Last news in Fakti

4 Септември, 2014 14:54, обновена 4 Септември, 2014 15:03 12 731 133

Нови двигатели и матрични фарове за A6

  • audi-
  • a6-
  • c7

Audi A6 (C7) е на пазара вече четвърта година и дойде време моделът да бъде освежен. Модернизацията засяга цялото моделно семейство, включително напомпаните версии S/RS и "всъдеходното" комби allroad. Те получават нови двигатели и трансмисии, мултимедийна система от следващо поколение и матрични фарове.



Както при рестайлинга на купето с четири врати A7, вариаторът Multitronic на "шестиците" с предно предаване отстъпва място на седемстепенен робот S tronic с два съединителя. Другите варианти за избор на трансмисия са автоматик с осем предавки за най-мощния дизел и шестстепенна механична кутия за базовите модификации. За версиите с двойно предаване quattro и мощност над 272 к.с. може да се поръча спортен заден диференциал.



Обновеното A6 ще се оборудва с три бензинови и пет дизелови двигателя. Всички отговарят на екологичната норма Евро-6, а средният им показател за емисии на CO2 е намален с 22%. В гамата са включени и две икономични версии с името ultra. Бензиновата има 1.8-литров TFSI със среден разход 5.2 л/100, а дизеловата с двулитров мотор харчи само 4.2 на сто.



След модернизацията нараства мощността на топовите трилитрови двигатели. Бензиновият вече развива 333 к.с., а дизеловият ще се предлага в няколко варианта с 218 или 272 коня с един турбокомпресор, 320 с два, а също и с 327 и 346 к.с. за специалните версии competition.



Допълнителна мускулатура трупа и спортното Audi S6. Неговият V8 с два турбокомпресора е форсиран от 420 на 450 к.с. В резултат времето за ускорение от място до 100 км/м намалява с четири десети за седана и с три - за комбито, които вече "лепят стотака" за 4.4 и 4.6 секунди съответно.



Премиерата на модернизираната A-шестица ще се състои на салона в Париж през октомври. Цените в Германия ще започват от €38 400. Базовата версия на най-бързия, мощен и скъп представител на семейството RS6 ще струва €108 900.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Vesko

    9 7 Отговор
    Ауди наистина е невероятен автомобил! Лично за мен най-комфортният, сигурен и надежден.
  • 2 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    7 10 Отговор
    Двете нули е отпадъка на Соцваген
  • 3 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    7 9 Отговор
    От VAG освен разхода на гориво на 100км., трябва да почнат да пишат и разхода за ремонти и дефекти на година какви са ! Както производителите на хран.продукти са длъжни да пишат с какви боклуци са пълни,така и тях да ги задължат. То за това е закона за защита на потребителя !

    Коментиран от #20

  • 4 Десислав Попов

    6 3 Отговор
    Колата е добра,но МНООООГО лъжат за разхода на гориво...

    Коментиран от #21

  • 5 okl

    1 7 Отговор
    q ne se izlagaite e , rasist #3 i onq #2.
    Kvo i ima na kolata? super e daje.
  • 6 Никой

    8 7 Отговор
    Радост за очите.Хейтърите отдолу да покаратнякое Ауди, после да говорят.
  • 7 mitko mitov

    6 4 Отговор
    Не съм привърженик на определена марка кола .Харесват ми хубавите коли ,а тази определено е от много хубавите .По-късно ще прочета какви недостатъци и намериха експертите?
  • 8 ао

    7 7 Отговор
    Ами поклон пред най-добрата марка автомобили!!
  • 9 Autohouse Randm

    4 5 Отговор
    novite kato starite.kachestvoto na VAG e gola vodica.
  • 10 Dani

    4 7 Отговор
    Only BMW
  • 11 CarPro

    7 7 Отговор
    Audi винаги правят коли на високо ниво. А хората "експерти" които си нямат работа и само говорят. Нека да ни спестят смеха с часове.

    Коментиран от #12

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Владислав Димитров

    7 3 Отговор
    Немците умеят да правят красиви комбита, особенно Ауди !
  • 14 ярослав станчев

    1 7 Отговор

    До коментар #12 от "Zlati zlatistia":

    Естествено бе Злати,не ставай смешен.Всички са по-добри от Фиат.
  • 15 Кобрата

    5 7 Отговор
    Audi правят много хубави машини
  • 16 Симеон Тасев

    2 2 Отговор
    да бива не е зле
  • 17 комшията

    4 4 Отговор
    Не знам ама за от 2010 насам само фарове сменят ауди а8 претърпя 3 промени и разликата беше само в фаровете ! реялна промяна няма поне аз не виждам където да си заслужава 2-3 хиляди отгоре!

    Коментиран от #18

  • 18 автомобилист

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "комшията":

    За такива като теб дето пишат ,меко казано глупости,първо прочетете статията и после пишете мнение.

    Коментиран от #19

  • 19 Autohouse Randm

    3 3 Отговор

    До коментар #18 от "автомобилист":

    prav e kolegata.Audi samo farove si smeniat smeshnici.
  • 20 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #3 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":

    Няма разходи. Дори и да има нещо новите коли са с гаранция, а като мине излиза новия модел и старата я връщаш.

    Колкото до около 15 годишните на милион км. - еми да имат си ремонти, но като цяло нищо драматично. Купетата са здрави, някой друг носач, тампон, някое уплътнение по механиката и тва е. Готови са за още милион км.

    Коментиран от #22

  • 21 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #4 от "Десислав Попов":

    Разходът на гориво зависи и от задкормилмното устройство, понеже се дава при 90 км/ч.. А никой не кара с толкова. Но по принцип има тенденция всички да послъгват при новите модели.
    Обаче малкте дизели до 2 литра са наистина икономични от край време са едни от най-икономичните в света в този клас.

    Коментиран от #29

  • 22 Autohouse Randm

    3 3 Отговор

    До коментар #20 от "Shmeker":

    milion km i Audi sa dve nesavmestimi neshta.
  • 23 Shmeker

    4 4 Отговор
    Що бе лично аз съм виждал една 80-тка 1.8, беше служебна кола и моторът не беше пипан. Беше на малко под 900 000 км. и освен лек разход на масло (около 2 литра на 10 000 км) други проблеми по мотора няма.
    По ходовата част основно селенови втулки и рейка. Тва за тия км.

    Коментиран от #24, #25, #27

  • 24 скар фейс

    0 4 Отговор

    До коментар #23 от "Shmeker":

    Не си мисли колега, че тоя под теб ще те разбере, като използваш сложни и непонятни за него думи, като "селенови втулки и рейка". Като го гледам колко е неграмотен, едва ли се е качвал на нещо различно от каруца.

    Коментиран от #28

  • 25 Дошo

    3 1 Отговор

    До коментар #23 от "Shmeker":

    Покажи ми е А4 тогава на тези километри.Не!Покажи ми на половината километри без основен ремонт, пети комплект окачване и с несменяна скоростна кутия и здрава рейка.Що се отнася до разхода на масло новите Алудита харчат толкова още като излязат от завода.20 години не си оправиха окачването, дебитомерите, кекавите дизели, маслоядните бензини и недъгавите автоматици.Само ми дрънкате тук, че не съм бил карал ново Алуди да видя за какво става въпрос щото съм бил беден ама като гледам хем повече, хем по-нови Алудита съм карал от вас, а вие ми дрънкате колко здрави били понеже явно не сте виждали такъв кенеф произведен след 95г.

    Коментиран от #26, #37

  • 26 Негрон Джеймс

    4 4 Отговор

    До коментар #25 от "Дошo":

    Поздравяваме Хонда за постижението Кола на годината в Дошистан.
    -- от Световна кола на годината (Ауди А3)
    Колкото щеш се дери, плачи, каквото искаш прави, Хонда няма да стане по - добра кола от Ауди, момче.

    Коментиран от #34

  • 27 Autohouse Randm

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "Shmeker":

    e to i 124ki imashe milioneri ama veche vsichko novo e kalpavo

    Коментиран от #36

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Autohouse Randm

    2 3 Отговор

    До коментар #21 от "Shmeker":

    audi sa samo reklami i smiana na farove.
  • 30 скар фейс

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "Autohouse Randm":

    Аз пиша грамотно на кирилица, а ти не можеш. Представям си какво би се получило, ако опиташ. Една дума с 2 грешки - поне. За протокола - имам 2 мерцедеса и едно паджеро. Като наближиха изборите, пак ви впрегната по форумите, нали така Златко!? Ще те помоля повече да не ми пишеш, защото и без друго няма да ти отговарям.

    Коментиран от #32, #38, #49

  • 31 скар фейс

    3 2 Отговор
    Няма начин 10-ма да са дали +/- на долните коментари за отрицателно време Факти.бг, оправете си бъга в системата, защото тук има индивиди, които са на заплата и по цял ден това правят. Ако не сте наясно как, питайте!
  • 32 Негрон Джеймс

    3 2 Отговор

    До коментар #30 от "скар фейс":

    Колега, не му падай на нивото на този. Човека видимо страда от верукозна епидермална дисплазия. Ти на дърво акъл не можеш да налееш.
    Виж хващам бас, че ще провери в google, какво точно съм го нарекъл.

    Коментиран от #33

  • 33 скар фейс

    2 2 Отговор

    До коментар #32 от "Негрон Джеймс":

    напълно си прав колега. Добре че google коригира правписните грешки, иначе не би имал никакъв шанс.
  • 34 Дошo

    2 2 Отговор

    До коментар #26 от "Негрон Джеймс":

    Той и Гоуфът беше кола на годината пък после се оказа, че СОЦваген са платили за да му увеличат резултата 10 пъти (повтарям 10) .Такива класации, в които най-големите боклуци стават това и онова не ми ги цитирай

    Коментиран от #35

  • 35 Негрон Джеймс

    2 1 Отговор

    До коментар #34 от "Дошo":

    Забавен си, момче. Но си прекалено Т*П за да ме разбереш. Извинявай.
  • 36 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Autohouse Randm":

    Имаше. Обаче изгниха. Аудитата останаха. Хората си ги обичат. А уж 124 е най-добрия мерцедес.. смятай.

    Коментиран от #39

  • 37 Shmeker

    1 3 Отговор

    До коментар #25 от "Дошo":

    Ми има. 1.9 ТДИ, 1.8, 2.6, някои 1.8Т също могат да изкарат, ако се карат без чипове и издевателства. Окачването се сменя, то е консуматив при всяка кола, но какво от това? На никоя кола не можеш вечно да минаваш само с тампони. Никой не е казал че ауди са коли за бедняци. И все пак за 300 лв. купуваш всички носачи, шарнири, тампони и т.н. - точно колкото струват накладките на авенсис.

    Коментиран от #40, #43

  • 38 Autohouse Randm

    0 4 Отговор

    До коментар #30 от "скар фейс":

    ako shtesh i na hindi da pishesh ot avtomobili ne razbirash i samo spamish
  • 39 Autohouse Randm

    1 3 Отговор

    До коментар #36 от "Shmeker":

    ti sam viarvash li si?izgnili bili ujas.ti veche si na nivoto na скар
    фейс .hvalite si auditata zashtoto nemojete dagi prodadete i niama kak shte gi karate.audi e nai skapanata nemska marka sled opel
  • 40 Autohouse Randm

    1 3 Отговор

    До коментар #37 от "Shmeker":

    za 300 lv samo evtini mentaci.originalen ili ot markata lemfiordar nosach samo edin e 200lv,s tia izmisleni chasti deto si karash kolata osven che e klozet zashtoto e audi ami i e s mentak chasti

    Коментиран от #42

  • 41 Shmeker

    0 2 Отговор
    Лемфьордера е 108 лв. баце. Не карам Ауди, а VW и BMW в момента
  • 42 Shmeker

    5 3 Отговор

    До коментар #40 от "Autohouse Randm":

    И кво правиш сметки? Кефът няма цена! Колите, които доставят кеф не са японски.

    Коментиран от #44, #50

  • 43 Дошo

    2 3 Отговор

    До коментар #37 от "Shmeker":

    Има в мокрите ти сънища само.А че окачването е консуматив ще го каже всеки фен на Алуди ама не и друг.На мен защо не ми е консуматив?Защо и HONDA имат многоточково алуминиево окачване ама никой не знае, че е консуматив?Аааа аз забравих, че Алудито не се чупи то се поддържа.На другите марки се правят ремонти а на Алуди се сменят редовно консумативи - дюзи, турбини, глави, скорости, съединители все такива консумативи както и окачването де.
    За какъв кеф ми говориш?Кеф да се влачиш по сервизите с невероятното Алуди докато хората си карат колите.Аз бях така и въобще не ми беше кеф.
  • 44 Дошo

    2 3 Отговор

    До коментар #42 от "Shmeker":

    Да бе кеф създава Гоуфът и недозавиващото пушещо тропащо, тракащо Алуди не GT3000, Супра, ГТР, NSX, S2000, MR2, EVO,350 и 370Z, 200SX, Селика и т.н.
  • 45 Shmeker

    2 1 Отговор
    Да ама А4-ки на по 16-18 години колкото искаш. Докато японските само тук-там в период на полу-разпад...

    Коментиран от #53

  • 46 Shmeker

    2 1 Отговор
    Да бе, недозавиването трудно се усеща, може би на по-старите модели на предно. Точно алуминиевите носачи оправят нещата.
    Едно хубаво ауди с турбина и куатро, комби - това е добра кола.
    Или някоя баварка комби.
    Тия купета дето си ги написал са коли за газареене.

    Колите които си изброил не са нормални коли. Колкото и да са "бързи" не може да си вземеш семейството и да идеш с тях на почивка. Освен това харчат 15/100 по надолнище, така че ако тръгнеш по магистралата успоредно с едно TDI на дълъг преход ще изостанеш с МНОГО заради зарежданията.

    Иначе от тия всичките дето си изброил - излизам на улицата и гледам че нещо ги няма. 16-18-20 годишни аудита колкото искаш!
    То няма нищо японско на тия години баце, освен едно изгнило сузуки балено с дупки от мишки по калниците.

    Коментиран от #48, #54

  • 47 Shmeker

    2 1 Отговор
    Мога да ти кажа, че тежката предница помага в снега и леда, освен това колата спира много по-добре. В завой ако се налагат корекции не е нещо фрапиращо ако си само на предно. За големите по-тежки мотори аудитата винаги са куатро и там нещата са си много приятни.
  • 48 zendera

    3 1 Отговор

    До коментар #46 от "Shmeker":

    Остави тез Аудита пич,инъче добре че имаш бумер,там удоволствието от шофирането е тотално,независимо от това дали е дизел или бензин.Аз карам тоуринг 5 и за мен единствения минус на тая кола е че има 163кс заводски-при мен са 200..

    Коментиран от #98

  • 49 zendera

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "скар фейс":

    Не съм те виждал толкова изнервен,споко бе човек.Ма то кво ти го казвам на тебе това като и аз се изнервям от някои хлапета тука..Да не си взел нов бенц-разкажи(похвали се) ако има нещо ново..поздрави..

    Коментиран от #51, #99

  • 50 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "Shmeker":

    smetkite ti si gi napravil a ne az.BACE
  • 51 Autohouse Randm

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "zendera":

    скар фейc i benz e nevijdano.

    Коментиран от #97

  • 52 мануел апостолов

    2 1 Отговор
    Dnes sas moi kolega ostanahme na magistralata s slujebnoto Audi i se setih za foruma i hvalbite za tazi marka.Nikoga nebih si kupil avtomobil ot tazi marka.
  • 53 Дошо

    2 0 Отговор

    До коментар #45 от "Shmeker":

    И в мобилето е пълно и са по 2000лв и никой не ги купува.
  • 54 Дошо

    4 1 Отговор

    До коментар #46 от "Shmeker":

    Е как ще ги има?Половината струват по 20 бона на 15години.(пример S2000)Другата половина просто в в България не са разпространени.В САЩ е пълно с тези, за които казваш, че ги няма.И нали ми говореше за коли за кеф?Какви семейства, какви коНбита, какви дизели? Само глупости дрънкаш!

    Коментиран от #55

  • 55 Shmeker

    1 5 Отговор

    До коментар #54 от "Дошо":

    Дошо, това са спортни коли, които нямат никакъв практичен смисъл, освен да ходиш да се фукаш на кафе с тях или да си правиш детски кушии по пътищата и да си потенциален донор.
    Аз говоря за кола, която да вършиш работа, да минаваш поне едно 3000 км. на месец без да ти тежи на джоба и да качиш хора, багаж, кола, която да те замъкне до морето без да усетиш пътя достатъчно бързо, комфортно и безопасно при всякакви климатични условия. Кола, която е направена добре и няма евтини материали, изработена с добро антикорозионно покритие и кола, която има всякакви части - евтини, скъпи, втора употреба и т.н.
    Японските модели, които си написал не стават за нищо такова. Може би субару, но то е доста назад като качество на детайла и изработката, при това с муфа вместо среден диф.

    Коментиран от #56, #58

  • 56 Autohouse Randm

    4 1 Отговор

    До коментар #55 от "Shmeker":

    3000km na mesec sas audi ot koito polovinata na patna pomosht

    Коментиран от #57

  • 57 Shmeker

    1 5 Отговор

    До коментар #56 от "Autohouse Randm":

    Буахахаа приказки на килограм! И по 6000 съм правил без такива намеси.
    Само на третия месец сменям масло и филтри - тва е.

    Коментиран от #59

  • 58 мануел апостолов

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "Shmeker":

    Dnes sas moi kolega ostanahme na magistralata s slujebnoto Audi i se setih za foruma i hvalbite za tazi marka.Nikoga nebih si kupil avtomobil ot tazi marka

    Коментиран от #61

  • 59 Autohouse Randm

    2 0 Отговор

    До коментар #57 от "Shmeker":

    to e vechno tvoe normalno dago hvalish.Only Benz
  • 61 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #58 от "мануел апостолов":

    И какво му има?
    То няма кола която да не се счупи един ден. От серсемлък, от не добро обслужване или просто от старост. Всяка машина си иска своето.

    Коментиран от #62, #66

  • 62 Autohouse Randm

    2 1 Отговор

    До коментар #61 от "Shmeker":

    ma to audi e parodia na mashina.

    Коментиран от #63

  • 63 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #62 от "Autohouse Randm":

    Говориш необективно и напук, не знам що са ти дали вашите да седиш до късно ами не си си легнал след сънчо?!?

    Коментиран от #64

  • 64 Autohouse Randm

    1 2 Отговор

    До коментар #63 от "Shmeker":

    xaxa razveseli me.kak dane govoria obektivno.karal sam koshnici na VAG i sam im sarbal poparata.klozeti strashni.
  • 65 Dani

    0 0 Отговор
    mali mali tia ot aldi pak sa smenili farovete i aide nov model.
  • 66 zendera

    1 2 Отговор

    До коментар #61 от "Shmeker":

    Без да се заяждам те каня на спор Ауди срещу БМВ.Особенно ако става въпрос за дизели-и двете марки няма от какво да се срамуват в това захранване..всъщност те са лидери при дизелите...

    Коментиран от #67, #68

  • 67 Dani

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "zendera":

    tdi na aldi e sram za nemskoto avtomobilostroene be bavarec

    Коментиран от #69, #72

  • 68 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #66 от "zendera":

    За двигателите на БМВ нищо лошо не съм казал никъде. Макар доста хора да плюят по TDS моторите примерно и 136 коня 2.0 дизел.

    Коментиран от #70, #74, #79

  • 69 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "Dani":

    И що? Аз имам 1.9 тди, има заводски въртящ момент колкото 320 CDI на мерцедес от ония години. Гори два литра и отгоре по-малко от този двигател и върви повече от добре.

    Коментиран от #71, #110

  • 70 Dani

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Shmeker":

    tds e kalpav motor i vse pak po dobar ot tdi 2.5 150 ps
  • 71 Dani

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "Shmeker":

    320 cdi shte ti skasa zadnika pich,ne se butai v A grupa

    Коментиран от #73

  • 72 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "Dani":

    Не защитавам тди,но в момента при Нм и КС е по!!-от по принцип моя лидер Мерцедес.Казвам моя лидер,но съм зомбиран беемвист-моля да се прави разлика между двете..Имам в предвид че Мерцедес трябва,ама трябва да е най-добрия,особено при дизелите,да ама не!Това го промени най-вече БМВ-НЕ СЪС НАДЕЖДНОСТ,А СЪС НМ И МОЩНОСТ НО И СЪС ЕЛАСТИЧНОСТ..

    Коментиран от #75, #76

  • 73 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #71 от "Dani":

    Е на магистрала с повечето конски сили ще мие бие, но какво от това? 1,9 ТДИ си поддържа добра скорост. Ако искам за 200 лв. ще я чипосам и ще е още по-бърза. Но икономията , която ми дава спрямо 320 CDI за 1 година ще си взема 2 хонди сивик и една микра на старо

    Коментиран от #78

  • 74 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "Shmeker":

    Оффф,стига с тез ТДС-бе човек,ма това са морално остаряли двигатели.Макар,че за времето си бяха почти без аналог,казвам почти.Нека се взрем в комън рейла..БМВ Е46 320Д имаха своя 136кс.ФВ Имаха 1.9-90.101.116.131.150кс,ако не се лъжа от ПД-то това вадеха.Тук въпроса беше Нм ,начално,междинно ускорение и харч.Мисля че най-вече в това се съревноваваха тези модели.Е,нищо не се е променило и сега...

    Коментиран от #77

  • 75 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "zendera":

    Бъркаш. Виж дизелите на VAG кога въвеждат директното впръскване.
    Още в края на 80-те имат най-добрия и икономичен дизел.
    БМВ започват да правят добри дизели когато почват да правят комън-рейла. Преди това са с предкамерно пълнене.
    Мерцедесите правят добри чисти дизели, но са лакоми и се губи смисъла откакто нафтата е на цената на бензина.

    Коментиран от #81

  • 76 Dani

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "zendera":

    ot edin motor ne se iska samo hm i ps a dalag bezproblemen jivot.tdi za men ne struva.dizela na bmw i mercedes e po dobar.sashto zdravi sa dizelite D4D na iaponcite no sa mudni ta e ujas

    Коментиран от #80

  • 77 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #74 от "zendera":

    ПД излезе когато излезе и комън-рейла. ПД правеше 2100 атмосфери на горивото, а комън-рела 1300 до 1600 в началото. За това и VAG продължиха с ПД. В момента комън-рейла прави по2100 атмосфери без проблем и VAG решиха да спрат ПД най-вече заради това, понеже комън-рейла работи доста по-меко и рафинирано.
  • 78 Dani

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Shmeker":

    e to i punto multi jet si podarja skorost ama e klozet.chiposvai kvoto iskash pravi ama mercedes niama da stane

    Коментиран от #109

  • 79 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "Shmeker":

    Битурбо моделите,осоенно от двулитровите,станаха особенно актуални понеже стана въпрос най-вече за разход и динамика,там конкуренцията стана мниго ожесточена.Претендирам,че там БМВ лидер.Ако греша,имам силата да ти се извиня.Само ми докажи противното.Можем да поспорим и за 3.0д. Там Ауди има 20 Нм в повече..Или пък с 3 турбини..спор да искаш от мен,стига време да имам че често пътувам...
  • 80 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #76 от "Dani":

    Зависи за коя година говориш. Ако е за 2000-та година - 1.9 TDI няма аналог на въртящ момент, разход и вървене сред дизелите. Както казах, въртящият момент от ония години е колкото на 320 CDI.. D4D изобщо е много далеч от тия стойности тогава.

    Коментиран от #82

  • 81 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Shmeker":

    Приятел,връщаш ме много на зад с ТДС,но според мен този двигател беше торпедо спрямо 2.5 тди-115 на Ауди примерно..Никога,ама никога не съм споменавал надежност в моите коментари щом стане въпрос за двигатели на БМВ.Комън рейла на БМВ беше уникален-пример бмв 530д-1998ма-тотална победа срещу не кой да е ами очиларката на МЕРЦЕДЕС 3ООТД-177КС.

    Коментиран от #85

  • 82 Dani

    0 1 Отговор

    До коментар #80 от "Shmeker":

    az gledam na parvo miasto nadejnost a sled tova drugi harakteristiki

    Коментиран от #83, #84

  • 83 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #82 от "Dani":

    Да бе ама тез дето ги вземат нови ,не ги завещават на внуците си ами като минат 100-150 000 ги продават на такива като нас......
  • 84 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #82 от "Dani":

    Точно 1.9 е пример за надеждност...

    Коментиран от #87

  • 85 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #81 от "zendera":

    Забравяш че има 2.5 ТДИ, който е точно 143 коня колкото е ТДС-а и гори доста по-малко

    Коментиран от #86, #88

  • 86 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #85 от "Shmeker":

    Коя година е?Не го зная тоя агрегат..дай да сравнявам..ако е в сравнение с БМВ5 ТОГАВА СУПЕР....
  • 87 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #84 от "Shmeker":

    Да-ама 1.9-90кс....................просто отзиви,не е мое твърдение.....
  • 88 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #85 от "Shmeker":

    Кажи какво е туй чудо през 1991-2-3-4-та...не съм чувал за такова,Мерцедес,и те не са чували..

    Коментиран от #91

  • 89 Shmeker

    0 1 Отговор
    и 110 коня. След това става PD - 116, 131, 150 коня, малко по-сложни са, но свалят разхода още... а въртящия момент е титаничен за този клас.
  • 90 zendera

    1 0 Отговор
    Какво и 110 кс?при бмв през годините 2.0д сежразвива така-136,150,163,177,184.Държа да отбележа че сравнението във АУТО БИЛД на времето (преди 10 години)беше,че БМВ 320Д 150КС доускорява по-добре от ГТИ 200КС.По-добър атестат за времето си аз лично не бих посочил........................

    Коментиран от #92

  • 91 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #88 от "zendera":

    Как не си чувал за могъщия AEL? Този двигател ме накара да мина на дизел изобщо. Това нещо го бяха чипосали на 175 коня и 500 Nm въртящ момент... с куатро, качен на старата А6 1400 кила... една от първите коли с 6 скорости.
    Заводски е 140 коня и 290 Nm при ауди и волво. Има версии до 160 к.с. и 310 Nm.
    При TDS на E39 е с подобни параметри. Там е 280 Nm и 143 коня.
    Двигателят на ауди обаче е доста по-икономичен и некапризен.

    Коментиран от #93, #94, #101

  • 92 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #90 от "zendera":

    BMW започват да го развиват доста по-късно. 136 коня дори не е харесван. Тогава 1.9 е с 30 Nm повече въртящ момент и между другото някак си върви повече като съм карал двата на Е46 и А4. Не знам защо, обаче някак си по-пъргав от тоя 136 коня или просто екземплярът 320д не е бил в добро състояние
  • 93 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #91 от "Shmeker":

    Извинявай,натоварил съм,утре ще сравнявам..тоя вариянт на 2.5 не съм го и чувал....Относно 136-бмв за това направиха 150.Е 90вече със 163-177 и тн.. Във момента БМВ е със 8 скорости от 3-та серия и уникалния при 3-та д серия 4.1 д нафта разход смесено доказано от ауто билд.Само немски списания чета така че ...
  • 94 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #91 от "Shmeker":

    Няма да заспя докато не разбера за супер дизела на Ауди през 90-те..ще сравнявам абсолютно всичко докато не призная победата...
  • 95 zendera

    1 0 Отговор
    Ама става въпрос за тунинг.Виж,не ми се иска да засягам темата за тунинга при фабричните модели..ако трябва да намесвам ...абе без тунинг...
  • 96 zendera

    0 0 Отговор
    Добре,официално се извинявам-АЕЛ двигатела(за който аз до сега не бях чувал)е за времето си е по-добър от този на БМВ ТДС-определено е по-добър.Не бях чувал до сега за този дизелов мотор-за времето си е уникален-спорно е само защо се произвежда от 1994-1997?ТДС А БМВ е актуален до 2000 ако не се лъжа но това си е вече дървен спор.ОК-СГРЕШИХ-ДВИГАТЕЛА НА АУДИ ЗА ВРЕМЕТО СИ Е ПО ДОБЪР ОТ ТДС...

    Коментиран от #100

  • 97 скар фейс

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "Autohouse Randm":

    Иска ти се златко, но... за твое съжаление имам. Знам, че ти си врачка и виждаш кой какво кара. Залягай над уроците и някой ден и ти ще си купиш бенц. Е, ще бъде старичък и изгниличък, но като за теб ще е идеален. :) Колкото до зендера, ние комуникираме отдавна и двамата сме наясно какво караме, така, че.. Не се бутай при по-големите от теб.

    Коментиран от #102

  • 98 скар фейс

    0 1 Отговор

    До коментар #48 от "zendera":

    Да, една W211 2008 фейса. Между другото зендер, тоя Autohouse
    Randm е бившето ВИП АМГ/БУМЕР КАМОР. Dani и мануел апостолов са му другите никове, с които сега пише. Занимавам се с комопютри. Мисля, че бях ти споменал. :)

    Коментиран от #103

  • 99 скар фейс

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "zendera":

    Благодаря ти за което приятел! Да ти кажа карам си и стария W210, защото е комби и все ми се налага да мъкна нещо :)Има по него да се правят някои неща, но не знам дали си струва, защото е старичък вече. При теб какво става? Как е баварката? Ако имаш път към Варна, щес е радвам да пием по кафе.

    Коментиран от #104

  • 100 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #96 от "zendera":

    ТДС-а е много по-капризен и лаком - гори почти колкото бензинов мотор. Единственото предимство е че работи по-меко и с по -малко вибрации от повечето дизели по онова време, които не са комън-рейл, дори и мерцедесовите мотори. Лично аз не знам за какво го произвеждаха до 2000-та година.

    Колкото до АЕЛ-а - той и предшественика му, който е 115 коня са проекти на Фердинанд Пийх и са наистина много тачени от феновете на Ауди. Те са редови 5 цилидрови. Той също се прави до 2000-та година, дори може и след това, но само за Волво.

    Следващите мотори 2.5 TDI са V6 вече имат доста по-лоша репутация сред аудистите. Има само две версии, които си струват, и те са късните години - след 2000-та година.
  • 101 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #91 от "Shmeker":

    vizirash motora 2.5 TDI koito slagaha na parvata A6 koiato ia imashe sas 6 skorosti li?

    Коментиран от #105

  • 102 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #97 от "скар фейс":

    evtinia az Mercedes otkrih oshte kogato diadoti se e radval na moskvicha ot mototehnika.

    Коментиран от #107

  • 103 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #98 от "скар фейс":

    vij kakvo shte ti kaja izmishliotinite ti veche vzimat vrah v choveshkata prostotia.spri se che inache CRASH
  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Shmeker

    5 0 Отговор

    До коментар #101 от "Autohouse Randm":

    Да, 5 цилиндровия дизел

    Коментиран от #106

  • 106 Autohouse Randm

    2 1 Отговор

    До коментар #105 от "Shmeker":

    da tozi motor naistina za vremeto si niamashe konkurencia.imah A 6 kombi s tozi motor 6 skorosti i naistina beshe ludnica.stradashe ot okachvane zaradi tejkia motor.prodadoh ia na moi priatel i toi i sloji chip.sled 10000km dade fira turboto .neznam dali zaradi nekadarno postaven chip ili i e doshlo vremeto.beshe na edva 140000km.

    Коментиран от #108

  • 107 скар фейс

    0 3 Отговор

    До коментар #102 от "Autohouse Randm":

    Как е Златко днес? Свърши ли нощната смяна? Той бил открил мерцедеса.. . Когато дядо ми е карал москвич, ти не си бил планувам още. Че теб, ако те пита човек, сигурно ще кажеш, че караш новата Ес класа . Всеки интелигентен човек вижда кой какъв е и кое е измишльотина. Няма нужда да ме заплашваш зад монитора. Само се потиш така. . Слагай мократа кърпа и иди да припалиш ладата с лепенка АМГ на капака.

    Коментиран от #111

  • 108 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #106 от "Autohouse Randm":

    Чипът е виновен 100%. Има много кофти софтуери и някои хора не са големи експерти по чипосване
  • 109 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #78 от "Dani":

    Mercedes не ми трябва. Хората реват. Скъпа, с висок разход, чуплива и глезена.

    Коментиран от #112, #124

  • 110 Дошо

    3 2 Отговор

    До коментар #69 от "Shmeker":

    Ами като го смениш (понеже няма да е вечен) ще те видя какво дизелово Алуди ще вземеш, с което ще минаваш толкова километри без проблеми.

    Коментиран от #120

  • 111 Autohouse Randm

    2 1 Отговор

    До коментар #107 от "скар фейс":

    takiva kato teb bol i za tova sme na tova dereje.

    Коментиран от #113

  • 112 Autohouse Randm

    2 1 Отговор

    До коментар #109 от "Shmeker":

    kolega ako Mercedes e chupliva znachi za Audi triabva da kajem che e schupena oshte ot zavoda.
  • 113 скар фейс

    0 3 Отговор

    До коментар #111 от "Autohouse Randm":

    Пиша ти за последен път, ама наистина за последен. Проблема е, че в тази държава останаха предимно такива, като теб. Неграмотни и нагли с претенции за всичко. Мен не ме мисли златко, аз си му държа края и не чакам никоя партия да ме подкупи, за да спамя по форумите. Не се чувствай длъжен да ми отговаряш от другия си профил (те са много).

    Коментиран от #114

  • 114 Autohouse Randm

    2 1 Отговор

    До коментар #113 от "скар фейс":

    za posleden pat ama po gore pak si spamil.nikoia partia nete kopuva a hvalish BSP tochno kato platen trol.otnosno zlatko che ste edin i sasht chovek e iasno.ednakvo bezmisleno draskane bez fakti i dovodi.zaplahite samo nei otivat tai kato si mishle.

    Коментиран от #115

  • 115 скар фейс

    0 4 Отговор

    До коментар #114 от "Autohouse Randm":

    Ето го послдното ми обръщение към теб. Дръпна ми езика. Кажи ясно и точно, къде съм хвалил БСП или коя да друга полит. партия? Посочи с линк, точно къде съм го направил. Хайде да те видя. А колкото до онзи твой адаш злати, нямам нищо общо. Докажи и 2-те твърдения. Сам не си вярваш обаче и си ги измисляш едни... Пак да кажа, посочи с линк, къде съм хвалил БСП или съм заплашвал. Хайде да те видя бе! Иначе си оставаш само с празните писания и лъжите.

    Коментиран от #116

  • 116 Autohouse Randm

    3 1 Отговор

    До коментар #115 от "скар фейс":

    samo spamish.mai ti niama da prestanesh taka che smiatam az dago napravia.samo shte ti kaja vij IP to na zlati i moito i posle govori.stranoto e che i ti i zlati stena s net na edin i sasht provaidar.

    Коментиран от #117

  • 117 скар фейс

    0 4 Отговор

    До коментар #116 от "Autohouse Randm":

    Autohouse Randm, Dani, Benz има и още 1 или 2, че бяха, но тези със сигурност. Това са никовете, които използваш. Айде стига вече.

    Коментиран от #118, #119

  • 118 Autohouse Randm

    2 1 Отговор

    До коментар #117 от "скар фейс":

    koi ti viarva na tia gluposti be lape
  • 119 Dani

    1 0 Отговор

    До коментар #117 от "скар фейс":

    svekarvata i tuk ujas
  • 120 Shmeker

    2 2 Отговор

    До коментар #110 от "Дошо":

    След някоя друга година може да взема сегашното актуално A4 B8 2.0TDI , може и куатро ако намеря читаво. Естествено, японките нямат алтернатива -здрави 15-20 годишни японски дизели има само чист дизел, който не се произвежда вече

    Коментиран от #121, #128

  • 121 Autohouse Randm

    1 0 Отговор

    До коментар #120 от "Shmeker":

    D4D e zdrav motor kolega prosto sa dosta mudni i nemi dopadat

    Коментиран от #122

  • 122 Shmeker

    3 0 Отговор

    До коментар #121 от "Autohouse Randm":

    Мудни, шумни и харчат повечко от колкото съм свикнал

    Коментиран от #127

  • 123 Мони НСА

    2 0 Отговор
    красиви както винаги но дали са станали надеждни се питам аз.
  • 124 Мони НСА

    2 0 Отговор

    До коментар #109 от "Shmeker":

    ех колега стига с това реват.Мерцедес е марка с традиции.

    Коментиран от #125

  • 125 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #124 от "Мони НСА":

    Да ама от 124 и 190 нямат добър модел при седаните и комбитата

    Коментиран от #126

  • 126 Мони НСА

    2 0 Отговор

    До коментар #125 от "Shmeker":

    моиата ц класа е седан и сам много доволен.Е класата също е много добра.Ц лкасата в 202 от 1993 година до 2000год е много по добра от А4.
  • 127 Autohouse Randm

    2 0 Отговор

    До коментар #122 от "Shmeker":

    e sravnenie s TDI sa napravo tihi aide sega.
  • 128 Дошо

    3 1 Отговор

    До коментар #120 от "Shmeker":

    О да вземи точно такова.Ще се научиш да се радваш на малките неща в живота хахахаха

    Коментиран от #129, #130

  • 129 Shmeker

    1 3 Отговор

    До коментар #128 от "Дошо":

    Да, ще си взема ауди с 4 цилиндров дизелов мотор, точно B8, понеже точно тоя мотор е здрав. При Б7 2.0 ТДИ не е за предпочитане

    Коментиран от #132

  • 130 ярослав станчев

    1 4 Отговор

    До коментар #128 от "Дошо":

    Много им разбираш на Аудитата бе Дошо.Ти май нямаш Сивик,а караш само немски талиги,та затова си такъв спец.Като те гледам как им знаеш всички болки на Ауди,сигурно си строшил по 2 бройки от всеки техен модел и направо се чудя как така не са те взели на работа в Инголщад,като главен инженер. Или викаш баш ти ли ще ги оправяш в живота,да си блъскат главите,а. То да беше някой избушен Сивик,колко му е да му долееш масло и да го китосаш,ама то Ауди,трябва и акъл.
    Хората от 100 години правят коли,обаче академика по автомобилостроене,Дошо,седнал акъли да им дава и да ги критикува.

    Коментиран от #131

  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 BENZ

    2 0 Отговор

    До коментар #129 от "Shmeker":

    Audi i zdravina xixi
  • 133 Adrian ivanov

    0 0 Отговор
    AFTOMOBIL N1 KEFTI ZIMA KEFTI LYATO BMW MERCEDESI DRIFTOVI KOLI MALKO MOKRO AIDE OCELI DIRVOTO
  • 134 Daniel

    0 0 Отговор
    Zdraveite iskam da popitam nqkoi koito znae kakvo pishe za AUDI a6c7 koi motor e po hubav 3.0TDI 204 hp , 245 hp , 272 hp , 313 hp i realen rasxot blagodarq