След две години Mazda ще пусне на пазара първия си хибрид с дизел-електрическа силова установка, съобщава японският в. Yomiuri Shimbun. Автомобилът ще харчи 2.5 литра на 100 км.
В момента компанията предлага хибридна модификация на Axela (Mazda3), но тя се продава само на вътрешния пазар. Тя има двулитров бензинов двигател от семейството SkyActiv, електромотор и електромеханичен вариатор от Toyota Prius.
Бъдещият дизел-електрически хибрид ще разчита предимно на двигателя с вътрешно горене. Електромоторът само ще го подпомага, а батерия не се предвижда. В момента на пазара няма много подобни автомобили. Дизел-електрически модели предлагат само Daimler (Mercedes-Benz), PSA Peugeot Citroen, Volvo, Jaguar Land Rover, а скоро към тях ще се присъединят Audi и Mitsubishi.
16 Август, 2014 11:42 4 927 9
Дизел-електрическа Mazda през 2016-а
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кобрата
Коментиран от #3
17:20 16.08.2014
2 скар фейс
18:47 16.08.2014
3 Светослав Дойков
До коментар #1 от "Кобрата":
С една дума не е.Плъг-ин хибрид е този който се включва в мрежата, прави определен пробег на батерия и след това продължава автономно с генератор.
Коментиран от #4
22:52 16.08.2014
4 Maurice
До коментар #3 от "Светослав Дойков":
Кобрата счита за огромна привилегия да напише нещо на чужд език, макар да няма представа за какво става дума. За това на такива боси не трябва да им се обръща внимание върху писанките.00:30 17.08.2014
5 TODOR STOYANOV
Коментиран от #7
13:07 17.08.2014
6 гошо прупрунков
15:36 17.08.2014
7 S Doichinov
До коментар #5 от "TODOR STOYANOV":
Шменти капели.Икономия има колкото да не е хич.За един бакшиш и 1ст на км е икономия.Сипваш вода и караш ама не баш.Както го изкарват фирмите монтиращи такива генератори за икономията нагориво с 50% е леко смешно.Превръщаш механична енергия в електрическа,която след това пак превръщаш в механична и то с икономия от 50%.Коментиран от #8
00:41 18.08.2014
8 TODOR STOYANOV
До коментар #7 от "S Doichinov":
ВЪОБЩЕ НЕ СЪМ СПОМЕНАЛ ЗА ПРОЦЕНТИ ИКОНОМИЯ!БРАУНОВИЯТ ГАЗ, КОЙТО СЕ ПОЛУЧАВА, НАИСТИНА ВЕРОЯТНО ПОМАГА ЗА ПО-ДОБРОТО ИЗГАРЯНЕ НА ГОРИВНАТА СМЕС!ЕТО И ОТГОВОР НА ВЪПРОСИТЕ СВЪРЗАНИ С МОЩНОСТ, ПО-ДОБРА РАБОТА НА МОТОРА И ИКОНОМИИ!ПОСЛЕДНОТО ТИ ИЗРЕЧЕНИЕ...НЕ ГО РАЗБИРАМ!?АКО ГОВОРИШ ЗА ПРИНЦИПА НА ДЕЙСТВИЕ НА ННО...СИ ДАЛЕЧЕ ОТ ИСТИНАТА!АМА ХАЙДЕ ДА ПОБАЧКАМЕ, ЧЕ ДНЕС ЩЕ ПАДНЕ ПАРА!!!07:52 18.08.2014
9 CarPro
A za Hybrida
21:38 28.08.2014