Genesis не е марка, която следва тредновете, и за да отбележи 10-годишнината си, корейският луксозен бранд представи категорично своето виждане за бъдещето и дизайна с две ключови премиери: GV60 Magma и изненадващия G90 Wingback Concept. Докато GV60 е начело на производството на новата подмарка Magma, насочена към конкуренти като BMW M и Mercedes-AMG, G90 Wingback е моделът, който прави най-завладяващо стилистично впечатление.
Wingback е великолепно отхвърляне на продължаващата монокултура на SUV автомобилите, олицетворявайки това, което главният творчески директор Люк Донкерволке нарича философията „желязна ръка в кадифена ръкавица”. Донкерволке залага, че насищането на пазара със SUV автомобили в крайна сметка ще доведе до ренесанс на по-емоционални и елегантни стилове на каросерията, като този аристократичен shooting brake, който напомня на обичани европейски модели като Mercedes-Benz CLS Shooting Brake и VW Arteon Shooting Brake.
Построен върху непроменената платформа на флагманския седан G90 с дължина 5,1 метра и междуосие 3,2 метра, Wingback е доказателство, че седанът все още може да бъде превърнат в комби Gran Turismo, готов за спонтанен спринт в Монако. Познатите дизайнерски елементи на Genesis – решетката Crest, Parabolic Line и фаровете Two-Line – са били интензивно преработени. Предната част е много по-агресивна, с масивни въздухозаборници и аеро елементи от двете страни. Разширените калници приютяват специално изработени 22-цолови джанти с нископрофилни гуми.
Линията на покрива е елегантно удължена и завършва с наклонена багажна врата, увенчана с два спойлера и дифузьор. Екстериорът е с дълбоко зелен цвят – отклонение от характерния за Magma оранжев цвят – който според Донкерволке символизира вътрешен мир и баланс, изтънчен контрапункт на скритата му сила. В интериора ДНК-то на Magma е фино изразено чрез седалки Chamude (подобни на велур) със зелени акценти и шевове и бродирано лого Magma на спортните седалки.
Донкерволке публично намекна за възможността за производство в малки количества, като отбеляза, че използването на немодифицираната платформа G90 означава, че автомобилът е „много бързо изпълним с минимални инвестиции“. Концепцията служи като „мост между Magma и програмата One of One за изработка по поръчка“ и показва намерението да се разшири философията на Magma върху различни форми на каросерията – от купета до кабриолети – като всички се придържат към принципа да бъдат удовлетворяващи, а не предизвикателни за водача.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ООрана държава
18:02 10.12.2025
2 Погребален агент
18:12 10.12.2025
3 карчи
Коментиран от #4
18:13 10.12.2025
4 Име
До коментар #3 от "карчи":
И аз не разбирам купувачите на СУВ, и харесвам комби и седан. А Genesis е един много добър автомобили. Имате плюс от мен.Коментиран от #6
18:20 10.12.2025
5 Очевидец
18:22 10.12.2025
6 карчи
До коментар #4 от "Име":
Аз пък още по-малко ги разбирам, но пък разбирам, че явно са чувствителни съдейки по минусите, които ми цъкат🤣18:31 10.12.2025
7 Хеми значи бензин
18:40 10.12.2025
8 Ицо
18:40 10.12.2025
9 Българин
19:02 10.12.2025