
    Ето как една лъжа с няколко клика се превръща в истина.
    Само един човек на някакъв пост да каже нещо по медиите и стадото го приема за чиста монета.
    Нека не забравяме,че монетата има две страни.

    Коментиран от #41

  • 28 ТаУмВзе

    19 0 Отговор

    До коментар #23 от "ГруЮ":

    Яко ме расмя, с това че има смут в главите. Тихо тихи да сме си.

    Коментиран от #29, #32

  • 29 ТаУмВзе

    10 1 Отговор

    До коментар #28 от "ТаУмВзе":

    РаЗсмя де. Пу Пу, смях.
  • 30 Прост китаец

    15 3 Отговор
    Имам адреса и телефона на лабораторията.
  • 31 ЕБМВГЗ

    32 7 Отговор

    До коментар #24 от "ИзвънБГ":

    Стой си там тогава, мий си чиниите или слагай плочки, абе каквото там правиш, ама не давай акъл. Хората си дават мнението, какви тролове те гонят?
  • 32 ГруЮ

    21 1 Отговор

    До коментар #28 от "ТаУмВзе":

    Смешно, смешно , ама факт. Ако знаеш как спорят с пяна на уста някои хора, при положение, че четат само заглавието на статиите или не четат нищо...а ти - праас с фактите в лицето!

    Коментиран от #37

  • 33 с кон, без кон все тая

    4 3 Отговор

    До коментар #9 от "Оня без коня":

    Вдигни забраната.
  • 34 факти

    79 5 Отговор
    Лабораторията в Ухан е директно финансирана от бюджета на САЩ още от президенството на Обама. А на всеки е ясно, че който плаща, той поръчва музиката. Този експерт що не казва този факт
  • 35 НовСветовенРед

    61 3 Отговор
    Не е "изпуснат", а е пуснат най-вероятно от дългата ръка на СеРеУ-то,Ми-6 и МОСАД.
  • 36 Усман

    6 20 Отговор
    СЛЕДВАЩИЯ КОВИД ЩЕ Е ЗА ТРОЛОВЕ НА ФАКТИ ,АЙ ЧИСТИТО
  • 37 ТаУмВзе

    23 2 Отговор

    До коментар #32 от "ГруЮ":

    Трябва да се Чете! И кратко, точно и ясно да се представя полуистината. Защото ние робите, никога няма да разберем, реалните Причини. Огризки от информация в един фрагментарно свързан свят.
  • 38 1520

    65 2 Отговор
    вирусът е от Китай точно толкова колкото намериха химическо оръжие в Ирак само САЩ са способни на подобно нещо както с атомната бомба
  • 39 антим

    55 1 Отговор
    Лаборатория - да, но американска.Да не забравяме древната мъдрост:Cui prodest / на кого му е изгодно

    Коментиран от #58

  • 40 ежко

    32 1 Отговор
    Аз не познавам електротехник, колкото и да е печен, поне веднъж в живото му да не го е бил тока! Колкото и да е умен, каквито и мерки да е вземал.Фалт.А можеше да изтърват не Ковид 19, а нещо много по-смъртоносно.....
  • 41 БАЙ КУРТИ

    46 0 Отговор

    До коментар #27 от "Бай Х":

    Нали знаеш че една лъжа ако се повтаря 1000 пъти вече става истина . Това се опитва да направят КРАВАРИТЕ .Те не били виновни . НЯМА ДА ЗАБРАВЯ ДУМИТЕ НА КИТ . ПРЕЗИДЕНТ ЧЕ МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕ ОТ КЪДЕ ИДВА БАЩАТА НА КОВИТО . Но това някъде да беше споменато в ЕВРОПА И БЪЛГАРИЯ
  • 42 1520

    61 2 Отговор
    Китай не е агресивен , агресивни са САЩ с техните воени бази по цял свят
  • 43 Гост

    10 21 Отговор

    До коментар #7 от "Анти ГМО":

    Няма смисъл са им онесняваш тука са дървени философи! От 7 големи памдемии 5 са тругнали от Китай ясно е защо преди години е било с по-бавни темпове ти им го обясни в коментара си!

    Коментиран от #134

  • 44 ПЕНКО

    16 0 Отговор
    САМО ОПРЕДЕЛЕНИЕТО " БИВШ " - ИЗЯСНЯВА НЕЩАТА !!!!!!!!
  • 45 Asar

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "ТаУмВзе":

    Искат ама няма да ги огрее
  • 46 Васил

    6 9 Отговор
    Това се знаеше от самото начало ако имаше такъв вирус и беше естествен до сега да беше се появил на Китайците им беше по лесно да обвинят прилепите.
  • 47 Елвис

    45 3 Отговор
    Все още не е излолиран или изследван така наречения вирус, и все още няма един научен метод за диагностициране на така наречения вирус. Дори напротив - всичко, случило се до този момент, е противоположно на всякаква наука, всякаква медицина, всякаква логика. Така наречените мерки не да противоепидемични, а АНТИЧОВЕШКИ, а всичко останало - ПСЕВДОНАУКА В НАЙ-ДОБРИЯ СЛУЧАЙ! Така наречените им ваксини, въобще не са ваксини, а средство за ГЕНОЦИД и СТЕРИЛИЗАЦИЯ. Така наречения вирус не е изпуснат, просто защото не съществува. Бил Гейтс и компания не могаъ да си позволят риска. Ако не сте запознати, вижте "Събитие 201" (Event 201), където доктор (Зло)бил и компания провеждат трвнировъчно упражнение срещу възможна бъдеща пандемия от... коронавирус. Ако не се лъжа, това събитие се проведе на 18 октомври, 2019 година - малко преди началото на цирка.
  • 48 Гост

    40 1 Отговор
    Изкуствено създаден за да се провери до колко може да издържи светът,да се преразпределят богадствата и да се прочистят не малка част от населението.Следващият вирус ще е още по-коварен...Всичко се планира много прецизно ...
  • 49 Нане

    28 0 Отговор
    лабораторията е поне на 10 000 км от Ухан! Ухан е бил лабораторна маса с епруветки и бели мишки.
  • 50 смерш

    48 1 Отговор
    Най вероятно е при съвместното учение между американски и китайски специалисти в Ухан сте провели дивесионно мероприятие в типичен за янките стил с цел вътрешно дестабилизиране и международен натиск срещу КНР!
    Не сте оценили обаче способността на тоталитарната държава за справяне с кризи и възможностите за пренос на вируса в собствената ви страна,което и се случи! Сега вашето население плаща най-висока цена със многото летални случаи !

    Коментиран от #140

  • 51 1234

    44 0 Отговор
    Тая лаборатория в Ухан е американска.
  • 52 БОЛИВУД СЕСТРА НА ХОЛИВУД

    0 15 Отговор

    До коментар #3 от "Българка":

    МНОООГО ФЕНТЪЗИ ФИЛМИ ГЛЕДАШ😬😬😬
  • 53 Кой

    4 3 Отговор

    До коментар #6 от "ТаУмВзе":

    Друго си е като си начетен. Поздрави
  • 54 Реалист 2

    12 2 Отговор
    Публикувано във факти.бг: заяви БИВШИЯТ директор на американските Центрове за контрол и превенция ... в интервю за телевизия CNN ...МНЕНИЕТО на Редфийлд, е споделяно и от други високопоставени представители на правителството на БИВШИЯ президент ...

    Просто е една версия , едно мнение ,и то на американец , и то бивш , и то пред CNN , едва ли си заслужава емоцирането !
  • 55 Симеон

    43 7 Отговор
    😄 Още през пролетта миналата година, когато все още американската пропагандна машина не се беше активирала, учени от различни държави стигнаха до извода, че произхода на коронавируса е в Австралия, след което заразата е била пренесена в Ухан (най-вероятно по време на международните военни игри през есента на 2019). По него време американците се подиграваха на епидемията, а огромен брой малоумни американци си правеха видеоселфите, които още повече техни сънародници малоумници разпространяваха в ютуб и туитър - как ближат кутиите в моловете или тоалетни чинии - показвайки, че не им пука за заразата. По-късно американската пропагандна машина влезе в час и започнаха опитите да припишат вината на китайците. Нямат край опитите на американците да спънат китайската икономика. Колкото по-ясно осъзнават, че необратимо изостават икономически от Китай, толкова по-голям ще бъде натискът и опитите за дестабилизация на азиатската държава. За щастие на китайския народ, там не управляват продажници като тукашната Тиква - иначе досега отдавна да бяха станали плячка на американските хиени. Там управляват едни от най-добрите политици - с визия за развитие и неподатливи на натиск отвън. Поздравления за КПК - от държава, която през 1989 бе по-зле от България икономически, те направиха Китай икономически най-силната държава в света, съчетавайки пазарна и планова икономика. Миналата година приключиха работа по програмата за отстраняване на крайната бедност, за което получават поз
  • 56 Симеон

    19 4 Отговор
    😄 Още през пролетта миналата година, когато все още американската пропагандна машина не се беше активирала, учени от различни държави стигнаха до извода, че произхода на коронавируса е в Австралия, след което заразата е била пренесена в Ухан (най-вероятно по време на международните военни игри през есента на 2019). По него време американците се подиграваха на епидемията, а огромен брой малоумни американци си правеха видеоселфите, които още повече техни сънародници малоумници разпространяваха в ютуб и туитър - как ближат кутиите в моловете или тоалетни чинии - показвайки, че не им пука за заразата. По-късно американската пропагандна машина влезе в час и започнаха опитите да припишат вината на китайците. Нямат край опитите на американците да спънат китайската икономика. Колкото по-ясно осъзнават, че необратимо изостават икономически от Китай, толкова по-голям ще бъде натискът и опитите за дестабилизация на азиатската държава. За щастие на китайския народ, там не управляват продажници като тукашната Тиква - иначе досега отдавна да бяха станали плячка на американските хиени. Там управляват едни от най-добрите политици - с визия за развитие и неподатливи на натиск отвън. Поздравления за КПК - от държава, която през 1989 бе по-зле от България икономически, те направиха Китай икономически най-силната държава в света, съчетавайки пазарна и планова икономика. Миналата година приключиха работа по програмата за отстраняване на крайната бедност, за което получават поз
  • 57 Симеон

    33 3 Отговор
    .... Миналата година приключиха работа по програмата за отстраняване на крайната бедност, за което получават поздравление от всички международни институции (Световна банка, МВФ, дори самият ген. секретар на ООН ги поздрави) и същевременно постепенното вдигане на доходите отдолу нагоре доведе до това, че днес средната класа в Китай обхваща половината население на държавата. Енергетика, транспорт, наука, високи технологии - няма сектор, в който да не постигат невероятни резултати и да удивляват света. Дори западни анализатори отчитат китайските успехи - примерно, за по-малко от 12 години (колкото Тиквата управлява тук) в Китай са построили повече от 36 000 км железопътни линии за високоскоростни влакове, което превърна Китай в държавата с най-дълга и най-гъста мрежа железопътни линии за високоскоростни влакове. През същото това време тук нашите управници успяха почти напълно да съсипят българския железопътен транспорт. Или пък, че тази година китайците започват строителството на собствена космическа станция в околоземна орбита - единствената държава, която се решава на подобна стъпка.
  • 58 стоян

    3 28 Отговор

    До коментар #39 от "антим":

    До 39 ком -другари -в омразата си към САЩ пишете глупости -да няма да се самозаразяват американците бе другарю -затова ли има най много заразени в САЩ и най малко в Китай

    Коментиран от #59, #120

  • 59 Симеон

    39 2 Отговор

    До коментар #58 от "стоян":

    В САЩ има най-много заразени, болни и починали от коронавирус, защото здравната система на американците е най-лошата здравна система между развитите държави. Тя дори не обхваща цялото население - повече от 40 млн американци не са в здразно-застрахователната система и никой няма представа здрави ли са, болни ли са и дали не разпространяват заразата.
  • 60 Гост

    17 2 Отговор
    Създаден от китайци, финансиран от американци.
  • 61 Зевс

    14 1 Отговор
    Коронавируса е създаден да убива нежно, елегантно и когото трябва. Нека всеки направи изводите , от къде идва.
  • 62 Топлата витрина в Ухан 2019

    2 4 Отговор
    Чунг,тези са малко недопечени,бе!..-И кв'о,няма да се свърши света шефе.
  • 63 Виждащ

    24 9 Отговор

    До коментар #15 от "1912":

    Вируъсът е създаден от Китай и демократите.Толкова ли не ви светна.Тръмп наложи много санкции на Китай, и ако нямаше вирус "спящата мумия" нямаше да го бие на изборите.Отделно на това чрез вируса и новите му щамове поддържат тотален контрол над бялото население на планетата.Тръмп го изкарваха какъв ли не психопат, когато спечели изборите, но не започна нито една война през мандата си.Големият въпрос е как тия хлебарки (китайците) ако вярваме на офицялната версия, 2 месеца се е сеел вируса навсякъде сега нямат или имат пренебрежимо малко заразени.Дали по някакъв начин дали в храната или по друг начин не са ги имунизирали предварително или пък вируса е специално разработен да удря бели хора.Защото аз невиждам тъмнокожите примерно масово да лежът интубирани като нас.ЕС и Русия нямат нищо общо с тая работа.Руснаците си действат с полоний и новичок ЕС с нищо.

    Коментиран от #64

  • 64 Criminal

    10 5 Отговор

    До коментар #63 от "Виждащ":

    Aбе да направим вирус дето хваща само такива с лилави венци и всичко ще си дойде на мястото
    ...........ще остане тук там някой бял турчин и евреите, ама ще построим висок комин...........
  • 65 Ооо

    28 2 Отговор
    В тази лаборатория шефовете са американците :( защо не казват че е тяхната лаборатория която е в Китай град Ухан ? :(((

    Коментиран от #108

  • 66 Нъц

    14 2 Отговор
    Или по точно "пуснат " и още по-точно не от лаборатория в Ухан , а от лаборатория на влечугите , които са обсебили планетата !
  • 67 Пако

    36 1 Отговор
    Американска лаборатория под егидата на Гейтс.Целта им ебила да уморят и съкратят чувствително китайците,но нещата излязоха извън контрол. Който зло мисли ,зло намира.
  • 68 Нямам срам

    6 2 Отговор
    Пийте една студена вода какво се прягате да коментирате се едно нещо ще промени
  • 69 Тошо

    24 1 Отговор
    Китай спечели 3та световна война и взе тотален превес над САЩ.
  • 70 1000

    6 2 Отговор
    Ако някой си направи труда да намери какво точно е казаал - това просто било неговото мнение. Доказателства няма. Аз пък смятам, че вирусът е дошъл от казан за ракия е Бусманци. И аз нямам доказателства.
  • 71 СмЕх

    12 1 Отговор

    До коментар #14 от "qwerty":

    Престани да бъдеш толкова наивен.Свали си най-после розовите очила...Тези които съдят са виновните!
  • 72 Тиква

    2 8 Отговор
    Иебаа ще се сцепите от простотия. Всички са знаещи. Ходете да помогнете в някое Ковид отделение и после пишете. Кратуни
  • 73 Истината

    1 22 Отговор

    До коментар #1 от "Рошко":

    Търсите там ,където няма нищо ! Еболата се появи след изсичане на гори и пожари ! Пожарите в световен мащаб ,направиха така,че вируси непознати за хората изпълзяват като този- от Сибир !!! От тази провинция в Китай ,ходят да работят в Русия !
  • 74 ...

    3 14 Отговор
    100% китайски вирус
  • 75 МАНГЪРОВ

    4 13 Отговор
    ВАЖНО Е МАГЪРВО КАКВО КАЗВА ПО ВЪПРОСА?

    НЕЩО С КОЛЕКТИВНАТА ОТГОВОР, КОГА ЩЯЛ ДА Е? КАТО ИЗМРЕМ ЛИ?

    ТОЯ МАНГЪР СКОРО НЕ Е БЯГАТ ОТ ТЕЛЕВИЗИЯ В ТЕЛЕВИЗИЯ ДА КАЗВА ЧЕ ТОВА Е ОБИКНОВЕННО ГРИПЧЕ И ДА ПИЕМ АСПЕРИНЧЕ

    И ЧАЙЧЕ

    ЩЕШЕ СИ КЪСА ДИПЛОМАТА, КОГА ОБАЧЕ НЕ СЕ РАЗБРА
  • 76 7654321

    5 1 Отговор
    Да вярваме, че е неволно създаден и изпуснат...

    Коментиран от #77

  • 77 Другия с коня

    9 2 Отговор

    До коментар #76 от "7654321":

    Обратното е....Умишлено създаден и неволно изпуснат,което е малко вероятно...
  • 78 Павел Пенев

    18 0 Отговор
    А английските мутации и те ли са от Ухан?

    Коментиран от #88

  • 79 Ами тогава

    10 0 Отговор
    за каква ваксинация говорим?
  • 80 миро

    25 1 Отговор
    още миналата година руски лекар доказа че вируса е изкуствено създаден
  • 81 КВО СТАВА

    23 0 Отговор
    ТАЗИ ЛАБОРАТОРИЯ Е ПОД КОНТРОЛА НА САЩ - ЗНАЕМ ГО ОТ НАЧАЛОТО , КОГАТО САЩ ИСКАХА ЗАТВАРЯНЕ НА КИТАЙ , А ТЕ НЕ ГО НАПРАВИХА !
  • 82 жа ажа

    1 2 Отговор
    да от такава на центр разуз управ
  • 83 Бкп

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Никой":

    Първа е спътника.
  • 84 Андонов

    9 3 Отговор
    2019-военна олимпиада.Ковид 19.
    Чириране.БИЛ ГЕЙТС.Който разбал добре.Приятна вечер.
  • 85 Ббб2

    21 0 Отговор

    До коментар #3 от "Българка":

    Преди даде създаде отровата,първо се прави противоотровата!Дяволски гениален план!Достатъчно опасен ,за да изплаши целия свят ,без да убие всички!Целите ги виждаме,един "Прекрасен нов свят"
  • 86 Така е

    10 0 Отговор

    До коментар #3 от "Българка":

    Имат лекарста,но исчакват малко да се прочисти планета,много е нарастнало световното население.
  • 87 vasik atanasova

    0 1 Отговор
    китай русия америка
  • 88 Доктор ох

    6 0 Отговор

    До коментар #78 от "Павел Пенев":

    Те са просто под вид,така вирусът си търси вратички за оцеляване.
  • 89 ИМПЕРИАЛИСТ

    23 0 Отговор
    Обърквацията е пълна, защото НЕ Е ВИРУС, А ИЗМИСЛИХА, ЧЕ Е КО-ВИРУС...И защо все още няма снимка от електронен микраоскоп на тази голяма органична молекула???
  • 90 Мнение

    10 7 Отговор
    Има логика. Самите действия на китайците веднага следкато разбраха че са го изпуснали показват и потвърждават тази теория. Те действаха много организирано, от първият момент се отнесоха много сериозно, като към заплаха която познават и знаят какви вреди може да нанесе.
    Единствено те построиха полеви болници и направиха първи тотална изолация. Останалият свят действаше недоверчиво и мудно докато не изпита пораженията.
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Червена Напаст

    4 17 Отговор
    Откъде започва SARS COV 1?
    Китай – даже вече се твърди че и през 2003 е тръгнал от Ухан!
    Комунизма е напаст, която не може да бъде ограничена само в територията на държава, която експлоатира – Чернобил, Ухан Френската революция, Октомврийската революция
  • 93 Анонимен

    9 1 Отговор
    До 91.Върви във Детройт за да живееш щастливо.

    Коментиран от #98

  • 94 1122

    9 0 Отговор
    Защо изобщо някои хора се занимават с такива вируси ,които да унищожават населението на планетата.Дано и те да опитат от сътворението си!
  • 95 Баце

    13 0 Отговор
    Не точно в прилеп, а в Батман, а всички знаем къде живее Той.
  • 96 факт

    4 2 Отговор
    а в сащ лаборатории имали!?
  • 97 Ха ха ха ха ха

    5 1 Отговор

    До коментар #91 от "руски соросоиден кравар":

    Шошон, много си залюхан:))))
  • 98 руски соросоиден кравар

    3 21 Отговор

    До коментар #93 от "Анонимен":

    Комунде,Детройт е най-бедния град в САЩ,а икономиката му е в пъти по-развита от онова гето Москва.Разбираш ли сега къде са едните и къде са другите ? Руснаците са последна дупка на кавала във всичко.На първо място са единствено в мизерията!

    Коментиран от #101, #105, #110

  • 99 Милен

    25 1 Отговор

    До коментар #1 от "Рошко":

    Вирусът е създаден в САЩ, просто в Ухан са счупили ампулата

    Коментиран от #102

  • 100 Стара чанта

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Гоце":

    Да живеят `сите Компартии по земното кълбо ! Сега и завинаги !
  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 4455

    16 2 Отговор

    До коментар #99 от "Милен":

    Напълно съм съгласен. Подлостта на САЩ клони към безкрайност! Нали САЩ създадоха вируса на СПИН? Имат опит. А Китай им е враг номер 1.
  • 103 Щом американец

    13 0 Отговор
    казва нещо, се запитайте защо го казва... Вероятно доста съмнения водят към АМЕРИКАНСКА лаборатория...
  • 104 Просветен илюминат

    3 0 Отговор
    Когато един човек се оперира,след като го зашие доктора кой отговаря за неговото възстановяване и раната да зарастне? Хайде сега се замислете върху този момент и си дайте сметка колко е съвършено човешкото тяло да се самолекува,а вие вируси и ваксини обсъждате и спорите за глупости.
  • 105 Под гето

    7 0 Отговор

    До коментар #98 от "руски соросоиден кравар":

    "Москва" имаш предвид градът Москва в САЩ , нали? Прав си , ако е така...
  • 106 Анти ГМО

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "111":

    Не се обиждам, когато тъпаци се опитват да ме засегнат. Те нямат друг шанс.
  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 Истината2

    4 0 Отговор

    До коментар #65 от "Ооо":

    А защо Китай им разреши да има такава лаборатория в държавата им.Има нещо гнило в цялата работа,но не се знае какво е точно.

    Коментиран от #124

  • 109 оооооооо

    14 0 Отговор
    Че е създаден от човек всеки средно интелигентен човек го е разбрал !
    Сега напишете ,чии собственик или коя западна фирма има дял в тази лаборатория в Китай??? Има едни ГОВЕДА от запада,който искат целият свят да им се кланя и робува.....И досега няма отговор за СПИН,че е от маймуни тръгнал вярвате ли? Експеримента е на САЩ и започват експеримент на вирус действащ с/у определена раса- негройдната! Но природата е по силна и вирусът мутира,след толкова години знаете ли кои е най-големият печеливш от вируса СПИН,чий лекарства го потискат и колко струват ,и каква печалба носят на американски фармацевтични фирми???
  • 110 американска соросойдна ушанка

    3 0 Отговор

    До коментар #98 от "руски соросоиден кравар":

    бящатати като та е правил та хвърлил У последната дупка на кавала и си Нищо във всичко.На първо място са единствено в писането на простотия!
  • 111 Уолт Дисни

    8 0 Отговор
    Вероятности, сметки и доказателства са три различни неща. Този бай ви Робърт Редфийлд никога няма да покаже доказателства, защото просто ги няма. Типично по американски - приказки много, но доказателства липсва!
    Помним Хирошима /Нагасаки, Виетнам, Либия, Ирак и другите скълъпени истории на Америка и Холивуд ;)
  • 112 АНАЛИЗАТОР

    9 0 Отговор
    От глобалистите в САЩ , дойде заразата . Не Китай , а Америка е виновна за всичко това .
  • 113 Герб се е пръснала на 50 п

    1 0 Отговор
    Герб се е пръснала на 50 партии за да разсеят и откраднат гласовете на другите партии.. Което е престъпление.. Затова номер 11.за да си върнем България.. Българите са заспал народ и докато спахме Боко открадна 90 милиарда които никога няма да върне
  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Само питам

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Оня без коня":

    Гей Билтс или Шорош ти забраниха?
  • 118 Ха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Жайме":

    А "Ебола" ?
  • 119 Гост

    6 0 Отговор
    Но кой е финансирал тази лаборатория е по-интересното? Защото излязоха данни в Интернет, че това е правил Сорос. Малко преди прилепът да бъде изяден, в злополучния китайски град, в който случайно има биологична лаборатория, съвсем случайно пристигат американски военни. лица.
  • 120 Ха ха

    4 0 Отговор

    До коментар #58 от "стоян":

    Те заразиха Китай.Не очакваха ефекта на бумеранга.Освен това не мисли,че са се загрижили за милионите мизерстващи латиноси,афроамериканци,азиатци ,които са без осигуровки там.Гей Билтс вече е най-голямият собственик на земя за земеделски нужди в света.
  • 121 Доктор Ох Боли

    2 3 Отговор
    Китай трябва да плаща на целия свят заради този вирус.
    А подобни дейности в такива лаборатории трябва да се забрани. Както разсработката на химически оръжия.

    Коментиран от #125

  • 122 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Българка":

    В тази връзка трябва да се си спомним речта на Бил Гейтс в Давос 2010 година. Там той изнася реч, в която споменава пренасекението на Земята. И че този въпрос може да се реши като се редуцира населението чрез ваксини. Речта е произнесена за специално отбрани хора, но естествено при съвременните технологии е записана и пусната в Интернет.

    Коментиран от #129

  • 123 Надежда

    4 0 Отговор
    На мен силно ми се привижда нов Нюрнбергски процес! Ако на СВЕТА му е остало ЧУВСВО ЗАСПРАВЕДЛИВОСТ!!!!
  • 124 Ха ха

    3 1 Отговор

    До коментар #108 от "Истината2":

    Ако дойде Пфайзер,Шмайзер или Астропитека и пожелаят да открият филиал за съвместни изследвания, Кой не би се съгласил?Големите компании вкарват оборудването,учените, а от местните се иска терен за работа и лабораторни мишки.
  • 125 Костова

    2 0 Отговор

    До коментар #121 от "Доктор Ох Боли":

    А ако някоя от биологичните лаборатории на Пентагона в Африка Грузия или Украйна например изпусне смъртоносна зараза? Кой ще бъде виновен? В Google е достатъчно да нащтракаш на клавиатурата ,, Био лаборатории на Пентагона ". Те разбира се са секретни, но това се отнася предимно за дейността им. В Google дори има карта в кои държави се разполагат. Има ги в Африка, Азия, Китай, всички бивши съветски републики (без Белорус) и т.н.

    Коментиран от #127

  • 126 Шаран БГ

    2 0 Отговор
    Не е "изпуснат", не е "изтърван", г-н Редфийлд !
    НЯКОЙ му е оставил портичката широко отворена......., през деня...през нощта.....да се разхожда на воля по света !!!
    То не е НЕВОЛНО нехайство ...... То си е УМИШЛЕНО престъпление !!
    НО ! Написаното преди години в Библията ТРЯБВА да се сбъдне !!!
  • 127 Доктор Ох Боли

    2 0 Отговор

    До коментар #125 от "Костова":

    Хайде да го напиша пак за тези, които не могат да четат!
    "А подобни дейности в такива лаборатории трябва да се забрани. Както разсработката на химически оръжия. "
    А който причинява смърт и разруха по света, да си плаща!
    За съжаление няма как да бъде накаран ако е голям и силен.
  • 128 Вуте

    2 1 Отговор
    Прав е! Лабораторията е тяхна.
  • 129 Пурко

    0 2 Отговор

    До коментар #122 от "Гост":

    Разбрахме, че ти си от "избраните", що знаеш какво е говорил на тая среща. Защо мълча десет години, бе пу.тьо? Ти си от тия, които в понеделник знаят числата от тотото от изминалия тираж!
  • 130 незнайко

    5 1 Отговор
    ОФИЦИАЛНО КАМЪЧЕТО Е ИЗПЛЮТО !!! Сега остава да кажат защо е създаден !!!
  • 131 SAAB

    3 0 Отговор
    Не......изпуснаха го в САЩ година по рано.....закриха лабораторията / имаше бум на пневмония сред младите ....и обвиниха ел. цигарите ......не помните ли ? А в Ухан го подхвърлиха защото излезе от контрол.......между другото разработилият вируса го намериха починал в хотелска стая .....:)
  • 132 Казва някой

    4 0 Отговор
    „Китайската лаборатория по биология във Ухан е част от Glaxosmithkline, която (случайно) принадлежи на Pfizer!“ този, който прави вирусната ваксина, която (случайно) е пусната в биологичната лаборатория в Ухан и (случайно) е финансирана от д-р Fauci, който (случайно) рекламира ваксината!
    „GlaxoSmithKline се управлява (случайно) от финансовия отдел на Black Rock, който (случайно) управлява финансите на Open Foundation (Фондация Soros), която (случайно) управлява френската AXA!
    „По случайност Сорос притежава германската компания Winterthur, която (случайно) построява китайска лаборатория във Ухан и е закупена от германския алианс, който (случайно) има Vanguard като акционер, който (случайно) е акционер на Black Rock, който (случайно) ) контролира централните банки и управлява около една трета от глобалния инвестиционен капитал.
    Black Rock също (случайно) е основният акционер на MICROSOFT, собственост на Бил Гейтс, който (случайно) е акционер на Pfizer (който - помните ли? Той продава чудодейна ваксина) и (случи се) сега е първият спонсор на СЗО!
    Сега разбирате как мъртъв прилеп, продаван на мокър пазар в Китай, е заразил ЦЯЛАТА ПЛАНЕТА! "" .... копирайте и препратете бързо .... FB скоро ще бъде изтрит 👎👎
  • 133 ваксиниранВИРУС

    2 1 Отговор
    А откъде е изпуснат ШАЙКА-ВИРУСА ? От Банкя ли , от комунизма ли , от мутрите ли ?
  • 134 Няма нищо

    4 0 Отговор

    До коментар #43 от "Гост":

    неочаквано или извънредно, че Китай е обект на доста нескопосани атаки - 1. Китай е видимо доказателство за краха на САЩ; 2. В Китай е съсредоточена голяма част от населението на света - и ако нещо "тръгне" отнякъде, едва ли е възможно това да са Лихтенщайн или Андора; 3. Китай е със силно развита микробиология и медицина и това прави откриването на подобни зарази дста по-вероятно , отколкото в много други страни, вкл. и в ИС... Още доводи?
  • 135 Васил

    1 6 Отговор
    Няма начин толкава заразен вирус който се разпространява толкова лесно да е бил скрит дълбоко хиляди години. Китайците прикриват всичко защото ще им бъде поискана сметка.
  • 136 Само една

    4 0 Отговор
    малка подробност, че лабораторията в Ухан за която се твърди, че е изпуснат вируса е американска, частна построена с американски капитали. Това нещо, някак си удобно не го споменават. Защо ли?
  • 137 случаен

    1 0 Отговор
    където бил гей наля сумати пари
  • 138 Изпуснах се

    2 0 Отговор
    Със същата липса на доказателства като тоя изкукалия Редфийлд, твърдя че вирусът е пуснат от извънземните за да ни чипирата през 5Г мрежата. Това е моето мнение което няма никакви доказателства. А срещу мнението на Редфийлд има - да обясни изследванията които откриха К19 в отходни и замразени кръвни проби в Европа от преди Декември 2019. Вирусът въобще не се знае откъде е тръгнал при такива данни.
  • 139 СНиколов

    1 0 Отговор
    Миналата година когато започна всичко това,
    тези които твърдяха че е точно така изпъснат от лаборатория
    ги плюехте, че са фенвове на конспиративните теории.
    Ко стана ся не е конспирация май е реалността.
    Изключете си телевизорите и си включете мозъците,
    или поне опитайте (човек трудно се отказва от наркотиците).
  • 140 Перо

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "смерш":

    Не е изключено сценарият да е с един коршум два заека.Ако първо беше разпространен при тях как щяха да се оправдаят .