Новото Clio, за което вечи ви разказахме директно от световната му премиера на 8 септември в Мюнхен, навлиза и на българския пазар с цел да запази позицията си на универсално предложение и бестселър в B-сегмента, предлагайки редица технологични и задвижващи подобрения.
Поръчките за модела вече са отворени в България, като първите доставки се очакват в началото на 2026 година. Първите тестове, на които екипът ни ще присъства, ще се проведат в края на този месец в Португалия, така, че очаквайте и нашите впечатления от динамичното представяне на новото Clio директно от мястото на събитието. Но да се върнем на цените за България.
Новото Clio е с дължина 4.12 метра и се предлага с няколко типа силови агрегати, насочени както към частни, така и към корпоративни клиенти:
Бензинов двигател TCe 115: Предлага се с механична скоростна кутия. Началната цена за тази версия е 38 921 лв. / 19 900 евро.
Full Hybrid E-Tech 160 к.с.: Този хибриден агрегат е съчетан с автоматична трансмисия и е разработен с акцент върху производителността и ефективността. Цената за хибридната версия стартира от 48 700 лв. / 24 900 евро.
Хибридният вариант предлага 160 к.с. и демонстрира подобрена динамика спрямо предходния модел, включително ускорение от 0 до 100 км/ч за 8.3 секунди. Разходът на гориво е заявен като най-добър в класа, започвайки от 3.9 л/100 км и емисии на CO2 от 89 грама.
Моделът се вписва в разширяващата се B-гама на Renault, която включва също електрическите Renault 5 (3.92 м) и Renault 4 (4.14 м), както и SUV модела Captur (4.24 м) с хибриден E-Tech агрегат.
Нива на Оборудване
Гамата на новото Clio е структурирана в три основни нива на оборудване, целящи да покрият различни потребителски нужди: Evolution, Techno и Esprit Alpine, като цената на последната и най-наточена версия е 55 350 лева или 28 300 евро. Ето и останалите цени на модела за България:
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име
12:04 05.11.2025
2 сектант
12:17 05.11.2025
3 Опааа
Коментиран от #5, #6, #17
12:36 05.11.2025
4 Гуньо Простиа
Коментиран от #15
12:51 05.11.2025
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 пежо 408
До коментар #3 от "Опааа":
със е60 или в211 си? или може би голф 5?12:56 05.11.2025
7 1302
През 2002 година си купих от магазина VW Polo, 1,5 бензин за 21990 лева.
Днес подобна кола ни я предлагат за 52000 лева.
Пари като вестници. Скоро ще ги лепим по стените вместо тапети, като в Триумфалната арка на Ремарк.
Коментиран от #9, #36
12:58 05.11.2025
8 Пилот на Ферари
13:10 05.11.2025
9 Тошо
До коментар #7 от "1302":
През 2019г. купих ново Рено Клио 1.5 DCI, с търговска отстъпка за 24128лв.Коментиран от #13, #26
13:15 05.11.2025
10 Фуего
13:19 05.11.2025
11 Роки
13:24 05.11.2025
12 Др.Тодор Живков 🇧🇬
Цък.
Коментиран от #34
13:41 05.11.2025
13 Др.Тодор Живков 🇧🇬
До коментар #9 от "Тошо":
Най добрият дизелак до сега на французите е 1,5 ДЦИ.Друг няма да има.
Коментиран от #25
13:48 05.11.2025
14 така
13:59 05.11.2025
15 Тоз
До коментар #4 от "Гуньо Простиа":
Няма по-евтино продаваща марка от Тойота. А като се сметне-цена-разходи-качества, балансът е още повече в полза на Тойота. Има и някои временни изключения при чисто нови модели, но принципът е този.14:03 05.11.2025
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Само питам
15:18 05.11.2025
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Дечо
Коментиран от #27, #30
16:21 05.11.2025
21 Дечо
16:22 05.11.2025
22 две три
16:27 05.11.2025
23 Алекс
16:34 05.11.2025
24 стоян
Коментиран от #28
18:33 05.11.2025
25 Дфен
До коментар #13 от "Др.Тодор Живков 🇧🇬":
Има и друг19:54 05.11.2025
26 Познат
До коментар #9 от "Тошо":
си купи Клио в самия край на 2019г - мисля, че му го докараха първите дни на 2020. Бяха го забавили около огледа и тест драйва, като жест му свалиха доста от цената, мисля, че пак беше някъде около 25К, и беше с всичко екстри. Шест години по-късно цените са по две. Човекът с полото пък отгоре ми дава пример от преди 23 години, като заплатите бяха 200-400 лева, че колата била на двойна цена... За шест-седем години от 2018-2019 вече са двойни, той обяснява как от времето на банкянския Батман в МВРто, и то първите му години, били двойни. Иначе колата изглежда по-добре от предишната версия, въпрос на вкус, за мен не си струва, по-добре наистина някоя базова тойота.20:50 05.11.2025
27 Хага
До коментар #20 от "Дечо":
Те и заплатите няха по 280 лева :)20:51 05.11.2025
28 Вярвай си
До коментар #24 от "стоян":
Преди да се кача на германско возило, минах през различни модели на Ситроен, Рено и Пежо. Не са лоши автомобили. Но са друга бира…досега, вече на 58 съм сменил 52 лични автомобила. Не служебни. Поздрави .00:10 06.11.2025
29 Българин
Е все пак разбира се за аренда,
Прекаляват със цените. Това е компактна кола и трябва да е евтина. Не си мислите, че е лау.
Същата дамаска е и в бусовете им. Цените се вдигат заради производството на боеприпаси и митата върху китайските части :)
Коментиран от #31
08:14 06.11.2025
30 авто фен
До коментар #20 от "Дечо":
Малко си се объркал. Корола 1.4 турска сглобка седан беше около 21000лв. Хечбека английска и японска сглобка беше по-скъп- към 24 000лв.08:34 06.11.2025
31 Пума
До коментар #29 от "Българин":
Все пак Рено е премиум, какго и бусовете им. Нормално дамаските да се еднакви или сходни - и двата модела са премиум.08:39 06.11.2025
32 Парван
10:09 06.11.2025
33 Абе яяя стига
10:12 06.11.2025
34 Живко Тодоров
До коментар #12 от "Др.Тодор Живков 🇧🇬":
Ти си охтика! Има най-различни модификации TCe двигатели. Трицилиндровите, признавам, не струват. Ако един 4-цилиндров двигател струва, да кажем, 28 000 лв. – 3-цилиндровата му версия трябва да е 21 000, а не 40 000. Иначе аз имам Меган с TCe 160 (205 к.с.) и може да си ги премерим с твоята немска бангия.10:32 06.11.2025
35 С минимална заплата от 620,20 ойро
10:56 06.11.2025
36 непознат
До коментар #7 от "1302":
Тази кола не заслужава 39 000 лв.това е лудост.Взех си vw taigo -2025 год- за 41 500 лв.Градски кросоувър бензинов TSI бензинов турбо мотор с толкова много екстри че няма да ми стигне и 1 час да пиша за да ги изброя.+ подарък 4 броя зимни гуми висок клас за 1200 лв.Невероятна кола,комфорт,безопасност,много добра шумоизолация,в колата е тихо,прецизно управление,на завой не мърда.5 звезди на краш-тест,така че няма база за сравнение с клиото,съвсем друг клас кола за почти същите пари,не казвам че е евтина,колите поскъпнаха ужасно много,Така че не се хвърляйте веднага ,а проверявайте и другите марки коли,не робувам на марка,а избирам най-добрата оферта.Бях залитнал на Тойота Ярис за 42 000 лв.шумоизолацията е кръгла нула,шумно вътре всичко се чуваше от вън,хибрида беше като центрофуга на пералня,така че преди да изберете правете задължително тест драйв,vw taigo няма аналог в момента за този клас кола,уникална е пълна с екстри.20:00 14.11.2025