Седан и кросоувър ще попълнят луксозната гама DS, от която името Citroen ще отпадне напълно, съобщават от компанията. В момента този индекс носят три модела - DS3, DS4 и DS5. Французите планират да удвоят броя им.
От Citroen не уточняват за какви автомобили става дума. Според слуховете в бранша обаче най-вероятно новите попълнения ще бъдат седан от клас D (може би луксозен аналог на C5) и два кросоувъра, единият от които доста голям.
Според френското сп. L’Automobile Magazine пълноразмерният всъдеход ще се казва DS 8 WR по аналог с по-малкия DS 6WR, продаван в Китай. Прототип на модела ще бъде показан догодина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #2
14:05 08.09.2014
2 Autohouse Randm
До коментар #1 от "Shmeker":
ama ne im se poluchava14:30 08.09.2014
3 hahaha
Който се е качил на Ситроен, не слиза от него. Съвършенство е. И между другото нямам Ситроен, но съм карал и възнамерявам да си купя
Коментиран от #4, #5
15:43 08.09.2014
4 Никой
До коментар #3 от "hahaha":
Ами купувай си. Само че преди да говориш за други марки, първо карай и тях. Ситроен ми харесват, но само С5 и DS. Другите са помии. Също така Ситроен си заслужава само ако много държиш на возията и нищо не разбираш от неща като стабилно пътно поведение, надеждност, дизайн и двигатели. И когато БМВ са пуснали е23, а Мерцедес w126, Ситроен какво са правили? Първия DS и SM - оттогава насам нищо добро няма от Ситроен.Коментиран от #6
17:11 08.09.2014
5 Autohouse Randm
До коментар #3 от "hahaha":
kade butash frenskata ednodnevka pri BMW?Коментиран от #7, #8
18:22 08.09.2014
6 Autohouse Randm
До коментар #4 от "Никой":
18:22 08.09.2014
7 николинка
До коментар #5 от "Autohouse Randm":
медунчето е по хубаво от ауди волво и бмвКоментиран от #12
20:48 08.09.2014
8 S Doichinov
До коментар #5 от "Autohouse Randm":
Хихихихххи,поредния разбирач.Имам няколко приятели които след притежание на великите коли бмв не искат и да чуват за тях.Ти ми кажи защо?Ремонти,ремонти и след тях нови ремонти.Надеждност при бмв е като ламарина при трабант-липсва.Лични наблюдения.Ситроен нямат традиции във високия клас и може това да е причината да отделят ds от марката.
Коментиран от #9, #11, #13
20:58 08.09.2014
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 БУМЕР КАМОР
До коментар #9 от "Златко Кабагьотлийски":
a ti visko inteligentniat si karai golfa isi trai
21:04 08.09.2014
11 Autohouse Randm
До коментар #8 от "S Doichinov":
razbirach sam da.dori dete da popitash koe e kola BMW ili frenskia kosh otgovorat shte e BMW.moi rodnina veche 3ta kola kopuva BMW nova i za 3 god minava 100000km i oplakvania niama.razbirase frenski ima svestni primerno Picasso e mnogo dobro i nadejdno no primerno Scenic e palno l..no.08:12 09.09.2014
12 Мони НСА
До коментар #7 от "николинка":
медун хаха интересно название за Мерцедес.БМВ и волво сащо са добри автомобили но Бенц е номер 109:02 09.09.2014
13 Никой
До коментар #8 от "S Doichinov":
Твойте приятели кой знае какви кошове са взели. Аз съм имал е34 520ка и е46 330 и докато ги поддържаш както трябва, сипваш им правилното гориво са много здрави, особено е34ката е супер корава кола. Разбира се, ако вземеш няква кола карана 10 години от Бай М...л и я спукваш от дрифт и цепене няма какво друго да очакваш.11:04 09.09.2014
14 hahahahahaha
Ако става на въпрос прочетете за модела 2CV и се осъзнайте за кво става на въпрос и между другото за неуките. Ситроен е първия сериен автомобил с предно задвижване. И прочетете малко за регулируемото окачване където БЕ-ЕМ-ВЕ има доста да мечтаят и да правят кенефи които са винаги засенчени от Ауди и Мерцедес.
Коментиран от #15
11:39 09.09.2014
15 Никой
До коментар #14 от "hahahahahaha":
Ами карал съм и много добре знам какво поведение имат.Ако си карал е46 ще ме разбереш много добре. За 2CV е ясно - евтина кола с 2 цилиндъра, меко окачване и врати, които повече приличат на пердета. Станал хит защото никой друг не се занимавал по това време с бедните хора във Франция, камо ли БМВ или Мерцедес. И казах, че SM и DS са ми любимите Ситроени, няма какво да крия, но оттогава мина много време и няма друг Ситроен, който да е иновативен като тях. Мерцедес 600 Grosser има хидравлично окачване, което не остъпва на това на DS. БМВ също имат регулируемо окачване още от времето на е23 и е32. Въпросът е че говорим за две марки, които имат различни приоритети. И като заговорихме за иновации - БМВ 2002 Turbo е първата европейска кола с турбо.Коментиран от #16, #17
12:10 09.09.2014
16 Нен Нен
До коментар #15 от "Никой":
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2DN9Rbs8V88[/youtube] Та какво казваш за стабилността ? Лотус са пионери в тази област, а тежкия френски седан е също толкова стабилен . Между другото, не съм се качвал в автомобил който вози по-добре от XM, а съм се качвал на няколко поколения S-класи и БМВ 7-мици, а хора които са фенове на разни масовки, не могат да разберат дизайна му, защото за разлика от другите "премиум" автомобили, Ситроенът изглежда много по-различно и не можеш да го объркаш с нищо друго .Коментиран от #18, #19
14:07 09.09.2014
17 Нен Нен
До коментар #15 от "Никой":
14:11 09.09.2014
18 Никой
До коментар #16 от "Нен Нен":
Едно е34 може да се представи по-добре на такъв слалом. Камо ли ако е М5. А ХМ-то няма истинска спортна версия. Колкото до возията, тя се определя до голяма степен от колко ниско/високо-профилни са гумите и колко са надути.Разбира се, че седмица или S класа с 20ки ще вози твърдо. Дизайна разбира се, е субективно нещо, но това което ми казваш е че ти харесва защото ще си различен? Предпочитам красива кола, отколкото "различна". Французите не можаха да направят сносни луксозни коли, за да се борят със сегашните така наречени "масовки".
Коментиран от #20
15:10 09.09.2014
19 zendera
До коментар #16 от "Нен Нен":
Виж кво бе човек,не съм фен на ситроен,фен съм на ДС-БОГИНЯТА,дано да знаеш за какво говоря...единствения модел на тая марка който заслужава да бъде вписан в учебниците по автомобилна история и иновация..22:51 12.09.2014
20 zendera
До коментар #18 от "Никой":
Извинявай пич,но това е единствения път в който ще се изкажа в полза на Ситроен.ДС-БОГИНЯТА,създадена през 1955 превъзхожда по возия всички германски возила(включително Мерцедес),доминира в класа си и с двигатела си по мощност и работен обем.Забравил съм многото иновации за 55-та година,но просто съм запомнил че трова е шедьовър..........достоен за овековечаване!!!!!!22:58 12.09.2014
21 Adrian ivanov
20:40 19.09.2014