11 Септември, 2014 10:36 8 488 15

BMW представи 2er Convertible

  • bmw-
  • 2er-
  • convertible

След вариантите Coupe и Active Tourer баварската марка разшири семейството на своята втора серия с трети модел. Автомобилът носи приставка Convertible и представлява открит вариант на малкото премиум купе. Публичният дебют на кабриолета е насрочен за след няколко седмици по време на автомобилното изложение в Париж. Основните подробности обаче около 2er Convertible са вече факт.

Новият кабриолет разполага с мек сгъваем таван, който се отваря за 20 секунди. Трансформацията може да става и дистанционно, но това се осъществява с допълнителната опция Comfort Access. В движение таванът може да се сгъва и разгъва до скорост от 50 км/ч. Базовият мек таван е черен, но в допълнителното оборудване ще се предлага и с покрив със сребрист и кафяв отенък.

Кабриото 2er е със 72 мм по-дълго (4432 мм) и с 26 мм по-широко (1774 мм) от своя предшественик 1er. Разликата в междуосието е 30 мм в полза на новия модел - 2690 мм. Обемът на багажника е 335 литра, а при положение на сгънат таван товарното пространство намалява до 280 литра. Тук също 2er Convertible е по-добро от предишното кабрио от първа серия, като обемът на багажника е увеличен с 30 и 20 литра, съответно.

Освен това каросерията на 2er Convertible е с 20% по-устойчива на усукване, което се постига с използването на нов вид високоякостна стомана. Масата на колата е 1 510 кг, което е с 5 килограма повече от теглото на предшественика. Още нещо интересно е, че откритата втора серия ще стане и първото кабрио, което ще бъде включено в линията M Performance. Версията M235i ще разполага с 326 к.с.

Цифрата 2 в обозначението на модела има особено значение в историята на марката и от старта на BMW серия 02 преди повече от 45 години е олицетворение на спортно усещане в компактен автомобил. Представеното през 1966 година моделно семейство получава признание по целия свят за пъргавата си управляемост, на която още през 1967-а клиентите са могли да се наслаждават и под открито небе чрез версиите на Baur.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 220i

    4 1 Отговор
    Изглежда супер :)
  • 2 Maurice

    5 1 Отговор
    Някак си представям жена в тази кола, но наистина е добра на външен вид.
  • 3 Maurice

    2 1 Отговор
    Може би с едни 19-ки щеше да стои по-добре.
  • 4 Shmeker

    4 2 Отговор
    Кола за кеф
  • 5 666

    1 3 Отговор
    Най красивия нов модел на Бмв :)
  • 6 Кобрата

    2 2 Отговор
    Като цяло колата е много добра, обаче задните фарове е трябвало малко по-различни да са от тези, не че сега са лоши, но е можело да са и по-добри.

    Коментиран от #8

  • 7 S Doichinov

    0 3 Отговор
    Най-после хубава муцуна.Сега пък отзад нещо куца.Не ми харесва задницата с тези стопове.бмв наемат дизайнери учили до средата на школото

    Коментиран от #9

  • 8 NO DMG

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "Кобрата":

    "задните фарове" хахахахахахахахахахахаха поредния авто капацитет,дето най-редовно ми се изказва за коли в тоя форум за малолетни

    Коментиран от #15

  • 9 Никой

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "S Doichinov":

    Айде разбирачо, отивай да им заместиш дизайнера, че май много разбираш. Количката си е супер, откъдето и да я погледнеш.Лично за мен 4-та серия е по-красива, но 2ката изобщо не е грозна.
  • 10 zendera

    1 1 Отговор
    И за колко ще ускорява?Със 326 кс ,със турбо предполагам,със 1500кг,вероятно ще прави стотака за около 5,5...предположение,което,не е много далеч от истината.Ползвам данни от Е46 М3 кабрио...Иииии..ако все пак е наследник на Е 30 ,то тогава би трябвало показателите да са зашеметяващи а не посредствени-за мен това е слабо представяне независимо че съм беемвист!!!
  • 11 zendera

    0 2 Отговор
    Освен това,БМВ,като премиум марка не би трябвало да има нищо общо с малките модели(историята показва че БМВ има и ще има)но все пак този модел можеше да се ограничи до купе..Кабриото,е нещо повече,то е престиж,авторитет и имидж.Не е удачно да се направи кабрио в 2-ра серия!!!!!!!Има ЗЕТ серии за това!!!!!
  • 12 zendera

    1 1 Отговор
    А сравнен този модел със Е36 М3-321кс,излиза че имат долу горе идентични характеристики за ускорение.Да ама нали едното е 2-ра серия(под-серия,а другото е 3-серия)а другото е среден премиум клас за времето си..Бъркотия,която само немците си разбират щом стане въпрос за продажби и печалба.Истината е,че истинския беемвист,е тотално объркан!А и разочарован,..!А истински и мощни бмв-та е имало и
    ще има и за в бъдеще..въпроса е в позиционирането..
  • 13 Симеон Тасев

    4 1 Отговор
    ЕКСТРА САМО БМВ
  • 14 Rostislav Georgiev

    0 1 Отговор
    hmm
  • 15 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "NO DMG":

    Ами хайде ти като си на мама големия умник кажи как се казва?То верно, че с такива в пубертет като теб не се спори, ама ей такива пуберчета много ме изнервят...какво е та не е фарове?
    Казва се или фарове или стопове ти като не разбираш от коли и не знаеш елементарни неща, защо си дошъл да коментираш тук?