ФАКТИ.БГ

Ето го новия Volkswagen Passat

Публикувана: 4 Юли, 2014 10:13
30 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 25800
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Volkswagen разсекрети седан и комби версиите на новото осмо поколение на модела Passat. Автомобилът, който е по-лек и малко по-компактен от предшественика си, ще се предлага на пазара с богат набор от оборудване, както и с девет дизелови и бензинови турбоагрегата. За първи път моделът ще разполага и с хибридна схема на задвижване.

Новият Passat е построен на модулната платформа MQB, на която е направен и Golf VII. За сметка на новото шаси осмото поколение на Passat е намалило теглото си с цели 85 килограма. Passat VIII тежи 1 312 килограма. Габаритната дължина на автомобила е 4 767 мм, широчината му е 1 832 мм, а височината - 1 456 мм. Това го прави с 2 мм по-къс, с 12 мм по-широк и с 14 мм по-нисък от досегашния модел.

Интересно е още, че предният и заден надвес са скъсени с 67 и с 13 мм, съответно. Въпреки че иновацията е малко по-къса от предшественика, салонът е значително по-просторен. Свободното място за краката на пасажерите е увеличено с 33 мм, а багажният обем е нараснал с 21 и с 47 литра съответно за версиите седан и комби. Багажникът на седана поема 586 литра, а на универсала - 650 литра.

При бензиновите двигатели впечатление прави малкият 1.4-литров мотор с мощност 125 и 150 конски сили. 1.8-литровата версия развива 180 коня, а двулитровата е с два мощностни варианта - 220 и 280 конски сили. Дизелите стартират с 1.6-литров двигател със 120 коня, но основен се явява двулитровият дизел, който ще се предлага в три варианта - със 150, 190 и с 240 конски сили.

По думи на представители на Volkswagen всички нови двигатели са с 20% по-икономични и екологични. Всички версии са серийно оборудвани със start/stop система, както и с такава за рекупериране на спирачната енергия. Трансмисиите, предвидени за новия Passat, са две - шестстепенна механична и седемстепенна роботизирана с два съединителя.

Хибридната версия ще позволява зареждане на акумулаторите от битовата ел. мрежа. В състава на комбинирания силов тракт са включени 1.4-литров бензинов мотор и електродвигател с мощност 80 киловата. Комплектът йон-литиеви батерии е с капацитет 9.9 киловат часа. Сумарната мощност на хибридния тракт е 211 конски сили. Само на ток хибридният Passat може да измине разстояние от 50 километра.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Дошo
1 Отговор
КоНбито е особено грозно, а в съчетание с китайскито табло е просто отвратително

Коментиран от #16


Оценка:
-16 +1

ярослав станчев
2 Отговор
Ама разбира се бе,Дошо? Пасат конби е грозен,обаче пък Цивик конби е ролс ройса на всички конбита.

Коментиран от #13


Оценка:
-4 +12

wulkan
3 Отговор
Грозна, не грозна, пуснат ли промоция без пари вземам една. Ха дано, ама надали :) След 10 години са в Бг само на по 142 000 км.

Оценка:
-3 +10

Виктор Георгиев
4 Отговор
ne e zle R Line versiqta shte e super :)

Оценка:
-3 +3

Emre Mustafa
5 Отговор
Аз съм Фен на Пассат , но този път не ми хареса само таблото и предницата иначе задните стопове ме кефят и за моторите 1.6 дизела 120к.с е много добре също и 1.4 150к.с бензин. Иначе добре се справило с моторите

Коментиран от #15


Оценка:
-2 +7

Кобрата
6 Отговор
Passat-ът е страхотен, пожелавам на всеки да си има такъв пък тогава ще изказвате мнение дали е хубав или лош.

Оценка:
-2 +7

Естребовски
7 Отговор
Ще го чакам нов внос.....

Оценка:
-7 +3

Никой
8 Отговор
Красива, качествена и практична, толкоз. Сега ако и направят R версия със задно...

Оценка:
-4 +1

Симеон Тасев
9 Отговор

Оценка:
-9 +0

Георги Алексиев
10 Отговор
НЕ БИХ КУПИЛ НИКОГА НАРОДНАТА ТРОШКА ИЗЛИЗА МНОГО ПО СКЪПО ЗА ПОДДРЪЖКА ОТ БМВ КАЗВАМ ГО ОТ ОПИТ

Коментиран от #20, #28


Оценка:
-8 +6

Нема Бира
11 Отговор
Хич не е зле пасатчето!!!

Оценка:
-2 +4

Shmeker
12 Отговор
1300 кг!
Браво - това харесвам в Пасатите - просторни, удобни, леки и икономични коли!

Оценка:
-2 +5

zendera
13 Отговор

До коментар #2 от "ярослав станчев":


Браво бе,с тоя дизелов вариант от 2.0д-240кс направо ме зашемети.Ето това е супер агрегат.

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +2

Shmeker
14 Отговор

До коментар #13 от "zendera":


Ще души БМВ-та и с по-малък мотор. Просто щото бмв-тата остават тежки.

Оценка:
-2 +5

tost
15 Отговор

До коментар #5 от "Emre Mustafa":


„„„„„„„„„Аз съм Фен на Пассат , но този път не ми хареса само таблото и предницата иначе задните стопове ме кефят“““““““““““
Загледай се в стоповете на новото АУДИ 4 и ще видиш доста голяма прилика

Коментиран от #23


Оценка:
-4 +1

Владислав Димитров
16 Отговор

До коментар #1 от "Дошo":


Сложи си очелките и виж, че универсала е даже по красив от седана ! А за това колко е по практичен и удобен, няма да говорим...

Оценка:
-3 +1

дими колев
17 Отговор
не е лош, ама що не правят повече коли със задно предаване по забавни са

Оценка:
-4 +1

Десислав Попов
18 Отговор
Красив е,но дано 2.0ТДИ вече да не пука цилиндрова глава и DSG-то да се разваля по-малко.Иначе изглежда доста по-модерно от стария.Браво на дизайнерите!

Коментиран от #19


Оценка:
-1 +1

Shmeker
19 Отговор

До коментар #18 от "Десислав Попов":


1. Тва с пукането беше гаранционно правено с нова версия на главата.
2. Тоя 2.0 ТДИ е друг

Оценка:
-2 +0

Дошo
20 Отговор

До коментар #10 от "Георги Алексиев":


Сигурен съм че е така.Няма по-голям батал от СОЦваген.
Що се отнася до ,,новия" Патас - лъха на китайско качество още от снимките

Коментиран от #21, #25


Оценка:
-8 +3

ярослав станчев
21 Отговор

До коментар #20 от "Дошo":


Мчи как няма да ти лъха на китайско,като все с жълтите очила гледаш.Ама като гледаш Хонда и Тойота ги махаш,щото иначе почва да прозира през оризовата хартия,от която ги правят китайците.

Коментиран от #22


Оценка:
-0 +6

Shmeker
22 Отговор

До коментар #21 от "ярослав станчев":


Муахахахааа

Оценка:
-1 +3

Erem Aliş
23 Отговор

До коментар #15 от "tost":


Е как няма да има прилика ве нали ауди е на Фолксваген омг -_-

Оценка:
-0 +4

dhcp
24 Отговор
Не знам аз ли съм извратеняк или какво, но си падам по комбитата :) Сега съм с пасат комби и с удоволствие бих яхнал тоя красавец комби с 1.8 :)

Оценка:
-0 +5

Кобрата
25 Отговор

До коментар #20 от "Дошo":


Дошо...Дошо
И малко да те поограмотя...Volkswagen се произвежда в Германия, модела по-горе е Passat и VW е на 3-то място по производство в света.
Ако не са хубави, защо всяка 3-та кола по улицата е Volkswagen.
много мразя некадърници като теб да изказват мнение.

Оценка:
-0 +2

Стоян Стоянов
26 Отговор
на мен на фейслифт по-скоро ми прилича, не на нов модел. VW си държат като цяло на традициите и дизайна: не се впускат да експериментират особено. Намерили са добра формула да продават.
А иначе - новото си е ново наистина, но и както казва колегата Ярослав Станчев: ха - да го видим това нещо след 5-6 (за повече не ми се и предполага) години как ще е.

Коментиран от #27


Оценка:
-1 +1

Shmeker
27 Отговор

До коментар #26 от "Стоян Стоянов":


Не е фейслифт - по-компактен е външно, а вътре е по-просторен. Това са част от измененията. Другите са олекотяването и по-икономичните мотори.
За Фейслифт се говори когато не се пипа каросерията, а са обновяват моторите, екстрите и оборудването

Оценка:
-0 +2

Кобрата
28 Отговор

До коментар #10 от "Георги Алексиев":


BMW, Mercedes и Audi имат една от най-скъпите поддръжки, не може да се сравнява с тази на VW.
То ако беше по-евтино хората щяха да карат повече, BMW-та, а не Volkswagen.
Аз лично съм много доволен от Volkswagen-ите, то ако ще караш някво изпърдяно BMW 3-ка как няма де е евтин ремонта, ама ако караш BMW до 5-6 годишно ще ти стане лошо като отидеш в сервиза.

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +0

Shmeker
29 Отговор

До коментар #28 от "Кобрата":


Не е вярно. БМВ и Мерцедес имат по-евтина поддръжка от Ауди и VW, които са с ремъци обикновено, а двигателите им са еднакви

Оценка:
-0 +0

30 Отговор
1300кг това е страхотно

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Красимир Каракачанов
Военният министър Красимир Каракачанов с коментар за Слънчев бряг
Слънчев бряг не е за купон"

Още бисери
ТОП 5