Volkswagen разсекрети седан и комби версиите на новото осмо поколение на модела Passat. Автомобилът, който е по-лек и малко по-компактен от предшественика си, ще се предлага на пазара с богат набор от оборудване, както и с девет дизелови и бензинови турбоагрегата. За първи път моделът ще разполага и с хибридна схема на задвижване.
Новият Passat е построен на модулната платформа MQB, на която е направен и Golf VII. За сметка на новото шаси осмото поколение на Passat е намалило теглото си с цели 85 килограма. Passat VIII тежи 1 312 килограма. Габаритната дължина на автомобила е 4 767 мм, широчината му е 1 832 мм, а височината - 1 456 мм. Това го прави с 2 мм по-къс, с 12 мм по-широк и с 14 мм по-нисък от досегашния модел.
Интересно е още, че предният и заден надвес са скъсени с 67 и с 13 мм, съответно. Въпреки че иновацията е малко по-къса от предшественика, салонът е значително по-просторен. Свободното място за краката на пасажерите е увеличено с 33 мм, а багажният обем е нараснал с 21 и с 47 литра съответно за версиите седан и комби. Багажникът на седана поема 586 литра, а на универсала - 650 литра.
При бензиновите двигатели впечатление прави малкият 1.4-литров мотор с мощност 125 и 150 конски сили. 1.8-литровата версия развива 180 коня, а двулитровата е с два мощностни варианта - 220 и 280 конски сили. Дизелите стартират с 1.6-литров двигател със 120 коня, но основен се явява двулитровият дизел, който ще се предлага в три варианта - със 150, 190 и с 240 конски сили.
По думи на представители на Volkswagen всички нови двигатели са с 20% по-икономични и екологични. Всички версии са серийно оборудвани със start/stop система, както и с такава за рекупериране на спирачната енергия. Трансмисиите, предвидени за новия Passat, са две - шестстепенна механична и седемстепенна роботизирана с два съединителя.
Хибридната версия ще позволява зареждане на акумулаторите от битовата ел. мрежа. В състава на комбинирания силов тракт са включени 1.4-литров бензинов мотор и електродвигател с мощност 80 киловата. Комплектът йон-литиеви батерии е с капацитет 9.9 киловат часа. Сумарната мощност на хибридния тракт е 211 конски сили. Само на ток хибридният Passat може да измине разстояние от 50 километра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошo
Коментиран от #16
11:37 04.07.2014
2 ярослав станчев
Коментиран от #13
11:51 04.07.2014
3 wulkan
12:33 04.07.2014
4 Виктор Георгиев
12:40 04.07.2014
5 Emre Mustafa
Коментиран от #15
12:58 04.07.2014
6 Кобрата
13:51 04.07.2014
7 Естребовски
13:58 04.07.2014
8 Никой
15:18 04.07.2014
9 Симеон Тасев
17:05 04.07.2014
10 Георги Алексиев
Коментиран от #20, #28
17:44 04.07.2014
11 Нема Бира
18:34 04.07.2014
12 Shmeker
Браво - това харесвам в Пасатите - просторни, удобни, леки и икономични коли!
18:49 04.07.2014
13 zendera
До коментар #2 от "ярослав станчев":
Браво бе,с тоя дизелов вариант от 2.0д-240кс направо ме зашемети.Ето това е супер агрегат.Коментиран от #14
19:03 04.07.2014
14 Shmeker
До коментар #13 от "zendera":
Ще души БМВ-та и с по-малък мотор. Просто щото бмв-тата остават тежки.20:13 04.07.2014
15 tost
До коментар #5 от "Emre Mustafa":
„„„„„„„„„Аз съм Фен на Пассат , но този път не ми хареса само таблото и предницата иначе задните стопове ме кефят“““““““““““Загледай се в стоповете на новото АУДИ 4 и ще видиш доста голяма прилика
Коментиран от #23
20:28 04.07.2014
16 Владислав Димитров
До коментар #1 от "Дошo":
Сложи си очелките и виж, че универсала е даже по красив от седана ! А за това колко е по практичен и удобен, няма да говорим...20:30 04.07.2014
17 дими колев
21:55 04.07.2014
18 Десислав Попов
Коментиран от #19
22:29 04.07.2014
19 Shmeker
До коментар #18 от "Десислав Попов":
1. Тва с пукането беше гаранционно правено с нова версия на главата.2. Тоя 2.0 ТДИ е друг
23:01 04.07.2014
20 Дошo
До коментар #10 от "Георги Алексиев":
Сигурен съм че е така.Няма по-голям батал от СОЦваген.Що се отнася до ,,новия" Патас - лъха на китайско качество още от снимките
Коментиран от #21, #25
00:01 05.07.2014
21 ярослав станчев
До коментар #20 от "Дошo":
Мчи как няма да ти лъха на китайско,като все с жълтите очила гледаш.Ама като гледаш Хонда и Тойота ги махаш,щото иначе почва да прозира през оризовата хартия,от която ги правят китайците.Коментиран от #22
20:00 05.07.2014
22 Shmeker
До коментар #21 от "ярослав станчев":
Муахахахааа20:05 05.07.2014
23 Erem Aliş
До коментар #15 от "tost":
Е как няма да има прилика ве нали ауди е на Фолксваген омг -_-22:55 05.07.2014
24 dhcp
23:28 05.07.2014
25 Кобрата
До коментар #20 от "Дошo":
Дошо...ДошоИ малко да те поограмотя...Volkswagen се произвежда в Германия, модела по-горе е Passat и VW е на 3-то място по производство в света.
Ако не са хубави, защо всяка 3-та кола по улицата е Volkswagen.
много мразя некадърници като теб да изказват мнение.
21:50 06.07.2014
26 Стоян Стоянов
А иначе - новото си е ново наистина, но и както казва колегата Ярослав Станчев: ха - да го видим това нещо след 5-6 (за повече не ми се и предполага) години как ще е.
Коментиран от #27
11:44 07.07.2014
27 Shmeker
До коментар #26 от "Стоян Стоянов":
Не е фейслифт - по-компактен е външно, а вътре е по-просторен. Това са част от измененията. Другите са олекотяването и по-икономичните мотори.За Фейслифт се говори когато не се пипа каросерията, а са обновяват моторите, екстрите и оборудването
12:08 07.07.2014
28 Кобрата
До коментар #10 от "Георги Алексиев":
BMW, Mercedes и Audi имат една от най-скъпите поддръжки, не може да се сравнява с тази на VW.То ако беше по-евтино хората щяха да карат повече, BMW-та, а не Volkswagen.
Аз лично съм много доволен от Volkswagen-ите, то ако ще караш някво изпърдяно BMW 3-ка как няма де е евтин ремонта, ама ако караш BMW до 5-6 годишно ще ти стане лошо като отидеш в сервиза.
Коментиран от #29
13:17 07.07.2014
29 Shmeker
До коментар #28 от "Кобрата":
Не е вярно. БМВ и Мерцедес имат по-евтина поддръжка от Ауди и VW, които са с ремъци обикновено, а двигателите им са еднакви22:07 08.07.2014
30
03:09 25.07.2014