Резултатите от последните изследвания, базирани на снимки от бойното поле, потвърждават: под Прохоровка не е имало нито съветска победа, нито мощно танково сражение като цяло. В действителност, на полето към запад от Паметника на Победата (камбанарията на Прохоровското поле, увенчана с позлатена фигура на Богородица), над 200 танка от 29-ти танков корпус са извършили атака в стил камикадзе”, - се казва в статия на Die Welt, цитирана от NEWSru.com.
И там се прави извод, че този паметник “в същност трябва да бъде съборен”. За това, че няма никаква руска победа в това сражение, вече говореше немският военен историк Карл-Хайнц Фризер, а сега неговата версия е потвърдена от британския учен Бен Уитли, който откри в американския Национален архив Коледж-Парк (щат Мериленд) немски разузнавателни снимки от източния фронт.
Те “с максимална яснота доказват катастрофалното поражение на Червената армия под Прохоровка”, - казва се в статията на Die Welt, цитирана от InoPressa.
“Според съветската версия на битката при Прохоровка, на 12 юли 1943 г. по време на немската настъпателна операция “Цитадела” се сблъскват 850 съветски и 800 германски танкове. При това, според съветската пропаганда, са били унищожени 400 бойни машини на вермахта”, - казва се в статията.
“В действителност, срещу 672 съветски танкове са се борили 186 германски бойни машини; вечерта на този ден загубите са били 235 танка от Червената армия и 5 от вермахта - и това на няколко квадратни километра”.
В статията на Die Welt се твърди, че командващият 5-та гвардейска танкова армия генерал Павел Ротмистров при настъплението игнорира наличието на естествено препятствие във вид на ров с дълбочина 4,5 метра, и в резултат съветските танкове се стекли пред тесен мост, който станал идеална мишена за два батальона от 2-рия танков корпус на СС.
“Това беше ад от огън, дим, горящи Т-34, убити и ранени”, писа участвалия в сражението Рудолф фон Рибентроп, син на министъра на външните работи на Райха.
Само 4 тежки танка “Тигър”, командвани от Михаел Витман, са унищожили 55 съветски танков. След няколко дни в района на битката бяха изпратени немски самолети-разузнавачи, които заснеха мястото на битката на 14 и 16 юли 1943 година. На снимките ясно се виждат над 100 разбити средни танкове Т-34 и леки Т-70, до които има още 55 унищожени 32 -Т-34, 12- Т-70 и 11 британски “Чърчил”.
Според официалните данни, по които се изучава историята на Великата Отечествена война, битката при Прохоровка (на 56 км на север от Белгород) станала кулминацията на грандиозна стратегическа операция, която влезе в историята като Курска битка, която беше решаваща за обезпечаването на коренния прелом в хода на Великата Отечествена война.
"В битката при Прохоровка, която се проведе между частите на германската и съветската армии на 12 юли 1943 година, участваха едновременно от двете страни над 1500 танкове, значително количество артилерия и големи сили на авиацията.”
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Русофил
Коментиран от #6, #10, #26, #31, #70, #324, #325
09:47 14.01.2024
2 да де
Коментиран от #17, #27, #77, #129, #282
09:47 14.01.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Тъй тъй
Ааа, извинявам се, американски войник от 82-ра въздушно-преносима дивизия забил американското знаме над Райхстага.
Коментиран от #123, #209
09:47 14.01.2024
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 При теб как е?
До коментар #1 от "Русофил":
25 към 1 в полза на ядрените инженери от Сирия09:48 14.01.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Кирил
Коментиран от #95
09:50 14.01.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 А логика?
09:50 14.01.2024
14 Хасковски каунь
Четете маршал Жуков, а не волнонаемен Тагарев
Коментиран от #108
09:50 14.01.2024
15 Смех
Коментиран от #34, #126
09:50 14.01.2024
16 Фашагите сънуват победи
Коментиран от #20
09:50 14.01.2024
17 Историк
До коментар #2 от "да де":
Завзет е. Затова руснаците имат 27 милиона жертви, а германците 8.Същата "победа" е.
Коментиран от #30
09:50 14.01.2024
18 Аз съм 5
09:51 14.01.2024
19 Опорка
Коментиран от #25, #73
09:52 14.01.2024
20 Историк
До коментар #16 от "Фашагите сънуват победи":
"И какво ще промени една "победа" на Вермахта в Прохоровка преди около 80 години?Това което промени и признанието на Горбачов, че НКВД са избили 20 хиляди поляци в Катинската гора, а не както 50 години СССР лъжеше, че това бил Вермахта - показана е истината.
Поо същия начин по който и малкото още неразбрали руснаци, че ги управляват фашисти, ще го разберат.
Коментиран от #52, #72, #94, #145
09:52 14.01.2024
21 ФЕЙК
Коментиран от #51
09:53 14.01.2024
22 морския
Коментиран от #251
09:53 14.01.2024
23 файненшъл таймс
09:53 14.01.2024
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Смех в блатото
До коментар #19 от "Опорка":
"Тия упорито си просят още една танкова разходка до Берлин"Но първо до Киев. Само още три денЯ.
Коментиран от #37, #85
09:53 14.01.2024
26 Метошката
До коментар #1 от "Русофил":
Абе и сега в зле съотношението, ама изхода от Втората световна го знаем. И сега ще е така.Коментиран от #32
09:54 14.01.2024
27 Някой си...
До коментар #2 от "да де":
Абе че е превзет- превзет е, ама що ли е бил превзет. Само десет години по-късно, Германия е първа Европейска икономика, а пабедителите неистово искат да живеят като пабедените.. то така си е и досега, толкова години след превземането на Берлин..Коментиран от #43, #75, #124
09:54 14.01.2024
28 Опорка
До коментар #7 от "7777":
Хората не са виновни, просто иска да ядат. Друг е въпроса, че тия, дето им спускат тия статии, са толкова безнадеждно умствено изостанали, че не осъзнават как РЕАЛНО си дават парите за интересите на Русия.09:54 14.01.2024
29 Симо
09:54 14.01.2024
30 maloумнико,
До коментар #17 от "Историк":
половината са били цивилни, избити от германците.Коментиран от #88, #176
09:55 14.01.2024
31 За изчисленията
До коментар #1 от "Русофил":
Първо е нужна вярна информация. А тук -няма. В битката край Прохоровка, според изнесеното тук, съветската атака е напълно разгромена. Пита се в питанката - къде са оцелелите "тигри и пантери" и защо са напреднали на запад, вместо на изток? Е, от тук насетне, сметките са без кръчмаря. Също като в "контранаступа" днес.09:55 14.01.2024
32 Историк
До коментар #26 от "Метошката":
"ама изхода от Втората световна го знаем"Мда. Желязна завеса, мизерия в СССР и държавите под ботуша му.
А през това време германците караха Мерцедеси по Ривиерата.
Коментиран от #80, #326
09:55 14.01.2024
33 Наблюдател
09:56 14.01.2024
34 Аз съм веган
До коментар #15 от "Смех":
Както България балканската и първата световна. А любимите ви ватенки са бягали най многоКоментиран от #63, #119
09:56 14.01.2024
35 Възрастен деец от Канада SS
Тоя паметник ако е в Украйна, трябва да се събори, за да не се обиждат и петнят имената на "Азов", "Айдар" "Десен сектор...и татко им Бандера!
Коментиран от #188
09:56 14.01.2024
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Математическа задача
Германците загуби=5
Коментиран от #59, #130
09:57 14.01.2024
39 незнайко
09:57 14.01.2024
40 Перник
09:57 14.01.2024
41 В.В.П.
09:57 14.01.2024
42 Направих важно проучване
Нито е освободил Киев Варшава Прага София Белград Виена Берлин и други столици
Коментиран от #140
09:58 14.01.2024
43 Пропаганда, баце
До коментар #27 от "Някой си...":
Силна пропаганда. И ората -тъпи -връзват се. Разходи се до Берлин и ще бягаш презглава обратно.Коментиран от #113
09:58 14.01.2024
44 Механик
Винаги е било така.
09:58 14.01.2024
45 Дсса
Ако искат, да им се признаят изследвснията, да не ги публикуват във вестници а на научна конференция в Москва. Там има хора, които са в състояния да им оспорят написаното с аргументи.
09:58 14.01.2024
46 Хи Хи Хи
До коментар #9 от "Вашето Мнение":
Абе не знам до къде е стигнал, ама трите дня на Киеве подкараха вече три гОда..а асвабадителите още се спореват покрай Авдеевка, на 10 км от центъра на Доне цк, а ЧФ половината е под вода, другата половина я събиратна скрап по уличките на Феодосия... Иначе по план-график, асвабадителите отдавна трябваше да са в Лисабон, а те още със спуканите тръби в Масква не могат да се опраат..хихихихиии.09:59 14.01.2024
47 Киро КокорБойков
Ама тази математика не променя факта, че заради тази битка, немците обръщат назад и се спират чак в Берлин.
С подобна победа Германия може да се похвали и през ПСВ при Ютландската битка. Немците разгромяват англичаните, после се прибират в пристанищата си и не смеят повече да излизат в открито море. А разгромените англичани продъжават да господстват във всички морета.
09:59 14.01.2024
48 В.В.П.
Коментиран от #56, #71
09:59 14.01.2024
49 Ежко Бежко
Коментиран от #151
09:59 14.01.2024
50 Смех в блатото
09:59 14.01.2024
51 Симо
До коментар #21 от "ФЕЙК":
Малчо и Шишко са пуснати по хуманни причини. Ако не са ги използвали, щяло да има много повече жертви и американците по този начин са направили услуга на японците с тези бомби. От хуманни съображения и с цел запазване живота и намаляване на страданията на братския японски народ са пуснати тези бомби.10:00 14.01.2024
52 В светлината
До коментар #20 от "Историк":
на войната в Украйна е показателно, че поляците мрънкят за убитите при Катин, повечето военни (което не омаловажава престъплението), обаче с половин уста се оплакват за Волина, където 100 хиляди поляци, мъже, жени и деца са избити от бандеровците.Коментиран от #62
10:00 14.01.2024
53 Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺
10:00 14.01.2024
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 ттт
10:00 14.01.2024
56 Историк
До коментар #48 от "В.В.П.":
Ц.Хитлер и Сталин бяха съюзници и заедно нападнаха Запада през 1939 г.
Коментиран от #82
10:00 14.01.2024
57 Райнхард
Коментиран от #64
10:00 14.01.2024
58 Мишел
Това е пореден опит да се изкара, че победител във Втората световна не е Русия, воювала и разгромила 607 елитни немски дивизии, а западната част на коалицията, воювали в Африка и в западна Европа със 167 немски дивизии, сред която нито една елитна.
Коментиран от #67, #134, #320, #327
10:00 14.01.2024
59 И победителите
До коментар #38 от "Математическа задача":
С "пренебрежимата загуба" от 5 танка, мощно напреднали към ... Берлин!10:00 14.01.2024
60 В.В.П.
10:01 14.01.2024
61 Ами
10:01 14.01.2024
62 Историк
До коментар #52 от "В светлината":
50 години СССР твърдеше, че Вермахта е избил полските офицери в Катин.После се оказа, че КГБ през цялото време е имало всички доказателства, че това е дело на СССР.
Това са фактите.
10:02 14.01.2024
63 Мхм
До коментар #34 от "Аз съм веган":
Е как така пСв като първата световна я губим точно щото Немция я губи.А ВСв Немция я губи щото кой фруг я губи мърсианците ли10:02 14.01.2024
64 Райнхард
До коментар #57 от "Райнхард":
Исках да напиша 2010 година10:02 14.01.2024
65 ХАХАХА
10:03 14.01.2024
66 Дякон Унуфрий Араллампиев
Коментиран от #74
10:03 14.01.2024
67 Историк
До коментар #58 от "Мишел":
" воювала и разгромила 607 елитни немски дивизии"Германската армия никога не е имала 607 немски дивизии на форнта в Русия. Това е някаква пародия на фантазия. Дори не е фантазия.
Коментиран от #76, #81, #86
10:03 14.01.2024
68 БеГемот
Коментиран от #89
10:04 14.01.2024
69 ганев
10:04 14.01.2024
70 Морски
До коментар #1 от "Русофил":
На теб не ти ли омръзна вече да си удряш главата в стена?10:05 14.01.2024
71 Плюс ама
До коментар #48 от "В.В.П.":
Накрая, дали за тези пари не се сбиха? А нам всьо равно. Ние все сме от към булчинската страна.10:05 14.01.2024
72 Перник
До коментар #20 от "Историк":
Избили са ги така е.А тези избитите защо не се биха с германците ???А избягаха при руснаците !!!Руснаците мразят враговете си ,а предателите и страхливците ги ненавиждат!!!10:05 14.01.2024
73 русофилски мозък
До коментар #19 от "Опорка":
Още един ,болен, русофилски мозък. Те разходка до Киев не могат да организират, а ти до Берлин ги пращаш!Ало я като се събудиш пак да пишеш
10:05 14.01.2024
74 Райнхард
До коментар #66 от "Дякон Унуфрий Араллампиев":
Точно това каза и Рудолф Фон Рибентроп, а в интервю с Ото Кариус той пък каза, че оттогава това става успехна практика на Червената Армия.Коментиран от #105
10:06 14.01.2024
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 ганев
До коментар #67 от "Историк":
АЛООО...КЕНЕВ МАЙСТОРА ..ПРЕСТАНИ ДА СЕ ПРАВИШ НА БУЦА10:06 14.01.2024
77 Ами
До коментар #2 от "да де":
не е, от КРАСНАЯ АРМИЯ е завзет !10:06 14.01.2024
78 От страни
Коментиран от #110, #112
10:07 14.01.2024
79 Факт
Коментиран от #101
10:07 14.01.2024
80 А в Украйна какво караха?
До коментар #32 от "Историк":
Украйна не беше в СССР?Германците се оправиха защото тогава на запад имаше демокрация, свобода на словото и личността...и свобода на медиите! И свободна икономика, а не щепа психопати-фанатици на върха, да я командват.
Комунизма и Интернационализма се провалиха на Изток! Ще се провалят и на Запад и то по-бързичко. Вече се вижда!
Коментиран от #83, #87
10:07 14.01.2024
81 Райнхард
До коментар #67 от "Историк":
На източния фронт участваха 183 немски дивизии!10:07 14.01.2024
82 Аса
До коментар #56 от "Историк":
Западът и Хитлер бяха съюзници и заедно нападнаха Чехословакия през 1938-ма. Що се отнася до СССР той навлезе в полски земи две седмици след Германия, когато тези земи бяха останали без легитимна власт и в тях важеше единствено Законът на джунглата. Просто защитиха населениетл от бандити.Коментиран от #90, #91
10:08 14.01.2024
83 Историк
До коментар #80 от "А в Украйна какво караха?":
Набълбукал си се с руска пропаганда, но това не променя реалността: на никой на Запад не му дреме за това, че си фантазирате за "комунизъм" там.Единствения "комунизъм" на Запад идва от руските марионетки, и затова биват постепенно изолирани.
10:09 14.01.2024
84 когато излъжеш нещо не става истина
10:09 14.01.2024
85 Смех с джендърите
До коментар #25 от "Смех в блатото":
Руснаците и до Берлин стигнаха и до Киев, но я кажи твоите господари кога ще стигнат до Кабул:))) След 20 години в опит да достигнат Кабул краварите избягаха панически, нищо че бяха 33 държави срещу едни боси козари:)))))) За Виетнам и Корея има ли смисъл да те питам:))))))))Коментиран от #99
10:09 14.01.2024
86 Перник до “историка”
До коментар #67 от "Историк":
Само при Сталинград 600000 пленени немци ,румънци и италианци!!!А колко са убитите ???От къде се въдите такива “историци”???10:09 14.01.2024
87 Стриктно погледнато
До коментар #80 от "А в Украйна какво караха?":
само пазарна икономика е нужна.Демокрация, свобода на словото и личността не са толкова нужни.
Пример-Китай.
Коментиран от #172, #177
10:09 14.01.2024
88 Историк
До коментар #30 от "maloумнико,":
Амиточно вчера гледах един руски исторически филм.. жертвите сред населението (по техниданни) са около 7 млна.. останалото е войнишка маса.. 20 000 000 , и то дадени само наедин фронт. Германия воюва на три фронта, и то срещу най-мощните икономически и военно държави две години повече и дава 8 500 000.. и това е обща бройка на жертвите.. само първия месец на войната , когато Вермахта влачи непобедимая като луда крава телето си, са убити, пленени или безследно изчезнали над 2 500 000 савецки салдата..това са неопровержими ФАКТИ, изнесени от съветски военни истори ци и няма причина да се съмняваме в тях.ПП -синът на Сталин е пленен ощ на втория месец от началото на войната..Коментиран от #100
10:09 14.01.2024
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Почти НЕ
До коментар #82 от "Аса":
Лъжеш ли циркаджияЩе се изненадаш че първо СССР напада Полша обаче
Коментиран от #117
10:10 14.01.2024
91 Историк
До коментар #82 от "Аса":
Лесно проверимите ти файкове не интересуват сериозните хора.Коментиран от #210
10:10 14.01.2024
92 Ей не се спряхте...
10:10 14.01.2024
93 Да, бе
Коментиран от #107
10:10 14.01.2024
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 Пак по-добре,да копираш...!
До коментар #11 от "Кирил":
Отколкото да заснемаш в Холивуд,как кацаш на луната ...10:12 14.01.2024
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Хитрото
е спечелена ВСВ.
10:12 14.01.2024
98 Мутата
Слава на Русия.
10:13 14.01.2024
99 Смех в блатото
До коментар #85 от "Смех с джендърите":
Кой бе? :)Докато американците не решиха да се изтеглят козарите излизаха под открито небе само нощем да бият чело в скалите :) Нема Кабул, нема Мосул (Ирак, за неграмотните) :)
За Витенам кво да ме питаш: шият гащи за американците и питат за още :)
Коментиран от #175
10:13 14.01.2024
100 Е и какъв е изводът ти
До коментар #88 от "Историк":
Щото моят няма да ти хареса. Мощната и непобедима фашистка сган, въпреки техническото си превъзходство, си счупи врата, в предизвиканите от самата нея зверства. Точно това казваш. Днес не е по различно. Руснаците с лопатите и с много жертви, трошат бандерските технически тикви.Коментиран от #115, #118, #241
10:13 14.01.2024
101 Вълк
До коментар #79 от "Факт":
Тя немската каруца е за предпочитане пред съветския танк10:13 14.01.2024
102 срещу 672 съветски танкове са се борили
ВАТНИЦИТЕ И ТОГАВА - ВСВ И СЕГА НЕХАЯТ ЗА ЗАГУБИТЕ НА ТЕХНИКА И ГРУЗ 200 НА ЖИВАТА СИЛА. ТОЛКОВА МОГАТ. ТОГАВА САЩ ИМ ПОПЪЛВА ТЕХНИКАТА, А ЖИВАТА СИЛА СА Я ТРЕТИРАЛИ, ПО ЗЛЕ И ОТ ЖИВОТНИ, КОМУНИСТИТЕ НА СТАЛИН. СЕГА СЕВЕРНА КОРЕЯ И КИТАЙ ГИ ДОТИРАТ С ОРЪЖИЯ, А ЖУЖЕ ИСКА И ЖЪЛТОКОЖО ПУШЕЧНО МЕСО ОТ ТЯХ....
Коментиран от #141
10:13 14.01.2024
103 Очевидец храбър
10:14 14.01.2024
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Дякон Унуфрий АраллампиевМ
До коментар #74 от "Райнхард":
Манщайн е изготвил перфектен план всичко е вървяло по вода Но отнякъде идват някакви танкове които обръщат нещата По късно става ясно че Червената армия е имала още около две хиляди танка в резерв Битката при Курск е била предопределена10:14 14.01.2024
106 Пийпинг ТОМ
10:14 14.01.2024
107 Факт
До коментар #93 от "Да, бе":
"ама ъй е бой и... не се не забравят."Затова таксиметраджията шушляк още страда по СССР :)
10:14 14.01.2024
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Ама разбира се
10:15 14.01.2024
110 Половината японци
До коментар #78 от "От страни":
си мислят че руснаците са хвърлии бомбите над Хирошима и Нагазаки!Прав си! Така е! Пропагандата от Министерството на Истината не цепи басма.
Който контролира миналото, контролира настоящето. Който контролира настоящето, контролира бъдещето.
Коментиран от #116
10:15 14.01.2024
111 райберЪТ
10:16 14.01.2024
112 Знаеш ли колко
До коментар #78 от "От страни":
Годони след дадено събитие излиза истината.И е факт ,че за руските пълководци човека е нищо.Вперьод и квото стане.А колко ще дадат фира няма значение.10:16 14.01.2024
113 Историк
До коментар #43 от "Пропаганда, баце":
Ходил съм..и по онова време и след него и в Масква и в Берлин.. иначе самия факт , че пътникопотока от Шерметиево към Темпелхов още от онези години, че и до сега е само в едната посока е достатъчен факт човек с малко акъл в главата да си направи сам изводите. Колкото до другия факт.. десет години след Пабйедата, Германия пуска над 1 000 000 автомобила само от заводите на Мерседес, а в Русия и до сега не могат да направят една свястна кола, въпреки че окрадоха толкова много заводи отГермания..Коментиран от #128, #135
10:16 14.01.2024
114 ганев
Коментиран от #133
10:16 14.01.2024
115 Извода е
До коментар #100 от "Е и какъв е изводът ти":
Че руснаците с многобройната си техника ядат бой от славната Украиска армия с една пета от рашистко-фашистката техника10:16 14.01.2024
116 Смех в блатото
До коментар #110 от "Половината японци":
"Който контролира миналото, контролира настоящето. Който контролира настоящето, контролира бъдещето."Те затова Копейката и Захарова се пенявят за премахването на фалшификацията наречена Паметник на съветската армия. :)
10:17 14.01.2024
117 Аха
До коментар #90 от "Почти НЕ":
Също като Украйна. Само не казваш, че Хитлер вече я е прегазил цялата в този момент. С редовни избори, разбира се. Е, не без Майдан, де.10:17 14.01.2024
118 Шшшт
До коментар #100 от "Е и какъв е изводът ти":
Не бе другарю..просто диващината в Азия и липсата на пътища са причината..в блатото има цели два сезона когато нищо не се движи..говорим за почти половин година продължителностКоментиран от #201
10:17 14.01.2024
119 И след това
До коментар #34 от "Аз съм веган":
Ньойски мирен договор и без македония , беломорска тракия, северна добруджа! Какви победи , какви пет лева! Ще ти кажа, че и тогава българските политици са били прости като деса дуловска! Защото не мислиш реално затова децата на българия бягат по света.Утре няма да има кой да ти изработи пенсията!10:17 14.01.2024
120 Аман
10:17 14.01.2024
121 Ццц
10:18 14.01.2024
122 факуса
10:18 14.01.2024
123 Калпазанин
До коментар #4 от "Тъй тъй":
Точно така, простотията край нема тука. Руснаците са изгубили всяка битка с всички жертви ама тоя жорналист тогава да ни обясни с какво и как са влезли първи в Берлин. Или и там не са влизали според току що прочетени псалм. Аааа и да споменем че те няма да се сетвт и в момента Берлин е под обсада и не само ама от немци не от руснаци. Ама пак нема значение Русия е виновна10:18 14.01.2024
124 От страни
До коментар #27 от "Някой си...":
Нямат заслгата за това. Планове на Маршал за едните и разруха и глад за другие. Требваше русняците да им го върнат тъпкано и да изтрепят германчетата до крак а градовете да сринат до основите и да не дадут америкпнците да припарят близко. Тогава щеше да видиш кой е победител а кой е "пабедител". И как извръташ думите пусти.няк до.лен.Коментиран от #132
10:18 14.01.2024
125 ХАМОГИЛО
Коментиран от #137
10:18 14.01.2024
126 Ха, ха, я се дръж като мъШ
До коментар #15 от "Смех":
Точно както сега в Украйна, дето руснаците постоянно "печелят" на фронта, а накрая ще загубят войната. Понеже сега нямат от отсрещната страна друг фронт с Чърчил и Рузвелт, които освен да поддържат втори фронт да ги снабдяват и с оръжияКоментиран от #170
10:18 14.01.2024
127 Коментар
Те там на фронта едно време са зарезвали пушките,за да се снимат...да знаете хаха."Проучвания въз основа на снимки" хахахахахах няма такава глупост особено в днешно време когато с изкуствен интелект могат да подправят всичко,за да им е политически угодно.Само където разгневявате духовете,които са загинали...
10:18 14.01.2024
128 ганев
До коментар #113 от "Историк":
ХАХААА...ХОДИЛ СИ НА БАБИНИ ТРЪНКИ...ТИ ОТ СУСОРЛЕВО НЕ СИ МРЪДНАЛ10:19 14.01.2024
129 От британските лъвове
До коментар #2 от "да де":
И американските герой от тях е завзет. Руснаците само са били там, ма са дошли по-късно и са се напили. Свърши ли са им патроните и снарядите.Ядоса ли са се откраднали са два, три кенефа, убили са 20-30 деца и баби и са си тръгнали.10:19 14.01.2024
130 ти кой танк караше
До коментар #38 от "Математическа задача":
ме си така добре осведомен?10:19 14.01.2024
131 ЛегнаЛангеЛ
10:20 14.01.2024
132 Объркан от пропагандата
До коментар #124 от "От страни":
"Планове на Маршал за едните и разруха и глад за другие."Ама как, нали "великия" СССР с безкрайните си ресурси, технологичното си превъзходство и так далее, е имал цялата власт да се разпорежда, що така са мизерствали?
Коментиран от #168
10:20 14.01.2024
133 Вълк
До коментар #114 от "ганев":
Сталин е избил повече руснаци от колкото са дали в войната, да не говорим че НКВД ги е разстрелвали в гръб защото мужиците ги е било страх и са дезертирали от фронта10:20 14.01.2024
134 Да питам..
До коментар #58 от "Мишел":
Ами какви глупости пишеш , това може само болен русофилски мозАк да напише.. ПОбедител във ВСВ са народите на СССР, а не Русия.. но само Русия узурпира Победата.. пфу.. знаеш ли какво е съотношениео на воюващите русна ци спрямо тези от останалите съветски народи..мм?Коментиран от #138, #158
10:20 14.01.2024
135 Прав си
До коментар #113 от "Историк":
ПАтока към Берлин толкова беше препълнен, че една немска ксмсомолка се провикна геройски "Вилкомен" и сега иди виж кво стаа! Бегай Баце, бегай!10:21 14.01.2024
136 Гост
Коментиран от #143
10:21 14.01.2024
137 Историк
До коментар #125 от "ХАМОГИЛО":
Щото някой трябва да пази Германия от "мирните" руснаци.Коментиран от #154
10:21 14.01.2024
138 факт
До коментар #134 от "Да питам..":
Глупусти украинците например са посрещали нацистките войски с леб и солКоментиран от #149
10:21 14.01.2024
139 Срамота!
Коментиран от #144, #205
10:22 14.01.2024
140 Да питам..
До коментар #42 от "Направих важно проучване":
И като направи това проучване, разбра ли какъв номер е спретнал Жуков на въстаналите във Варшава, мм?Я кажи да чуем..10:22 14.01.2024
141 Дякон Унуфрий АраллампиевН
До коментар #102 от "срещу 672 съветски танкове са се борили":
Не съм казал но пак повтарям Количеството Винаги Побеждава Качеството Тигрите са били прекрасни машини но са ги палели с инертен подкарвач Били са тромави и трудни за подръжка с бензинов двигател с две думи пълни недоразумения10:23 14.01.2024
142 Очаквам в близко време
Коментиран от #155
10:23 14.01.2024
143 Ами не
До коментар #136 от "Гост":
Даже и знамето не е руско. Даже и Брандербургска врата не е имало. Немците сами си прославиха руснаците. От любов закачиха флага има да се вее над БИВШАТА им за онова време, столица. Кажи нещо за пролетната зеленска офанзива, че ми се губи.Коментиран от #148, #198
10:23 14.01.2024
144 Оне не не
До коментар #139 от "Срамота!":
"положението излиза извън контрол!"Ауу, руските лъжи падат една след други и затова "положението излиза извън контрол".
Чий контрол, на КГБто ли?
10:23 14.01.2024
145 Калпазанин
До коментар #20 от "Историк":
Не думай бря, сигурно Ленин Сталин Хрушчов Путин избиха 30 мил аборигени в Австралия колонизира Африка и откара в обора африканци от които 80%измряйс в трюмовете, а също така пак те избиха и 100 мил индианци там и да ти спомена че малкото оцелели все още живеят в резервати пак те избиха 25 000 палестинци затворени на собствената им земя в концлагер. Ти гусин историк коя история си чел и четеш оная там измислената или истинската, ако можеш да направиш разликатаКоментиран от #152, #159
10:24 14.01.2024
146 сайко килър
10:24 14.01.2024
147 Само лъжи и пропаганда от ватите
А истината е простичка:
"235 танка от Червената армия и 5 от вермахта"
Нефелници! 🤣🤣🤣
Коментиран от #173
10:25 14.01.2024
148 ИСторик
До коментар #143 от "Ами не":
Ми, не е руско. Знамето е на СССР, а войниците, които го качват на един от покривите ДО Райхстага не са руснаци.Два дни по-късно е направена прословутата снимка: тя е "възстановка".
10:25 14.01.2024
149 Някой си...
До коментар #138 от "факт":
Ами нормално е .. след като Сталин и комисарите са изтребили с глад над 7 милиона ..10:25 14.01.2024
150 Невеее
10:26 14.01.2024
151 факуса
До коментар #49 от "Ежко Бежко":
и сега,всичко открито и въведено от запада се забранява като вредно,като се въвежда нещо което също ще бъде обявено за вредно10:26 14.01.2024
152 Историк
До коментар #145 от "Калпазанин":
Нито е имало "30 милиона аборигени" в Австралия, нито "100 милиона индианци" в Северна Америка. Руските лъжи са плоски и са предназначени за хора, които си нямат и бегла представа от историческите факти.10:27 14.01.2024
153 Анонимен
10:27 14.01.2024
154 Е, ами
До коментар #137 от "Историк":
Бегай, защитавай! Мене ми е минало времето. Кога се клех, бех по млад и глупов. Ма са поумнех, ма нема за коги. А ти? Бегай, бегай!10:27 14.01.2024
155 Хи Хи Хи
До коментар #142 от "Очаквам в близко време":
Не знам кой какво.. ама я иди в Хирошима и после във Хабаровск например или във Владивосток и после ела да ни кажеш каква разлика си видял..Коментиран от #157, #179
10:27 14.01.2024
156 Умни руски хора казах
конкретно във посочения епизод при Прохоровка напълно нормално е ако някой мощен руски генерал пусне колона от танкове по един без възможност да ги разгърне да бъдат отстреляни от няколко тигъра и панцер 4 при условие че немските оръдия имат ефективна стрелба от над два километра а т34 не може да пробие бронята на тигър изобщо
Туй че съветските хора са си съчинили някаква история също не е новина а по скоро правило
10:27 14.01.2024
157 Историк
До коментар #155 от "Хи Хи Хи":
"Не знам кой какво.. ама я иди в Хирошима и после във Хабаровск например или във Владивосток и после ела да ни кажеш каква разлика си видял.."Някои промити от руската пропганда още си мислят, че Хирошима е като Припят.
Коментиран от #163
10:31 14.01.2024
158 Абе
До коментар #134 от "Да питам..":
Те под руски знамена са най великите победи на много народи,на нашите опълченци също,на войските ни били се с червената армия заедно почти до Берлин и благодарение ,на които България не губи земи до Стара планина.Цяла западна Украйна е от такива земи ,взети от Румъния, Унгария и Полша след всв,да не говорим за предците на пасито ,дето тази армия спаси и ако се беше само позабавила на Курската дъга можеше тоя баш атлантик пасито да го няма:)10:31 14.01.2024
159 Да ти кажа..
До коментар #145 от "Калпазанин":
Най-големите сатрапи са били освен тези, които изреждаш с такава либофф, Мяо и Пол Пот и Йенг Сари.. и всичките са били комунисти.. общата бройка на избитите от тях собствени сънародници превишава с много сумарно обявеното от теб число( което изобщо, ама никак не е вярно)10:32 14.01.2024
160 немедлено
Коментиран от #162
10:32 14.01.2024
161 Пенчо
10:33 14.01.2024
162 Мдааа
До коментар #160 от "немедлено":
Витман поне е бил истински професионален военен, а не руски престъпник, на когото са издигнали паметник за да пропагандират една лъжа.10:33 14.01.2024
163 Ами
До коментар #157 от "Историк":
Разбира се,че има разлика ,едното е ядрена авария,другото е най голямото и единствено досега масово убийство,дело на извратените 32 полови с ядрено оръжие без да има смисълКоментиран от #178
10:34 14.01.2024
164 СВД
10:35 14.01.2024
165 Харон
10:36 14.01.2024
166 Глас от бъдещето
10:36 14.01.2024
167 АЙДЕ БЕ...?!
А пък аз съм...трамвай...😆🤣😝😉👍👏!
10:36 14.01.2024
168 От страни
До коментар #132 от "Объркан от пропагандата":
Страната е била разрушена хората изтрепани и никой не им е давал планове на Маршал. И при тоаа се съвземат и отиват в космоса.Коментиран от #174
10:37 14.01.2024
169 Сандо
10:38 14.01.2024
170 мхм
До коментар #126 от "Ха, ха, я се дръж като мъШ":
Ти я разкажи друго как при цялата си моркса доминация Англичаните не могат да осигурят чрикритие на доминьона си Малта която е срината от немците10:38 14.01.2024
171 Този коментар е премахнат от модератор.
172 Обективно погледнато
До коментар #87 от "Стриктно погледнато":
Не намесвай Китай тука. Неуместно е!Това което стана в Китай се получи, по съвсем различен начин първо: с тотална диктатура и безумно евтина робска работна ръка! И чак второ: западни инвестиции и фабрики, заради евтино производство,
Начин неприложим тогава за Европа. Дори да се опитат и сега да го приложат в ЕС, колкото и да му се иска на Шваб.
СССР тогава имаше горе долу първото, но не у второто условие.
А и китаиците крадяха всичко с мълчеливото позволение на запада. И с дълги години преференвиални условия за износ,
Тъй че не си прав!
10:41 14.01.2024
173 Някой си...
До коментар #147 от "Само лъжи и пропаганда от ватите":
То и във в въздуха същата работа..само Ерих Хартман има числово повече победи от първите пет така наречени съветски аса.. Речкалов, Кожедуб , Покришкин ...и това е НЕОПРОВЕРЖИМ ИСТОРИЧЕСКИ ФАКТ.. И ЕДИН ДРУГ исторически ФАКТ-Ерих Хартман- Буби, е реабилитиран като военнопрестъпник с указ на Президента на Русия през 1997 година..нещо неясно?Коментиран от #288, #318
10:42 14.01.2024
174 Объркан от пропагандата
До коментар #168 от "От страни":
" и никой не им е давал планове на Маршал."Нали това ти пиша: защо трябва някой да "дава" нещо на страната с най-много ресурси и най-високо технологично развитие, за да се развива?
10:42 14.01.2024
175 Хаха
До коментар #99 от "Смех в блатото":
И що се изтеглиха краварите от Афганистан бе, смехурко!? Нали имат "безаталогови" орУжия, подкрепяни бяха от местна опозиция и още 33 държави, вкл. България!? Докато талибаните не навлязоха по джапанки в Кабул да ги насметят по колестниците ги мислех едва ли не за "унищожени" за толкова години, като четем и гледаме дезинформациие на атлантически сми!?Коментиран от #182
10:42 14.01.2024
176 Госта.
До коментар #30 от "maloумнико,":
Реално съветските войски губят около 13 мил.убити, Германия около 7,5мил.Другото е пленници и цивилни.10:42 14.01.2024
177 Интересно...?!
До коментар #87 от "Стриктно погледнато":
Уж Комунизма нямал бъдеще,пък в Китай управлява Китайската Комунистическа Партия и е Номер -1...!Коментиран от #300
10:44 14.01.2024
178 Историк
До коментар #163 от "Ами":
"Разбира се,че има разлика"Разликата е, че съветските и ти допускат най-голямата ядрена катастрофа в човешката история заради некадърност и "изискванията" на режима, а другата разлика е, че днес Хирошима си е съвсем нормален град, докато Припят е необитаем.
Коментиран от #212
10:45 14.01.2024
179 незнайко
До коментар #155 от "Хи Хи Хи":
Сравнението не е логично .Огромна разлика има . Хирошима е в страна с 377 973 km² площ а Хабаровск е в страна с 17 100 000 km² . В единия град е падала атомна бомба а в другия не . Хирушима е възстановен защото нямат излишък от площ за да го построят на друго място !!! Хабаровск няма нужда да се развива и расте . Русия има достатъчно място .Коментиран от #183
10:45 14.01.2024
180 ганев
10:45 14.01.2024
181 Абсурдистан
Коментиран от #192, #194
10:45 14.01.2024
182 Смех в блатото
До коментар #175 от "Хаха":
Щото насила хубост не става и като не могат да се променят си заслужават да тънат в мизерия и средновековна изостаналост. ПАрите на американците ще отиват другаде, а ония ще продължават да изпълняват нечия друга воля.Коментиран от #197, #200
10:46 14.01.2024
183 Историк
До коментар #179 от "незнайко":
Хабаровск е с по-малка градска площ от Хирошима, другарю.10:48 14.01.2024
184 Хаха
Коментиран от #280
10:48 14.01.2024
185 Историк
Коментиран от #220
10:48 14.01.2024
186 дайте да дадем
Коментиран от #254
10:49 14.01.2024
187 Андропов
Коментиран от #256
10:49 14.01.2024
188 То и това е целта
До коментар #35 от "Възрастен деец от Канада SS":
на статията!Още много такива ще има. "Новите проучвания" продължават и медиите няма къде да ходят, че да не ги отразят/
10:49 14.01.2024
189 Студопор
И всичко, само за да се демонизира един народ.
Коментиран от #211
10:50 14.01.2024
190 Този коментар е премахнат от модератор.
191 Историк
Коментиран от #202, #208
10:52 14.01.2024
192 Хаха
До коментар #181 от "Абсурдистан":
Така е - "няма" руска победа при Прохоровка!? "Ужасени" от руските загуби немците отстъпват до Берлин и "великодушно" дават на руснаците за "утешение" да забият червено знаме на Райхстага! Давай още глупости, с "интерес" ще ги чета...10:52 14.01.2024
193 Бойкот на алчните О.Л.Х.
че знамето с пречупения кръст се е веело над Кремъл...
10:53 14.01.2024
194 КАСАПИН
До коментар #181 от "Абсурдистан":
АМ ЧИ ЩО ВЛЯЗАХА В БЕРЛИНСЛЕД КРУПНАТА АМЕРИКАНСКА ПОБЕДА В АРДЕНИТЕ НАЛИ
ДАЖЕ И ПО РАНО КОГАТО АНГЛИЧАНИТЕ РАЗБИХА ВЕРМАХТА ПРИ ДЮНКЕРК
АААА НЕ СЕТИХ СЕ ХИТЛЕР СЕ Е ПОБЪРКАЛ И Е СМЕНИЛ ПОСОКАТА НА НАПАДЕНИЕТО ОТ НА ИЗТОК НА ЗАПАД
10:53 14.01.2024
195 дядото
10:54 14.01.2024
196 СССРБарета
10:54 14.01.2024
197 Хаха
До коментар #182 от "Смех в блатото":
Я, как извъртЕ позора и поражението на краварите, смехурко! Браво, заслужи 50 цента!10:56 14.01.2024
198 Гост
До коментар #143 от "Ами не":
Знаеш ли значението на думата сарказъм?10:58 14.01.2024
199 Този коментар е премахнат от модератор.
200 Хаха
До коментар #182 от "Смех в блатото":
Така е смехурко - когато се оттегляш поне го прави достойно, а висенето по колестниците на самолетите е паника и позорно военно поражение...Коментиран от #204
10:59 14.01.2024
201 морския
До коментар #118 от "Шшшт":
на калпавия танк веригите му пречат ! затова повечето дивизии на германците са били пеши и с конска тяга.10:59 14.01.2024
202 Е И КВО
До коментар #191 от "Историк":
НЯКОЙ СТИГНА НЯКЪДЕАБЕ ЩО АМЕРИКАНЦИТЕ НЕ ВЛЯЗОХА В ТОКИО
А БИТКАТА ПРИ ТЕРМОПИЛИТЕ ЩО НЕ Я СПОМЕНЕШ ИЛИ МЕЖДУ АФРИКАНСКИТЕ ПЛЕМЕНА БУРУНДИ И МУМУНДИ
А РАЗБРАХ РУСНАЦИТЕ ВИНАГИ СА БИЛИ СЛАБИ И СЕГА ПАК ШЕ ЗАГУБЯТ АМИ ХУБАВО АМА МАЙ НЕЩО СЕ ПРИТЕСНЯВАШ
СПОКО КУФАР ГАРА ВАЗЕЛИН МОСКВА
11:00 14.01.2024
203 ИЗВОД!
Значи тогава германците са правели качествени танкове,а сега в Украйна,новите ,,Леопарди" ,изложиха тотално немското качество...!
11:02 14.01.2024
204 Смех в блатото
До коментар #200 от "Хаха":
СССР се изтегли от Афганистан след 10 години с 15 хиляди убити съветски войници.САЩ се изтегли от Афганистан след 20 години и 3 хиляди убити войници.
Според руската пропаганда "оттеглянето" на СССР било "по-достойно". :)
Коментиран от #221, #287
11:03 14.01.2024
205 Гост
До коментар #139 от "Срамота!":
Сега пишат, че не е имало руски победи, утре - че изобщо не е имало руснаци и те са нещо, като Торбалан. Измислици на старите баби, с които плашели непослушните деца. Краварникът може да си няма голяма история, затова пък умело унищожава чуждата. А алчните му симпатизанти ще попиват жадно всяка дума, докато накрая се окажат и без собствена история.11:03 14.01.2024
206 9689
11:03 14.01.2024
207 Бегай !
11:03 14.01.2024
208 Този коментар е премахнат от модератор.
209 искахме най доброто,стана както винаги
До коментар #4 от "Тъй тъй":
ако нямаше ленд лийз и милиони крепостни оня с двата часовника нямаше да стигне до берлин11:05 14.01.2024
210 Хаха
До коментар #91 от "Историк":
Кво е тВа "файк" бе, мики Маусе!? На някакъв "атлантически" език ли е!? И няма "файк" - евроатлантика Хитлер прегазва Полша на01.09.33 г., а 17 дни след това Червената армия навлиза от изток в реално капитулирала и изоставена позорно от идбягалото си правителктво Полша, за да спаси от репресии рускоговорящите в източната част на страната! Двойка по история, Мики Маусе! Изяж си купената диплома!
Коментиран от #224
11:05 14.01.2024
211 Историк
До коментар #189 от "Студопор":
Не знам дали знаеш, но Сталин и Хитлер са били съюзници за окло две години- от 1939 до 1941 година. И че Хитлер е взел тертип за концлагерите от съветските лагери ГУЛАГ. Сталин е в основата на възстановяването на Вермахта слкед ПСВ, когато от 1922 година до към 1935 година предоставя база и полигони за секретно обучение на германски офицери, които по-късно са в основата на Вермахта, Луфтвафе и Кригсмарине. Любопитен факт- Херман Гьоринг за малко да стане руски зет, докато е учил в авиошколата на Липецк, като е завъртял главата на най-личната мома на града по онова време. На същата школа са били възпитаници и генерал Кеселринг, Курт Щудент и още много немски пилоти на Луфтвафе.. такива са ФАКТИТЕ.Коментиран от #217, #219
11:05 14.01.2024
212 Пръц
До коментар #178 от "Историк":
А,ти правиш ли разлика м/у атомна бомба и ядрен реактор който още изпуска радиация.Коментиран от #233
11:06 14.01.2024
213 Гост
11:07 14.01.2024
214 Този коментар е премахнат от модератор.
215 СССРБарета
Коментиран от #226, #249
11:08 14.01.2024
216 Атанасов
11:08 14.01.2024
217 Гост
До коментар #211 от "Историк":
Всички видяхме какъв сам03ван историк си. Време е да замъл4иш. От тук нататък само се д0и3лагаш.Коментиран от #229
11:09 14.01.2024
218 ганев
11:09 14.01.2024
219 Некой си
До коментар #211 от "Историк":
Всъщност Сталин снабдява Хитлер със стомана и петрол,които по късно се използват срещу СССР.Парадокс,но факт.Коментиран от #235
11:09 14.01.2024
220 Дякон Унуфрий Араллампиев
До коментар #185 от "Историк":
Браво Курск е фатална грешка Но въпреки това немците не си вадят изводи Генералитетът осъзнава че ще загубят войната Но Фюрерът е прекалено надъхан за да осъзнае реалността11:11 14.01.2024
221 Хаха
До коментар #204 от "Смех в блатото":
Ти ходи на място и лично "преброи" убитите ли бе, джери!? Яко са ти промили мозъка - вЕрваш само на западни сми!? Дори и така да е - краварите воюват с едни козари, които нямат съюзници, а същисаните освен месттите още 33 "високоразвити" държави! Руснаците обратно - съюз само с местните поддържници на светския живот срещу местни радикали уахабити в коалиция с 33 държави. БЕгай да играеш, джери!Коментиран от #231
11:11 14.01.2024
222 ганев
11:12 14.01.2024
223 ганев
11:14 14.01.2024
224 Историк
До коментар #210 от "Хаха":
"за да спаси от репресии рускоговорящите в източната част на страната"В Полша никога не е имало компактни групи "рускоговорящи" другарю, и никакви "репресии" не са заплашвали хората в "източната част". Това е същия пропаганден трик, който руските фашисти и германските нацисти използват, за да нападат други държави, който и до днес се ползва - че някой, когото нито питат, нито ги е канил, трябва да бъде "спасяван" след което отиват и го ограбват и мачкат както само нацисти и фашисти могат.
По-интересния и ОЧЕВИДЕН пропуск на опорката ти е ЗАЩО Хитлер не "усвоява" и останалата част от Полша.
Също ОЧЕВИДНИЯ отговор е - защото така се е споразумял със Сталин.
11:15 14.01.2024
225 ГЛЕЙ СИГА
НИКОЙ НИКОГА НЕ Е ТВЪРДЯЛ ЧЕ ПРИ ПРОХОРОВКА РУСНАЦИТЕ ПОБЕЖДАВАТ
ВИНАГИ КОМЕНТАРА Е БИЛ ЧЕ ВЕРМАХТА Е БИЛ СПРЯН И НЕ Е МОГЪЛ ДА ПРОДЪЛЖИ ВЪПРЕКИ ТЕХНИЧЕСКОТО СИ ПРЕВЪЗХОДСТВО И ПРОФЕСИОНАЛИЗМА НА ВОЙНИЦИТЕ И ГЕНЕРАЛИТЕ СИ
ЧЕТИ БЕ КРАСИМИРЕ
ТА В ТАЯ ВОЙНА Е СЪЩОТО
ЛОГИСТИКАТА ПЕЧЕЛИ ВОЙНАТА И ГОТОВНОСТТА НА НАРОДА ДА ВОЮВА
ТА ТИ МИ КАЖИ КОЙ ЩЕ ПОБЕДИ
И НЕ ЗАБРАВЯЙ МОСТОВЕТЕ НАД ДНЕПЪР ОЩЕ СТОЯТ
ОДЕСКОТО ПРИСТАНИЩЕ НЕ Е ПЛЪТНО МИНИРАНО
МОСТА ДЕТО СВЪРЗВА УКРАЙНА И РУМЪНИЯ ОЩЕ Е ЦЯЛ
ТЕЦОВЕТЕ НЕ СА ИЗРАВНЕНИ СЪС ЗЕМЯТА
ТА ВОЛА КАТО РОВИ СИ ХВЪРЛЯ ЛАЙ....ТА НА ГЪРБА
11:16 14.01.2024
226 Дякон Унуфрий Араллампиев
До коментар #215 от "СССРБарета":
Имали са машинки с които са печатали пари 💸 Това е Факт Правели са се на велики и са слагали печат на ЗОЗИТЕКоментиран от #237
11:16 14.01.2024
227 Бесен-_ Язовец
11:16 14.01.2024
228 Хахаха
11:17 14.01.2024
229 Историк
До коментар #217 от "Гост":
Истината пари май, а..? Такава е цялата руско-съветска история, пълна с лъжи и добно преиначени факти.. я виж какви лозунги са издигали дрогарете антифашисти през август-октомври 1939 година по времето на Соболевата акция, па после ела да ми се напиняш пак..истината боли, а?? ..притреперва ли ти под лъжичката, че няма как да скриеш истината, мм??Коментиран от #234
11:17 14.01.2024
230 Този коментар е премахнат от модератор.
231 Смех в блатото
До коментар #221 от "Хаха":
"Джери" СССР е била държава с 16 прикачени реСпублики, ако не знаеш, плюс целия ИЗточен блок, който е работил за тях. Та те са си били същата "коалиция".Чудна работа - за два пъти по-малко време 5 пъти повече жертви били "по-достойно" оттегляне.
Кай честно! :)
Коментиран от #246
11:17 14.01.2024
232 Истината
11:18 14.01.2024
233 Историк
До коментар #212 от "Пръц":
Разликата е, че съветските и ти допускат най-голямата ядрена катастрофа в човешката история заради некадърност и "изискванията" на режима, а другата разлика е, че днес Хирошима си е съвсем нормален град, докато Припят е необитаем.11:19 14.01.2024
234 Този коментар е премахнат от модератор.
235 Някой си...
До коментар #219 от "Некой си":
Абсолютно доказан ФАКТ.. Когато Вернер фон Шуленбург връчва нотата заобявяване на война на Молотов, същият се обляга на бюрото и пита- С какво го заслужихме ????..изводите може да си направи сам всеки, който мисли с главата си11:24 14.01.2024
236 Този коментар е премахнат от модератор.
237 Този коментар е премахнат от модератор.
238 Хи Хи Хи
До коментар #234 от "ганев":
И да риеш с копита, и къчове да фърляш..такава е ИСТИНАТА и няма как да я скриеш. Па ти се не напиняй толкова, че да не ти тЕкнат водите.. че ко шта праим после...хихихи11:28 14.01.2024
239 Този коментар е премахнат от модератор.
240 Гьобелс Йозеф
А аз се мислех за голям капацитет в кухата пропаганда...
11:29 14.01.2024
241 Истината е че
До коментар #100 от "Е и какъв е изводът ти":
Ако не бяха американците сега бирата в Москва щеше да е пет райхмарки.11:29 14.01.2024
242 Този коментар е премахнат от модератор.
243 САЩ снабдяваха СССР с оръжия
САЩ и Англия изравниха Германия със земята , а ватенките влязоха като на парад и сега се тупат в гърдите какви победители са !
А Първата световна война маскалите загубиха позорно, защото нямаха помощ от никъде!
Айде стига русофилите са дрънкали глупости !
11:31 14.01.2024
244 Цялата им история е низ от лъжи.
Коментиран от #253, #265
11:32 14.01.2024
245 Някой си...
До коментар #237 от "СССРБарета":
А на мен пък дядо ми ми е разправял, че Гальошите и фалшиви хартийки не давали, направо влизали в дворовете и влачели каквото им попадне.. у нас еимало разквартирувани почти половин година двама асвабадителя.. на тръгване , на памят, вземат та оркраднат и стенния часовник.. ама пък ми каза , че бил доволен , не държал карез, щото пак леко сме се отървали, че имало и по-зле от нас..11:32 14.01.2024
246 Хаха
До коментар #231 от "Смех в блатото":
В пъти "повече" жертви на баба ти фърчилото, джери смехурков! Лично не си ги броил! По твоята оФчЪлогикЪ същисаните 50 и няколко държави...Коментиран от #250
11:34 14.01.2024
247 Чак да е тичал не е тичал
До коментар #237 от "СССРБарета":
Моят дядо ми е разказвал как са криели житото и картофите в землянки извън селото да не им ги приберат бирниците. След 9-ти септември пак се наложило да ги крият.11:35 14.01.2024
248 И логика няма
Коментиран от #252, #284
11:39 14.01.2024
249 Някой си...
До коментар #215 от "СССРБарета":
Хахахаха...много лъжеш бе, каиш. Вермахта не е минавал през България на път за Източния фронт. Минавала е армията на Лист на път за Гърция.. нито пък е бягала на Запад през България. Бягала е през Македония и Сърбия.. да бе попрочел някое книжле барем, а не да лъжеш като дърта ромка с напукани пЕти..иначе много се смях на памфлета ти, да знаеш,,11:40 14.01.2024
250 Смех в блатото
До коментар #246 от "Хаха":
Ако ти трябваше да пишеш за неща, които "лично" си правил и си бил свидетел, трябва да излезеш от нета и повече никога да не се вясваш :)Коментиран от #257
11:40 14.01.2024
251 стоян
До коментар #22 от "морския":
До 22 ком - Хитлер изпаща половината от армията от източния на западния фронт защото съюзниците са напредвали бързо11:41 14.01.2024
252 История
До коментар #248 от "И логика няма":
Все по-отчаяни стават пропагандаторите на руските фалшификации на историята.Коментиран от #260
11:41 14.01.2024
253 27 МИЛИОНА
До коментар #244 от "Цялата им история е низ от лъжи.":
СА С ЦИВИЛНИТЕ БЕ ОЛИфРЕНКоментиран от #261
11:44 14.01.2024
254 стоян
До коментар #186 от "дайте да дадем":
До 186 ком - от кого са ни освободили бе другар - че кой ни е окупирал че да ни освобождават - от имотите ли - гледай филма по ютуб ,, второто освобождение ,,Коментиран от #258, #262
11:45 14.01.2024
255 Хи Хи Хи
До коментар #237 от "СССРБарета":
Абе, Смехурко.. ти тва село го направи на олимпийски стадион бе.. бегали нагоре -надолу, ту германци, ту руснаци..а Астерикс и Обеликс колко пъти минаха през тва село..мм?11:46 14.01.2024
256 Победили ама
До коментар #187 от "Андропов":
Това което пишеш анджък ми прилича на победата от украинския каунтърнаступ - победили... ама отстъпват.11:46 14.01.2024
257 Този коментар е премахнат от модератор.
258 тИ СИ пЛАЦДАРМ ЗА нАПАДЕНИЕ
До коментар #254 от "стоян":
НА ИЗТОЧНИЯ ФРОНТ И В КОАЛИЦИЯ .оТ САМОТО НАЧАЛО Е ЗАПЛАНУВАНО гЕРМАНИЯ , КОНТИНЕНТАЛНИТЕ СИЛИ ДА ЗАГУБЯТ ВОЙНАТА . бЪЛГАРИЯ СЕ ВКЛЮЧВА ПОД НАСТИСК И РАЗБИРА СЕ С УКЛОНИТЕ КОИТО ТИ ИМАШ .сЪЩАТА РАБОТА Е БИЛО СЪС ПРЕИМЕНУВАНЕ НА сВЕТА нЕДЕЛЯ И КЪРТЕНЕ НА ПАМЕТНИЦИ КАКТО СЕГА. и ПОСЛЕ КОЙ МИ СРА В ГАЩИТЕ11:50 14.01.2024
259 Дякон Унуфрий АраллампиевИ
До коментар #237 от "СССРБарета":
Имам кутия от немски противогаз от тогава и магнет от АВО Още хвърля искра Всичко което казваш е вярно ЗОЗИТЕ са се биели кой да спи с немските войници Дядо имаше снимка с немец на Маказата Двете батареи са били една до друга11:50 14.01.2024
260 Този коментар е премахнат от модератор.
261 Да ти кажа..
До коментар #253 от "27 МИЛИОНА":
От които убити, ранени или изчезнали в боевете на фронта и партизанските отряди са от 18 до 20 млна( точната цифра и до днес не е уточнена).. останалите са жертви от населението.. а според някои съветски и руски историци числото на жертвите стигало до 45 милиона.. на кого да вярваме?Коментиран от #271
11:52 14.01.2024
262 кЪВ ГО ДИРИШ В уКРАЙНА
До коментар #254 от "стоян":
тАГАРЕВКИН ,ДРЕБЕН ТАРИКАТЛЪК. щЕ ПРОДАВАМЕ ОРЪЖИЯ ,ПЕЧАЛБА И РАЗБИРА СЕ МЕСТНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ ДА СИ ОСИГУРИ ПРИВИЛЕГИИ ЗА СМЕТЙА НА НАСЕЛЕНИЕТО. дОКАТО РУСКИТЕ РАКЕТИ НЕ ДОЛЕТЯТ . сМЯТАШ ЛИ ЧЕ ЩЕ СЛОЖИЖ НАТОВСКО ВЪОРАЖЕНИЕ В уКРАЙНА НА 200 КМ ОТ МОСКВА И В рУСИЯ ЩИ ЦЕПЯТ БАСМА .пРОСТО ЩЕ НИ РАЗФАСОВАТ КАТО СЕ ОБЪРКАТЕ . тЕ ЗАМИНАВАТ ОТ ЕВРОПА НЯМА ДА ОСТАНЕ КАМЪК ВЪРХУ КАМЪК.Коментиран от #269
11:54 14.01.2024
263 Азззззззз
Коментиран от #266, #267
11:55 14.01.2024
264 Хаха
До коментар #237 от "СССРБарета":
От тогава е и лафа: "приличаш на изпаднал германец"! И аз потвърждавам казаното от теб, на мен подобни неща зса разказвали предците! Включително и за глад през 41 - 44 г., защото по списък естествено без да плащат са товарели реколтата от полето за Източния фронт! От тогава пазя на село една немска манерка и чифт ботуши!Коментиран от #274
11:55 14.01.2024
265 Последните отворени руски архиви
До коментар #244 от "Цялата им история е низ от лъжи.":
разсекретени 2006 година, показват, че жертвите са били 47 милиона ! Малко след това Путин отново ги засекрети !Коментиран от #289
11:57 14.01.2024
266 Историк
До коментар #263 от "Азззззззз":
Руския режим на Сталин (и сега на Путин) на практика по нищо не се различава от този на Хитлер, а това, че СССР е започнал ВСВ заедно с нацистка Германия е широкоизвестен факт.Няма нужда да "чакаш", това е РЕАЛНОСТТА отпреди близо 80 години!
Коментиран от #296
11:59 14.01.2024
267 Аман от неграмотни русофили
До коментар #263 от "Азззззззз":
Ами кой започна финската война? Кой окупира половин Полша?Това не е ли война!
Чети руски разсекретени архиви. Сталин е готвел нападение над Германия на 21 юли 1941г. Хитлер го изпреварва.
Който бие първи има преимущество.
Коментиран от #291
12:01 14.01.2024
268 777
Коментиран от #270
12:01 14.01.2024
269 Хи Хи Хи
До коментар #262 от "кЪВ ГО ДИРИШ В уКРАЙНА":
Айде па и, ко са напъваш като препасла биволица..кака Курни що оръжие продаде, що милиарди направи, даже имаше една, Гунчева ли Мунчева ли и викаха, дето искаше точково да ударят по Дондуков, па ни ракета долетен нито дори врабче.. само дето Маша Захарова се пенявеше и ближеше ягодките..Коментиран от #272, #273
12:01 14.01.2024
270 Историк
До коментар #268 от "777":
Близо 80 години руските пропагандисти не обелват ДУМА за ролята на СССР във ВСВ между септември 1939та година и юни 1941ва година.Защо така, другаре?
Коментиран от #299
12:04 14.01.2024
271 кОЛЛКО СА ЦЕРТВИТЕ
До коментар #261 от "Да ти кажа..":
В ЕСРОПА И КАТО ЦЯЛО И В аЗИАТСКИЯ РЕГИОН ОТ ВСВ ? рУСНАЦИТЕ ИСТЪКВАТ БРОЯ НА ЖЕРТВИТЕ СИ ПОНЕЖЕ ДЕЙСТВИТЕЛНО ВПРЯГАТ КОЛОСАЛНИ УСИЛИЯ НА КОНТИНЕНТА И ИСТЪКВАТ ЗАГУБИТЕ КАТО ПОЧИТ . зАГУБИТЕ НА вЕРМАХТА СПРЯМО СССР СА 1КЪМ 1, 4 .тАКА ЧЕ МИТЪТ ЧЕ гЕРМАНИЯ С МНОГО ПО МАЛКО ЗАГУБИ В ЖИВА СИЛА И ТЕХНИКА ,УМЕНИЯ НА ГЕНЕРАЛИ ,ПЛАНИРАНЕ ,ОРГАНИЗАЦИЯ Е ПРОСТО МИТ. кЪМ 30 ТЕ РУСКИТЕ ТАНКОВЕ СА ПРАВИЛИ НЕМСКИТЕ НА ТЕНЕКИИ, ТЕХНОЛОГИЧНО . тОВА ЧЕ ИМА ПАНТЕРИ , ТИГРИ И ДР НА кУРСК НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ МОЖЕ ДА СПЕЧЕЛИШ ТЕХНОЛОГИЧНО И СДТРАТЕГИЧЕСКИ.СПРЯМО ОРГАНИЗАЦИОНАТА СИСТЕМА НА СССР . тИГРИТЕ ИЗАДОХА ХУРКАТА ТОЧНО ПРИ пРОХОРОВКА12:04 14.01.2024
272 пЕТ ПАРИ НЕ ДВАМ
До коментар #269 от "Хи Хи Хи":
ЗА НИНОВИЦА И НОМЕНКЛАТУРАТА КОЯТО МАКАТ И Н АОБУЧЕНИЕ В мОСКВА И НАШИТЕ дС ТАРИКАТИ .тВА ЧЕ СИ БИЛ НА ОБУЧЕНИЕ ТАМ НЕ ОЗНАЧВА ЧЕ НЕ СИ ОЛ - Н .12:07 14.01.2024
273 щЕ ДОЛЕТЯТ
До коментар #269 от "Хи Хи Хи":
И ЩЕ Е СТРАШНО вСИЧКО Е ПО ПЛАН . ТРИГИРАНЕ НА рУСИЯ С ЦЕЛ СЪКРАЩАВАНЕ НА МИРОВОТО НАСЛЕНИЕ. нАК СИГУРНИ ЯНАЧИН Е ВОЙНА С рУСИЯ . зЍАПАЛИХТЕ МАГРЕНЕНА В БЛИЗИКЯ ИЗТОК , ГОТОВО Е. в ГОРЕЩА ФАЗА СТЕ. рИСНАЦИТЕ ЩЕ ПОПИ8ЛЕЯТ еВРОПА САМО ПИЛЕ НА ПРЕХВРЪКНЕ НА иЗТОК . сЕГА САМО ИЗЧКВАТ ДОКОЛКО СТУГА ТЪПОТАТА НА еВРОПЕЙСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ И ДАНЪКОПЛАТЕЦКоментиран от #275
12:12 14.01.2024
274 Старо куче медалист
До коментар #264 от "Хаха":
Може и така да е било.. не съм бил очевидец, нито пък ти. Аз вярвам само на очите си..а те са видели много.. например..когато у нас кутия БТ бе 1,20, в СССР бе 0,60 капеек.. когато тук буркан агурчики бяха 60 стинки, там бяха 20 капеек, буркан компот, белени праскови- тук 80 стинки, там- 35 копеек. Когато тук една болгарка на Елтос -Ловеч бе 120 лева(+20 ЛЕВА ЗА МАГАЗИНЕРА ДА ТИ Я ИЗВАДИ ИЗПОД ТЕЗГЯХА) аз купих същата на баща ми от братска Масква за 82 рубли ..та такива ми ти работи. Ни пък имаше нещо хубаво..набиваха братушките даже боклу ците , та чак ушите им плющяха, и за още питаха. ПП по онова време курсът на БНБ лев/ рубла бе 1/1,04, а лев /долар- 1/0,92 ..ама на Магурата $ът вървеше 2,40-3 лева(според това какъв балук си) а рубли никой не търсеше..12:14 14.01.2024
275 Този коментар е премахнат от модератор.
276 Този коментар е премахнат от модератор.
277 ИЗТРИЕШ ЛИ ОШЕ ЕДИН КОМЕНТАР
Коментиран от #279
12:28 14.01.2024
278 Приблизително 5%
Коментиран от #301
12:29 14.01.2024
279 иСКА; ЛИ БЕ - О-ЕН?
До коментар #277 от "ИЗТРИЕШ ЛИ ОШЕ ЕДИН КОМЕНТАР":
дА ТИ ИСКЗАРАМ ДОКУМЕНТАЦИЯТА АРМИЯ щГ С КОЛКО ТАНКА НАСТЪПВА ПРИ пРОХОРОВКА . и ДА ИДЕШ НА съД ЗА ФАЛШИГОКАЦИЯ НА ЧОВЕШКАТА ИСТОРИЯ12:32 14.01.2024
280 КонТрол
До коментар #184 от "Хаха":
Че какво има да измислят. С какви знамена марширува по червения площад почетната рота на 24 юни 1945.12:33 14.01.2024
281 Този коментар е премахнат от модератор.
282 Бай Яни.
До коментар #2 от "да де":
САЩ ,англетата и франсетата го подариха на Сталин за рожденият му ден. А разгроменият вермахт изпрати в небитието хиляди приматомонголи при превземането на райхстага.12:39 14.01.2024
283 оБЯСНЯВАМ НА ОЛ -НА
12:41 14.01.2024
284 Бай Яни.
До коментар #248 от "И логика няма":
Историята помни. А съветите лъжат......Успешното провеждане на Дравската операция проваля настъпателните планове на Вермахта, спомага за създаване на условия за настъпателната Виенска операция на Червената армия и по този начин ускорява края на войната. Победата при Драва допринася и за бойния престиж на българската армия.Загубите на българската армия наброяват 1614 убити, а ранените са около 2500.
12:45 14.01.2024
285 кОЙ ДОСТАВИ ЯДРЕНИ
12:46 14.01.2024
286 Коко
12:46 14.01.2024
287 Този коментар е премахнат от модератор.
288 Голям праз
До коментар #173 от "Някой си...":
Немците също лъжат, така че не вярвай на всичко. Нито Хартман нито Витман имат такъв брой победи. При Прохоровка немците наистина печелят, но загубите им не са 5 танка.12:53 14.01.2024
289 И аз нещо
До коментар #265 от "Последните отворени руски архиви":
Е и аз съм попрочел нещо от тия архиви. От тях се разбра че е имало 3-4 категории изправителни заведения - от затвори до лагери с различен режим на строгост.Имаше разбивка по години и категории затвори и лагери.Имаше и съпоставка със САЩ - като цяло процентът на затворените в САЩ и СССР за периода 1934-1946г. е съпоставим - в СССР с 1,2 % повече в годините 1936-1938г.12:54 14.01.2024
290 Иван С
12:56 14.01.2024
291 Раша
До коментар #267 от "Аман от неграмотни русофили":
А Полша с коя цел е окупирала,заедно с Хитлера Чехословакия?Тешинска област е прегазена от поляците.
Къде го слагаш?
12:56 14.01.2024
292 Тагаренко
13:01 14.01.2024
293 Гост
13:02 14.01.2024
294 Този коментар е премахнат от модератор.
295 ттт
13:05 14.01.2024
296 гЛУСПОСТИ
До коментар #266 от "Историк":
хИТЕР Е КАЧЕН НА ВЛАСТ И ПОДГОТВЕН СЪС СЪДЕКСТВИЕТО НА ЕРВОИПЕСКИ БАНКЕТИ И ИНДУСТРИАЛЦИ. кАКТО И СЪС СЪДЕЙСТВИЕТО НА сащ И ВЕЛИКОБРИТАНИЯ. КОЙ СПОНСОРИТА НАЦИСТКАТА ПАРТИЯ В гЕРМАНИЯ ? кОЙ ИЗТЕГЛИ хИТЛЕР В ЮЖНА АМЕРИКА СЛЕД КРАЯ НА ВОЙНАТА И ДОКТОР МЕНГЕЛЕ ПОД ПСЕВДОНИМА ДОКТОР ГРИЙН. АРХИВТЕ В ссср ОТДАВНА СА ДОСТЪПНИ . кОЙ СЕ НУЖДАЕ ОТ РЕИНДУСТРИАЛИЗАЦИЯ В ЕСРОПА . вОЙНА С ЦЕЛ НОВИ КАПИАТЛНИ ПОТОЦИ. ссср СККЮЧВА ПАКТ ЗА НЕНАПАДНИЕ С НАЦИСТКА гЕРМАНИЯ. пРЕДИ ТОВА ВЕЛИКОБРИТАНИЯ ИМА ЛИ СКЛЮЧЕН ДОГОВОР. С НАЦИСТИТЕ ? иМА !!! ссср СКЛЩЧВА ПОСЛЕДЕН- ЗА НЕНАПАДЕНИЕ,ВЗАИМНО. пОРАДИ КАКВИ ПРИЧИНИ СССР Е ПОД САНКЦИИ НА НАДНАЦИОНАЛНИТЕ БРАКОНЕРИ И Е ПРИНУДЕН НА ИЗНАСЯ ПРОДУКЦИЯ ? вЕЛИКОБРИТАНИЯ ПОРАДИ КАКВИ ПРИЧИНИ ПРЕДОСТАВЯ ВЪЗМОЖНОСТ НА яПОНИЯ СРРЕЩУ КИТАК. зА ДА СЕ РАЗПАЛИ ВОЙНА !!!. пОРАДИ КАКВИ ПРИЧНИ Т.Н СЪЮЗНИЦИ ПЪРВО СПОНСОРИРАХА хИТЛЕТ И СЛЕД ТОВА СЕ ВКЛЩЧИХА В БОЙНИ ДЕЙСТВЕИЯ В еВРОПА?13:09 14.01.2024
297 Има келепир
До коментар #294 от "ZА ПОБЕДУ!":
За тях имам пред вид. Не само в България за едно и също престъпление, ако е извършено срвщу персона от ЛъГъБъТъИ наказанието по закон е по-твжко, отколкото ако е срещу нормален човек.Сигурен съм за Люксембург, и не на 100% сигурен, че и в Германия има т.н. гейски билети за обшествения транспорт, които са по-евтини от обикнивените.
13:11 14.01.2024
298 Чума
13:11 14.01.2024
299 тИ СИ - оЕН
До коментар #270 от "Историк":
пЪЛЕН ПРИ ЪОВА, ЗАВЪРШЕН. пОДГОТОВКАТА ЗА ТАЗИ ВОЙНА ЗАПОЧВА МНОГО ПО РАНО. иЗКРАВАШ НЯКАКВО ПАРЧЕ ИНФОРМАЦИЯ И ГО ХВЪРЛЯШ. тОВ СЕ НАРИЧА ДЕЗИНФОРМАЦИЯ . КАКВО ЗА 1939. мШНХЕНСКОТО СЪГЛАШЕНИЕ КОГА Е? вЪОРАЖАВАНЕТО НА НАЦИСТКА гЕРМАНИЯ КОГА Е. фИНАНСОВИТЕ ПОТОЦИ ОТ КОГА ЗА ПОЧВАТ ? и СССР ДА СТОИ ДА НЕ ПРЕДПРИЕМА НИКАКВИ ДЕЙСТВИЯ ЩОТО НЯКАКЪВ СОИ ПСЕВДОИСТОРИК ТАКА МУ ХАРЕСВА. ХАРЕСВА МУ СССР ДА Е ЗАПОЧНАЛ ВОЙНАТА. ХАРЕСВА МУ пУТЛЕР ДА ПЛАШИ ГАРГИТЕ .пОНЕЖЕ ТАКА МУ ХАРЕСВАЛО / пЪК 250 МЛН ИСТРЕБЕНИ , кВО ШО МУ Е13:16 14.01.2024
300 ХА ХА
До коментар #177 от "Интересно...?!":
Кой ти каза че в китай има комунизъм?13:25 14.01.2024
301 ХА ХА
До коментар #278 от "Приблизително 5%":
Що не преброиш и оцелялите?13:37 14.01.2024
302 Съществени моменти
13:41 14.01.2024
303 Свободен
Хора, събудете се и се върнете в реалността!
Хващайте торбичките и отдайте в Била за промоцията на киселото мляко!
Това е вашата битка и вашата мисия!
Не закачайте загиналите войници - нямате и няма да имате нищо общо с тях!
14:19 14.01.2024
304 Най Накрая
14:35 14.01.2024
305 Този коментар е премахнат от модератор.
306 Този коментар е премахнат от модератор.
307 Този коментар е премахнат от модератор.
308 Този коментар е премахнат от модератор.
309 Този коментар е премахнат от модератор.
310 Иван фон Щруделщайн
Коментиран от #313
15:17 14.01.2024
311 Този коментар е премахнат от модератор.
312 Този коментар е премахнат от модератор.
313 стоян георгиев
До коментар #310 от "Иван фон Щруделщайн":
Защо да не са точни резултатите от снимките на бойното поле?Коментиран от #314
15:39 14.01.2024
314 Иван фон Щруделщайн
До коментар #313 от "стоян георгиев":
Защото много от заснетите отгоре танкове вероятно са били повредени, но подлежащи на ремонт и след това евакуирани. Не става много ясно от статията и къде точно са заснети тези унищожени танкове, в "ничията" земя, в разположението на германците или близо до съветските позиции.15:48 14.01.2024
315 уйко калеко
18:13 14.01.2024
316 Този коментар е премахнат от модератор.
317 Този коментар е премахнат от модератор.
318 тъпчо
До коментар #173 от "Някой си...":
А армията на Лист, вероятно е армия от Космоса. Нищо че отива в Гърция. Че основните сили на Райха се оттеглят през Македония и Сърбия е факт. Което не означава, че не е имало изтегляне през Стара България. Коментарът ти е доста зле..22:03 14.01.2024
319 Този коментар е премахнат от модератор.
320 Мишелинке
До коментар #58 от "Мишел":
Ами ти като би англичаните при Дойран защо не заби трибагреника на БигБен?05:38 15.01.2024
321 Жмръц
11:02 15.01.2024
322 Бърдак Охрана
16:38 15.01.2024
323 Този коментар е премахнат от модератор.
324 Този коментар е премахнат от модератор.
325 дядя вова
До коментар #1 от "Русофил":
Franz Staudegger - July 7th 1943 един Tiger I срещу 50 Т-34ки за един ден 22 изданени за скрап.Kurt Knispel - 168+ за цялата война. Номер едно танков командир за всички времена.
20:15 15.01.2024
326 Ба го
До коментар #32 от "Историк":
По Ривиерата Мерцедеси и сега не се карат00:21 14.05.2024
327 Ба го
До коментар #58 от "Мишел":
Е то една неокомплектована елитна ги насмете в Ардените00:27 14.05.2024