Ясни са БГ цените на новото Renault Clio

5 Ноември, 2025 11:53 15 283 36

  • renault-
  • clio-
  • цени-
  • българия

Началната цена е под 40 000 лева

Ясни са БГ цените на новото Renault Clio - 1

Новото Clio, за което вечи ви разказахме директно от световната му премиера на 8 септември в Мюнхен, навлиза и на българския пазар с цел да запази позицията си на универсално предложение и бестселър в B-сегмента, предлагайки редица технологични и задвижващи подобрения.

Поръчките за модела вече са отворени в България, като първите доставки се очакват в началото на 2026 година. Първите тестове, на които екипът ни ще присъства, ще се проведат в края на този месец в Португалия, така, че очаквайте и нашите впечатления от динамичното представяне на новото Clio директно от мястото на събитието. Но да се върнем на цените за България.

Ясни са БГ цените на новото Renault Clio

Новото Clio е с дължина 4.12 метра и се предлага с няколко типа силови агрегати, насочени както към частни, така и към корпоративни клиенти:

Бензинов двигател TCe 115: Предлага се с механична скоростна кутия. Началната цена за тази версия е 38 921 лв. / 19 900 евро.

Full Hybrid E-Tech 160 к.с.: Този хибриден агрегат е съчетан с автоматична трансмисия и е разработен с акцент върху производителността и ефективността. Цената за хибридната версия стартира от 48 700 лв. / 24 900 евро.

Ясни са БГ цените на новото Renault Clio

Хибридният вариант предлага 160 к.с. и демонстрира подобрена динамика спрямо предходния модел, включително ускорение от 0 до 100 км/ч за 8.3 секунди. Разходът на гориво е заявен като най-добър в класа, започвайки от 3.9 л/100 км и емисии на CO2 от 89 грама.

Моделът се вписва в разширяващата се B-гама на Renault, която включва също електрическите Renault 5 (3.92 м) и Renault 4 (4.14 м), както и SUV модела Captur (4.24 м) с хибриден E-Tech агрегат.

Ясни са БГ цените на новото Renault Clio

Нива на Оборудване

Гамата на новото Clio е структурирана в три основни нива на оборудване, целящи да покрият различни потребителски нужди: Evolution, Techno и Esprit Alpine, като цената на последната и най-наточена версия е 55 350 лева или 28 300 евро. Ето и останалите цени на модела за България:

Ясни са БГ цените на новото Renault Clio


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 29 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име

    33 6 Отговор
    Ми предвид новото нормално, цените са ОК, чакам да видим динамичното представяне на модела. Иначе преди няколко години базовата му цена беше същата, но в лева, сега пак е 20 000, но евро. но нали ще ставаме европейци, какво да се прави. Шегата на страна, колата изглежда супер.
  • 2 сектант

    21 8 Отговор
    супер е - силата на французите винаги е била в малките коли
  • 3 Опааа

    33 24 Отговор
    Как 50К за този кошник ве??? Ужас! 🤦‍♂️

    Коментиран от #5, #6, #17

  • 4 Гуньо Простиа

    27 9 Отговор
    Прилича и е на цената на Тойота. Но за тези пари ще предпочета втората.

    Коментиран от #15

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 пежо 408

    15 7 Отговор

    До коментар #3 от "Опааа":

    със е60 или в211 си? или може би голф 5?
  • 7 1302

    36 6 Отговор
    Ужас!
    През 2002 година си купих от магазина VW Polo, 1,5 бензин за 21990 лева.
    Днес подобна кола ни я предлагат за 52000 лева.
    Пари като вестници. Скоро ще ги лепим по стените вместо тапети, като в Триумфалната арка на Ремарк.

    Коментиран от #9, #36

  • 8 Пилот на Ферари

    26 3 Отговор
    Последните години Рено правят доста красиви автомобили . И голямо разнообразие от цветове .
  • 9 Тошо

    15 2 Отговор

    До коментар #7 от "1302":

    През 2019г. купих ново Рено Клио 1.5 DCI, с търговска отстъпка за 24128лв.

    Коментиран от #13, #26

  • 10 Фуего

    13 0 Отговор
    Нещо като ST 1,6 няма ли? Или за кифлите и цървулите шофиращи в бг, не се препоръчва?
  • 11 Роки

    18 2 Отговор
    Нормалните цени за автомобил среден клас са 17-20 хиляди евро. Всичко по-скъпо от това е КРАЖБА от парите на честно трудещите се хора.
  • 12 Др.Тодор Живков 🇧🇬

    9 5 Отговор
    ТСЕ двигател е охтика с 5 турбинатори.
    Цък.

    Коментиран от #34

  • 13 Др.Тодор Живков 🇧🇬

    15 4 Отговор

    До коментар #9 от "Тошо":

    Най добрият дизелак до сега на французите е 1,5 ДЦИ.

    Друг няма да има.

    Коментиран от #25

  • 14 така

    14 4 Отговор
    Значи двойно увеличение за няма десет години. При други марки и особено по-висок клас увеличението е много по-малко.
  • 15 Тоз

    14 7 Отговор

    До коментар #4 от "Гуньо Простиа":

    Няма по-евтино продаваща марка от Тойота. А като се сметне-цена-разходи-качества, балансът е още повече в полза на Тойота. Има и някои временни изключения при чисто нови модели, но принципът е този.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Само питам

    15 3 Отговор
    Не разбрах Три-цилиндърки ли са всичките варианти.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Дечо

    6 1 Отговор
    през 2002 г Корола 1.6 с клима беше 17 000, Клио Симбол 1.4 с клима беше 14 000, Опел Корса 1.2 беше 12 000, Рено Меган седан 1.6 с клима беше 18 000

    Коментиран от #27, #30

  • 21 Дечо

    7 2 Отговор
    2017 г Пежо 301 автомат 1.6 бензин беше 22 000
  • 22 две три

    9 5 Отговор
    годишен ярис 1.5 бензин ,може да се вземе за по- малко пари.Франсетата се самозабравиха отдавна ,и ще си патят.
  • 23 Алекс

    18 2 Отговор
    Хубава кола, която няма нищо общо с Клио 1, нито с Клио 2, нито с Клио 3 ... аз съма карал доста от истинските коли, скъпи, премиум. Имат един недостатък, че имат склонност да им се развали нещо, от супер сложната механика и автоматика, точно когато си най-далеч от място където могат да бъдат оправени. За съжаление съвременните автомобили заприличаха на тези скъпи, претенциозни автомобили. А на мен ми се кара нещо простичко, което дори и с някаква повреда може да се придвижи, а не умният компютър да го изключи на магистрала, в най-лява лента.
  • 24 стоян

    10 7 Отговор
    Повечето от плюещите дори не са се качвали на френска кола да направят сравнение с тяхната германска или корейска като Хюндай - И20 бензин дето и хлопат буталните болтове на 100 000 км и пак ги купуват

    Коментиран от #28

  • 25 Дфен

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Др.Тодор Живков 🇧🇬":

    Има и друг
  • 26 Познат

    8 4 Отговор

    До коментар #9 от "Тошо":

    си купи Клио в самия край на 2019г - мисля, че му го докараха първите дни на 2020. Бяха го забавили около огледа и тест драйва, като жест му свалиха доста от цената, мисля, че пак беше някъде около 25К, и беше с всичко екстри. Шест години по-късно цените са по две. Човекът с полото пък отгоре ми дава пример от преди 23 години, като заплатите бяха 200-400 лева, че колата била на двойна цена... За шест-седем години от 2018-2019 вече са двойни, той обяснява как от времето на банкянския Батман в МВРто, и то първите му години, били двойни. Иначе колата изглежда по-добре от предишната версия, въпрос на вкус, за мен не си струва, по-добре наистина някоя базова тойота.
  • 27 Хага

    5 1 Отговор

    До коментар #20 от "Дечо":

    Те и заплатите няха по 280 лева :)
  • 28 Вярвай си

    3 4 Отговор

    До коментар #24 от "стоян":

    Преди да се кача на германско возило, минах през различни модели на Ситроен, Рено и Пежо. Не са лоши автомобили. Но са друга бира…досега, вече на 58 съм сменил 52 лични автомобила. Не служебни. Поздрави .
  • 29 Българин

    4 3 Отговор
    Най-продаваният автомобил в България!
    Е все пак разбира се за аренда,
    Прекаляват със цените. Това е компактна кола и трябва да е евтина. Не си мислите, че е лау.
    Същата дамаска е и в бусовете им. Цените се вдигат заради производството на боеприпаси и митата върху китайските части :)

    Коментиран от #31

  • 30 авто фен

    2 2 Отговор

    До коментар #20 от "Дечо":

    Малко си се объркал. Корола 1.4 турска сглобка седан беше около 21000лв. Хечбека английска и японска сглобка беше по-скъп- към 24 000лв.
  • 31 Пума

    4 2 Отговор

    До коментар #29 от "Българин":

    Все пак Рено е премиум, какго и бусовете им. Нормално дамаските да се еднакви или сходни - и двата модела са премиум.
  • 32 Парван

    3 0 Отговор
    Сегашното Клио се продава брандирано като Мицубиши Колт, за еднакво ниво Мицубишито е с 6000 отгоре
  • 33 Абе яяя стига

    3 4 Отговор
    Рено ОлиО с тоз двигател не струва повече от 20х.лв!
  • 34 Живко Тодоров

    5 3 Отговор

    До коментар #12 от "Др.Тодор Живков 🇧🇬":

    Ти си охтика! Има най-различни модификации TCe двигатели. Трицилиндровите, признавам, не струват. Ако един 4-цилиндров двигател струва, да кажем, 28 000 лв. – 3-цилиндровата му версия трябва да е 21 000, а не 40 000. Иначе аз имам Меган с TCe 160 (205 к.с.) и може да си ги премерим с твоята немска бангия.
  • 35 С минимална заплата от 620,20 ойро

    5 1 Отговор
    на половин работен ден няма да мога да си го купя. Дали не продават половин кола, че да започна все пак някакви сметки да правя?
  • 36 непознат

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "1302":

    Тази кола не заслужава 39 000 лв.това е лудост.Взех си vw taigo -2025 год- за 41 500 лв.Градски кросоувър бензинов TSI бензинов турбо мотор с толкова много екстри че няма да ми стигне и 1 час да пиша за да ги изброя.+ подарък 4 броя зимни гуми висок клас за 1200 лв.Невероятна кола,комфорт,безопасност,много добра шумоизолация,в колата е тихо,прецизно управление,на завой не мърда.5 звезди на краш-тест,така че няма база за сравнение с клиото,съвсем друг клас кола за почти същите пари,не казвам че е евтина,колите поскъпнаха ужасно много,Така че не се хвърляйте веднага ,а проверявайте и другите марки коли,не робувам на марка,а избирам най-добрата оферта.Бях залитнал на Тойота Ярис за 42 000 лв.шумоизолацията е кръгла нула,шумно вътре всичко се чуваше от вън,хибрида беше като центрофуга на пералня,така че преди да изберете правете задължително тест драйв,vw taigo няма аналог в момента за този клас кола,уникална е пълна с екстри.