Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Нови двигатели и матрични фарове за A6

Публикувана: 4 Септември, 2014 14:54 Обновена: 4 Септември, 2014 15:03
134 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7795
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Audi A6 (C7) е на пазара вече четвърта година и дойде време моделът да бъде освежен. Модернизацията засяга цялото моделно семейство, включително напомпаните версии S/RS и "всъдеходното" комби allroad. Те получават нови двигатели и трансмисии, мултимедийна система от следващо поколение и матрични фарове.



Както при рестайлинга на купето с четири врати A7, вариаторът Multitronic на "шестиците" с предно предаване отстъпва място на седемстепенен робот S tronic с два съединителя. Другите варианти за избор на трансмисия са автоматик с осем предавки за най-мощния дизел и шестстепенна механична кутия за базовите модификации. За версиите с двойно предаване quattro и мощност над 272 к.с. може да се поръча спортен заден диференциал.



Обновеното A6 ще се оборудва с три бензинови и пет дизелови двигателя. Всички отговарят на екологичната норма Евро-6, а средният им показател за емисии на CO2 е намален с 22%. В гамата са включени и две икономични версии с името ultra. Бензиновата има 1.8-литров TFSI със среден разход 5.2 л/100, а дизеловата с двулитров мотор харчи само 4.2 на сто.



След модернизацията нараства мощността на топовите трилитрови двигатели. Бензиновият вече развива 333 к.с., а дизеловият ще се предлага в няколко варианта с 218 или 272 коня с един турбокомпресор, 320 с два, а също и с 327 и 346 к.с. за специалните версии competition.



Допълнителна мускулатура трупа и спортното Audi S6. Неговият V8 с два турбокомпресора е форсиран от 420 на 450 к.с. В резултат времето за ускорение от място до 100 км/м намалява с четири десети за седана и с три - за комбито, които вече "лепят стотака" за 4.4 и 4.6 секунди съответно.



Премиерата на модернизираната A-шестица ще се състои на салона в Париж през октомври. Цените в Германия ще започват от €38 400. Базовата версия на най-бързия, мощен и скъп представител на семейството RS6 ще струва €108 900.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Vesko
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Ауди наистина е невероятен автомобил! Лично за мен най-комфортният, сигурен и надежден.

Оценка:
-7 +9

ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Двете нули е отпадъка на Соцваген

Оценка:
-9 +7

СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

Неутрално
3 Отговор
От VAG освен разхода на гориво на 100км., трябва да почнат да пишат и разхода за ремонти и дефекти на година какви са ! Както производителите на хран.продукти са длъжни да пишат с какви боклуци са пълни,така и тях да ги задължат. То за това е закона за защита на потребителя !

Коментиран от #20


Оценка:
-8 +7

Десислав Попов

Неутрално
4 Отговор
Колата е добра,но МНООООГО лъжат за разхода на гориво...

Коментиран от #21


Оценка:
-3 +6

okl
(гост)

Неутрално
5 Отговор
q ne se izlagaite e , rasist #3 i onq #2.
Kvo i ima na kolata? super e daje.

Оценка:
-7 +1

Никой
(псевдоним)

Неутрално
6 Отговор
Радост за очите.Хейтърите отдолу да покаратнякое Ауди, после да говорят.

Оценка:
-7 +7

mitko mitov

Неутрално
7 Отговор
Не съм привърженик на определена марка кола .Харесват ми хубавите коли ,а тази определено е от много хубавите .По-късно ще прочета какви недостатъци и намериха експертите?

Оценка:
-4 +5

ао
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Ами поклон пред най-добрата марка автомобили!!

Оценка:
-7 +6

Autohouse Randm

Неутрално
9 Отговор
novite kato starite.kachestvoto na VAG e gola vodica.

Оценка:
-5 +4

Dani
(псевдоним)

Неутрално
10 Отговор
Only BMW

Оценка:
-7 +4

CarPro
(псевдоним)

Неутрално
11 Отговор
Audi винаги правят коли на високо ниво. А хората "експерти" които си нямат работа и само говорят. Нека да ни спестят смеха с часове.

Коментиран от #12


Оценка:
-7 +6

12
Този коментар е премахнат от модератор
Владислав Димитров

Неутрално
13 Отговор
Немците умеят да правят красиви комбита, особенно Ауди !

Оценка:
-3 +5

ярослав станчев

Неутрално
14 Отговор

До коментар #12 от "Zlati zlatistia":


Естествено бе Злати,не ставай смешен.Всички са по-добри от Фиат.

Оценка:
-7 +1

Кобрата
(псевдоним)

Неутрално
15 Отговор
Audi правят много хубави машини

Оценка:
-7 +4

Симеон Тасев

Неутрално
16 Отговор
да бива не е зле

Оценка:
-2 +2

комшията
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Не знам ама за от 2010 насам само фарове сменят ауди а8 претърпя 3 промени и разликата беше само в фаровете ! реялна промяна няма поне аз не виждам където да си заслужава 2-3 хиляди отгоре!

Коментиран от #18


Оценка:
-4 +3

автомобилист
(псевдоним)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #17 от "комшията":


За такива като теб дето пишат ,меко казано глупости,първо прочетете статията и после пишете мнение.

Коментиран от #19


Оценка:
-3 +3

Autohouse Randm

Неутрално
19 Отговор

До коментар #18 от "автомобилист":


prav e kolegata.Audi samo farove si smeniat smeshnici.

Оценка:
-3 +3

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #3 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":


Няма разходи. Дори и да има нещо новите коли са с гаранция, а като мине излиза новия модел и старата я връщаш.

Колкото до около 15 годишните на милион км. - еми да имат си ремонти, но като цяло нищо драматично. Купетата са здрави, някой друг носач, тампон, някое уплътнение по механиката и тва е. Готови са за още милион км.

Коментиран от #22


Оценка:
-4 +1

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #4 от "Десислав Попов":


Разходът на гориво зависи и от задкормилмното устройство, понеже се дава при 90 км/ч.. А никой не кара с толкова. Но по принцип има тенденция всички да послъгват при новите модели.
Обаче малкте дизели до 2 литра са наистина икономични от край време са едни от най-икономичните в света в този клас.

Коментиран от #29


Оценка:
-4 +1

Autohouse Randm

Неутрално
22 Отговор

До коментар #20 от "Shmeker":


milion km i Audi sa dve nesavmestimi neshta.

Оценка:
-3 +3

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
23 Отговор
Що бе лично аз съм виждал една 80-тка 1.8, беше служебна кола и моторът не беше пипан. Беше на малко под 900 000 км. и освен лек разход на масло (около 2 литра на 10 000 км) други проблеми по мотора няма.
По ходовата част основно селенови втулки и рейка. Тва за тия км.

Коментиран от #24, #25, #27


Оценка:
-4 +4

скар фейс

Неутрално
24 Отговор

До коментар #23 от "Shmeker":


Не си мисли колега, че тоя под теб ще те разбере, като използваш сложни и непонятни за него думи, като "селенови втулки и рейка". Като го гледам колко е неграмотен, едва ли се е качвал на нещо различно от каруца.

Коментиран от #28


Оценка:
-4 +0

Дошo
(псевдоним)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #23 от "Shmeker":


Покажи ми е А4 тогава на тези километри.Не!Покажи ми на половината километри без основен ремонт, пети комплект окачване и с несменяна скоростна кутия и здрава рейка.Що се отнася до разхода на масло новите Алудита харчат толкова още като излязат от завода.20 години не си оправиха окачването, дебитомерите, кекавите дизели, маслоядните бензини и недъгавите автоматици.Само ми дрънкате тук, че не съм бил карал ново Алуди да видя за какво става въпрос щото съм бил беден ама като гледам хем повече, хем по-нови Алудита съм карал от вас, а вие ми дрънкате колко здрави били понеже явно не сте виждали такъв кенеф произведен след 95г.

Коментиран от #26, #37


Оценка:
-1 +3

Негрон Джеймс

Неутрално
26 Отговор

До коментар #25 от "Дошo":


Поздравяваме Хонда за постижението Кола на годината в Дошистан.
-- от Световна кола на годината (Ауди А3)
Колкото щеш се дери, плачи, каквото искаш прави, Хонда няма да стане по - добра кола от Ауди, момче.

Коментиран от #34


Оценка:
-4 +4

Autohouse Randm

Неутрално
27 Отговор

До коментар #23 от "Shmeker":


e to i 124ki imashe milioneri ama veche vsichko novo e kalpavo

Коментиран от #36


Оценка:
-2 +2

28
Този коментар е премахнат от модератор
Autohouse Randm

Неутрално
29 Отговор

До коментар #21 от "Shmeker":


audi sa samo reklami i smiana na farove.

Оценка:
-3 +2

скар фейс

Неутрално
30 Отговор

До коментар #28 от "Autohouse Randm":


Аз пиша грамотно на кирилица, а ти не можеш. Представям си какво би се получило, ако опиташ. Една дума с 2 грешки - поне. За протокола - имам 2 мерцедеса и едно паджеро. Като наближиха изборите, пак ви впрегната по форумите, нали така Златко!? Ще те помоля повече да не ми пишеш, защото и без друго няма да ти отговарям.

Коментиран от #32, #38, #49


Оценка:
-1 +3

скар фейс

Неутрално
31 Отговор
Няма начин 10-ма да са дали +/- на долните коментари за отрицателно време Факти.бг, оправете си бъга в системата, защото тук има индивиди, които са на заплата и по цял ден това правят. Ако не сте наясно как, питайте!

Оценка:
-2 +3

Негрон Джеймс

Неутрално
32 Отговор

До коментар #30 от "скар фейс":


Колега, не му падай на нивото на този. Човека видимо страда от верукозна епидермална дисплазия. Ти на дърво акъл не можеш да налееш.
Виж хващам бас, че ще провери в google, какво точно съм го нарекъл.

Коментиран от #33


Оценка:
-2 +3

скар фейс

Неутрално
33 Отговор

До коментар #32 от "Негрон Джеймс":


напълно си прав колега. Добре че google коригира правписните грешки, иначе не би имал никакъв шанс.

Оценка:
-2 +2

Дошo
(псевдоним)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #26 от "Негрон Джеймс":


Той и Гоуфът беше кола на годината пък после се оказа, че СОЦваген са платили за да му увеличат резултата 10 пъти (повтарям 10) .Такива класации, в които най-големите боклуци стават това и онова не ми ги цитирай

Коментиран от #35


Оценка:
-2 +2

Негрон Джеймс

Неутрално
35 Отговор

До коментар #34 от "Дошo":


Забавен си, момче. Но си прекалено Т*П за да ме разбереш. Извинявай.

Оценка:
-1 +2

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #27 от "Autohouse Randm":


Имаше. Обаче изгниха. Аудитата останаха. Хората си ги обичат. А уж 124 е най-добрия мерцедес.. смятай.

Коментиран от #39


Оценка:
-1 +2

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #25 от "Дошo":


Ми има. 1.9 ТДИ, 1.8, 2.6, някои 1.8Т също могат да изкарат, ако се карат без чипове и издевателства. Окачването се сменя, то е консуматив при всяка кола, но какво от това? На никоя кола не можеш вечно да минаваш само с тампони. Никой не е казал че ауди са коли за бедняци. И все пак за 300 лв. купуваш всички носачи, шарнири, тампони и т.н. - точно колкото струват накладките на авенсис.

Коментиран от #40, #43


Оценка:
-3 +1

Autohouse Randm

Неутрално
38 Отговор

До коментар #30 от "скар фейс":


ako shtesh i na hindi da pishesh ot avtomobili ne razbirash i samo spamish

Оценка:
-4 +0

Autohouse Randm

Неутрално
39 Отговор

До коментар #36 от "Shmeker":


ti sam viarvash li si?izgnili bili ujas.ti veche si na nivoto na скар
фейс .hvalite si auditata zashtoto nemojete dagi prodadete i niama kak shte gi karate.audi e nai skapanata nemska marka sled opel

Оценка:
-3 +1

Autohouse Randm

Неутрално
40 Отговор

До коментар #37 от "Shmeker":


za 300 lv samo evtini mentaci.originalen ili ot markata lemfiordar nosach samo edin e 200lv,s tia izmisleni chasti deto si karash kolata osven che e klozet zashtoto e audi ami i e s mentak chasti

Коментиран от #42


Оценка:
-3 +1

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
41 Отговор
Лемфьордера е 108 лв. баце. Не карам Ауди, а VW и BMW в момента

Оценка:
-2 +0

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
42 Отговор

До коментар #40 от "Autohouse Randm":


И кво правиш сметки? Кефът няма цена! Колите, които доставят кеф не са японски.

Коментиран от #44, #50


Оценка:
-3 +5

Дошo
(псевдоним)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #37 от "Shmeker":


Има в мокрите ти сънища само.А че окачването е консуматив ще го каже всеки фен на Алуди ама не и друг.На мен защо не ми е консуматив?Защо и HONDA имат многоточково алуминиево окачване ама никой не знае, че е консуматив?Аааа аз забравих, че Алудито не се чупи то се поддържа.На другите марки се правят ремонти а на Алуди се сменят редовно консумативи - дюзи, турбини, глави, скорости, съединители все такива консумативи както и окачването де.
За какъв кеф ми говориш?Кеф да се влачиш по сервизите с невероятното Алуди докато хората си карат колите.Аз бях така и въобще не ми беше кеф.

Оценка:
-3 +2

Дошo
(псевдоним)

Неутрално
44 Отговор

До коментар #42 от "Shmeker":


Да бе кеф създава Гоуфът и недозавиващото пушещо тропащо, тракащо Алуди не GT3000, Супра, ГТР, NSX, S2000, MR2, EVO,350 и 370Z, 200SX, Селика и т.н.

Оценка:
-3 +2

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
45 Отговор
Да ама А4-ки на по 16-18 години колкото искаш. Докато японските само тук-там в период на полу-разпад...

Коментиран от #53


Оценка:
-1 +2

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
46 Отговор
Да бе, недозавиването трудно се усеща, може би на по-старите модели на предно. Точно алуминиевите носачи оправят нещата.
Едно хубаво ауди с турбина и куатро, комби - това е добра кола.
Или някоя баварка комби.
Тия купета дето си ги написал са коли за газареене.

Колите които си изброил не са нормални коли. Колкото и да са "бързи" не може да си вземеш семейството и да идеш с тях на почивка. Освен това харчат 15/100 по надолнище, така че ако тръгнеш по магистралата успоредно с едно TDI на дълъг преход ще изостанеш с МНОГО заради зарежданията.

Иначе от тия всичките дето си изброил - излизам на улицата и гледам че нещо ги няма. 16-18-20 годишни аудита колкото искаш!
То няма нищо японско на тия години баце, освен едно изгнило сузуки балено с дупки от мишки по калниците.

Коментиран от #48, #54


Оценка:
-1 +2

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
47 Отговор
Мога да ти кажа, че тежката предница помага в снега и леда, освен това колата спира много по-добре. В завой ако се налагат корекции не е нещо фрапиращо ако си само на предно. За големите по-тежки мотори аудитата винаги са куатро и там нещата са си много приятни.

Оценка:
-1 +2

zendera
(псевдоним)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #46 от "Shmeker":


Остави тез Аудита пич,инъче добре че имаш бумер,там удоволствието от шофирането е тотално,независимо от това дали е дизел или бензин.Аз карам тоуринг 5 и за мен единствения минус на тая кола е че има 163кс заводски-при мен са 200..

Коментиран от #98


Оценка:
-1 +3

zendera
(псевдоним)

Неутрално
49 Отговор

До коментар #30 от "скар фейс":


Не съм те виждал толкова изнервен,споко бе човек.Ма то кво ти го казвам на тебе това като и аз се изнервям от някои хлапета тука..Да не си взел нов бенц-разкажи(похвали се) ако има нещо ново..поздрави..

Коментиран от #51, #99


Оценка:
-2 +2

Autohouse Randm

Неутрално
50 Отговор

До коментар #42 от "Shmeker":


smetkite ti si gi napravil a ne az.BACE

Оценка:
-1 +1

Autohouse Randm

Неутрално
51 Отговор

До коментар #49 от "zendera":


скар фейc i benz e nevijdano.

Коментиран от #97


Оценка:
-1 +1

мануел апостолов
(псевдоним)

Неутрално
52 Отговор
Dnes sas moi kolega ostanahme na magistralata s slujebnoto Audi i se setih za foruma i hvalbite za tazi marka.Nikoga nebih si kupil avtomobil ot tazi marka.

Оценка:
-1 +2

Дошо
(гост)

Неутрално
53 Отговор

До коментар #45 от "Shmeker":


И в мобилето е пълно и са по 2000лв и никой не ги купува.

Оценка:
-0 +2

Дошо
(гост)

Неутрално
54 Отговор

До коментар #46 от "Shmeker":


Е как ще ги има?Половината струват по 20 бона на 15години.(пример S2000)Другата половина просто в в България не са разпространени.В САЩ е пълно с тези, за които казваш, че ги няма.И нали ми говореше за коли за кеф?Какви семейства, какви коНбита, какви дизели? Само глупости дрънкаш!

Коментиран от #55


Оценка:
-1 +4

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
55 Отговор

До коментар #54 от "Дошо":


Дошо, това са спортни коли, които нямат никакъв практичен смисъл, освен да ходиш да се фукаш на кафе с тях или да си правиш детски кушии по пътищата и да си потенциален донор.
Аз говоря за кола, която да вършиш работа, да минаваш поне едно 3000 км. на месец без да ти тежи на джоба и да качиш хора, багаж, кола, която да те замъкне до морето без да усетиш пътя достатъчно бързо, комфортно и безопасно при всякакви климатични условия. Кола, която е направена добре и няма евтини материали, изработена с добро антикорозионно покритие и кола, която има всякакви части - евтини, скъпи, втора употреба и т.н.
Японските модели, които си написал не стават за нищо такова. Може би субару, но то е доста назад като качество на детайла и изработката, при това с муфа вместо среден диф.

Коментиран от #56, #58


Оценка:
-5 +1

Autohouse Randm

Неутрално
56 Отговор

До коментар #55 от "Shmeker":


3000km na mesec sas audi ot koito polovinata na patna pomosht

Коментиран от #57


Оценка:
-1 +4

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #56 от "Autohouse Randm":


Буахахаа приказки на килограм! И по 6000 съм правил без такива намеси.
Само на третия месец сменям масло и филтри - тва е.

Коментиран от #59


Оценка:
-5 +1

мануел апостолов
(псевдоним)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #55 от "Shmeker":


Dnes sas moi kolega ostanahme na magistralata s slujebnoto Audi i se setih za foruma i hvalbite za tazi marka.Nikoga nebih si kupil avtomobil ot tazi marka

Коментиран от #61


Оценка:
-0 +3

Autohouse Randm

Неутрално
59 Отговор

До коментар #57 от "Shmeker":


to e vechno tvoe normalno dago hvalish.Only Benz

Оценка:
-0 +2

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
61 Отговор

До коментар #58 от "мануел апостолов":


И какво му има?
То няма кола която да не се счупи един ден. От серсемлък, от не добро обслужване или просто от старост. Всяка машина си иска своето.

Коментиран от #62, #66


Оценка:
-2 +1

Autohouse Randm

Неутрално
62 Отговор

До коментар #61 от "Shmeker":


ma to audi e parodia na mashina.

Коментиран от #63


Оценка:
-1 +2

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #62 от "Autohouse Randm":


Говориш необективно и напук, не знам що са ти дали вашите да седиш до късно ами не си си легнал след сънчо?!?

Коментиран от #64


Оценка:
-2 +1

Autohouse Randm

Неутрално
64 Отговор

До коментар #63 от "Shmeker":


xaxa razveseli me.kak dane govoria obektivno.karal sam koshnici na VAG i sam im sarbal poparata.klozeti strashni.

Оценка:
-2 +1

Dani
(псевдоним)

Неутрално
65 Отговор
mali mali tia ot aldi pak sa smenili farovete i aide nov model.

Оценка:
-0 +0

zendera
(псевдоним)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #61 от "Shmeker":


Без да се заяждам те каня на спор Ауди срещу БМВ.Особенно ако става въпрос за дизели-и двете марки няма от какво да се срамуват в това захранване..всъщност те са лидери при дизелите...

Коментиран от #67, #68


Оценка:
-2 +1

Dani
(псевдоним)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #66 от "zendera":


tdi na aldi e sram za nemskoto avtomobilostroene be bavarec

Коментиран от #69, #72


Оценка:
-0 +0

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
68 Отговор

До коментар #66 от "zendera":


За двигателите на БМВ нищо лошо не съм казал никъде. Макар доста хора да плюят по TDS моторите примерно и 136 коня 2.0 дизел.

Коментиран от #70, #74, #79


Оценка:
-1 +0

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
69 Отговор

До коментар #67 от "Dani":


И що? Аз имам 1.9 тди, има заводски въртящ момент колкото 320 CDI на мерцедес от ония години. Гори два литра и отгоре по-малко от този двигател и върви повече от добре.

Коментиран от #71, #110


Оценка:
-1 +0

Dani
(псевдоним)

Неутрално
70 Отговор

До коментар #68 от "Shmeker":


tds e kalpav motor i vse pak po dobar ot tdi 2.5 150 ps

Оценка:
-0 +0

Dani
(псевдоним)

Неутрално
71 Отговор

До коментар #69 от "Shmeker":


320 cdi shte ti skasa zadnika pich,ne se butai v A grupa

Коментиран от #73


Оценка:
-0 +1

zendera
(псевдоним)

Неутрално
72 Отговор

До коментар #67 от "Dani":


Не защитавам тди,но в момента при Нм и КС е по!!-от по принцип моя лидер Мерцедес.Казвам моя лидер,но съм зомбиран беемвист-моля да се прави разлика между двете..Имам в предвид че Мерцедес трябва,ама трябва да е най-добрия,особено при дизелите,да ама не!Това го промени най-вече БМВ-НЕ СЪС НАДЕЖДНОСТ,А СЪС НМ И МОЩНОСТ НО И СЪС ЕЛАСТИЧНОСТ..

Коментиран от #75, #76


Оценка:
-0 +1

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
73 Отговор

До коментар #71 от "Dani":


Е на магистрала с повечето конски сили ще мие бие, но какво от това? 1,9 ТДИ си поддържа добра скорост. Ако искам за 200 лв. ще я чипосам и ще е още по-бърза. Но икономията , която ми дава спрямо 320 CDI за 1 година ще си взема 2 хонди сивик и една микра на старо

Коментиран от #78


Оценка:
-1 +0

zendera
(псевдоним)

Неутрално
74 Отговор

До коментар #68 от "Shmeker":


Оффф,стига с тез ТДС-бе човек,ма това са морално остаряли двигатели.Макар,че за времето си бяха почти без аналог,казвам почти.Нека се взрем в комън рейла..БМВ Е46 320Д имаха своя 136кс.ФВ Имаха 1.9-90.101.116.131.150кс,ако не се лъжа от ПД-то това вадеха.Тук въпроса беше Нм ,начално,междинно ускорение и харч.Мисля че най-вече в това се съревноваваха тези модели.Е,нищо не се е променило и сега...

Коментиран от #77


Оценка:
-0 +1

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
75 Отговор

До коментар #72 от "zendera":


Бъркаш. Виж дизелите на VAG кога въвеждат директното впръскване.
Още в края на 80-те имат най-добрия и икономичен дизел.
БМВ започват да правят добри дизели когато почват да правят комън-рейла. Преди това са с предкамерно пълнене.
Мерцедесите правят добри чисти дизели, но са лакоми и се губи смисъла откакто нафтата е на цената на бензина.

Коментиран от #81


Оценка:
-0 +0

Dani
(псевдоним)

Неутрално
76 Отговор

До коментар #72 от "zendera":


ot edin motor ne se iska samo hm i ps a dalag bezproblemen jivot.tdi za men ne struva.dizela na bmw i mercedes e po dobar.sashto zdravi sa dizelite D4D na iaponcite no sa mudni ta e ujas

Коментиран от #80


Оценка:
-0 +0

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
77 Отговор

До коментар #74 от "zendera":


ПД излезе когато излезе и комън-рейла. ПД правеше 2100 атмосфери на горивото, а комън-рела 1300 до 1600 в началото. За това и VAG продължиха с ПД. В момента комън-рейла прави по2100 атмосфери без проблем и VAG решиха да спрат ПД най-вече заради това, понеже комън-рейла работи доста по-меко и рафинирано.

Оценка:
-1 +0

Dani
(псевдоним)

Неутрално
78 Отговор

До коментар #73 от "Shmeker":


e to i punto multi jet si podarja skorost ama e klozet.chiposvai kvoto iskash pravi ama mercedes niama da stane

Коментиран от #109


Оценка:
-0 +0

zendera
(псевдоним)

Неутрално
79 Отговор

До коментар #68 от "Shmeker":


Битурбо моделите,осоенно от двулитровите,станаха особенно актуални понеже стана въпрос най-вече за разход и динамика,там конкуренцията стана мниго ожесточена.Претендирам,че там БМВ лидер.Ако греша,имам силата да ти се извиня.Само ми докажи противното.Можем да поспорим и за 3.0д. Там Ауди има 20 Нм в повече..Или пък с 3 турбини..спор да искаш от мен,стига време да имам че често пътувам...

Оценка:
-0 +1

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
80 Отговор

До коментар #76 от "Dani":


Зависи за коя година говориш. Ако е за 2000-та година - 1.9 TDI няма аналог на въртящ момент, разход и вървене сред дизелите. Както казах, въртящият момент от ония години е колкото на 320 CDI.. D4D изобщо е много далеч от тия стойности тогава.

Коментиран от #82


Оценка:
-1 +0

zendera
(псевдоним)

Неутрално
81 Отговор

До коментар #75 от "Shmeker":


Приятел,връщаш ме много на зад с ТДС,но според мен този двигател беше торпедо спрямо 2.5 тди-115 на Ауди примерно..Никога,ама никога не съм споменавал надежност в моите коментари щом стане въпрос за двигатели на БМВ.Комън рейла на БМВ беше уникален-пример бмв 530д-1998ма-тотална победа срещу не кой да е ами очиларката на МЕРЦЕДЕС 3ООТД-177КС.

Коментиран от #85


Оценка:
-0 +0

Dani
(псевдоним)

Неутрално
82 Отговор

До коментар #80 от "Shmeker":


az gledam na parvo miasto nadejnost a sled tova drugi harakteristiki

Коментиран от #83, #84


Оценка:
-1 +0

zendera
(псевдоним)

Неутрално
83 Отговор

До коментар #82 от "Dani":


Да бе ама тез дето ги вземат нови ,не ги завещават на внуците си ами като минат 100-150 000 ги продават на такива като нас......

Оценка:
-0 +1

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
84 Отговор

До коментар #82 от "Dani":


Точно 1.9 е пример за надеждност...

Коментиран от #87


Оценка:
-1 +0

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
85 Отговор

До коментар #81 от "zendera":


Забравяш че има 2.5 ТДИ, който е точно 143 коня колкото е ТДС-а и гори доста по-малко

Коментиран от #86, #88


Оценка:
-1 +0

zendera
(псевдоним)

Неутрално
86 Отговор

До коментар #85 от "Shmeker":


Коя година е?Не го зная тоя агрегат..дай да сравнявам..ако е в сравнение с БМВ5 ТОГАВА СУПЕР....

Оценка:
-0 +1

zendera
(псевдоним)

Неутрално
87 Отговор

До коментар #84 от "Shmeker":


Да-ама 1.9-90кс....................просто отзиви,не е мое твърдение.....

Оценка:
-0 +1

zendera
(псевдоним)

Неутрално
88 Отговор

До коментар #85 от "Shmeker":


Кажи какво е туй чудо през 1991-2-3-4-та...не съм чувал за такова,Мерцедес,и те не са чували..

Коментиран от #91


Оценка:
-0 +1

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
89 Отговор
и 110 коня. След това става PD - 116, 131, 150 коня, малко по-сложни са, но свалят разхода още... а въртящия момент е титаничен за този клас.

Оценка:
-1 +0

zendera
(псевдоним)

Неутрално
90 Отговор
Какво и 110 кс?при бмв през годините 2.0д сежразвива така-136,150,163,177,184.Държа да отбележа че сравнението във АУТО БИЛД на времето (преди 10 години)беше,че БМВ 320Д 150КС доускорява по-добре от ГТИ 200КС.По-добър атестат за времето си аз лично не бих посочил........................

Коментиран от #92


Оценка:
-0 +1

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
91 Отговор

До коментар #88 от "zendera":


Как не си чувал за могъщия AEL? Този двигател ме накара да мина на дизел изобщо. Това нещо го бяха чипосали на 175 коня и 500 Nm въртящ момент... с куатро, качен на старата А6 1400 кила... една от първите коли с 6 скорости.
Заводски е 140 коня и 290 Nm при ауди и волво. Има версии до 160 к.с. и 310 Nm.
При TDS на E39 е с подобни параметри. Там е 280 Nm и 143 коня.
Двигателят на ауди обаче е доста по-икономичен и некапризен.

Коментиран от #93, #94, #101


Оценка:
-1 +0

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
92 Отговор

До коментар #90 от "zendera":


BMW започват да го развиват доста по-късно. 136 коня дори не е харесван. Тогава 1.9 е с 30 Nm повече въртящ момент и между другото някак си върви повече като съм карал двата на Е46 и А4. Не знам защо, обаче някак си по-пъргав от тоя 136 коня или просто екземплярът 320д не е бил в добро състояние

Оценка:
-1 +0

zendera
(псевдоним)

Неутрално
93 Отговор

До коментар #91 от "Shmeker":


Извинявай,натоварил съм,утре ще сравнявам..тоя вариянт на 2.5 не съм го и чувал....Относно 136-бмв за това направиха 150.Е 90вече със 163-177 и тн.. Във момента БМВ е със 8 скорости от 3-та серия и уникалния при 3-та д серия 4.1 д нафта разход смесено доказано от ауто билд.Само немски списания чета така че ...

Оценка:
-0 +1

zendera
(псевдоним)

Неутрално
94 Отговор

До коментар #91 от "Shmeker":


Няма да заспя докато не разбера за супер дизела на Ауди през 90-те..ще сравнявам абсолютно всичко докато не призная победата...

Оценка:
-1 +0

zendera
(псевдоним)

Неутрално
95 Отговор
Ама става въпрос за тунинг.Виж,не ми се иска да засягам темата за тунинга при фабричните модели..ако трябва да намесвам ...абе без тунинг...

Оценка:
-0 +1

zendera
(псевдоним)

Неутрално
96 Отговор
Добре,официално се извинявам-АЕЛ двигатела(за който аз до сега не бях чувал)е за времето си е по-добър от този на БМВ ТДС-определено е по-добър.Не бях чувал до сега за този дизелов мотор-за времето си е уникален-спорно е само защо се произвежда от 1994-1997?ТДС А БМВ е актуален до 2000 ако не се лъжа но това си е вече дървен спор.ОК-СГРЕШИХ-ДВИГАТЕЛА НА АУДИ ЗА ВРЕМЕТО СИ Е ПО ДОБЪР ОТ ТДС...

Коментиран от #100


Оценка:
-0 +0

скар фейс

Неутрално
97 Отговор

До коментар #51 от "Autohouse Randm":


Иска ти се златко, но... за твое съжаление имам. Знам, че ти си врачка и виждаш кой какво кара. Залягай над уроците и някой ден и ти ще си купиш бенц. Е, ще бъде старичък и изгниличък, но като за теб ще е идеален. :) Колкото до зендера, ние комуникираме отдавна и двамата сме наясно какво караме, така, че.. Не се бутай при по-големите от теб.

Коментиран от #102


Оценка:
-1 +0

скар фейс

Неутрално
98 Отговор

До коментар #48 от "zendera":


Да, една W211 2008 фейса. Между другото зендер, тоя Autohouse
Randm е бившето ВИП АМГ/БУМЕР КАМОР. Dani и мануел апостолов са му другите никове, с които сега пише. Занимавам се с комопютри. Мисля, че бях ти споменал. :)

Коментиран от #103


Оценка:
-1 +0

скар фейс

Неутрално
99 Отговор

До коментар #49 от "zendera":


Благодаря ти за което приятел! Да ти кажа карам си и стария W210, защото е комби и все ми се налага да мъкна нещо :)Има по него да се правят някои неща, но не знам дали си струва, защото е старичък вече. При теб какво става? Как е баварката? Ако имаш път към Варна, щес е радвам да пием по кафе.

Коментиран от #104


Оценка:
-1 +0

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
100 Отговор

До коментар #96 от "zendera":


ТДС-а е много по-капризен и лаком - гори почти колкото бензинов мотор. Единственото предимство е че работи по-меко и с по -малко вибрации от повечето дизели по онова време, които не са комън-рейл, дори и мерцедесовите мотори. Лично аз не знам за какво го произвеждаха до 2000-та година.

Колкото до АЕЛ-а - той и предшественика му, който е 115 коня са проекти на Фердинанд Пийх и са наистина много тачени от феновете на Ауди. Те са редови 5 цилидрови. Той също се прави до 2000-та година, дори може и след това, но само за Волво.

Следващите мотори 2.5 TDI са V6 вече имат доста по-лоша репутация сред аудистите. Има само две версии, които си струват, и те са късните години - след 2000-та година.

Оценка:
-0 +1

Autohouse Randm

Неутрално
101 Отговор

До коментар #91 от "Shmeker":


vizirash motora 2.5 TDI koito slagaha na parvata A6 koiato ia imashe sas 6 skorosti li?

Коментиран от #105


Оценка:
-1 +0

Autohouse Randm

Неутрално
102 Отговор

До коментар #97 от "скар фейс":


evtinia az Mercedes otkrih oshte kogato diadoti se e radval na moskvicha ot mototehnika.

Коментиран от #107


Оценка:
-1 +0

Autohouse Randm

Неутрално
103 Отговор

До коментар #98 от "скар фейс":


vij kakvo shte ti kaja izmishliotinite ti veche vzimat vrah v choveshkata prostotia.spri se che inache CRASH

Оценка:
-1 +0

104
Този коментар е премахнат от модератор
Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
105 Отговор

До коментар #101 от "Autohouse Randm":


Да, 5 цилиндровия дизел

Коментиран от #106


Оценка:
-0 +5

Autohouse Randm

Неутрално
106 Отговор

До коментар #105 от "Shmeker":


da tozi motor naistina za vremeto si niamashe konkurencia.imah A 6 kombi s tozi motor 6 skorosti i naistina beshe ludnica.stradashe ot okachvane zaradi tejkia motor.prodadoh ia na moi priatel i toi i sloji chip.sled 10000km dade fira turboto .neznam dali zaradi nekadarno postaven chip ili i e doshlo vremeto.beshe na edva 140000km.

Коментиран от #108


Оценка:
-1 +2

скар фейс

Неутрално
107 Отговор

До коментар #102 от "Autohouse Randm":


Как е Златко днес? Свърши ли нощната смяна? Той бил открил мерцедеса.. . Когато дядо ми е карал москвич, ти не си бил планувам още. Че теб, ако те пита човек, сигурно ще кажеш, че караш новата Ес класа . Всеки интелигентен човек вижда кой какъв е и кое е измишльотина. Няма нужда да ме заплашваш зад монитора. Само се потиш така. . Слагай мократа кърпа и иди да припалиш ладата с лепенка АМГ на капака.

Коментиран от #111


Оценка:
-3 +0

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
108 Отговор

До коментар #106 от "Autohouse Randm":


Чипът е виновен 100%. Има много кофти софтуери и някои хора не са големи експерти по чипосване

Оценка:
-3 +0

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
109 Отговор

До коментар #78 от "Dani":


Mercedes не ми трябва. Хората реват. Скъпа, с висок разход, чуплива и глезена.

Коментиран от #112, #124


Оценка:
-3 +0

Дошо
(гост)

Неутрално
110 Отговор

До коментар #69 от "Shmeker":


Ами като го смениш (понеже няма да е вечен) ще те видя какво дизелово Алуди ще вземеш, с което ще минаваш толкова километри без проблеми.

Коментиран от #120


Оценка:
-2 +3

Autohouse Randm

Неутрално
111 Отговор

До коментар #107 от "скар фейс":


takiva kato teb bol i za tova sme na tova dereje.

Коментиран от #113


Оценка:
-1 +2

Autohouse Randm

Неутрално
112 Отговор

До коментар #109 от "Shmeker":


kolega ako Mercedes e chupliva znachi za Audi triabva da kajem che e schupena oshte ot zavoda.

Оценка:
-1 +2

скар фейс

Неутрално
113 Отговор

До коментар #111 от "Autohouse Randm":


Пиша ти за последен път, ама наистина за последен. Проблема е, че в тази държава останаха предимно такива, като теб. Неграмотни и нагли с претенции за всичко. Мен не ме мисли златко, аз си му държа края и не чакам никоя партия да ме подкупи, за да спамя по форумите. Не се чувствай длъжен да ми отговаряш от другия си профил (те са много).

Коментиран от #114


Оценка:
-3 +0

Autohouse Randm

Неутрално
114 Отговор

До коментар #113 от "скар фейс":


za posleden pat ama po gore pak si spamil.nikoia partia nete kopuva a hvalish BSP tochno kato platen trol.otnosno zlatko che ste edin i sasht chovek e iasno.ednakvo bezmisleno draskane bez fakti i dovodi.zaplahite samo nei otivat tai kato si mishle.

Коментиран от #115


Оценка:
-1 +2

скар фейс

Неутрално
115 Отговор

До коментар #114 от "Autohouse Randm":


Ето го послдното ми обръщение към теб. Дръпна ми езика. Кажи ясно и точно, къде съм хвалил БСП или коя да друга полит. партия? Посочи с линк, точно къде съм го направил. Хайде да те видя. А колкото до онзи твой адаш злати, нямам нищо общо. Докажи и 2-те твърдения. Сам не си вярваш обаче и си ги измисляш едни... Пак да кажа, посочи с линк, къде съм хвалил БСП или съм заплашвал. Хайде да те видя бе! Иначе си оставаш само с празните писания и лъжите.

Коментиран от #116


Оценка:
-4 +0

Autohouse Randm

Неутрално
116 Отговор

До коментар #115 от "скар фейс":


samo spamish.mai ti niama da prestanesh taka che smiatam az dago napravia.samo shte ti kaja vij IP to na zlati i moito i posle govori.stranoto e che i ti i zlati stena s net na edin i sasht provaidar.

Коментиран от #117


Оценка:
-1 +3

скар фейс

Неутрално
117 Отговор

До коментар #116 от "Autohouse Randm":


Autohouse Randm, Dani, Benz има и още 1 или 2, че бяха, но тези със сигурност. Това са никовете, които използваш. Айде стига вече.

Коментиран от #118, #119


Оценка:
-4 +0

Autohouse Randm

Неутрално
118 Отговор

До коментар #117 от "скар фейс":


koi ti viarva na tia gluposti be lape

Оценка:
-1 +2

Dani
(псевдоним)

Неутрално
119 Отговор

До коментар #117 от "скар фейс":


svekarvata i tuk ujas

Оценка:
-0 +1

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
120 Отговор

До коментар #110 от "Дошо":


След някоя друга година може да взема сегашното актуално A4 B8 2.0TDI , може и куатро ако намеря читаво. Естествено, японките нямат алтернатива -здрави 15-20 годишни японски дизели има само чист дизел, който не се произвежда вече

Коментиран от #121, #128


Оценка:
-2 +2

Autohouse Randm

Неутрално
121 Отговор

До коментар #120 от "Shmeker":


D4D e zdrav motor kolega prosto sa dosta mudni i nemi dopadat

Коментиран от #122


Оценка:
-0 +1

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
122 Отговор

До коментар #121 от "Autohouse Randm":


Мудни, шумни и харчат повечко от колкото съм свикнал

Коментиран от #127


Оценка:
-0 +3

Мони НСА

Неутрално
123 Отговор
красиви както винаги но дали са станали надеждни се питам аз.

Оценка:
-0 +2

Мони НСА

Неутрално
124 Отговор

До коментар #109 от "Shmeker":


ех колега стига с това реват.Мерцедес е марка с традиции.

Коментиран от #125


Оценка:
-0 +2

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
125 Отговор

До коментар #124 от "Мони НСА":


Да ама от 124 и 190 нямат добър модел при седаните и комбитата

Коментиран от #126


Оценка:
-3 +0

Мони НСА

Неутрално
126 Отговор

До коментар #125 от "Shmeker":


моиата ц класа е седан и сам много доволен.Е класата също е много добра.Ц лкасата в 202 от 1993 година до 2000год е много по добра от А4.

Оценка:
-0 +2

Autohouse Randm

Неутрално
127 Отговор

До коментар #122 от "Shmeker":


e sravnenie s TDI sa napravo tihi aide sega.

Оценка:
-0 +2

Дошо
(гост)

Неутрално
128 Отговор

До коментар #120 от "Shmeker":


О да вземи точно такова.Ще се научиш да се радваш на малките неща в живота хахахаха

Коментиран от #129, #130


Оценка:
-1 +3

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
129 Отговор

До коментар #128 от "Дошо":


Да, ще си взема ауди с 4 цилиндров дизелов мотор, точно B8, понеже точно тоя мотор е здрав. При Б7 2.0 ТДИ не е за предпочитане

Коментиран от #132


Оценка:
-3 +1

ярослав станчев

Неутрално
130 Отговор

До коментар #128 от "Дошо":


Много им разбираш на Аудитата бе Дошо.Ти май нямаш Сивик,а караш само немски талиги,та затова си такъв спец.Като те гледам как им знаеш всички болки на Ауди,сигурно си строшил по 2 бройки от всеки техен модел и направо се чудя как така не са те взели на работа в Инголщад,като главен инженер. Или викаш баш ти ли ще ги оправяш в живота,да си блъскат главите,а. То да беше някой избушен Сивик,колко му е да му долееш масло и да го китосаш,ама то Ауди,трябва и акъл.
Хората от 100 години правят коли,обаче академика по автомобилостроене,Дошо,седнал акъли да им дава и да ги критикува.

Коментиран от #131


Оценка:
-4 +1

131
Този коментар е премахнат от модератор
BENZ
(псевдоним)

Неутрално
132 Отговор

До коментар #129 от "Shmeker":


Audi i zdravina xixi

Оценка:
-0 +2

Adrian ivanov

Неутрално
133 Отговор
AFTOMOBIL N1 KEFTI ZIMA KEFTI LYATO BMW MERCEDESI DRIFTOVI KOLI MALKO MOKRO AIDE OCELI DIRVOTO

Оценка:
-0 +0

Daniel
(гост)

Неутрално
134 Отговор
Zdraveite iskam da popitam nqkoi koito znae kakvo pishe za AUDI a6c7 koi motor e po hubav 3.0TDI 204 hp , 245 hp , 272 hp , 313 hp i realen rasxot blagodarq

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка