Last news in Fakti

19 Август, 2014 12:33 10 151 31

Шест пъти по-висока цена за първото BMW i8 в САЩ

  • bmw-
  • i8-
  • пебъл бийч 2014

Специална версия на суперхибрида BMW i8 бе купена за $825 000 на аукцион в рамките на конкурса за автомобилна елегантност в Пебъл Бийч, Калифорния. Началната цена на автомобила е била $200 000, което означава, че спечелилият е платил шест пъти повече. Продажбите на i8 в САЩ започват тази есен със стартова цена $135 700.



Специалната версия на баварския суперхибрид носи името Concours d'Elegance Edition. Каросерията е боядисана в "заскрежен" сив металик, недостъпен за стандартния модел. Интериорът е тапициран с кафява кожа, обработена с растителни екстракти. В задната част на салона има табелка с подписите на създателите на i8, а на праговете с лазер е изписано името на модификацията.



Механиката на специалното i8 не е подлагана на изменения. Хибридното BMW има 1.5-литров трицилиндров турбодвигател с мощност 231 к.с., електромотор със 131 коня, шестстепенен автоматик и йон-литиеви акумулатори. Ускорението до 100 км/ч отнема 4.4 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч по електронен път.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 зендера

    5 3 Отговор
    Това БМВ ще трепи рибата в САЩ.Уникално е.По-добър красив и елегантен хибрид немогат да създадат и японците даже..Питам се дали американците са готови да дадат толкова висока сума за спортен хибрид от Япония...........иии...очаквам минуси-обожавам ги..

    Коментиран от #2, #15, #20, #21

  • 2 Кобрата

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "зендера":

    BMW-то е трепач отвсякъде от мен имаш +
  • 3 Julio

    1 0 Отговор
    Че той самият хибрид си е частично японски... Нема смисъл от минуси...
    Факт е че колата влезна в серия след споразумението с Тойта (както и i2)... Преди това беше ламарина, стъкла и кожен салон...
    Дали е съвпадение не знам ама не бих се обзаложил че е случайност...
  • 4 BMW fen

    2 2 Отговор
    Li4no az sum malko razo4arovan , Citroen napraviha takuv model , Peugeot napraviha takuv model , Renault napraviha Alpin i nakraq bmw otkradnaha ot vsi4ki po malko :( pulnoto razo4arovanie

    Коментиран от #13

  • 5 Попа

    0 2 Отговор
    Абе какви са тия трицилиндорви 1,5л турбо моторчета със 231к.с. ??? Адкси издухан двигател, който е за еднократна употреба. Никаква, ама никаква връзка между дизайн и агрегат!
    Рядко съм виждал по-красив автомобил - няма да го крия. Обаче под капака немците са се у.рали тоя път. То ясно, че екологията гледат, чак пък толкоз....

    Коментиран от #6

  • 6 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Попа":

    0-100 за 4.4 секунди по-малко не му трябват за спортния клас. Колата си има впечатляващи характеристики и разход. А за надеждност никой не ти говори.Като искаш да те надживее вземаш един архаичен американски 5 литров V8 с 200к.с и си свиркаш с уста.
  • 7

    0 0 Отговор
    Наскоро от AUTO BILD са правили тест на I8 заедно с PORSHE 911 на 3.7 км писта, i8 е изоставало 4 сек на обикока до тук добре, но на третата обиколка започнало да изоставо с 9 сек, защото трябвало да му заредят батериите, това ако е спортна кола аз съм Бил Гейтс,

    Коментиран от #9

  • 8 Plamen

    0 0 Отговор
    Predi vreme gledah i8 i e gore dolo simpatichno, no dnes nyakoi e doshal na universiteta s i3, nyama takava kriva i grozna kola, prilicha na smesica mejdu frenski i italianski dizain
  • 9 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от " ":

    Не знам защо им е трябвало да му заредят батериите, като ако го караш в смесен режим те постоянно се зареждат AutoBild са мега корумпирани повярвай.

    Коментиран от #10

  • 10

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Никой":

    Като се зареждат сами що има букса и кабел за зареждане от контакт на снимката.

    Коментиран от #11

  • 11 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от " ":

    Ами защото ако искаш можеш да я караш само на ток и за да не се занимаваш да сипваш гориво и да ги зареждаш през двигателят направо си го включваш в контакта и после си караш електромобил. При максимално представяне има режим за съвместна работа на ел. мотора с ДВГ-то и тогава няма проблем с електричеството, а с горивото ако ме разбираш какво искам да кажа.

    Коментиран от #12

  • 12

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Никой":

    Разбирам напълно, но какъв е смисъла да лъжат от AUTO BILD и двете коли са немски, а PORSHETO така или иначе е значително по бързо.

    Коментиран от #14

  • 13 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "BMW fen":

    ostavi ni da se nasladim na tozi unikalen avtomobil i neni zasipvai s razocharovaniata si

    Коментиран от #23

  • 14 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от " ":

    Да определено. Но е и по-мощно. И има много по-висок разход;)
  • 15 Samurai Jack

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "зендера":

    Пиша ти плюс защото ме разсмя.Иначе скоро ще видиш какви хибриди са подготвили японците и ще разбереш колко изостанали са БМВ.

    Коментиран от #16

  • 16 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Samurai Jack":

    Хм.. вече 5 години чакаме за NSX и още не идва. Явно си го тествал вече.

    Коментиран от #17

  • 17 Samurai Jack

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Никой":

    i8 го чакахте 5 години накрая излезе тази смешка която на пистата изостава с 4 секунди на обиколка на поршето.

    NSX е коренно различна кола с много по развита технология както на шаси така и на двигатели.Да не говорим за по добрия дизайн на хондата.БМВ винаги е изоставало по технологии не само от японците.На БМВ силата е рекламата.Ако е си го разбрал още значи не разбираш много от техника.

    Коментиран от #18

  • 18 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Samurai Jack":

    Кви 5 години, кви 5 лева. i8 е проект направен за 3 години и нямаше толкова много слухове като при NSX, която трябваше да излезе 2009 година, а още я чакаме. В последно време взеха да въртят обиколки на Ринга и преди няколко седмици изгоря една... Дизайна е много субективно нещо. На мен лично Хондата ми изглежда доста по-одъртяла и ъгловата.
    i8 не може да го сравняваш с Порше 911, което е с 50 к.с по-мощно, не е хибрид и гори доста над 3-4/100км при леко каране. Сравняваш две коренно различни коли само и само да си докажеш мнението. До 1-2 години, когато излезе NSX (евентуално), ще видим дали ще гори 3/100 и ще има ускорение 4.4 до 100км/ч.
    П.С И не, не съм разбрал, че БМВ е само реклама, може би защото съм карал такава и оценявам колите по качествата им, а не ръководейки се от това, кой каква коли карал, как я карал и градски митове.

    Коментиран от #19

  • 19 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Никой":

    Ти дори не си познаваш любимата марка,а си тръгнал да спориш за Хонда,която тотално не познаваш.За твое сведение БМВ показаха концепта на шоуто във Франкфурт през 2009 та.Ти смятай колко години са.
    А обиколки с NSX се въртят още от миналата година.Това,че някой тестов автомобил се е запалил явно е голяма радост за теб,но спокойно на финала Хонда пак ще е по добра и качествена от БМВ.
    Все пак едно е да правиш кола конкурент на Ферари и Порше друго е да правиш някакво хибридче с малко по разчупена визия с вечните грозни бъбреци и малко повече лед светлинки като пернишки Голф.
    А между другото i8 може да се пробва на писта със стария NSX от 1990 година там може да има някакъв шанс преди да му свършат батериите

    Коментиран от #22

  • 20 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "зендера":

  • 21 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "зендера":

    Ей това е поредната японска кола,която ще нарита БМВ(Нисан също са подготвили изненада за баварските смешници)
    Между другото поради голям интерес още преди 2 години е започнало записване за поръчки в Англия.Събират по 5000 паунда явно не всички са фенове на баварските боклуци.
    И как да са за по малко пари получаваш по бърза,по качествена и по добре изглеждаща кола от i8- елхичка с бъбреци.
  • 22 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Easy ryder":

    Аз любими марки нямам, имам любими модели. И все пак не разбрах ти откъде знаеш, че Хондата ще е по-добра кола... i8 не е конкурент на 911 със сигурност, фактът, че е хибрид и че е по-слаба от най-слабото 911 го доказват и никой не е казал, че е така, камо ли на Ферари. Това е спортен хибрид и нищо повече, още малко и ще го сравниш с Р1...

    Коментиран от #25

  • 23 BMW fen

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Autohouse Randm":

    Kazvam si mnenieto ve , unikalno e Pejo Onyx na koeto ve4e sum fen

    Коментиран от #24

  • 24 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "BMW fen":

    Ти каква кола караш? 316ка на гас сигурно.
  • 25 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Никой":

    Като имаш любими модели гледай да си по добре запознат с тях преди да спориш.Ясно ми е,че за NSX нищо не знаеш и да тръгна да ти обяснявам защо кола с над 600 коня направена за конкурент на 911 или 458 е по добра от кола с 230 при това на по-ниска или най много равна цена не ми се занимава.
    За пореден тръгвате да хвалите някаква колибка с надпис БМВ без дори нея да познавате напълно.Имате наглоста да намесвате и други марки като Хонда за,които още по малко знаете.
    Просто запомни едно нещо.Хонда откакто е създадена е иновативна компания,успяла е от производител на мотопеди да израстне до производител на САМОЛЕТИ.За Хонда през целия този път най важния показател е да даде на клиента най-много за парите,които той плаща.
    При БМВ е обратното,целта е да вземе от клиента най много пари за това,което му предлага.
    Ето това е разликата другото са технически детайли,които явно ти е трудно да схванеш.Важното е да разбереш първата част и да не вярваш само на опаковка и реклама.

    Коментиран от #27

  • 26 Bmw fen

    0 0 Отговор
    Karam xk :) a za markata 6te te ostavq sam da se seti6 , ne6to problem li ima6 s men ?

    Коментиран от #28

  • 27 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Easy ryder":

    Като говориш, че хората нищо не знаят е добре ти да знаеш малко повече от тях поне. i8 е с 360 к.с. сумарна мощност. Освен това не аз включих японците в темата. Кой не я познава и кой я познава тая "колибка" i8 се вижда ясно, макар че е вече реална кола и характеристиките й навсякъде ги пише стига човек да се интересува изобщо. NSX никъде не е казано колко коня ще е - както винаги пълна мистика и тук там някой слух, но не и конкретни работи. Ако наистина излезе с 600кс. тогава ще е конкурент на M10, а не на i8, защото сравнението няма да е сегментно.

    Коментиран от #29

  • 28 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Bmw fen ":

    Имам да, защото коментираш кола, която никога не си карал;)
  • 29 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Никой":

    360 коня сумарна мощност,но за 2 обиколки,после си оставаш с 230 и поршето прави по 8 секунди преднина.
    Освен това японците в темата ги включи един друг прочут "експерт" в темата "зендер",който карал дърт дизелов баварски трактор и много разбирал от хибриди и японска техника.
    Ти ествествено трябваше да му пригласяш,като даже директно без да те питат взе да си говориш за Хонда.
    С колкото коня ще излезе NSX ще разбереш след най много 6 месеца но при 6 цилиндъра 3,7 литра турбо няма да е под 500 коня.Както вече споменахме BMW мъти проекта i8 5 години и виждаш каква "спортна" кола излюпи.
    За 130 000 евро купуваш елхичка с 3 цилидров мотор и смешни възможности.
    При това положение си струва човек да почака още 6 месеца за да види кола с истински спортен дух,реален конкурент на Порше и Ферари.При това по евтина от баварския кош понеже заговори за пазарни сегменти.

    Коментиран от #30

  • 30 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Easy ryder":

    Аз ли не разбирам от хибриди - не знам ама ако е на режим в който работят и двата двигателя няма как да ти свършат батериите, защото ДВГ-то върти алтернатора през цялото време и ги зарежда постоянно, да не говорим, че има и система, за регенериране на енергия от спирането. На никой хибрид не може да се случи това. Все едно, тъй като Р1 изминава на ток 11 км, значи в смесен режим, колата 11 километра ще върви с 960к.с. и после изведнъж 800?? Няма как да се случи. AutoBild не ги гледай. Те могат да искарат всеки ВАГен по-добър от Ферари едва ли не (не говоря за Бъгати, Ламбо и т.н.). Според мен или нещо са объркали настройките или има някакъв фабричен дефект, друга причина няма. Също така Поршето си е чистокръвен състезател и нима очакваш един от първите спортни хибриди, който по данни харчи 4л/100, да е по-бърз?
    Също така Поршето не е казано какво е, a вариантите му варират от 325к.с. до 620к.с, като най-слабото 0-100 е за 5 секунди, а i8 е за 4.4.
    Целта на I8, не е супер мощна кола, а икономична и бърза нали това е целта на спортните хибриди, а с тоя 3.7 500к.с. ще е направо "F*ck the fuel economy" и силно се съмнявам да е по-евтин.

    Коментиран от #31

  • 31 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Никой":

    Когато ДВГ ти е слаб няма време да зареди батериите и постепенно колата изчерпва енергията от тях.На писта се получава точно това с i8 колкото и да не вярваш на Аутобилд.
    Що се отнася до икономията не бързай със заключенията.Хонда прави доста по добри двигатели от БМВ така че разликата в разхода може да не се окаже толкова голяма колкото си мислиш.
    А за цената не се съмнявай,казах и преди Хонда дава максимум за парите които плащаш.БМВ ти взема максимум за това което дава.