Audi A6 (C7) е на пазара вече четвърта година и дойде време моделът да бъде освежен. Модернизацията засяга цялото моделно семейство, включително напомпаните версии S/RS и "всъдеходното" комби allroad. Те получават нови двигатели и трансмисии, мултимедийна система от следващо поколение и матрични фарове.
Както при рестайлинга на купето с четири врати A7, вариаторът Multitronic на "шестиците" с предно предаване отстъпва място на седемстепенен робот S tronic с два съединителя. Другите варианти за избор на трансмисия са автоматик с осем предавки за най-мощния дизел и шестстепенна механична кутия за базовите модификации. За версиите с двойно предаване quattro и мощност над 272 к.с. може да се поръча спортен заден диференциал.
Обновеното A6 ще се оборудва с три бензинови и пет дизелови двигателя. Всички отговарят на екологичната норма Евро-6, а средният им показател за емисии на CO2 е намален с 22%. В гамата са включени и две икономични версии с името ultra. Бензиновата има 1.8-литров TFSI със среден разход 5.2 л/100, а дизеловата с двулитров мотор харчи само 4.2 на сто.
След модернизацията нараства мощността на топовите трилитрови двигатели. Бензиновият вече развива 333 к.с., а дизеловият ще се предлага в няколко варианта с 218 или 272 коня с един турбокомпресор, 320 с два, а също и с 327 и 346 к.с. за специалните версии competition.
Допълнителна мускулатура трупа и спортното Audi S6. Неговият V8 с два турбокомпресора е форсиран от 420 на 450 к.с. В резултат времето за ускорение от място до 100 км/м намалява с четири десети за седана и с три - за комбито, които вече "лепят стотака" за 4.4 и 4.6 секунди съответно.
Премиерата на модернизираната A-шестица ще се състои на салона в Париж през октомври. Цените в Германия ще започват от €38 400. Базовата версия на най-бързия, мощен и скъп представител на семейството RS6 ще струва €108 900.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Vesko
15:07 04.09.2014
2 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
15:11 04.09.2014
3 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
Коментиран от #20
15:11 04.09.2014
4 Десислав Попов
Коментиран от #21
15:34 04.09.2014
5 okl
Kvo i ima na kolata? super e daje.
15:40 04.09.2014
6 Никой
16:16 04.09.2014
7 mitko mitov
16:37 04.09.2014
8 ао
17:15 04.09.2014
9 Autohouse Randm
17:58 04.09.2014
10 Dani
18:03 04.09.2014
11 CarPro
Коментиран от #12
18:05 04.09.2014
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Владислав Димитров
18:41 04.09.2014
14 ярослав станчев
До коментар #12 от "Zlati zlatistia":
Естествено бе Злати,не ставай смешен.Всички са по-добри от Фиат.18:41 04.09.2014
15 Кобрата
18:54 04.09.2014
16 Симеон Тасев
22:16 04.09.2014
17 комшията
Коментиран от #18
22:33 04.09.2014
18 автомобилист
До коментар #17 от "комшията":
За такива като теб дето пишат ,меко казано глупости,първо прочетете статията и после пишете мнение.Коментиран от #19
00:24 05.09.2014
19 Autohouse Randm
До коментар #18 от "автомобилист":
prav e kolegata.Audi samo farove si smeniat smeshnici.08:36 05.09.2014
20 Shmeker
До коментар #3 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":
Няма разходи. Дори и да има нещо новите коли са с гаранция, а като мине излиза новия модел и старата я връщаш.Колкото до около 15 годишните на милион км. - еми да имат си ремонти, но като цяло нищо драматично. Купетата са здрави, някой друг носач, тампон, някое уплътнение по механиката и тва е. Готови са за още милион км.
Коментиран от #22
09:55 05.09.2014
21 Shmeker
До коментар #4 от "Десислав Попов":
Разходът на гориво зависи и от задкормилмното устройство, понеже се дава при 90 км/ч.. А никой не кара с толкова. Но по принцип има тенденция всички да послъгват при новите модели.Обаче малкте дизели до 2 литра са наистина икономични от край време са едни от най-икономичните в света в този клас.
Коментиран от #29
09:58 05.09.2014
22 Autohouse Randm
До коментар #20 от "Shmeker":
milion km i Audi sa dve nesavmestimi neshta.10:02 05.09.2014
23 Shmeker
По ходовата част основно селенови втулки и рейка. Тва за тия км.
Коментиран от #24, #25, #27
10:26 05.09.2014
24 скар фейс
До коментар #23 от "Shmeker":
Не си мисли колега, че тоя под теб ще те разбере, като използваш сложни и непонятни за него думи, като "селенови втулки и рейка". Като го гледам колко е неграмотен, едва ли се е качвал на нещо различно от каруца.Коментиран от #28
10:39 05.09.2014
25 Дошo
До коментар #23 от "Shmeker":
Покажи ми е А4 тогава на тези километри.Не!Покажи ми на половината километри без основен ремонт, пети комплект окачване и с несменяна скоростна кутия и здрава рейка.Що се отнася до разхода на масло новите Алудита харчат толкова още като излязат от завода.20 години не си оправиха окачването, дебитомерите, кекавите дизели, маслоядните бензини и недъгавите автоматици.Само ми дрънкате тук, че не съм бил карал ново Алуди да видя за какво става въпрос щото съм бил беден ама като гледам хем повече, хем по-нови Алудита съм карал от вас, а вие ми дрънкате колко здрави били понеже явно не сте виждали такъв кенеф произведен след 95г.Коментиран от #26, #37
11:52 05.09.2014
26 Негрон Джеймс
До коментар #25 от "Дошo":
Поздравяваме Хонда за постижението Кола на годината в Дошистан.-- от Световна кола на годината (Ауди А3)
Колкото щеш се дери, плачи, каквото искаш прави, Хонда няма да стане по - добра кола от Ауди, момче.
Коментиран от #34
12:57 05.09.2014
27 Autohouse Randm
До коментар #23 от "Shmeker":
e to i 124ki imashe milioneri ama veche vsichko novo e kalpavoКоментиран от #36
12:58 05.09.2014
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Autohouse Randm
До коментар #21 от "Shmeker":
audi sa samo reklami i smiana na farove.13:13 05.09.2014
30 скар фейс
До коментар #28 от "Autohouse Randm":
Аз пиша грамотно на кирилица, а ти не можеш. Представям си какво би се получило, ако опиташ. Една дума с 2 грешки - поне. За протокола - имам 2 мерцедеса и едно паджеро. Като наближиха изборите, пак ви впрегната по форумите, нали така Златко!? Ще те помоля повече да не ми пишеш, защото и без друго няма да ти отговарям.Коментиран от #32, #38, #49
13:15 05.09.2014
31 скар фейс
13:25 05.09.2014
32 Негрон Джеймс
До коментар #30 от "скар фейс":
Колега, не му падай на нивото на този. Човека видимо страда от верукозна епидермална дисплазия. Ти на дърво акъл не можеш да налееш.Виж хващам бас, че ще провери в google, какво точно съм го нарекъл.
Коментиран от #33
13:29 05.09.2014
33 скар фейс
До коментар #32 от "Негрон Джеймс":
напълно си прав колега. Добре че google коригира правписните грешки, иначе не би имал никакъв шанс.13:32 05.09.2014
34 Дошo
До коментар #26 от "Негрон Джеймс":
Той и Гоуфът беше кола на годината пък после се оказа, че СОЦваген са платили за да му увеличат резултата 10 пъти (повтарям 10) .Такива класации, в които най-големите боклуци стават това и онова не ми ги цитирайКоментиран от #35
13:49 05.09.2014
35 Негрон Джеймс
До коментар #34 от "Дошo":
Забавен си, момче. Но си прекалено Т*П за да ме разбереш. Извинявай.14:12 05.09.2014
36 Shmeker
До коментар #27 от "Autohouse Randm":
Имаше. Обаче изгниха. Аудитата останаха. Хората си ги обичат. А уж 124 е най-добрия мерцедес.. смятай.Коментиран от #39
14:23 05.09.2014
37 Shmeker
До коментар #25 от "Дошo":
Ми има. 1.9 ТДИ, 1.8, 2.6, някои 1.8Т също могат да изкарат, ако се карат без чипове и издевателства. Окачването се сменя, то е консуматив при всяка кола, но какво от това? На никоя кола не можеш вечно да минаваш само с тампони. Никой не е казал че ауди са коли за бедняци. И все пак за 300 лв. купуваш всички носачи, шарнири, тампони и т.н. - точно колкото струват накладките на авенсис.Коментиран от #40, #43
14:27 05.09.2014
38 Autohouse Randm
До коментар #30 от "скар фейс":
ako shtesh i na hindi da pishesh ot avtomobili ne razbirash i samo spamish15:23 05.09.2014
39 Autohouse Randm
До коментар #36 от "Shmeker":
ti sam viarvash li si?izgnili bili ujas.ti veche si na nivoto na скарфейс .hvalite si auditata zashtoto nemojete dagi prodadete i niama kak shte gi karate.audi e nai skapanata nemska marka sled opel
15:26 05.09.2014
40 Autohouse Randm
До коментар #37 от "Shmeker":
za 300 lv samo evtini mentaci.originalen ili ot markata lemfiordar nosach samo edin e 200lv,s tia izmisleni chasti deto si karash kolata osven che e klozet zashtoto e audi ami i e s mentak chastiКоментиран от #42
15:27 05.09.2014
41 Shmeker
15:34 05.09.2014
42 Shmeker
До коментар #40 от "Autohouse Randm":
И кво правиш сметки? Кефът няма цена! Колите, които доставят кеф не са японски.Коментиран от #44, #50
15:36 05.09.2014
43 Дошo
До коментар #37 от "Shmeker":
Има в мокрите ти сънища само.А че окачването е консуматив ще го каже всеки фен на Алуди ама не и друг.На мен защо не ми е консуматив?Защо и HONDA имат многоточково алуминиево окачване ама никой не знае, че е консуматив?Аааа аз забравих, че Алудито не се чупи то се поддържа.На другите марки се правят ремонти а на Алуди се сменят редовно консумативи - дюзи, турбини, глави, скорости, съединители все такива консумативи както и окачването де.За какъв кеф ми говориш?Кеф да се влачиш по сервизите с невероятното Алуди докато хората си карат колите.Аз бях така и въобще не ми беше кеф.
16:23 05.09.2014
44 Дошo
До коментар #42 от "Shmeker":
Да бе кеф създава Гоуфът и недозавиващото пушещо тропащо, тракащо Алуди не GT3000, Супра, ГТР, NSX, S2000, MR2, EVO,350 и 370Z, 200SX, Селика и т.н.16:26 05.09.2014
45 Shmeker
Коментиран от #53
18:24 05.09.2014
46 Shmeker
Едно хубаво ауди с турбина и куатро, комби - това е добра кола.
Или някоя баварка комби.
Тия купета дето си ги написал са коли за газареене.
Колите които си изброил не са нормални коли. Колкото и да са "бързи" не може да си вземеш семейството и да идеш с тях на почивка. Освен това харчат 15/100 по надолнище, така че ако тръгнеш по магистралата успоредно с едно TDI на дълъг преход ще изостанеш с МНОГО заради зарежданията.
Иначе от тия всичките дето си изброил - излизам на улицата и гледам че нещо ги няма. 16-18-20 годишни аудита колкото искаш!
То няма нищо японско на тия години баце, освен едно изгнило сузуки балено с дупки от мишки по калниците.
Коментиран от #48, #54
18:55 05.09.2014
47 Shmeker
18:56 05.09.2014
48 zendera
До коментар #46 от "Shmeker":
Остави тез Аудита пич,инъче добре че имаш бумер,там удоволствието от шофирането е тотално,независимо от това дали е дизел или бензин.Аз карам тоуринг 5 и за мен единствения минус на тая кола е че има 163кс заводски-при мен са 200..Коментиран от #98
19:53 05.09.2014
49 zendera
До коментар #30 от "скар фейс":
Не съм те виждал толкова изнервен,споко бе човек.Ма то кво ти го казвам на тебе това като и аз се изнервям от някои хлапета тука..Да не си взел нов бенц-разкажи(похвали се) ако има нещо ново..поздрави..Коментиран от #51, #99
19:56 05.09.2014
50 Autohouse Randm
До коментар #42 от "Shmeker":
smetkite ti si gi napravil a ne az.BACE20:09 05.09.2014
51 Autohouse Randm
До коментар #49 от "zendera":
скар фейc i benz e nevijdano.Коментиран от #97
20:11 05.09.2014
52 мануел апостолов
20:54 05.09.2014
53 Дошо
До коментар #45 от "Shmeker":
И в мобилето е пълно и са по 2000лв и никой не ги купува.21:17 05.09.2014
54 Дошо
До коментар #46 от "Shmeker":
Е как ще ги има?Половината струват по 20 бона на 15години.(пример S2000)Другата половина просто в в България не са разпространени.В САЩ е пълно с тези, за които казваш, че ги няма.И нали ми говореше за коли за кеф?Какви семейства, какви коНбита, какви дизели? Само глупости дрънкаш!Коментиран от #55
21:22 05.09.2014
55 Shmeker
До коментар #54 от "Дошо":
Дошо, това са спортни коли, които нямат никакъв практичен смисъл, освен да ходиш да се фукаш на кафе с тях или да си правиш детски кушии по пътищата и да си потенциален донор.Аз говоря за кола, която да вършиш работа, да минаваш поне едно 3000 км. на месец без да ти тежи на джоба и да качиш хора, багаж, кола, която да те замъкне до морето без да усетиш пътя достатъчно бързо, комфортно и безопасно при всякакви климатични условия. Кола, която е направена добре и няма евтини материали, изработена с добро антикорозионно покритие и кола, която има всякакви части - евтини, скъпи, втора употреба и т.н.
Японските модели, които си написал не стават за нищо такова. Може би субару, но то е доста назад като качество на детайла и изработката, при това с муфа вместо среден диф.
Коментиран от #56, #58
22:12 05.09.2014
56 Autohouse Randm
До коментар #55 от "Shmeker":
3000km na mesec sas audi ot koito polovinata na patna pomoshtКоментиран от #57
22:16 05.09.2014
57 Shmeker
До коментар #56 от "Autohouse Randm":
Буахахаа приказки на килограм! И по 6000 съм правил без такива намеси.Само на третия месец сменям масло и филтри - тва е.
Коментиран от #59
22:18 05.09.2014
58 мануел апостолов
До коментар #55 от "Shmeker":
Dnes sas moi kolega ostanahme na magistralata s slujebnoto Audi i se setih za foruma i hvalbite za tazi marka.Nikoga nebih si kupil avtomobil ot tazi markaКоментиран от #61
22:19 05.09.2014
59 Autohouse Randm
До коментар #57 от "Shmeker":
to e vechno tvoe normalno dago hvalish.Only Benz22:21 05.09.2014
61 Shmeker
До коментар #58 от "мануел апостолов":
И какво му има?То няма кола която да не се счупи един ден. От серсемлък, от не добро обслужване или просто от старост. Всяка машина си иска своето.
Коментиран от #62, #66
22:29 05.09.2014
62 Autohouse Randm
До коментар #61 от "Shmeker":
ma to audi e parodia na mashina.Коментиран от #63
22:33 05.09.2014
63 Shmeker
До коментар #62 от "Autohouse Randm":
Говориш необективно и напук, не знам що са ти дали вашите да седиш до късно ами не си си легнал след сънчо?!?Коментиран от #64
22:37 05.09.2014
64 Autohouse Randm
До коментар #63 от "Shmeker":
xaxa razveseli me.kak dane govoria obektivno.karal sam koshnici na VAG i sam im sarbal poparata.klozeti strashni.22:39 05.09.2014
65 Dani
22:43 05.09.2014
66 zendera
До коментар #61 от "Shmeker":
Без да се заяждам те каня на спор Ауди срещу БМВ.Особенно ако става въпрос за дизели-и двете марки няма от какво да се срамуват в това захранване..всъщност те са лидери при дизелите...Коментиран от #67, #68
22:48 05.09.2014
67 Dani
До коментар #66 от "zendera":
tdi na aldi e sram za nemskoto avtomobilostroene be bavarecКоментиран от #69, #72
22:53 05.09.2014
68 Shmeker
До коментар #66 от "zendera":
За двигателите на БМВ нищо лошо не съм казал никъде. Макар доста хора да плюят по TDS моторите примерно и 136 коня 2.0 дизел.Коментиран от #70, #74, #79
22:57 05.09.2014
69 Shmeker
До коментар #67 от "Dani":
И що? Аз имам 1.9 тди, има заводски въртящ момент колкото 320 CDI на мерцедес от ония години. Гори два литра и отгоре по-малко от този двигател и върви повече от добре.Коментиран от #71, #110
22:58 05.09.2014
70 Dani
До коментар #68 от "Shmeker":
tds e kalpav motor i vse pak po dobar ot tdi 2.5 150 ps22:59 05.09.2014
71 Dani
До коментар #69 от "Shmeker":
320 cdi shte ti skasa zadnika pich,ne se butai v A grupaКоментиран от #73
23:00 05.09.2014
72 zendera
До коментар #67 от "Dani":
Не защитавам тди,но в момента при Нм и КС е по!!-от по принцип моя лидер Мерцедес.Казвам моя лидер,но съм зомбиран беемвист-моля да се прави разлика между двете..Имам в предвид че Мерцедес трябва,ама трябва да е най-добрия,особено при дизелите,да ама не!Това го промени най-вече БМВ-НЕ СЪС НАДЕЖДНОСТ,А СЪС НМ И МОЩНОСТ НО И СЪС ЕЛАСТИЧНОСТ..Коментиран от #75, #76
23:03 05.09.2014
73 Shmeker
До коментар #71 от "Dani":
Е на магистрала с повечето конски сили ще мие бие, но какво от това? 1,9 ТДИ си поддържа добра скорост. Ако искам за 200 лв. ще я чипосам и ще е още по-бърза. Но икономията , която ми дава спрямо 320 CDI за 1 година ще си взема 2 хонди сивик и една микра на староКоментиран от #78
23:07 05.09.2014
74 zendera
До коментар #68 от "Shmeker":
Оффф,стига с тез ТДС-бе човек,ма това са морално остаряли двигатели.Макар,че за времето си бяха почти без аналог,казвам почти.Нека се взрем в комън рейла..БМВ Е46 320Д имаха своя 136кс.ФВ Имаха 1.9-90.101.116.131.150кс,ако не се лъжа от ПД-то това вадеха.Тук въпроса беше Нм ,начално,междинно ускорение и харч.Мисля че най-вече в това се съревноваваха тези модели.Е,нищо не се е променило и сега...Коментиран от #77
23:13 05.09.2014
75 Shmeker
До коментар #72 от "zendera":
Бъркаш. Виж дизелите на VAG кога въвеждат директното впръскване.Още в края на 80-те имат най-добрия и икономичен дизел.
БМВ започват да правят добри дизели когато почват да правят комън-рейла. Преди това са с предкамерно пълнене.
Мерцедесите правят добри чисти дизели, но са лакоми и се губи смисъла откакто нафтата е на цената на бензина.
Коментиран от #81
23:16 05.09.2014
76 Dani
До коментар #72 от "zendera":
ot edin motor ne se iska samo hm i ps a dalag bezproblemen jivot.tdi za men ne struva.dizela na bmw i mercedes e po dobar.sashto zdravi sa dizelite D4D na iaponcite no sa mudni ta e ujasКоментиран от #80
23:19 05.09.2014
77 Shmeker
До коментар #74 от "zendera":
ПД излезе когато излезе и комън-рейла. ПД правеше 2100 атмосфери на горивото, а комън-рела 1300 до 1600 в началото. За това и VAG продължиха с ПД. В момента комън-рейла прави по2100 атмосфери без проблем и VAG решиха да спрат ПД най-вече заради това, понеже комън-рейла работи доста по-меко и рафинирано.23:20 05.09.2014
78 Dani
До коментар #73 от "Shmeker":
e to i punto multi jet si podarja skorost ama e klozet.chiposvai kvoto iskash pravi ama mercedes niama da staneКоментиран от #109
23:20 05.09.2014
79 zendera
До коментар #68 от "Shmeker":
Битурбо моделите,осоенно от двулитровите,станаха особенно актуални понеже стана въпрос най-вече за разход и динамика,там конкуренцията стана мниго ожесточена.Претендирам,че там БМВ лидер.Ако греша,имам силата да ти се извиня.Само ми докажи противното.Можем да поспорим и за 3.0д. Там Ауди има 20 Нм в повече..Или пък с 3 турбини..спор да искаш от мен,стига време да имам че често пътувам...23:21 05.09.2014
80 Shmeker
До коментар #76 от "Dani":
Зависи за коя година говориш. Ако е за 2000-та година - 1.9 TDI няма аналог на въртящ момент, разход и вървене сред дизелите. Както казах, въртящият момент от ония години е колкото на 320 CDI.. D4D изобщо е много далеч от тия стойности тогава.Коментиран от #82
23:22 05.09.2014
81 zendera
До коментар #75 от "Shmeker":
Приятел,връщаш ме много на зад с ТДС,но според мен този двигател беше торпедо спрямо 2.5 тди-115 на Ауди примерно..Никога,ама никога не съм споменавал надежност в моите коментари щом стане въпрос за двигатели на БМВ.Комън рейла на БМВ беше уникален-пример бмв 530д-1998ма-тотална победа срещу не кой да е ами очиларката на МЕРЦЕДЕС 3ООТД-177КС.Коментиран от #85
23:28 05.09.2014
82 Dani
До коментар #80 от "Shmeker":
az gledam na parvo miasto nadejnost a sled tova drugi harakteristikiКоментиран от #83, #84
23:29 05.09.2014
83 zendera
До коментар #82 от "Dani":
Да бе ама тез дето ги вземат нови ,не ги завещават на внуците си ами като минат 100-150 000 ги продават на такива като нас......23:44 05.09.2014
84 Shmeker
До коментар #82 от "Dani":
Точно 1.9 е пример за надеждност...Коментиран от #87
23:45 05.09.2014
85 Shmeker
До коментар #81 от "zendera":
Забравяш че има 2.5 ТДИ, който е точно 143 коня колкото е ТДС-а и гори доста по-малкоКоментиран от #86, #88
23:46 05.09.2014
86 zendera
До коментар #85 от "Shmeker":
Коя година е?Не го зная тоя агрегат..дай да сравнявам..ако е в сравнение с БМВ5 ТОГАВА СУПЕР....23:52 05.09.2014
87 zendera
До коментар #84 от "Shmeker":
Да-ама 1.9-90кс....................просто отзиви,не е мое твърдение.....23:53 05.09.2014
88 zendera
До коментар #85 от "Shmeker":
Кажи какво е туй чудо през 1991-2-3-4-та...не съм чувал за такова,Мерцедес,и те не са чували..Коментиран от #91
23:58 05.09.2014
89 Shmeker
23:58 05.09.2014
90 zendera
Коментиран от #92
00:06 06.09.2014
91 Shmeker
До коментар #88 от "zendera":
Как не си чувал за могъщия AEL? Този двигател ме накара да мина на дизел изобщо. Това нещо го бяха чипосали на 175 коня и 500 Nm въртящ момент... с куатро, качен на старата А6 1400 кила... една от първите коли с 6 скорости.Заводски е 140 коня и 290 Nm при ауди и волво. Има версии до 160 к.с. и 310 Nm.
При TDS на E39 е с подобни параметри. Там е 280 Nm и 143 коня.
Двигателят на ауди обаче е доста по-икономичен и некапризен.
Коментиран от #93, #94, #101
00:08 06.09.2014
92 Shmeker
До коментар #90 от "zendera":
BMW започват да го развиват доста по-късно. 136 коня дори не е харесван. Тогава 1.9 е с 30 Nm повече въртящ момент и между другото някак си върви повече като съм карал двата на Е46 и А4. Не знам защо, обаче някак си по-пъргав от тоя 136 коня или просто екземплярът 320д не е бил в добро състояние00:11 06.09.2014
93 zendera
До коментар #91 от "Shmeker":
Извинявай,натоварил съм,утре ще сравнявам..тоя вариянт на 2.5 не съм го и чувал....Относно 136-бмв за това направиха 150.Е 90вече със 163-177 и тн.. Във момента БМВ е със 8 скорости от 3-та серия и уникалния при 3-та д серия 4.1 д нафта разход смесено доказано от ауто билд.Само немски списания чета така че ...00:20 06.09.2014
94 zendera
До коментар #91 от "Shmeker":
Няма да заспя докато не разбера за супер дизела на Ауди през 90-те..ще сравнявам абсолютно всичко докато не призная победата...00:23 06.09.2014
95 zendera
00:40 06.09.2014
96 zendera
Коментиран от #100
01:20 06.09.2014
97 скар фейс
До коментар #51 от "Autohouse Randm":
Иска ти се златко, но... за твое съжаление имам. Знам, че ти си врачка и виждаш кой какво кара. Залягай над уроците и някой ден и ти ще си купиш бенц. Е, ще бъде старичък и изгниличък, но като за теб ще е идеален. :) Колкото до зендера, ние комуникираме отдавна и двамата сме наясно какво караме, така, че.. Не се бутай при по-големите от теб.Коментиран от #102
01:57 06.09.2014
98 скар фейс
До коментар #48 от "zendera":
Да, една W211 2008 фейса. Между другото зендер, тоя AutohouseRandm е бившето ВИП АМГ/БУМЕР КАМОР. Dani и мануел апостолов са му другите никове, с които сега пише. Занимавам се с комопютри. Мисля, че бях ти споменал. :)
Коментиран от #103
02:00 06.09.2014
99 скар фейс
До коментар #49 от "zendera":
Благодаря ти за което приятел! Да ти кажа карам си и стария W210, защото е комби и все ми се налага да мъкна нещо :)Има по него да се правят някои неща, но не знам дали си струва, защото е старичък вече. При теб какво става? Как е баварката? Ако имаш път към Варна, щес е радвам да пием по кафе.Коментиран от #104
02:05 06.09.2014
100 Shmeker
До коментар #96 от "zendera":
ТДС-а е много по-капризен и лаком - гори почти колкото бензинов мотор. Единственото предимство е че работи по-меко и с по -малко вибрации от повечето дизели по онова време, които не са комън-рейл, дори и мерцедесовите мотори. Лично аз не знам за какво го произвеждаха до 2000-та година.Колкото до АЕЛ-а - той и предшественика му, който е 115 коня са проекти на Фердинанд Пийх и са наистина много тачени от феновете на Ауди. Те са редови 5 цилидрови. Той също се прави до 2000-та година, дори може и след това, но само за Волво.
Следващите мотори 2.5 TDI са V6 вече имат доста по-лоша репутация сред аудистите. Има само две версии, които си струват, и те са късните години - след 2000-та година.
03:19 06.09.2014
101 Autohouse Randm
До коментар #91 от "Shmeker":
vizirash motora 2.5 TDI koito slagaha na parvata A6 koiato ia imashe sas 6 skorosti li?Коментиран от #105
08:38 06.09.2014
102 Autohouse Randm
До коментар #97 от "скар фейс":
evtinia az Mercedes otkrih oshte kogato diadoti se e radval na moskvicha ot mototehnika.Коментиран от #107
08:39 06.09.2014
103 Autohouse Randm
До коментар #98 от "скар фейс":
vij kakvo shte ti kaja izmishliotinite ti veche vzimat vrah v choveshkata prostotia.spri se che inache CRASH08:40 06.09.2014
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Shmeker
До коментар #101 от "Autohouse Randm":
Да, 5 цилиндровия дизелКоментиран от #106
09:15 06.09.2014
106 Autohouse Randm
До коментар #105 от "Shmeker":
da tozi motor naistina za vremeto si niamashe konkurencia.imah A 6 kombi s tozi motor 6 skorosti i naistina beshe ludnica.stradashe ot okachvane zaradi tejkia motor.prodadoh ia na moi priatel i toi i sloji chip.sled 10000km dade fira turboto .neznam dali zaradi nekadarno postaven chip ili i e doshlo vremeto.beshe na edva 140000km.Коментиран от #108
09:37 06.09.2014
107 скар фейс
До коментар #102 от "Autohouse Randm":
Как е Златко днес? Свърши ли нощната смяна? Той бил открил мерцедеса.. . Когато дядо ми е карал москвич, ти не си бил планувам още. Че теб, ако те пита човек, сигурно ще кажеш, че караш новата Ес класа . Всеки интелигентен човек вижда кой какъв е и кое е измишльотина. Няма нужда да ме заплашваш зад монитора. Само се потиш така. . Слагай мократа кърпа и иди да припалиш ладата с лепенка АМГ на капака.Коментиран от #111
10:34 06.09.2014
108 Shmeker
До коментар #106 от "Autohouse Randm":
Чипът е виновен 100%. Има много кофти софтуери и някои хора не са големи експерти по чипосване11:10 06.09.2014
109 Shmeker
До коментар #78 от "Dani":
Mercedes не ми трябва. Хората реват. Скъпа, с висок разход, чуплива и глезена.Коментиран от #112, #124
12:04 06.09.2014
110 Дошо
До коментар #69 от "Shmeker":
Ами като го смениш (понеже няма да е вечен) ще те видя какво дизелово Алуди ще вземеш, с което ще минаваш толкова километри без проблеми.Коментиран от #120
14:13 06.09.2014
111 Autohouse Randm
До коментар #107 от "скар фейс":
takiva kato teb bol i za tova sme na tova dereje.Коментиран от #113
17:07 06.09.2014
112 Autohouse Randm
До коментар #109 от "Shmeker":
kolega ako Mercedes e chupliva znachi za Audi triabva da kajem che e schupena oshte ot zavoda.17:09 06.09.2014
113 скар фейс
До коментар #111 от "Autohouse Randm":
Пиша ти за последен път, ама наистина за последен. Проблема е, че в тази държава останаха предимно такива, като теб. Неграмотни и нагли с претенции за всичко. Мен не ме мисли златко, аз си му държа края и не чакам никоя партия да ме подкупи, за да спамя по форумите. Не се чувствай длъжен да ми отговаряш от другия си профил (те са много).Коментиран от #114
17:53 06.09.2014
114 Autohouse Randm
До коментар #113 от "скар фейс":
za posleden pat ama po gore pak si spamil.nikoia partia nete kopuva a hvalish BSP tochno kato platen trol.otnosno zlatko che ste edin i sasht chovek e iasno.ednakvo bezmisleno draskane bez fakti i dovodi.zaplahite samo nei otivat tai kato si mishle.Коментиран от #115
18:32 06.09.2014
115 скар фейс
До коментар #114 от "Autohouse Randm":
Ето го послдното ми обръщение към теб. Дръпна ми езика. Кажи ясно и точно, къде съм хвалил БСП или коя да друга полит. партия? Посочи с линк, точно къде съм го направил. Хайде да те видя. А колкото до онзи твой адаш злати, нямам нищо общо. Докажи и 2-те твърдения. Сам не си вярваш обаче и си ги измисляш едни... Пак да кажа, посочи с линк, къде съм хвалил БСП или съм заплашвал. Хайде да те видя бе! Иначе си оставаш само с празните писания и лъжите.Коментиран от #116
18:43 06.09.2014
116 Autohouse Randm
До коментар #115 от "скар фейс":
samo spamish.mai ti niama da prestanesh taka che smiatam az dago napravia.samo shte ti kaja vij IP to na zlati i moito i posle govori.stranoto e che i ti i zlati stena s net na edin i sasht provaidar.Коментиран от #117
18:58 06.09.2014
117 скар фейс
До коментар #116 от "Autohouse Randm":
Autohouse Randm, Dani, Benz има и още 1 или 2, че бяха, но тези със сигурност. Това са никовете, които използваш. Айде стига вече.Коментиран от #118, #119
19:08 06.09.2014
118 Autohouse Randm
До коментар #117 от "скар фейс":
koi ti viarva na tia gluposti be lape20:04 06.09.2014
119 Dani
До коментар #117 от "скар фейс":
svekarvata i tuk ujas21:16 06.09.2014
120 Shmeker
До коментар #110 от "Дошо":
След някоя друга година може да взема сегашното актуално A4 B8 2.0TDI , може и куатро ако намеря читаво. Естествено, японките нямат алтернатива -здрави 15-20 годишни японски дизели има само чист дизел, който не се произвежда вечеКоментиран от #121, #128
00:06 07.09.2014
121 Autohouse Randm
До коментар #120 от "Shmeker":
D4D e zdrav motor kolega prosto sa dosta mudni i nemi dopadatКоментиран от #122
08:21 07.09.2014
122 Shmeker
До коментар #121 от "Autohouse Randm":
Мудни, шумни и харчат повечко от колкото съм свикналКоментиран от #127
16:21 07.09.2014
123 Мони НСА
16:41 07.09.2014
124 Мони НСА
До коментар #109 от "Shmeker":
ех колега стига с това реват.Мерцедес е марка с традиции.Коментиран от #125
16:49 07.09.2014
125 Shmeker
До коментар #124 от "Мони НСА":
Да ама от 124 и 190 нямат добър модел при седаните и комбитатаКоментиран от #126
12:24 08.09.2014
126 Мони НСА
До коментар #125 от "Shmeker":
моиата ц класа е седан и сам много доволен.Е класата също е много добра.Ц лкасата в 202 от 1993 година до 2000год е много по добра от А4.12:30 08.09.2014
127 Autohouse Randm
До коментар #122 от "Shmeker":
e sravnenie s TDI sa napravo tihi aide sega.14:33 08.09.2014
128 Дошо
До коментар #120 от "Shmeker":
О да вземи точно такова.Ще се научиш да се радваш на малките неща в живота хахахахаКоментиран от #129, #130
19:46 08.09.2014
129 Shmeker
До коментар #128 от "Дошо":
Да, ще си взема ауди с 4 цилиндров дизелов мотор, точно B8, понеже точно тоя мотор е здрав. При Б7 2.0 ТДИ не е за предпочитанеКоментиран от #132
13:20 09.09.2014
130 ярослав станчев
До коментар #128 от "Дошо":
Много им разбираш на Аудитата бе Дошо.Ти май нямаш Сивик,а караш само немски талиги,та затова си такъв спец.Като те гледам как им знаеш всички болки на Ауди,сигурно си строшил по 2 бройки от всеки техен модел и направо се чудя как така не са те взели на работа в Инголщад,като главен инженер. Или викаш баш ти ли ще ги оправяш в живота,да си блъскат главите,а. То да беше някой избушен Сивик,колко му е да му долееш масло и да го китосаш,ама то Ауди,трябва и акъл.Хората от 100 години правят коли,обаче академика по автомобилостроене,Дошо,седнал акъли да им дава и да ги критикува.
Коментиран от #131
19:51 09.09.2014
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 BENZ
До коментар #129 от "Shmeker":
Audi i zdravina xixi12:39 10.09.2014
133 Adrian ivanov
20:48 19.09.2014
134 Daniel
14:33 26.05.2018