4 Януари, 2023 16:13 570 1

„Twitter“ премахва забраната за реклами с политическа цел

  • туитър-
  • илън мъск-
  • реклама-
  • политика-
  • цел-
  • забрана-
  • премахва

Това е най-новата промяна, обявена от Илон Мъск

„Twitter“ премахва забраната за реклами с политическа цел - 1
Източник: Shutterstock

„Туитър“ заяви, че ще премахне забраната за реклами с политическа цел, която е в сила от три години, предаде Асошиейтед прес. Това е най-новата промяна, обявена от Илон Мъск, която цели увеличаване на приходите, след като той купи социалната мрежа миналата година.

Компанията обяви, че ще смекчи политиката си за реклами, свързани с каузи в САЩ и че планира да разшири възможността за реклами с политическа цел в идните седмици.

През 2019 г. „Туитър“ забрани всякакъв вид реклами, свързани с политиката, заради опасения от дезинформацията, която се разпространява онлайн, предаде БТА.

Тогавашният собственик на социалната мрежа Джак Дорси каза, че рекламите в интернет са силни и ефективни за комерсиални цели, но „за политиката тази сила носи със себе си значителни рискове и може да се използва, за да влияе на изборите и на живота на милиони хора“.

Предприетата стъпка сега слага край на политиката, забраняваща реклами на кандидати, политически партии, на народни избраници или на правителствени чиновници.

Рекламата с политическа цел съставлява малка част от общия приход на „Туитър“ и възлиза на по-малко от три милиона долара от общите разходи за междинните избори в САЩ през 2018 г.

По повод премахването на забраната „Туитър“ каза, че „рекламите с кауза окуражават общуването по важни въпроси“ и че промяната ще съобрази политиката за реклами на платформата с тази в телевизията и в другите медии“, но не даде повече подробности.

През март 2021 г. „Фейсбук“ вдигна забраната си за реклами с политическа и социална цел, която бе наложена след президентските избори в САЩ през 2020 г.

Мъск се определя като застъпник на свободата на словото и купи „Туитър“, защото според него платформата не се възползва от пълния си потенциал, който има като медия на свободното слово“. Милиардерът, който е собственик и на „Тесла“, бе принуден да намали драстично разходите и да намери повече източници на приходи, за да оправдае сумата от 44 милиарда долара, която той инвестира в покупката на "Туитър".


Поставете оценка:
Оценка 1 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Да хубаво

    0 1 Отговор
    Но не на време. Конкуренция силна. Модата всеки милиардер с със СОЦИЯЛНА мрежа не може да даде ниша на туитер който е доста изтъркана платформа и име. Има доста нови социялни платформи с доста по полярни от туитер натам отидоха много техни клиенти и добавя ме мулти платформата мета с инстаграм Фейсбук и други. Плюс откъсване от социалните слоеве на Туитър като изгони много от тях отива към фалит. НЕ Е ОПРАВДАНО ДА КУПУВА НЕЩО КОЕТО СИ Е ОТИШЛО ВЕЧЕ. И КЪМ КРАЯ НА ДИЯГРАМАТА ЗА ЖИВОТ НА ДАДЕНА УСЛУГА. СЪЖЕЛЯВАМ НО ДОРСИ БЕШЕ ПО ХИТЪР И СИ СПЕЧЕЛИ ПАРИТЕ ЗА ДА ПРОДЪЛЖИ НАПРЕД.