Германия и Франция трябва да изплатят компенсации на жителите на Донбас след изявлението на бившия германски канцлер Ангела Меркел, че не е имало намерение да се изпълняват Минските споразумения, заяви днес председателят на долната камара на руския парламент Вячеслав Володин, цитиран от ТАСС.
„След признанието на Меркел Германия и Франция носят морална и материална отговорност за случващото се в Украйна. Те ще трябва да платят обезщетения на жителите на Донбас за 8 години геноцид и нанесени вреди. Но това е само началото“, написа Володин в Телеграм.
Председателят на Държавната дума отбеляза, че предварително планираното неизпълнение на задължения, поети съгласно подписано международно споразумение, е не само загуба на доверие, а и „престъпление, за което подписалите Минските договорености – Меркел, (бившият френски президент Франсоа) Оланд и (бившият украински президент Петро) Порошенко“, трябва да отговарят.
„Първо, през 2014 г. външните министри на Германия и Франция подписаха в качеството си на гаранти за мирно развитие на събитията помирителен документ между законната украинска власт и опозицията. Всичко завърши с държавен преврат в Киев и геноцид над 6-милионното население на Донбас“, каза Володин.
Според него хората в Европа трябва да знаят на кого дължат проблемите си: липса на отопление и електричество, огромна инфлация и затваряне на предприятия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 стоян георгиев
Коментиран от #10, #19, #55
10:12 10.12.2022
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Последния Софиянец
10:14 10.12.2022
4 Нито
Коментиран от #39
10:14 10.12.2022
5 Реалист
Коментиран от #64
10:15 10.12.2022
6 Пич
Коментиран от #11
10:18 10.12.2022
7 Човека КоZа
Коментиран от #13
10:19 10.12.2022
8 Дефакто
10:20 10.12.2022
9 Атина Палада
Според мен идеята на Меркел за този си коментара е била да предупреди Путин да не вярва на Западняците... Не, че Путин ще им повярва сега, но Меркел за по сигурно, да не би Путин да допусне това!
Коментиран от #16, #17
10:23 10.12.2022
10 Райнхард
До коментар #1 от "стоян георгиев":
Ще включа в числото и сринатата с бомби Германия,руснаците поне се биха мъжки и си заслужиха победата!Коментиран от #51
10:26 10.12.2022
11 И ще си плащат
До коментар #6 от "Пич":
Защото трябва да мислят, когато избират кой да ги управляваКоментиран от #69
10:26 10.12.2022
12 Кочо
Коментиран от #18
10:26 10.12.2022
13 То пък
До коментар #7 от "Човека КоZа":
на Изток "света вода ненапита" ? Хеле България - първа по корупция от страните на ЕС !Коментиран от #14
10:27 10.12.2022
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Само това могат джендърите,
наши са враждебници,
дружни с нашите тирани,
с нашите изедници.
Спекуланти са омразни —
интерес им покажи,
че да виж дела проказни
и чифутски в тях лъжи." -Славейков.
Нищо добро не очаквайте от такива.
10:30 10.12.2022
16 Кочо
До коментар #9 от "Атина Палада":
Путин в крайна сметка е милиционер и си е мислил, че ще преметне Запада с шпионски игри и оперативни комбинации! Ако бе прапоршчик от армията, нямаше сега да си блъска празната картуна и да съжалява, че не е освободил Донбас и Одеса когато му е било най лесно - 2014 г.!Коментиран от #71
10:30 10.12.2022
17 Райнхард
До коментар #9 от "Атина Палада":
Не,това е индиректна подкрепа към Путин-с това си изказване тя всъщност оневинява Русия и действията и спрямо Украйна-много финно и тънко го направи!Коментиран от #31, #35, #49
10:30 10.12.2022
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Иван
До коментар #1 от "стоян георгиев":
Сирия, Либия, Куба, Венецуела, Донбас, Йемен, Сомалия, Гренада, Филипините.10:31 10.12.2022
20 Ъъъъ
Коментиран от #21, #72
10:33 10.12.2022
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Уважавах Меркел
10:36 10.12.2022
24 Антипутлерист
Товарищите сигурно си вярват че ще им се размине капитулацията и плащането на репарации за СВО-то!
А нашите бузлуджански изроди се надяват рашизма и путлеризма да оцелее,у за де се стигне до Поставяне извън закона на Комунистите и Буновските терористи.
на Коме са нужни
Курнелистите
Срадевистите
Доганистите
Бойковистите
А?!
Време е вече да се сприа с експеримента за многопартиината уйдурма- даже и парламент с ръководство не могата да си направят.
Това са комунистите и техните уродливости на посткомунистите скапани!
Коментиран от #27, #33
10:37 10.12.2022
25 Васил
10:37 10.12.2022
26 Кочо
10:39 10.12.2022
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Пухлер
10:40 10.12.2022
29 Изумен
На този трябва да сме му благодарни, че ни дава представа за ниво на падение на човешката личност. В сравнение с него девойките от околовръстното са направо чисти ангелчета!
10:41 10.12.2022
30 Дядото
Коментиран от #36, #38
10:42 10.12.2022
31 Съгласен
До коментар #17 от "Райнхард":
Меркел беше изключително разумен политик и се опитваше да настрои Германия на самостоятелни политически релси, в полза на Европа. Тя, вероятно днес е особено гневна за проваленият мир в Европа. Подобно изказване е наистина хитър начин да си го върне10:42 10.12.2022
32 Макс
10:42 10.12.2022
33 Историк
До коментар #24 от "Антипутлерист":
Не се превъзбуждай,момче,че ако си като мен на години да не си докараш инфаркт-те световните проблеми ще се разрешат и без нас!10:43 10.12.2022
34 Мария Атанасова
10:43 10.12.2022
35 Атина Палада
До коментар #17 от "Райнхард":
Може и така да е.. Аз изходих от това, че Меркел направи този коментар веднага след като Макрон заговори, че ЕС трябва да се съобрази Русия да защити своите интереси в сигурността си. Или казано по друг начин, след като ЕС (Франция и Германия) смениха тона и омекнаха по отношение на Русия.10:44 10.12.2022
36 Иван
До коментар #30 от "Дядото":
Най-известният лагер е Гуантанамо.10:45 10.12.2022
37 Зеленски
10:46 10.12.2022
38 Иван
До коментар #30 от "Дядото":
Да ги вземат от Челопеч.10:49 10.12.2022
39 Начи ний събаряне домовете на хората
До коментар #4 от "Нито":
Плащайте вие,дет сте им дали гаранции.Тоя наред ли е с главата?10:57 10.12.2022
40 Иванушка
11:01 10.12.2022
41 АУУУУУ
11:01 10.12.2022
42 Въпрос
Коментиран от #44
11:04 10.12.2022
43 Хахаха
Явно добре плащат в руското посолство
Коментиран от #46, #47
11:06 10.12.2022
44 Иван
До коментар #42 от "Въпрос":
От Иран за Покрайна с любов.11:06 10.12.2022
45 татарската морда
11:07 10.12.2022
46 Хи хи хи
До коментар #43 от "Хахаха":
Що бре, в козяшкото не плащат ли? Явно са свършили кинтите:)11:09 10.12.2022
47 Хи хи хи
До коментар #43 от "Хахаха":
Що бре, в козяшкото не плащат ли? Явно са свършили кинтите:)11:09 10.12.2022
48 Още малко
11:10 10.12.2022
49 Гоуст
До коментар #17 от "Райнхард":
До 17 и 35. Аз и в друга статия го писах. Нещо става. Отношението на НАТО към Русия и Украйна се променя( в полза на Русия). Меркел "признава" накакви грехове от миналото, Макрон зове за гаранции за Русия при споразумение за прекратяване на конфликта, Столтенберг се "страхува" от ескалация на конфликта НАТО-Русия. ОФИЦИАЛНО се появи някаква Американска частна военна компания "Моцарт". За мен това са тънки намеци, че Украйна започва да губи позиции на Европейската сцена. Въпроса е каква е причината. Дали Украйна не започва да "тежи" много на ЕС.(икономически,финансово, ресурсно, косвени икономически загуби и др.)Коментиран от #53, #54
11:12 10.12.2022
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Владимир Путин ауспуха
До коментар #10 от "Райнхард":
Затова бяха умрели без лендлийза11:13 10.12.2022
52 Наблюдател
Коментиран от #74
11:13 10.12.2022
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Бесен- _Язовец
До коментар #49 от "Гоуст":
Единственият проблем пред НАТО ще бъде, че от руска страна няма да има кой да подпише акта за пълната и безусловна капитулация на Русия. Психопата Путин и шайката му или ще бъдат линчувани от самите руснаци или ще са избягали в Северна Корея11:14 10.12.2022
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 не може да бъде
Коментиран от #58
11:33 10.12.2022
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Тръмп
До коментар #56 от "не може да бъде":
Какво признание? Няма ли някой да цитира какво е казала Комсомоската секретарка? Знаем как се вадят фрази от контекста и се тълкуват както дявола тълкува Евангелието!Коментиран от #75
11:40 10.12.2022
59 Наблюдател
Коментиран от #76
12:03 10.12.2022
60 Клемансо
12:13 10.12.2022
61 Дядото
12:18 10.12.2022
62 Урюрвкос
Коментиран от #66
12:30 10.12.2022
63 Гост
Коментиран от #70, #81
12:38 10.12.2022
64 Гост
До коментар #5 от "Реалист":
Само дето фактите говорят друго - години наред Янукович води преговори за членство в ЕС (той с това обещание дойде на власт). И когато това се случи (договора за асоциирано членство беше ратифициран о ЕП) и той се врътна за 3 дни, загърби години усилия и реши да подписва договор с Русия, въпреки желанието на хората. Т.е. събитията на Майдана са в резултат на руския преврат.Коментиран от #77, #78
12:43 10.12.2022
65 ЕУ завинаги
13:02 10.12.2022
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Шевченко
13:05 10.12.2022
68 Гаранция - Франция
13:14 10.12.2022
69 2020
До коментар #11 от "И ще си плащат":
Още ли вярваш, че има избори и че хората избират? Вярваш и в Дядо Коледа - може би???13:20 10.12.2022
70 питам си
До коментар #63 от "Гост":
А кой определи границите на Окаринвата, за да се спазва целостта ???13:21 10.12.2022
71 Сигурно тогава
До коментар #16 от "Кочо":
и Путин не е имал готовност да се изправи пред такъв враг като колективния запад начело с ФАЩ и му е трябвало време да се подготви. Като имаш в предвид в какво състояние получи управлението на държавата след Белязания и пияницата Елцин, нищо чудно да не е имал друга алтернатива.13:37 10.12.2022
72 В грешка си, бе академиче, соросолюбиво.
До коментар #20 от "Ъъъъ":
Донбас, Луганск и Крим са Новорусия, а останалата част от ОсРайна, Малорусия. Франкенщайн, подобен на Косово и Македония.13:43 10.12.2022
73 Коментар
13:54 10.12.2022
74 Халюционираш, драги.
До коментар #52 от "Наблюдател":
Твоя "цивилизован" свят се самонадхитри и надскочи сянката си. Оттича в канализацията на историята, благодарение на подкупните си политици, внедрени от ФАЩ и водещи проамериканска политика, в абсолютен ущърб на европейските народи. Следва вторично деградиране и ново, тъмно средновековие.13:55 10.12.2022
75 Това важи в пълна сила
До коментар #58 от "Тръмп":
за написаното от тебе. Голи приказки, без всякакъв смисъл и нескопосана агитацийка.13:59 10.12.2022
76 Американците
До коментар #59 от "Наблюдател":
първо спасяват себе си. Затова насадиха Европката на тези пачи яйца, чрез подставените си марионетки в цялото ЕС. Те никога не са помагали на някой, с едно, единствено изключение. Това е Израел. Всяка година даряват безвъзмездно парична и военна помощ в милиарди.14:05 10.12.2022
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 цензурка, а?
14:25 10.12.2022
80 Къде е Меси
14:55 10.12.2022
81 Атина Палада
До коментар #63 от "Гост":
Украйна излиза от СССР като денонсира договора с който УССР се създава и влиза в състава на СССР! Ами като денонсира, защо не връща присъединените към нея по силата на този договор земи? Сега разбра ли Русия кои граници признава на Украйна?И тук д ати отговоря на следващия ти пост, за влизането на Украйна в ЕС! Янукович и ЕС бяха подписали предпресъедителните договори за влизане на Украйна в ЕС! Отделен въпрос е, че ЕС нямаше да приеме Украйна никога, най - малкото защото Украйна е с неузаконени граници. А при влизането й в ЕС, това е едно от изискванията.. Така, че Украйна трябваше да узакони границите си в съдилищата..... след което ще й се наложи да върне присъединените към нея земи по силата на договора за който споменах горе.. А Украйна без богатите на природни ресурси региони не е необходима на ЕС! В Нато също не можеше да влезе поради същата причина. Обаче, при един преврат и поставяне на марионетно правителство в Киев... то същото това марионетно правителство може да си поставя ракети със всякакъв обсег на границата с Русия... Сиреч САЩ, чрез марионетките си могат да си поставят каквито и ракети пожелаят.....
Янукович няма никаква вина.... и какъв договор. Е подписал с Русия тогава? Заа поредния транш от милиарди долари на Украйна... През годините до 2014г Русия помагаше на Украйна финансово и не й се е месила във вътрешните работи... Искате в ЕС? Ок! Русия нямаше против това.. Единственото, което Русия искаше е на границата й да няма американск
Коментиран от #82, #83
15:05 10.12.2022
82 Атина Палада
До коментар #81 от "Атина Палада":
Единствено, което Русия искаше е, на границата й да няма американски ядрени ракети.... И само за това, че Русия не иска американски ракети на своята граница е заклеймявана. Дали САЩ ще са съгласни Русия да постави свои ракети по границите на САЩ? М?Коментиран от #84
15:07 10.12.2022
83 Тръмп
До коментар #81 от "Атина Палада":
“…..Янукович и ЕС бяха подписали предпресъедителните договори за влизане на Украйна в ЕС! Отделен въпрос е, че ЕС нямаше да приеме Украйна никога, най - малкото защото Украйна е с неузаконени граници. А при влизането й в ЕС, това е едно от изискванията.. Така, че Украйна трябваше да узакони границите си в съдилищата.”Е, тука много ясно си дал причината поради която Просия анексира Крим и нападна Украйна!!!
Коментиран от #85
15:37 10.12.2022
84 Тръмп
До коментар #82 от "Атина Палада":
Ами това няма/ШЕ да се случи никога. Дори приемането и в НАТО няма/ШЕ да се случи. Ама каквото Сам си направиш, дори чичо Сам не може да ти го стори!Коментиран от #86
15:39 10.12.2022
85 Атина Палада
До коментар #83 от "Тръмп":
Причина Путин да си прибере Крим е преврата в Украйна, и опита на САЩ да отнемат Черноморската база НА Русия и да изградят своя. Това го каза и на тогавашния шеф на Пентагона:- " Да отнемем базата на руснаците и да изградим своя, беше прекалена провокация от наша страна" и продължи с.... "И някой очаквал ли е, че Путин ще стои със скръстени ръце"!? (край на цитата)Коментиран от #87
16:15 10.12.2022
86 Атина Палада
До коментар #84 от "Тръмп":
Кое нямаше да се случи? Мръсната бомба ли за която говореше Зеленски?Ти наивник ли си или гл@пак?
Коментиран от #88
16:17 10.12.2022
87 Тръмп
До коментар #85 от "Атина Палада":
А дали анексията на Крим не предшества Майдана??Коментиран от #89
16:18 10.12.2022
88 Тръмп
До коментар #86 от "Атина Палада":
Нито Украйна щеше да влезе в НАТО, нито ще/ше да има ядрено оръжие! Сега ще има и от двете!16:20 10.12.2022
89 Атина Палада
До коментар #87 от "Тръмп":
Ти изобщо на кой свят живееш? Аз ти дадох и цитат! Не, не предшества майдана/преврата!Колкото до другия ти пост. Колко трябва човек да е грамотен за да мисли подобно нещо? Според мен... поне средно грамотен!
Направи си извода сам, ти къде си!
Няма да има нито едното, нито другото, защото няма и Украйна!
Коментиран от #90
16:43 10.12.2022
90 Атина Палада
До коментар #89 от "Атина Палада":
Според мен, поне средно грамотен не би мислил подобни нелепостиКоментиран от #91
16:46 10.12.2022
91 Тръмп
До коментар #90 от "Атина Палада":
Факт е, И ти го потвърди, анексирането на Крим беше за Просия приоритет заради морската база и заради договореноста която Украйна имаше с ЕС за членство! След като Запада проспа и не наказа този криминален акт, Просия доби кураж и реши, че ако Украйна ще става член на ЕС, то по-добре да бъде преполовена, а защо не и заграбена на цяло, колко му е, за три дни сме я претупали!!! Тогава се вкара коза с Донбас и Луганск, е ще Украйна ги тероризирала, бля, бля, бля…..Коментиран от #92
17:02 10.12.2022
92 Гоуст
До коментар #91 от "Тръмп":
Русия си взе Крим в момента, в който НАТО нападна Югославия. Когато Русия не се намеси директно да защити Югославия, не помня кой политик тогава каза нещо МНОГО ВАЖНО от рода " сега Русия ще си вземе Крим, Абхазия, Осетия и други спорни територии защото международното право е инцидентно". Това се отнася и за Китай. (има и други страни с подобни намерения, но за сега не могат да си го позволят).Пример е Турция с о.Кипър.20:39 10.12.2022