Last news in Fakti

15 Юли, 2014 10:36 5 161 12

Audi празнува 25 г. TDi със специално A7

  • audi-
  • a7-
  • tdi

Специална версия на A7 Sportback отбелязва четвърт век от появата на първия двигател TDi. Модификацията 3.0 TDi competition има модернизиран 3.0-литров шестцилиндров битурбодизел с мощност 327 к.с. и максимален въртящ момент 650 Нм.

Юбилейната A-седмица разполага със 7 к.с. повече от стандартния модел. Ръстът се дължи на промяна в настройките на турбокомпресорите и механизма за изменение на фазите на газоразпределението. При рязко натискане на педала на газта се включва режим Overboost, който увеличава мощността с още 20 коня за кратко време.



A7 3.0 TDi competition ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.1 секунди, с една десета по-бързо от стандартния 3.0 TDi с 320 к.с. Средният разход на гориво е 6.1 литра на 100 км.

Специалната версия получава спортен пакет S line, намален с 20 мм клиренс, 20-цолови джанти и червени спирачни апарати. В салона на очи се набиват кожените спортни седалки, декорациите от дърво и алуминий и праговете с лого quattro.



В базовото оборудване влизат светодиодни фарове, а срещу допълнително заплащане могат да се поръчат и матрични светлини. Списъкът с екстрите включва също мултимедийна система MMI с усъвършенствана навигация и система за нощно виждане.

Базовото A7 3.0 TDi competition струва 72 000 евро. Audi започва да приема поръчки за специалната версия през август, а първите клиенти ще получат колите си наесен.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ярослав станчев

    7 0 Отговор
    Имат право да празнуват.От 15 години късат шортите на всякакви марки и модели на 24 часа Ле Ман с това "умрялото" TDI.

    Коментиран от #2

  • 2 Монго

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "ярослав станчев":

    Е, имаше една-две години дето "Пежо" ги отнесе. Но интериора ме "кефи" максимално...

    Коментиран от #7

  • 3 Георги Симеонов

    0 0 Отговор
    TDI
  • 4 Кобрата

    2 1 Отговор
    Шасито изглежда много добре, интериорът също, обаче тези фарове са отвратителни, особено задните.
    Левият фар е по-къс от десния...

    Коментиран от #5

  • 5 Никой

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Кобрата":

    Не е по-къс. Това е заради ъгъла под който се гледа.
  • 6 Монго

    2 0 Отговор
    Заради преспективата /ъгъла/ и предните изглеждат различно
  • 7 ярослав станчев

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Монго":

    Е колко ги отнесе не знам,ама Пежо отнесе много бой.За 3 години участие,(2007,2008 и 2009),спечели 1 път,само през 2009 г. После се отказа. Сега и Тойота,вече 3-та година се пънат,ама няма и няма.Уж калпаво това TDI,уж трошливо,уж тракалник,а от 2006 г. няма кой да го бие.

    Коментиран от #8

  • 8 Дошo

    0 4 Отговор

    До коментар #7 от "ярослав станчев":

    Срещу Пежо единия път победиха понеже им беше първа година на франсетата.Втората извадиха невероятен късмет понеже заваля и ина Пежата им се повредиха чистачките :-) а третия път Пежата ги затвориха със сума ти обиколки после се отказаха заради финансови затруднения.
    С Тойота се случи така защото регламента толерираше дизелите много яко.От тази година като като въведоха изискването за разход на гориво за обиколка не стоят така нещата.На Льо Ман извадиха късмет, че Тойотите бяха две и имаше катастрофи иначе в шампионата за годината са зад японците.

    Коментиран от #9

  • 9 ярослав станчев

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "Дошo":

    Ееееее,ми Дошо кой им е крив на Пежо,че им се чупят даже и чистачките,Ауди ли? Късмет беше,че Пежо изобщо спечелиха.А тази година регламента не помага на Ауди,нали и какво,пак победиха.Уж японците бяха с коли по 1000 коня,а немците със 700,какво стана,трета година подред Ауди ги бие както Германия бие Бразилия на полуфинал.Едната Тойота се нацепи в Аудито без изобщо да го види бе,а имаше жълт флаг.А другата издържа 12 часа на пълна газ и до там,после тотал щета,ама състезанието не е 6 не е и 12 часа,а е 24 часа,нали.Не бери грижа,до края на шампионата има още 5 състезания,а разликата е 1 точка.
    Не стига,че швабите бъхтят когото хванат на Ле Ман ами имаш и наглостта да дрънкаш.Ай мълчи и тунинговай Сивика,че догодина да идеш на Ле Ман и да пребиеш гадните гюнтери от Нафта спорт тим.
  • 10 zendera

    1 1 Отговор
    Браво,този двигател е по-добър от трилитровия на БМВ,засега......

    Коментиран от #12

  • 11

    1 0 Отговор
    една от малкото съвременни коли която изглежда добре
  • 12 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "zendera":

    Не и от този с трите турбота;)